larboard-semifinal
 

Kam jāpievērš uzmanība, izvēloties hostinga pakalpojumu sniedzēju?

Mēs dzīvojam digitālajā laikmetā, ar visām no tā izrietošajām sekām, sen jau ir garām tie laiki, kad mājaslapas bija tikai ievērojamiem uzņēmumiem un dažiem blogeriem, nu pašam sava vai uzņēmuma tīmekļa vietne nav nekas prestižs, tas piederas pie ikdienas – tā tam vienkārši ir jābūt.

Pateicoties tehnoloģiju attīstībai arī hostinga pakalpojumu sniedzēji ir savairojušies kā sēnes pēc lietus. Nepieredzējis lietotājs plašajā piedāvājuma klāsta var apmaldīties, tāpēc šajā publikācijā īsumā pastāstīsim par galvenajiem atskaites punktiem, kuriem būtu jāpievērš uzmanība, izvēloties hostinga pakalpojumu sniedzēju.

1. Noskaidro klientu atbalsta dienesta darba laiku

Klientu atbalsta dienests ir tava saikne ar hostinga pakalpojumu sniedzēju, tas palīdzēs gan gadījumā ja ko neizproti sistēmā, gan arī tad, ja dažādu iemeslu dēļ hostings ir uzkāries, jebšu nestrādā. Nopietni pakalpojumu sniedzēji nodrošina klientu atbalstu 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā. Klientu atbalsta dienests ar darbu laiku, piemēram no 9:00 līdz 18:00, liecina par ne pārāk nopietnu attieksmi – ko darīt. ja problēmas parādās pulksten 18:05?

2. Pārliecinies vai serveri izvietoti uzticamā datu centrā

Serveri nav paredzēti turēšanai mājās, zem rakstāmgalda. Lai nodrošinātu maksimālu pieejamību, tiem jābūt pieejamiem alternatīviem interneta savienojumiem, kā arī barošanai, turklāt lai nodrošinātu ilgstošu un adekvātu iekārtu darbību, tām nepieciešama arī adekvāta darba temperatūra un apstākļi, tieši tāpēc datu centros izvietoti kondicionieri, modernas ugunsdrošības sistēmas un citi risinājumi, lai tavi dati būtu drošībā. Tāpat arī vēlams pārliecināts vai datu centrā tiek nodrošināta fiziskā apsardze, kā arī kvalificēti spēciālisti, kuri spēs ātri atrisināt radušās problēmas.

3. Vai tiek izmantota uzticama tehnika?

Teicams datu centrs, fiziskā apsardze, kvalificēti speciālisti – tas viss ir lieliski, taču ja tiks izmantotas neuzticamas iekārtas un serveri, tad nepalīdzēs neviens. Tieši tāpēc iesakām tev pārliecināties, ka hostinga pakalpojumu sniedzējs izmanto uzticama ražotāja serverus, tīkla iekārtas un citus produktus kas tieši vai netieši varētu ietekmēt hostinga darbību un attiecīgi tavas mājaslapas pieejamību, kā arī datu drošību. Tāpat arī noteikti pārbaudi cik bieži tiek veiktas datu rezerves kopijas!

4. Pārbaudi citu lietotāju atsauksmes

Ja zini kādu personu, kura izmanto tevis iekārotā hostinga nodrošinātāja pakalpojumus, nekautrējies uzdot sev interesējošos jautājumus par pakalpojuma kvalitāti un atbalsti dienesta atsaucību. Starp citu, pēdējo vari pārbaudīt arī pats, nosūtot e-pastu vai kā citādi sazinoties ar atbalsta dienestu – varēsi novērtēt tā atsaucību un ieinteresētību.

5. Vai šis pakalpojumu sniedzējs piedāvā tieši to, kas tev nepieciešams?

Kad no plašās hostinga pakalpojumu sniedzēju jūras esi atlasījis tos, kuri nodrošina patiešām kvalitatīvu pakalpojumu, ir laiks pārliecināts vai tiek piedāvāti tieši tā konfigurēti pakalpojumi, kā tev nepieciešams. Šis ir jauns stāsts, kurā jāpievērš uzmanība vairākiem faktoriem. Par to, kāds pakalpojums tev varētu būt nepieciešams, pastātīsim jau pavisam drīz – nākamajā hostinga izvēles publikācijā.

Raksts tapis sadarbībā ar rūpīgākā hostinga nodrošinātājiem Latvijā – Hostnet.



10 komentāriatpakaļ uz rakstu

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Publicēts zinātnisks pētījums par interneta “troļļiem” un to personības problēmām

Publicēts zinātnisks pētījums par interneta “troļļiem” un to personības problēmām(8)

Interneta pasaulē, kaut kur starp informācijas kalniem, plašajām izklaides ielejām un simtiem miljonu lietotāju, pastāv arī anonīmas personas, kas nereti izmanto savu iespēju izteikties, lai aizvainotu un morāli aizskartu citus interneta lietotājus. Lai apzīmētu šīs interneta džungļos atrodamās personas, tika radīts jauns termins – “trollis”. Ar to gan netika domātas mītiskās radības, kas mājo Norvēģijas kalnos.

Hyundai strādā pie servisa, kas ļaus automašīnas komplektēt un iegādāties internetā

Hyundai strādā pie servisa, kas ļaus automašīnas komplektēt un iegādāties internetā(1)

Interneta veikalu popularitāte turpina strauji augt un ir vien dažas lietas, ko lietotāji nemēdz iegādāties tiešsaistes veikalos. Kā viena no preču klasēm, kas tradicionāli netiek iegādātas internetā, ir jāmin spēkrati, taču arī šajā gadījumā situācija var mainīties. Hyundai, sadarbībā ar Lielbritānijā bāzēto auto dīleri Rockar, strādā pie jauna tiešsaistes servisa, kas ļaus lietotājiem izpētīt, komplektēt

Ķīna turpina ierobežot sociālos portālus, šoreiz nobloķēts Instagram

Ķīna turpina ierobežot sociālos portālus, šoreiz nobloķēts Instagram(0)

Ķīna ir bloķējusi populāro sociālo tīklu Instagram, kas lepojas ar vairāk nekā 150 miljoniem lietotāju visā pasaulē. Šāds solis veikts pēc notikušajiem prodemokrātisko aktīvistu protestiem Honkongā, kas pagājušajā svētdienā pulcējuši vairāk nekā 80 tūkstošus cilvēku un uz to brīdī paralizējuši Honkongas centru, vēsta Reuters. Informācija vēsta, ka demokrātisko spēku piekritēji popularizējuši paredzētās protesta akcijas, īpaši

Apple: Slavenību kailfoto tika iegūti “uzlaužot” viņu paroles, nevis izmantojot “caurumus” iCloud drošībā

Apple: Slavenību kailfoto tika iegūti “uzlaužot” viņu paroles, nevis izmantojot “caurumus” iCloud drošībā(4)

Pirmajā septembrī tīmekli pāršalca slavenību kailfoto vilnis. Nezināma persona(s) publicēja vairāku slavenību privātus fotoattēlus, no kuriem lieākajā daļā redzamās personas bija ģērbtas (labākajā gadījumā) ļoti pieticīgi un diez vai vēlējās to izrādīt visai pasaulei. Kā norādīja paši ļaundari, tad fotogrāfijas iegūtas, ielaužoties personu Apple iCloud kontos. Minētais fakts izraisīja bažas par Apple piedāvātā mākoņdatošanas servisa drošību. Kā

TOP 5 klupšanas akmeņi drošam darbam internetā

TOP 5 klupšanas akmeņi drošam darbam internetā(2)

Drošības risks internetā ir viens no būtiskākajiem šķēršļiem, kas attur seniorus no aktīvas interneta iespēju izmantošanas. Tādēļ Lattelecom sociālās atbildības iniciatīvas Pieslēdzies, Latvija! datorapmācību eksperti sadarbībā ar CERT.LV atgādina par biežākajiem klupšanas akmeņiem drošībai internetā un skaidro, kā sevi no tiem pasargāt. CERT.LV vadītāja Baiba Kaškina min, ka visbiežāk seniori ir informēti par vēlamo uzvedību

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.