Izveidotas tapetes, kas bloķē WiFi signālu

Grenobles (Francija) politehniskā institūta zinātnieki meklēja iespēju, kā uzlabot WiFi tīkla drošību un izstrādāja tapetes, kas bloķē šī datu pārraides standarta signālu.

Šāds risinājums noderētu, lai bloķētu savu WiFi tīklu ārpus dzīvokļa vai biroja robežām, tādā gadījumā gan īpašās tapetes nāktos izklāt tikai telpas perimetrā, izlaižot starpsienas, tāpat arī iespējams bloķēt ienākošos WiFi signālus – lai nodrošinātu tīrāku tīklu. Tapetēm ir īpaša virsma, kas pēc to autoru vārdiem spēj bloķēt tikai WiFi tīklu izmantotās frekvences.

Šobrīd WiFi bloķējošo tapešu ražošana tiek licencēta kādam uzņēmumam no Somijas, tiek paredzēts, ka komerciālā tapešu versija veikalu plauktos varētu nonākt nākamā gada laikā.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



22 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1vieMay 11, 2012, 08:30

Un ko ar griestiem un grīdu? signāls taču izplatās arī caur tiem. Turklāt daudzdzīvokļu mājā absolūti lielākā daļa no signāliem būs no kāda cita stāva.


#2aaaMay 11, 2012, 08:36

Kas tev liedz paklāt zem grīdas šo tapeti?


#3atkarigaisMay 11, 2012, 08:38

Protams, ja nevēlies bojāt grīdu, tad nokāp lejā un nolīmē kaimiņa griestus :D


#4xxxMay 11, 2012, 08:41

Labaak nebuutu tapete kas pastiprinaatu to signaalu, kaadeelj jaablokee?


#5šņagaMay 11, 2012, 09:01

Tikai wifi? ISM bandā ir milzīgs daudzums ierīču. Tāpat kas ir ar 5Ghz joslu? Izkalusās pēc sūda tā tapete.


#6hahaMay 11, 2012, 09:39

vai kādam no jums jūsu daudzstāvenē traucē kaimiņu wifi signāli? Vai tad jums nav uzlikti wifi signālu key priekš saviem tīkliem? esat kādu pieķēris lietojam jūsu wifi kuram ir uzlikts key? liekas pilnīgi lieks produkts tādas tapetes.
ietin tajā tapetē divkāršā slānī savu rūteri un priecājies, ne sev ne citam. LOL


#7BruttoMay 11, 2012, 10:14

Drošības pēc tapetes vēl jāsazemē.


#8batzackMay 11, 2012, 10:19

nedomāju, ka tādas būtu jālieto mājās. Offisos vēl varētu , bet dzīvokļos, kur citi ir atkarīgi no tava interneta!? :o

Ots jau vēl protams ir tas, ka anglijā piemēram speciāli dalās ar internetu. Kur tad es likšos, ja visi šitādas sienas izklās!?


#9batzackMay 11, 2012, 10:20

p.s - vienīgais iemesls , kāpēc tādas tapetes klāt,, ir tad ja baigi smuks musturs :D


#10KEPKEMay 11, 2012, 10:24

Mobīlie gan jau arī neķer.


#11PC lietotājsMay 11, 2012, 11:00

labaak buut reģipsī iebūvējuši!


#12vieMay 11, 2012, 11:30

Un ko ar griestiem un grīdu? signāls taču izplatās arī caur tiem. Turklāt daudzdzīvokļu mājā absolūti lielākā daļa no signāliem būs no kāda cita stāva.


#13aaaMay 11, 2012, 11:36

Kas tev liedz paklāt zem grīdas šo tapeti?


#14atkarigaisMay 11, 2012, 11:38

Protams, ja nevēlies bojāt grīdu, tad nokāp lejā un nolīmē kaimiņa griestus :D


#15xxxMay 11, 2012, 11:41

Labaak nebuutu tapete kas pastiprinaatu to signaalu, kaadeelj jaablokee?


#16šņagaMay 11, 2012, 12:01

Tikai wifi? ISM bandā ir milzīgs daudzums ierīču. Tāpat kas ir ar 5Ghz joslu? Izkalusās pēc sūda tā tapete.


#17hahaMay 11, 2012, 12:39

vai kādam no jums jūsu daudzstāvenē traucē kaimiņu wifi signāli? Vai tad jums nav uzlikti wifi signālu key priekš saviem tīkliem? esat kādu pieķēris lietojam jūsu wifi kuram ir uzlikts key? liekas pilnīgi lieks produkts tādas tapetes.
ietin tajā tapetē divkāršā slānī savu rūteri un priecājies, ne sev ne citam. LOL


#18BruttoMay 11, 2012, 13:14

Drošības pēc tapetes vēl jāsazemē.


#19batzackMay 11, 2012, 13:19

nedomāju, ka tādas būtu jālieto mājās. Offisos vēl varētu , bet dzīvokļos, kur citi ir atkarīgi no tava interneta!? :o

Ots jau vēl protams ir tas, ka anglijā piemēram speciāli dalās ar internetu. Kur tad es likšos, ja visi šitādas sienas izklās!?


#20batzackMay 11, 2012, 13:20

p.s - vienīgais iemesls , kāpēc tādas tapetes klāt,, ir tad ja baigi smuks musturs :D


#21asdfgMay 11, 2012, 13:20

un kā ir ar logiem?


#22KEPKEMay 11, 2012, 13:24

Mobīlie gan jau arī neķer.


#23šņagaMay 11, 2012, 13:48

a kur problēma uz loga uzlīmēt to tapeti?


#24PC lietotājsMay 11, 2012, 14:00

labaak buut reģipsī iebūvējuši!


#25youMay 11, 2012, 16:07

Un vēl ielikt dzelzs durvis 30cm biezumā,tad vispār būtu zbis. :D


#26zzMay 11, 2012, 16:16

Kas tur par debīliķi murkšķēja par atslēgām?
Pie manis ir ap 15 WFi tīkliem. Vidi ar atslēgām. Nu un tad? Viss spektrs aizdirsts. Daži vēl N palaiž. Man nav brīva kanāl kur normāli darbināt savu WiFi.
Tā ka. Ja nejēdzam ar ko ir runa, tad paklusejam.

Protams, svina stiklus mājās negribās likt. Jāgaida alternatīva.


#27asdfgMay 11, 2012, 16:20

un kā ir ar logiem?


#28šņagaMay 11, 2012, 16:48

a kur problēma uz loga uzlīmēt to tapeti?


#29JanksMay 11, 2012, 17:29

Nekaada alternatiiva nav jaagaida,ZZ, panjem Mikrotik ruuteriiti, tam ir ideaals softs shaadaam vajadziibaam.
Ierubii WIFI,tur ir opcija - Scan, palaid,tev paraadiisies visas apkart izmantojamaas aiznjemtaas frekvences, attieciigi izveelies briivo un uz priekshu.
Protams parastajam Tp-Link vai Edimax routerim taadas opcijas nepastaav.
Mikrotik ir ideaals risinaajums vietaas,kur ir aizdirsta frekvenchu josla.Kaa viens no piemeeriem- klients,kam blakus ir daudzstaavu eekas un ''eeteraa'' ir pieejami ap 26-28 wifi. Arii shajaa gadiijumaa nav probleemu, viss straadaa stabili.


#30youMay 11, 2012, 19:07

Un vēl ielikt dzelzs durvis 30cm biezumā,tad vispār būtu zbis. :D


#31zzMay 11, 2012, 19:16

Kas tur par debīliķi murkšķēja par atslēgām?
Pie manis ir ap 15 WFi tīkliem. Vidi ar atslēgām. Nu un tad? Viss spektrs aizdirsts. Daži vēl N palaiž. Man nav brīva kanāl kur normāli darbināt savu WiFi.
Tā ka. Ja nejēdzam ar ko ir runa, tad paklusejam.

Protams, svina stiklus mājās negribās likt. Jāgaida alternatīva.


#32JanksMay 11, 2012, 20:29

Nekaada alternatiiva nav jaagaida,ZZ, panjem Mikrotik ruuteriiti, tam ir ideaals softs shaadaam vajadziibaam.
Ierubii WIFI,tur ir opcija - Scan, palaid,tev paraadiisies visas apkart izmantojamaas aiznjemtaas frekvences, attieciigi izveelies briivo un uz priekshu.
Protams parastajam Tp-Link vai Edimax routerim taadas opcijas nepastaav.
Mikrotik ir ideaals risinaajums vietaas,kur ir aizdirsta frekvenchu josla.Kaa viens no piemeeriem- klients,kam blakus ir daudzstaavu eekas un ''eeteraa'' ir pieejami ap 26-28 wifi. Arii shajaa gadiijumaa nav probleemu, viss straadaa stabili.


#33oneMay 12, 2012, 06:52

Katrā ziņā, lietojot šādas tapetes, apkārtējais ēters tiek aizdirsts daudz mazāk, nu kuram gan būtu vajadzība savu tīklu raidīt ārpus sava mitekļa robežām, i laužņiem kārdinājums mazāks.


#34oneMay 12, 2012, 09:52

Katrā ziņā, lietojot šādas tapetes, apkārtējais ēters tiek aizdirsts daudz mazāk, nu kuram gan būtu vajadzība savu tīklu raidīt ārpus sava mitekļa robežām, i laužņiem kārdinājums mazāks.


#35AivarsMay 12, 2012, 14:30

nu bļāviens! tik švaks apraksts, ka varētu padomāt ka viena tantiņa pagalmā stāstījusi un viss.
par maz faktu! ja es būtu redaktorA vietā, man būtu kauns likt šāda veida BAUMU RAKSTIŅUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#36AivarsMay 12, 2012, 17:30

nu bļāviens! tik švaks apraksts, ka varētu padomāt ka viena tantiņa pagalmā stāstījusi un viss.
par maz faktu! ja es būtu redaktorA vietā, man būtu kauns likt šāda veida BAUMU RAKSTIŅUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#37EdgarsMay 12, 2012, 22:46

Piekrītu @Aivaram. Par kādām frekvencēm iet runa? 2/5Ghz ? Cik efektīvi tiek bloķēts 100% 90% 20%? Kādā veidā tas tiek darīts atstarojot vai absorbējot? Vai darbojas uz WIMAX? Kas notiek ar pārējām ierīcēm: telefoniem, HSDPA, radiolinkiem utt? Tik daudz svarīgu jautājumu paliek pāri, ka tiešām jākaunās raksta autoram, jo tas tiešām izklausās pēc "tante teica"...

@haha tu nesaproti par ko runā. Reāli parastajam Wifi ir kanālu? 13 ? Ja uz katra sēž sliktākajā gadījumā ar 100mw jeb 30dBm jaudas raidītājiem tuvu viens otram tad, lai kuram kanālam tu slēgtos klāt un lai kā tas būtu aizsargāts ar atslēgām mac control un enkription nekas tev nepalīdzēs.

@Janks mikrotiks strādā labāk, jo tam ir jaudīgāks raidītājs 30dBm un labākas antenas nekā "lētajiem" mājas wifi Rūteriem vai AP. Parastajiem routeriem jauda ir ap 9dBm, ja nekļūdos. Mikrotikam ja apkārt būs līdzigas klases raidītāji un it sevišķi 26 ar trīs kanālu N nu švaki būs un nekas tev tur nestrādās pat uz pus jaudu....


#38EdgarsMay 13, 2012, 01:46

Piekrītu @Aivaram. Par kādām frekvencēm iet runa? 2/5Ghz ? Cik efektīvi tiek bloķēts 100% 90% 20%? Kādā veidā tas tiek darīts atstarojot vai absorbējot? Vai darbojas uz WIMAX? Kas notiek ar pārējām ierīcēm: telefoniem, HSDPA, radiolinkiem utt? Tik daudz svarīgu jautājumu paliek pāri, ka tiešām jākaunās raksta autoram, jo tas tiešām izklausās pēc "tante teica"...

@haha tu nesaproti par ko runā. Reāli parastajam Wifi ir kanālu? 13 ? Ja uz katra sēž sliktākajā gadījumā ar 100mw jeb 30dBm jaudas raidītājiem tuvu viens otram tad, lai kuram kanālam tu slēgtos klāt un lai kā tas būtu aizsargāts ar atslēgām mac control un enkription nekas tev nepalīdzēs.

@Janks mikrotiks strādā labāk, jo tam ir jaudīgāks raidītājs 30dBm un labākas antenas nekā "lētajiem" mājas wifi Rūteriem vai AP. Parastajiem routeriem jauda ir ap 9dBm, ja nekļūdos. Mikrotikam ja apkārt būs līdzigas klases raidītāji un it sevišķi 26 ar trīs kanālu N nu švaki būs un nekas tev tur nestrādās pat uz pus jaudu....


#39zzMay 13, 2012, 12:15

#16 Janks.

Man jau ir Mikrotik.

Vai tad Mikrotik lietošana samazinās kaimiņu WiFi daudzumu? Ko es iegūšu noskenējot? Tikai zināšu kas ēterā darās. Bet... To pašu var redzēt arī bez Mikrotik. Un? Tālāk? Zinam ka visi kanāli aizdirsti. Kur likt? Uz 14 kanāla, Ja jau tas ir brīvs? To gan ne visas WiFi kartes atbalsta. Rekur viens sēz uz 13 kanāla. Un?

Vienīgais ko MikroTik darīja labāk, tas ir parādija vēl vairāk WiFi tīlus nekā mana WiFi karte.

Bet runa ir par tapetēm. Pirmārt. Es ārpus savas teritorijas nedzišu ārā ne WiFi ne zilzobu ne āri kādu citu 2.4 GHz draņķi. Lai citiem netiek. Tāpatās. Attīrīšu savu lokālo teritoriju no citiem WiFi, lai man netraucē.

Joprojām problēma ar logiem... :(

WiFi tapesu ideja redzēta jau samērā sen pa Dicovery. Tā ka... Viss cepiens ir par to lai tapetes uztaisītu plānas lētas un viegli ražojamas. Nevis tā kā pa DCS rādītais prototips: 1.5 cm plata lenta, kura jāurullē apkārt objektam 5 cm rādiusā...

Bet ideja par režektorfiltirem apmēram tā pati gan šīm, gan citām tapetēm.


#40zzMay 13, 2012, 15:15

#16 Janks.

Man jau ir Mikrotik.

Vai tad Mikrotik lietošana samazinās kaimiņu WiFi daudzumu? Ko es iegūšu noskenējot? Tikai zināšu kas ēterā darās. Bet... To pašu var redzēt arī bez Mikrotik. Un? Tālāk? Zinam ka visi kanāli aizdirsti. Kur likt? Uz 14 kanāla, Ja jau tas ir brīvs? To gan ne visas WiFi kartes atbalsta. Rekur viens sēz uz 13 kanāla. Un?

Vienīgais ko MikroTik darīja labāk, tas ir parādija vēl vairāk WiFi tīlus nekā mana WiFi karte.

Bet runa ir par tapetēm. Pirmārt. Es ārpus savas teritorijas nedzišu ārā ne WiFi ne zilzobu ne āri kādu citu 2.4 GHz draņķi. Lai citiem netiek. Tāpatās. Attīrīšu savu lokālo teritoriju no citiem WiFi, lai man netraucē.

Joprojām problēma ar logiem... :(

WiFi tapesu ideja redzēta jau samērā sen pa Dicovery. Tā ka... Viss cepiens ir par to lai tapetes uztaisītu plānas lētas un viegli ražojamas. Nevis tā kā pa DCS rādītais prototips: 1.5 cm plata lenta, kura jāurullē apkārt objektam 5 cm rādiusā...

Bet ideja par režektorfiltirem apmēram tā pati gan šīm, gan citām tapetēm.


#41JanksMay 13, 2012, 17:28

to :ZZ
Nu nesamazina gan nekaadu wifi daudzumu:)Nu tu ar pateici:)
Nemaini kanaalus, bet pamaini FREKVENCES!
Opcija -Snooper- ir redzmi visi apkart esohie aktiivie lietotaaju un vinju frekvenchu kanaali,MAC adreses un Ssid. Piem.apkartejie lieto frenkevces- g/n ..2417,2422,2427,2432 utt.Taas buus piem aiznjemtas,bet tu izveelies briivo, piem 2457Mhz un viss,nekaadu probleemu.Tas pats arii 5Ghz gadiijumaa, ja piem. lietosi tikai 5Ghz N only.Nekaadu probleemu.

to: Edgars
''Mikrotikam ja apkārt būs līdzigas klases raidītāji un it sevišķi 26 ar trīs kanālu N nu švaki būs un nekas tev tur nestrādās pat uz pus jaudu....''
Parasti apkaart ir ne tuvu liidzigas klases aparaati:) No pieredzes sakot - 98% Edimax,Dlink,Linksys dzelzzi,kas nav ko speeciigakajiem.
Straada viss stabiili un uz pilnu jaudu, ne vainas, ja ir probleema,meklee vainu konfigaa.


#42JanksMay 13, 2012, 20:28

to :ZZ
Nu nesamazina gan nekaadu wifi daudzumu:)Nu tu ar pateici:)
Nemaini kanaalus, bet pamaini FREKVENCES!
Opcija -Snooper- ir redzmi visi apkart esohie aktiivie lietotaaju un vinju frekvenchu kanaali,MAC adreses un Ssid. Piem.apkartejie lieto frenkevces- g/n ..2417,2422,2427,2432 utt.Taas buus piem aiznjemtas,bet tu izveelies briivo, piem 2457Mhz un viss,nekaadu probleemu.Tas pats arii 5Ghz gadiijumaa, ja piem. lietosi tikai 5Ghz N only.Nekaadu probleemu.

to: Edgars
''Mikrotikam ja apkārt būs līdzigas klases raidītāji un it sevišķi 26 ar trīs kanālu N nu švaki būs un nekas tev tur nestrādās pat uz pus jaudu....''
Parasti apkaart ir ne tuvu liidzigas klases aparaati:) No pieredzes sakot - 98% Edimax,Dlink,Linksys dzelzzi,kas nav ko speeciigakajiem.
Straada viss stabiili un uz pilnu jaudu, ne vainas, ja ir probleema,meklee vainu konfigaa.


#43zzMay 14, 2012, 16:16

stādāt, ta strādā, bet ja viss diapazons jau ir ciet. nu nav kur piemesties. 20 MHz loga nekur. OK. Ir ekstrēmais gals, bet.. WiFi karte jānem labāka. Man mega ātrumu nevajag. vajag lai strādā. Un nafig lieki staroties ar 2.4 GHz. Tik un tā nometu jaudu nost. Es tak neesmu tītars miroviļņu krāsnī...

Problemu īpašu nav, bet tik un tā nepatīkami...

Tā ka, tapetes nav galīgs šizo... Ja vien nav uztaisīts lohotrons...


#44zzMay 14, 2012, 19:16

stādāt, ta strādā, bet ja viss diapazons jau ir ciet. nu nav kur piemesties. 20 MHz loga nekur. OK. Ir ekstrēmais gals, bet.. WiFi karte jānem labāka. Man mega ātrumu nevajag. vajag lai strādā. Un nafig lieki staroties ar 2.4 GHz. Tik un tā nometu jaudu nost. Es tak neesmu tītars miroviļņu krāsnī...

Problemu īpašu nav, bet tik un tā nepatīkami...

Tā ka, tapetes nav galīgs šizo... Ja vien nav uztaisīts lohotrons...


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pētījums: Datorspēļu spēlēšana aktivizē vairākus smadzeņu reģionus; metodi varētu izmantot medicīnā

Pētījums: Datorspēļu spēlēšana aktivizē vairākus smadzeņu reģionus; metodi varētu izmantot medicīnā(0)

Sadarbojoties Maksa Planka institūta (Vācija) un Charite medicīnas universitātes (Vācija) darbiniekiem jauna pētījuma izstrādē, atklājies, ka datorspēļu spēlēšana aktivizē konkrētus smadzeņu apvidus. Pētījuma ietvaros 23 pieaugušie saņēma Nintendo XXL un viņiem tika dots uzdevums spēlēt Super Mario 64 spēli 30 minūtes katru dienu divus mēnešus. Tāpat tika izveidota kontrolgrupa ar cilvēkiem, kas datorspēles tajā pašā

Jau tuvākajā laika zinātnieki varētu revolucionizēt tehnoloģiju pasauli, uzsākot grafēna 3D printēšanu

Jau tuvākajā laika zinātnieki varētu revolucionizēt tehnoloģiju pasauli, uzsākot grafēna 3D printēšanu(0)

Nav šaubu, ka 3D printeri spēj apstrādāt visdažādākos materiālus – sākot no akmeņiem un metāla, beidzot ar plastmasu un pārtikas precēm. Tagad gan zinātnieki gatavojas izprintēt grafēnu. Grafēns ir vērtīgs materiāls, tam ir noderīgas fizikālās īpašības – laba elektrovadītspēja un siltumvadītspējā, kā arī augsta cietība. Rezultātā, ja izdotos šo materiālu iegūt masveidā, tas radītu revolūciju

Samsung patentējuši viedpulksteni ar lokanu ekrānu

Samsung patentējuši viedpulksteni ar lokanu ekrānu(0)

Samsung, tāpat kā citi ražotāji, patentē katru savu ideju, neatkarīgi no tā, vai tās tiek realizētas dzīvē. Tieši šī iemesla dēļ, nav skaidrs, vai nesen pamanītais Samsung patents aizsargā jau tuvākajā laikā sagaidāmo Samsung ierīci. Korejā patentētajai ierīcei, pēc visa spriežot, ir lokans ekrāns, Android vadības pogas (atpakaļ un izvēlne), ieslēgšanas poga, USB ports, skaļrunis

Atklāta jauna mobilo sakaru ierīču ievainojamība – šoreiz tā ir SIM kartē

Atklāta jauna mobilo sakaru ierīču ievainojamība – šoreiz tā ir SIM kartē(0)

Ievainojamības viedtālruņu programmatūrā jau ilgāku laiku ir zināms kā viens no apdraudējumiem, ar ko saskaras daļa mobilo telefonu lietotājiem. Tagad apdraudējumu sarakstam pievienojusies pavisam negaidīta problēma – ievainojamības SIM kartes drošībā. Vācu šifrēšanas risinājumu speciālists Karsten Nohl 3 gadu laikā esot atklājis veidu, kas ļauj attālināti piekļūt informācijai, kas uzglabāta SIM kartēs vai arī likt tām

LG prezentējuši īpaši plānu FullHD ekrānu, kas paredzēts mobilajiem telefoniem

LG prezentējuši īpaši plānu FullHD ekrānu, kas paredzēts mobilajiem telefoniem(0)

LG izrādījuši jaunu 1080 x 1920 punktu izšķirtspējas ekrānu, kas paredzēts mobilajiem telefoniem. Šis ekrāns izceļas ar ļoti nelielu – 2,2mm biezumu un nieka 2,3mm mazu apmali. LG apgalvo, ka šādi rādītāji padarot šo ekrānu par plānāko telefoniem paredzēto FullHD ekrānu. Šo ekrānu izmantošana palīdzēšot nākotnē veidot vieglākus telefonus, ar mazākām malām ap ekrānu, ļaujot

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.