Augšupielādējot failus Google Drive serveros, kompānijai tiek piešķirta licence to izmantošanai savos nolūkos

Salīdzinājumā ar Dropbox, vakar prezentētais Google Drive mākoņdatošanas serviss šķiet lielisks – bezmaksas pieci gigabaiti diska vietas, papildus vieta iegādājama krietni vien lētāk, taču jāņem vērā, ka abos servisos ir kāda būtiska atšķirība – augšupielādējot failus Google Drive serveros, kompānijai tiek piešķirta licence to izmantošanai savos nolūkos.

Augšupielādējot savus failus Dropbox servisā, lietotājam tiek saglabātas pilnas tiesības uz šiem failiem, turklāt, kā minēts Dropbox pakalpojuma noteikumos, tad kompānija nekandidē uz jebkādām tiesībām. Tajā pašā laikā, Google vienotajos pakalpojumu noteikumus varam atrast šādu informāciju:

When you upload or otherwise submit content to our Services, you give Google (and those we work with) a worldwide licence to use, host, store, reproduce, modify, create derivative works (such as those resulting from translations, adaptations or other changes that we make so that your content works better with our Services), communicate, publish, publicly perform, publicly display and distribute such content.

Kā redzams, tad augšupielādējot saturu Google servisos, mums tiek saglabātas visas tiesības, taču tajā pašā laikā Google un kompānijas partneriem tiek piešķirta licence failus uzglabāt, reproducēt, izmainīt, publicēt un visādi citādi rīkoties ar tiem, turklāt tajos pašos noteikumos minēts, ka šīs tiesības tiek saglabātas pat tad, ja klients nolemj atteikties no Google pakalpojumu izmantošanas.

Jāņem vērā, ka šie Google noteikumi ir spēkā ne tikai Google Drive servisā, bet visos pārējos, ja vien to īpašajos noteikumos nav minēts savādāk.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

“Tiesības tikt aizmirstam” sagādā nopietnas problēmas meklēšanas portāliem

“Tiesības tikt aizmirstam” sagādā nopietnas problēmas meklēšanas portāliem(0)

Maijā Eiropas Savienības Tiesa lēma, ka Eiropas Savienības valstu pilsoņiem ir tiesības pieprasīt, lai meklēšanas portāli izdzēš informāciju, kas var negatīvi ietekmēt šo personu privātumu. Saprotams, ka tādas vietnes kā Google par šo lēmumu nebija sajūsmā, dēvējot to par apbēdinošu gan meklēšanas portāliem, gan e-vides publicistiem. Jāatzīmē, ka pieņemtais lēmums paredzēja, ka Google pašiem jāizvērtē,

LMT uzsāk sadarbību ar pasaulē populārāko mūzikas straumēšanas servisu Spotify

LMT uzsāk sadarbību ar pasaulē populārāko mūzikas straumēšanas servisu Spotify(10)

Latvijas Mobilais Telefons (LMT) no 10. jūlija piedāvās klientiem iespēju legāli klausīties vairāk nekā 20 miljonu dziesmu savā mobilajā telefonā, izmantojot pasaulē populārāko mūzikas straumēšanas servisu Spotify. „Straumēšana pasaulē jau ir mainījusi formātu kā cilvēki pērk un klausās mūziku. Vairs nav nepieciešams iegādāties diskus vai, iespējams, nelegāli lejupielādēt dziesmas. Tagad mūzika arī telefonā ērti ir pieejama tiešsaistē jebkurā laikā. Līdz ar LMT Spotify Premium piedāvājumu,

Pētījums: populārākā interneta pārlūkprogramma – Internet Explorer

Pētījums: populārākā interneta pārlūkprogramma – Internet Explorer(14)

Kompānijas Net Applications  šā gada jūnijā veiktais pētījums norāda, ka populārākā interneta pārlūkprogramma ir Microsoft izstrādātais Internet Explorer. Otro vietu, vadoties pēc pētījuma datiem, ieņem Google Chrome, kam mēneša laikā izdevies apsteigt trešās vietas īpašnieci – Mozilla Firefox pārlūkprogrammu. Apskatot procentuālo sadalījumu. atklājas, ka Internet Explorer pārvalda nepilnus 60 procentus no visiem datoriem, kas izmanto

Tagad YouTube video tiks atskaņoti arī ar 60 kadriem sekundē

Tagad YouTube video tiks atskaņoti arī ar 60 kadriem sekundē(12)

Kaut arī jau ilgāku laiku vietnes YouTube speciālisti ir strādājuši pie tā, lai lietotāji varētu ievietot un skatīties arvien labākas kvalitātes video, to izšķirtspējai sasniedzot pat 4K (3840×2160 pikseļi) standartu, video maksimālais kadru skaits sekundē bija iestrēdzis pie 30 fps atzīmes. Tagad gan tas ir mainīts. Ja pirms tam, neatkarīgi no video oriģinālā kadru skaita sekundē,

Iznācis pārskats par būtiskākajām tendencēm Baltijas interneta tirgū

Iznācis pārskats par būtiskākajām tendencēm Baltijas interneta tirgū(0)

Baltijas valstīs ir vairāk nekā 3.5 miljoni interneta lietotāju, kuru vidū aktīvākie interneta lietotāji ir sievietes, savukārt lielākais interneta lietotāju skaits nāk no valstu galvaspilsētām. Aizvien aktīvāk tiek izmantotas mobilās aplikācijas, savukārt Delfi, interneta lapa Nr.1 Lietuvā un Igaunijā, uzlabojusi pozīcijas arī Latvijā. Šo un citu aktuālu informāciju par interneta tirgu Baltijas valstīs iespējams iegūt

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.