larboard-semifinal
 

Autortiesību aktīvisti uzvar Satversmes tiesas prāvā, MK būs jāpapildina ar nodevu apliekamo datu nesēju saraksts

AKKA/LAA, LaIPA, Latvijas Kinoproducentu asociācijai un Latvijas Profesionālo aktieru apvienībai Satversmes tiesā izdevies pierādīt savu taisnību, par Satversmei neatbilstošo Ministru kabineta noteikumu Nr. 321 daļu, kurā precīzi definēti datu nesēji, par kuriem iekasējama autoratlīdzības nodeva.

Šobrīd Ministru kabineta noteikumos Nr. 321 noteiktas šādas atlīdzības par tukšajiem materiālajiem nesējiem un reproducēšanai izmantojamām iekārtām:

  • audiokasetes – 0,03 lati
  • videokasetes – 0,06 lati
  • minidiski (MD) – 0,03 lati
  • CD-R, CD-RW – 0,10 latu
  • DVD-R, DVD-RW – 0,20 latu
  • audiomagnetofons ar audiokasešu ieraksta funkciju, radio ar audio­kasešu ieraksta funkciju, audiomagnetofons ar audiokasešu un CD ieraksta funkciju, radio ar audiokasešu un CD ieraksta funkciju, radio ar CD ieraksta funkciju, radio ar MD ieraksta funkciju, CD atskaņotājs ar ieraksta funkciju, MD atskaņotājs ar ieraksta funkciju, MP3 atskaņotājs ar integrētu cieto disku – 1 lats
  • videomagnetofons ar videokasešu ieraksta funkciju, televizors ar videokasešu ieraksta funkciju — 1 lats
  • DVD atskaņotājs ar ieraksta funkciju, televizors ar DVD ieraksta funkciju – 1 lats
  • satelītu uztvērējs ar datu ieraksta iespējām – 1 lats
  • jebkurš CD rakstītājs, kas pievienojams datoram, – 1 lats
  • jebkurš DVD rakstītājs, kas pievienojams datoram, – 1 lats

Pieteikuma iesniedzēji pierādīja, ka ar šādu precīzu definējumu, tiek pārkāpti Latvijas Republikas Satversmes 64., 105. un 113. panti, kuri saistīti ar garantētām personas tiesībām uz īpašumu, kā arī valsts pienākumu atzīt zinātnisko, māksliniecisko un citādas jaunrades brīvību, kā arī aizsargāt autortiesības un patenttiesības.

Šobrīd noteikumos nav iekļauti tādi datu nesēji un ierīces ar iebūvētiem datu nesējiem, kā piemēram, zibatmiņas, mobilie tālruņi, ārējie cietie diski un citas. Tā kā šobrīd spēkā esošie noteikumi ir nedaudz atpalikuši no tehnoloģiju attīstības, tad Ministru Kabinetam uzlikts par pienākumu pārvērtēt normās iekļautos datu nesēju un iekārtu sarakstu. Šobrīd aktuālā redakcija tiks atzīta par spēkā neesošu no šī gada 1. novembra.

Autortiesību aktīvisti ir apmierināti ar tiesas spriedumu, tomēr pauž nožēlu par to, ka mūziķiem, aktieriem, režisoriem un citiem, ar autortiesībām aizsargātu darbu radītājiem, jāvēršas tiesā, lai valsts pildītu savas saistības, tādējādi radot zaudējumus.

Zemāk pievienojam AKKA/LAA skaidrojumu par šīs nodevas mērķi:

Samaksājot pievienoto nesēja atlīdzību pie preces cenas, Jūs saskaņā ar Latvijas likumdošanu – Autortiesību likumu – iegūstat iespēju veikt 1 darba kopiju no legāla avota. Likums atspoguļo ES Direktīvu, kas Latvijai ir obligāts nosacījums.
(Zināšanai: direktīva neprasa, lai oriģināls, no kura tiek izgatavota kopija, būtu legāls un  šādu risinājumu savā likumdošanā apstiprinājusi lielākā daļa dalībvalstu, tomēr Latvija noteikusi, ka avots drīkst būt tikai legāls.)

Nesēja atlīdzības mērķis ir kompensēt autoriem un blakustiesību īpašniekiem atņemtu jeb kā likumā teikts aprobežotu tiesību, kas ir autoru ekskluzīvā tiesība: atļaut vai aizliegt sava darba kopēšanu, kā arī saņemt par to atlīdzību. Skaidrs, ka dabā to nebūtu iespējams realizēt, jo ne darbu kopētājs spētu katram autoram un blakustiesību īpašniekam paprasīt atļauju un samaksāt (neaizmirsīsim – arī nodokļus samaksāt), ne tiesību īpašniekiem izsniegt atļaujas, tāpēc valsts noteikusi tiesību aprobežojumu.

Nosakot tiesību īpašniekiem aprobežojumu, tā piešķīrusi saviem iedzīvotājiem legālu iespēju veikt darbu kopēšanu. Vai šo iespēju izmantot, ir katra paša ziņā.

Atlīdzības atmaksu saņem vienīgi profesionālie lietotāji, kuri definēti MK noteikumos.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



29 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1šņagaMay 3, 2012, 08:40

neliešu skaita samazinātājiem būs jāpapildina savi saraksti.


#2LietpratējsMay 3, 2012, 08:42

Lai tik liek. Tā šamējie tik šaus Latvijas kājā. Matricas jau sen pasūtu draugam, kurš regulāri brauc uz Lietuvu darba darīšanās. Nu būs arī cita lietas.. Šķiet, ka eBays arī tikpat smuki strādā :)


#3ItaniumMay 3, 2012, 08:50

Da id***u bars.
Uz ārzemēm naudu nesūta, bet patur sev un vēl kādu kapeiku kādam bāleliņam izdala.
Tik tiešām viņi tic, ka visi to vien dara kā zog/kopē/pavairo/klausās nelegāli iegūto Laura Reinika vai Raimonda Paula izlasi?
Da kas viņus klausās? Un, ja klausās, tad gan jau ka disku nopērk.
Kāpēc šie parazīti gribu uz citu rēķina dzīvot?


#4wwwwwMay 3, 2012, 08:51

Legāla laupīšana!


#5PecisMay 3, 2012, 09:13

Vot suņi!


#6BetonsMay 3, 2012, 09:35

1. Tā dā veidā viņi apzog valsti, proti, lētāk būs sūtīt diskus no UK (cena piegādes izmaksas), nekā nopirkt tādu pašu disku vietējā bodē. Nauda iezplūst uz citas valsts maciņu, nevis pašiem.
2. Ko man darīt, ja es novelku bezmaksas albūmu no HHradio, vai kādu citu bezmaksas dziesmu (kaut to pašu grafomānu, gatcho vai kādu citu, ko Platforma.lv dala bez maksas)? Kādēļ man jāmaksā autoratlīdzība par bezmaksas saturu? Ja nu es gadienā pērku matricu, lai tajā ierakstītu sava kursadarba elektronisko versiju (kā skolā prasa), tad kāds tam sakars ar pirātismu? Kaut tas pats bezmaksas Ubuntu... Ko nu? Atdodat man atpakaļ to naudu, ko es samaksāju pa virsu.

Tiesās jau visi gudri un atbalsta tikai tādus, kas vairāk maksā (visdrīzāk... ). Būtu labāk pajautājuši kāda speciālista viedokli, nevis tikai tos autortiesību muļļas. Tad, lūdzu, es arī vēlos saņemt atlīdzību par paša izstrādāto kursadarbu.

Tas attiecas uz ierīcēm ar iebūvētu atmiņu... Visā mūsdienu elektronikā ir iebūvēta atmiņa... Telefonam kkur taču uzstādījumi, programmatūra un kontakti jāglabā. Mūzikas centrs kkur galabā savus uzstādījumus. Visai elektronikai ir programmatūra, kurai ir nepieciešama atmiņa. Pat auto borta datoros ir sava programmatūra, tad lūdzu, cenas augšā arī autiņiem un visam pārējam.

Tie autortiesību bļāvēji vispār ne s**a neizprot šo lietu no tehniskās puses.


#7FelpMay 3, 2012, 09:37

labi, eju uz tiesu, lai AKKA/LAA, LaIPA man maksātu nodevu par to, ka iespējams laimēšu loterijā. Tas ir psc, kāpēc man viņiem ir jāmskā 0.20LVl par katru DVD disku ko nopērku :@ ja, es tur ierakstu, nelatviešu filmas, mūziku, windows instelāciju, bildes, safilmētus video utt, neatminos, kad būtu DVD diskā rakstījis latviešu mūziku vai latviešu filmas. Jākrāj čeki par katru nopirkto DVD-R un ar pierakstītu disku jāiet ciemos pie AKKA, lai atgriež naudu.


#8FizmatsMay 3, 2012, 09:41

Protams nepatīkami, bet ja kāds te sāks teikt ka es nekad neko neesmu zadzis un vinji maitas man tagad dzivi boja... fuck you..... beidz melot,....
Es no 50 filmām vienu kino noskatos... un 100% ka to dara ari daudzi lasītaji.... un tagad brīnās ka parādījusies pretreakcija... ja paskatas no vinju puses... tad cik tad ilgi drikst ļaut sevi apzagt.... protams cietis cilveki kas t nav darijushi, bet tas nav uz vinju sirdsapzinajs... jo principa vainigie esam mes... kas reali apzog muzikus, aktierus uttt.... ņemot vēra cik pēdējā laikā aktīvi cīnās pret pirātismu, brīnums ka letiņiem tik ilgi tas prasīja...


#9MiddlefingerMay 3, 2012, 09:46

Tā ir atklāta zagšana, nu nevajag man jūsu mūziku latviešu, man pietiek ar trance.fm. Bet šitos visus nodokļus cenšas uzlikt tikai tāpēc, ka mūziķi negūst peļnu, kāds gan tur brīnums.


#10ZuxtersMay 3, 2012, 09:53

Diskus nopērku labi ja 2-3 gadā, fleškarti vai citu atmiņas karti retāk kā 2. gados vienu. Man vairāk jāsatraucas par cenu pieaugumu pārtikai.
Nodokli daļēji neatbalstu, bet tie kuri pērk kaudzēm diskus vai ko citu, un raksta tajos personīgās bildes utl., tik tiešām, jākrāj čeki un jāiet pēc nodokļa atmaksas ar visiem pierādījumiem.


#11ZuxtersMay 3, 2012, 10:00

Vispār, pēc #8 teiktā, nodokli pat daļēji atbalstu. Savā laikā no DC tika vilkts viss, sākot no letiņu mūzikas, beidzot ar latviski tulkotajām filmām kā Cars, Madagaskara, Šreks, Nemo, utt., da visas tika noskatītas mājās. Tagad gan jau ka torentos tas pats, kaudzēm brīvi pieejams.


#12karlis -to-> fizmatisMay 3, 2012, 10:21

Kurā vietā viņi tiek apzagti? To mūsu haļavčiku darbus taču neviens nekur nekačā ... kur nu vēl, lai pēc tam rakstītu DISKĀ


#13karlis -to-> fizmatisMay 3, 2012, 10:24

Es pat nezinu kurā vietā kāds izmantotu diskus, lai mainītos/izplatītu kreiso programmatūru - līdz ar visiem tiem torrentiem un piratebayiem visi taču dzīvo tikai pa tiem


#14trollisMay 3, 2012, 10:30

piekritu lietpratejam! pilnigi manas domas....beigas partiku ari brauksim pirkt uz arzemem,jo tai ari uzliks nodokli par glabašanu.stūlbums.


#15Pļuut.lvMay 3, 2012, 10:35

Kalkulatoriem arī ir iebūvēta atmiņa. :D


#16karlisMay 3, 2012, 10:54

A vispār ... ja jau mēs dabūjam maksāt to nodevu ... tad jau sanāk no šī brīža nopērkot vienu Paula disku un pēc tam uztaisot 50 diska kopijas viss ir legāli - jo viss taču jau samaksāts .... Latgalītē disku veči var berzēt rokas


#17abcMay 3, 2012, 11:23

Lūdzu uzlieciet katram zīmēšanas blociņam un katrai kladei nodokli. Kā nekā uz tiem var nelegāli uzrakstīt dzejoļus (t.s. kopēt) :D
Labi, ka par dziedāšanu dušā vēl nav jāmaksā :D


#18asmensMay 3, 2012, 11:36

Tātad secinājums - MĒS VISI ESAM ZAGĻI, jo nopērkot CD, zibatmiņu vai audio,video kaseti es VARBŪT tur varētu ierakstīt šo nabagripu gabaldarbu šedevrus. Varbūt. Uz šo VARBŪT arī turas visa mūsu valsts tiesībsistēma. Nabadziņi. Kaut jums šis nodoklis ''paperjok gorli'' stanjet !!!


#19šņagaMay 3, 2012, 11:40

neliešu skaita samazinātājiem būs jāpapildina savi saraksti.


#20LietpratējsMay 3, 2012, 11:42

Lai tik liek. Tā šamējie tik šaus Latvijas kājā. Matricas jau sen pasūtu draugam, kurš regulāri brauc uz Lietuvu darba darīšanās. Nu būs arī cita lietas.. Šķiet, ka eBays arī tikpat smuki strādā :)


#21ItaniumMay 3, 2012, 11:50

Da id***u bars.
Uz ārzemēm naudu nesūta, bet patur sev un vēl kādu kapeiku kādam bāleliņam izdala.
Tik tiešām viņi tic, ka visi to vien dara kā zog/kopē/pavairo/klausās nelegāli iegūto Laura Reinika vai Raimonda Paula izlasi?
Da kas viņus klausās? Un, ja klausās, tad gan jau ka disku nopērk.
Kāpēc šie parazīti gribu uz citu rēķina dzīvot?


#22aivixxxMay 3, 2012, 11:50

Latviešu māksliniekus neklausos, izņemot vecos gabalus, ārzemju mūziku pērku CD vai viss drīzāk vinyl. Pirms pāris gadiem, gan lādēju visu ko varēja nolādēt.


#23wwwwwMay 3, 2012, 11:51

Legāla laupīšana!


#24PecisMay 3, 2012, 12:13

Vot suņi!


#25BetonsMay 3, 2012, 12:35

1. Tā dā veidā viņi apzog valsti, proti, lētāk būs sūtīt diskus no UK (cena + piegādes izmaksas), nekā nopirkt tādu pašu disku vietējā bodē. Nauda iezplūst uz citas valsts maciņu, nevis pašiem.
2. Ko man darīt, ja es novelku bezmaksas albūmu no HHradio, vai kādu citu bezmaksas dziesmu (kaut to pašu grafomānu, gatcho vai kādu citu, ko Platforma.lv dala bez maksas)? Kādēļ man jāmaksā autoratlīdzība par bezmaksas saturu? Ja nu es gadienā pērku matricu, lai tajā ierakstītu sava kursadarba elektronisko versiju (kā skolā prasa), tad kāds tam sakars ar pirātismu? Kaut tas pats bezmaksas Ubuntu... Ko nu? Atdodat man atpakaļ to naudu, ko es samaksāju pa virsu.

Tiesās jau visi gudri un atbalsta tikai tādus, kas vairāk maksā (visdrīzāk... ). Būtu labāk pajautājuši kāda speciālista viedokli, nevis tikai tos autortiesību muļļas. Tad, lūdzu, es arī vēlos saņemt atlīdzību par paša izstrādāto kursadarbu.

Tas attiecas uz ierīcēm ar iebūvētu atmiņu... Visā mūsdienu elektronikā ir iebūvēta atmiņa... Telefonam kkur taču uzstādījumi, programmatūra un kontakti jāglabā. Mūzikas centrs kkur galabā savus uzstādījumus. Visai elektronikai ir programmatūra, kurai ir nepieciešama atmiņa. Pat auto borta datoros ir sava programmatūra, tad lūdzu, cenas augšā arī autiņiem un visam pārējam.

Tie autortiesību bļāvēji vispār ne s**a neizprot šo lietu no tehniskās puses.


#26donalds daksMay 3, 2012, 12:37

logjiski buutu groziit likumu neapliekot ar autoratlidizibas ndoevu nevienuno datu neseejiem, kursh vispaar raksta datu neseejos muuziku? muuziku driiz vispaar tikai straumees... ja jau ejam lidizi laikam ta lidiz galam un likvideejam sho absurdo nodevu


#27FelpMay 3, 2012, 12:37

labi, eju uz tiesu, lai AKKA/LAA, LaIPA man maksātu nodevu par to, ka iespējams laimēšu loterijā. Tas ir psc, kāpēc man viņiem ir jāmskā 0.20LVl par katru DVD disku ko nopērku :@ ja, es tur ierakstu, nelatviešu filmas, mūziku, windows instelāciju, bildes, safilmētus video utt, neatminos, kad būtu DVD diskā rakstījis latviešu mūziku vai latviešu filmas. Jākrāj čeki par katru nopirkto DVD-R un ar pierakstītu disku jāiet ciemos pie AKKA, lai atgriež naudu.


#28FizmatsMay 3, 2012, 12:41

Protams nepatīkami, bet ja kāds te sāks teikt ka es nekad neko neesmu zadzis un vinji maitas man tagad dzivi boja... fuck you..... beidz melot,....
Es no 50 filmām vienu kino noskatos... un 100% ka to dara ari daudzi lasītaji.... un tagad brīnās ka parādījusies pretreakcija... ja paskatas no vinju puses... tad cik tad ilgi drikst ļaut sevi apzagt.... protams cietis cilveki kas t nav darijushi, bet tas nav uz vinju sirdsapzinajs... jo principa vainigie esam mes... kas reali apzog muzikus, aktierus uttt.... ņemot vēra cik pēdējā laikā aktīvi cīnās pret pirātismu, brīnums ka letiņiem tik ilgi tas prasīja...


#29KomentārsMay 3, 2012, 12:41

Jā, ļoti gudrs gājiens.! :D

ja tikai tie latviešu mākslinieki būtu talantīgi un varētu izveidot kaut ko tādu, kas visiem patiešām patīk un ir normāls, nevis maukt vienu un to pašu pa riņķi, un tirgot pa nežēlīgām summām.! :D Bet nu jā, es, piemēram, savus falshus, kas man ir, izmantoju darba un mācību vajadzībām, dokumentiem, instalācijām, lai nav ar CD jāčakarējas un tādām lietām, nevis mūzikai vai filmām, nah man maksāt.! :D Pilnīgi saspiedušies tie p*dari, kas neko nemāk normālu izveidot.!


#30MiddlefingerMay 3, 2012, 12:46

Tā ir atklāta zagšana, nu nevajag man jūsu mūziku latviešu, man pietiek ar trance.fm. Bet šitos visus nodokļus cenšas uzlikt tikai tāpēc, ka mūziķi negūst peļnu, kāds gan tur brīnums.


#31ZuxtersMay 3, 2012, 12:53

Diskus nopērku labi ja 2-3 gadā, fleškarti vai citu atmiņas karti retāk kā 2. gados vienu. Man vairāk jāsatraucas par cenu pieaugumu pārtikai.
Nodokli daļēji neatbalstu, bet tie kuri pērk kaudzēm diskus vai ko citu, un raksta tajos personīgās bildes utl., tik tiešām, jākrāj čeki un jāiet pēc nodokļa atmaksas ar visiem pierādījumiem.


#32ZuxtersMay 3, 2012, 13:00

Vispār, pēc #8 teiktā, nodokli pat daļēji atbalstu. Savā laikā no DC++ tika vilkts viss, sākot no letiņu mūzikas, beidzot ar latviski tulkotajām filmām kā Cars, Madagaskara, Šreks, Nemo, utt., da visas tika noskatītas mājās. Tagad gan jau ka torentos tas pats, kaudzēm brīvi pieejams.


#33karlis -to-> fizmatisMay 3, 2012, 13:21

Kurā vietā viņi tiek apzagti? To mūsu haļavčiku darbus taču neviens nekur nekačā ... kur nu vēl, lai pēc tam rakstītu DISKĀ


#34karlis -to-> fizmatisMay 3, 2012, 13:24

Es pat nezinu kurā vietā kāds izmantotu diskus, lai mainītos/izplatītu kreiso programmatūru - līdz ar visiem tiem torrentiem un piratebayiem visi taču dzīvo tikai pa tiem


#35trollisMay 3, 2012, 13:30

piekritu lietpratejam! pilnigi manas domas....beigas partiku ari brauksim pirkt uz arzemem,jo tai ari uzliks nodokli par glabašanu.stūlbums.


#36Pļuut.lvMay 3, 2012, 13:35

Kalkulatoriem arī ir iebūvēta atmiņa. :D


#37karlisMay 3, 2012, 13:54

A vispār ... ja jau mēs dabūjam maksāt to nodevu ... tad jau sanāk no šī brīža nopērkot vienu Paula disku un pēc tam uztaisot 50 diska kopijas viss ir legāli - jo viss taču jau samaksāts .... Latgalītē disku veči var berzēt rokas


#38!!!!!!!!!!!!!!!!!!May 3, 2012, 13:56

Man ir labāks priekšlikums:
* jāsavāc jauna biedrība
* jāizdomā kaut kāds materiāls "M", ko var elektroniski saglabāt
* jāuzliek visiem datu nesējiem vēl viens nodoklis, jo kas viņu zin kam ienāks prātā uz sava cietā diska glabāt materiālu "M"


#39abcMay 3, 2012, 14:23

Lūdzu uzlieciet katram zīmēšanas blociņam un katrai kladei nodokli. Kā nekā uz tiem var nelegāli uzrakstīt dzejoļus (t.s. kopēt) :D
Labi, ka par dziedāšanu dušā vēl nav jāmaksā :D


#40asmensMay 3, 2012, 14:36

Tātad secinājums - MĒS VISI ESAM ZAGĻI, jo nopērkot CD, zibatmiņu vai audio,video kaseti es VARBŪT tur varētu ierakstīt šo nabagripu gabaldarbu šedevrus. Varbūt. Uz šo VARBŪT arī turas visa mūsu valsts tiesībsistēma. Nabadziņi. Kaut jums šis nodoklis ''paperjok gorli'' stanjet !!!


#41aivixxxMay 3, 2012, 14:50

Latviešu māksliniekus neklausos, izņemot vecos gabalus, ārzemju mūziku pērku CD vai viss drīzāk vinyl. Pirms pāris gadiem, gan lādēju visu ko varēja nolādēt.


#42donalds daksMay 3, 2012, 15:37

logjiski buutu groziit likumu neapliekot ar autoratlidizibas ndoevu nevienuno datu neseejiem, kursh vispaar raksta datu neseejos muuziku? muuziku driiz vispaar tikai straumees... ja jau ejam lidizi laikam ta lidiz galam un likvideejam sho absurdo nodevu


#43KomentārsMay 3, 2012, 15:41

Jā, ļoti gudrs gājiens.! :D

ja tikai tie latviešu mākslinieki būtu talantīgi un varētu izveidot kaut ko tādu, kas visiem patiešām patīk un ir normāls, nevis maukt vienu un to pašu pa riņķi, un tirgot pa nežēlīgām summām.! :D Bet nu jā, es, piemēram, savus falshus, kas man ir, izmantoju darba un mācību vajadzībām, dokumentiem, instalācijām, lai nav ar CD jāčakarējas un tādām lietām, nevis mūzikai vai filmām, nah man maksāt.! :D Pilnīgi saspiedušies tie p*dari, kas neko nemāk normālu izveidot.!


#44!!!!!!!!!!!!!!!!!!May 3, 2012, 16:56

Man ir labāks priekšlikums:
* jāsavāc jauna biedrība
* jāizdomā kaut kāds materiāls "M", ko var elektroniski saglabāt
* jāuzliek visiem datu nesējiem vēl viens nodoklis, jo kas viņu zin kam ienāks prātā uz sava cietā diska glabāt materiālu "M"


#45Tas pats JānisMay 3, 2012, 19:53

Da, bez stresa - pašlaik daudzi pērkam cd-r un dvd-r Lietuvā un drīz to pašu darīsim af flashiem. Man izdevīgāk vija pirks matricas lietuvā backupiem, nekā mēģināt atsist to naudiņu no rausējiem.
Novēlu mūsu slaistiem skuju taku!
Nauda jāpelna ar koncertiem,. nevis singliem. Savukārt, Latvijas kino vispār ir tīrās šausmas.
Tā lūk!


#46Tas pats JānisMay 3, 2012, 22:53

Da, bez stresa - pašlaik daudzi pērkam cd-r un dvd-r Lietuvā un drīz to pašu darīsim af flashiem. Man izdevīgāk vija pirks matricas lietuvā backupiem, nekā mēģināt atsist to naudiņu no rausējiem.
Novēlu mūsu slaistiem skuju taku!
Nauda jāpelna ar koncertiem,. nevis singliem. Savukārt, Latvijas kino vispār ir tīrās šausmas.
Tā lūk!


#47OtoMay 4, 2012, 21:09

Starp citu lietuvā arī ir nodoklis un šogad tika papildināts saraksts ar citiem datu nesējiem.


#48OtoMay 5, 2012, 00:09

Starp citu lietuvā arī ir nodoklis un šogad tika papildināts saraksts ar citiem datu nesējiem.


#49iUserMay 5, 2012, 04:35

Ceru, ka šī parazītu sabiedrība drīz sāks izzust, jo par DAUDZ sāk rasties visādi absurdi.


#50UģkaMay 5, 2012, 04:59

Kāds vēl vispār diskus izmanto? Varbūt mirušās disketes arī ar šo nodokli aplikt?


#51iUserMay 5, 2012, 07:35

Ceru, ka šī parazītu sabiedrība drīz sāks izzust, jo par DAUDZ sāk rasties visādi absurdi.


#52UģkaMay 5, 2012, 07:59

Kāds vēl vispār diskus izmanto? Varbūt mirušās disketes arī ar šo nodokli aplikt?


#53lupoMay 5, 2012, 15:01

tur tā advokāte kas bija to vajag iegaumēt un pie viņas negriesties jo sacijā ka tā tam ir jābūt.varen gudra,laikam AKKA/LAA, LaIPA iedevuši kukuli lai visam piekrīt.


#54lupoMay 5, 2012, 15:05

Nauda jāpelna ar koncertiem,. nevis singliem
šītam es arī piekrītu,bet pelnīt ar copy paste tak vieglāk ne autori??koncertejot kaut kā pie mums neviens nav manīts gadus 20mit.
kino ne tikai latvijā ir šausmas,normālas filmas reti gadās.


#55lupoMay 5, 2012, 18:01

tur tā advokāte kas bija to vajag iegaumēt un pie viņas negriesties jo sacijā ka tā tam ir jābūt.varen gudra,laikam AKKA/LAA, LaIPA iedevuši kukuli lai visam piekrīt.


#56lupoMay 5, 2012, 18:05

Nauda jāpelna ar koncertiem,. nevis singliem
šītam es arī piekrītu,bet pelnīt ar copy paste tak vieglāk ne autori??koncertejot kaut kā pie mums neviens nav manīts gadus 20mit.
kino ne tikai latvijā ir šausmas,normālas filmas reti gadās.


#57MarioMay 8, 2012, 07:23

Vai nav kāc jurists, kas varētu apstrīdēt satversmes tiesā tos MK noteikumus kā tādus, ka tie ir prettiesiski. Jo Satversmes 113. punkts nosaka "Valsts atzīst zinātniskās, mākslinieciskās un citādas jaunrades brīvību, kā arī aizsargā autortiesības un patenttiesības." Valstij ir jāaizsargā autortiesības nevis jāiekasē no visiem zagļu nodoklis. Tad jau cilvēktiesības valsts varētu aizsargāt nosakot ar likumu ka visiem iedzīvotājiem mūža laikā profilaktiski 1 gads jāatsēž cietumā.
Kapēc mēs kā CD DVD flash disku mobilo utt lietotāji neaizsargājam savas tiesības kā to dara šie "autortiesību aizstāvji".


#58MarioMay 8, 2012, 10:23

Vai nav kāc jurists, kas varētu apstrīdēt satversmes tiesā tos MK noteikumus kā tādus, ka tie ir prettiesiski. Jo Satversmes 113. punkts nosaka "Valsts atzīst zinātniskās, mākslinieciskās un citādas jaunrades brīvību, kā arī aizsargā autortiesības un patenttiesības." Valstij ir jāaizsargā autortiesības nevis jāiekasē no visiem zagļu nodoklis. Tad jau cilvēktiesības valsts varētu aizsargāt nosakot ar likumu ka visiem iedzīvotājiem mūža laikā profilaktiski 1 gads jāatsēž cietumā.
Kapēc mēs kā CD DVD flash disku mobilo utt lietotāji neaizsargājam savas tiesības kā to dara šie "autortiesību aizstāvji".


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Ieguldot 195 000 eiro, “Tele2” Rīgā atver trīs klientu apkalpošanas centrus

Ieguldot 195 000 eiro, “Tele2” Rīgā atver trīs klientu apkalpošanas centrus(1)

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” ir atvēris trīs jaunā dizaina koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā, t/c “Domina” un “Damme” telpās, kā arī Saharova ielā 20a. Kopējais investīciju apjoms sasniedz 195 000 eiro, un “Tele2” jau esošos klientu apkalpošanas centrus ir pilnībā pārveidojis saskaņā ar jauno dizaina konceptu, tos arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot jaunāko mobilo

Pirmo reizi Baltijā notiks starptautiskais biznesa ideju pārbaudes, produktu izstrādes un jaunuzņēmumu izveides pasākums “Global StartUp Battle”

Pirmo reizi Baltijā notiks starptautiskais biznesa ideju pārbaudes, produktu izstrādes un jaunuzņēmumu izveides pasākums “Global StartUp Battle”(0)

Liepājā tiek rīkots starptautiskais biznesa idejas pārbaudes, biznesa modeļa un produkta izveides pasākums “Startup Weekend Liepāja”, kur labākām divām idejām būs iespēja tālāk  sacensties ar citu StartUp Weekend uzvarētājiem iekš Global StartUp Battle. „Startup Weekend Liepāja” ir.. 54-stundu garš pasākums, kas ir izmodelēts tā, lai nodrošinātu labāko uz praktiskas darbības pieredzes balstītu izglītību tehniskajiem un

Latvijas uzņēmumi IT pakalpojumiem pārtērē līdz pat 80% līdzekļu

Latvijas uzņēmumi IT pakalpojumiem pārtērē līdz pat 80% līdzekļu(8)

Laikā, kad Latvijas ekonomikas izaugsme mērāma vien pāris procentos, uzņēmējiem ir jāmeklē iespējas, kā uzlabot sava biznesa rentabilitāti. Viena no iespējām ir stingrāka izmaksu kontrole dažādās pozīcijās, tostarp informācijas tehnoloģiju (IT) sistēmu ierīkošanai un uzturēšanai. Telekomunikāciju uzņēmums “Stream Networks” klientu aptaujā noskaidrojis, ka galvenās problēmas, ar ko saskaras uzņēmumi, ir novecojušas IT tehnoloģijas, neuzraudzītas IT

Drošības paziņojums par Siemens veļas žāvētājiem – sadzīves tehnikas vienības remontēs bez maksas

Drošības paziņojums par Siemens veļas žāvētājiem – sadzīves tehnikas vienības remontēs bez maksas(0)

BSH Home Appliances AB filiāle Latvijā lūdz visus klientus, kuriem pieder Siemens veļas žāvētāji, kas ražoti 2002.gadā, pārbaudīt, vai uz viņu sadzīves tehnikas vienību attiecas šis drošības paziņojums, lai to varētu salabot. Ierobežots skaits sadzīves tehnikas vienību, kas tika ražotas laika periodā no 2002.gada janvāra līdz maijam, ir bojātas elektroniskās komponentes dēļ vadības pultī un

Bite piedāvā jaunu tarifu plānu “Piektdiena” ar neierobežotu internetu Latvijā populārām aplikācijām

Bite piedāvā jaunu tarifu plānu “Piektdiena” ar neierobežotu internetu Latvijā populārām aplikācijām(17)

Bite uzskata, ka ir tik pašsaprotami internetu mobilajā telefonā izmantot neierobežoti un bezrūpīgi. Paredzam, ka nākotnē aizvien vairāk cilvēku pārslēgsies no interneta pārlūkprogrammu izmantošanas uz aplikācijām – tas taču ir daudz ērtāk un vienkāršāk! Telekomunikāciju uzņēmums Bite saviem klientiem piedāvā jaunu tarifu plānu “Piektdiena” par 7,80 EUR, kas šobrīd, ņemot vērā tarifā iekļauto, ir izdevīgākais

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.