larboard-semifinal
 

Kam jāpievērš uzmanība, izvēloties hostinga pakalpojumu sniedzēju?

Mēs dzīvojam digitālajā laikmetā, ar visām no tā izrietošajām sekām, sen jau ir garām tie laiki, kad mājaslapas bija tikai ievērojamiem uzņēmumiem un dažiem blogeriem, nu pašam sava vai uzņēmuma tīmekļa vietne nav nekas prestižs, tas piederas pie ikdienas – tā tam vienkārši ir jābūt.

Pateicoties tehnoloģiju attīstībai arī hostinga pakalpojumu sniedzēji ir savairojušies kā sēnes pēc lietus. Nepieredzējis lietotājs plašajā piedāvājuma klāsta var apmaldīties, tāpēc šajā publikācijā īsumā pastāstīsim par galvenajiem atskaites punktiem, kuriem būtu jāpievērš uzmanība, izvēloties hostinga pakalpojumu sniedzēju.

1. Noskaidro klientu atbalsta dienesta darba laiku

Klientu atbalsta dienests ir tava saikne ar hostinga pakalpojumu sniedzēju, tas palīdzēs gan gadījumā ja ko neizproti sistēmā, gan arī tad, ja dažādu iemeslu dēļ hostings ir uzkāries, jebšu nestrādā. Nopietni pakalpojumu sniedzēji nodrošina klientu atbalstu 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā. Klientu atbalsta dienests ar darbu laiku, piemēram no 9:00 līdz 18:00, liecina par ne pārāk nopietnu attieksmi – ko darīt. ja problēmas parādās pulksten 18:05?

2. Pārliecinies vai serveri izvietoti uzticamā datu centrā

Serveri nav paredzēti turēšanai mājās, zem rakstāmgalda. Lai nodrošinātu maksimālu pieejamību, tiem jābūt pieejamiem alternatīviem interneta savienojumiem, kā arī barošanai, turklāt lai nodrošinātu ilgstošu un adekvātu iekārtu darbību, tām nepieciešama arī adekvāta darba temperatūra un apstākļi, tieši tāpēc datu centros izvietoti kondicionieri, modernas ugunsdrošības sistēmas un citi risinājumi, lai tavi dati būtu drošībā. Tāpat arī vēlams pārliecināts vai datu centrā tiek nodrošināta fiziskā apsardze, kā arī kvalificēti spēciālisti, kuri spēs ātri atrisināt radušās problēmas.

3. Vai tiek izmantota uzticama tehnika?

Teicams datu centrs, fiziskā apsardze, kvalificēti speciālisti – tas viss ir lieliski, taču ja tiks izmantotas neuzticamas iekārtas un serveri, tad nepalīdzēs neviens. Tieši tāpēc iesakām tev pārliecināties, ka hostinga pakalpojumu sniedzējs izmanto uzticama ražotāja serverus, tīkla iekārtas un citus produktus kas tieši vai netieši varētu ietekmēt hostinga darbību un attiecīgi tavas mājaslapas pieejamību, kā arī datu drošību. Tāpat arī noteikti pārbaudi cik bieži tiek veiktas datu rezerves kopijas!

4. Pārbaudi citu lietotāju atsauksmes

Ja zini kādu personu, kura izmanto tevis iekārotā hostinga nodrošinātāja pakalpojumus, nekautrējies uzdot sev interesējošos jautājumus par pakalpojuma kvalitāti un atbalsti dienesta atsaucību. Starp citu, pēdējo vari pārbaudīt arī pats, nosūtot e-pastu vai kā citādi sazinoties ar atbalsta dienestu – varēsi novērtēt tā atsaucību un ieinteresētību.

5. Vai šis pakalpojumu sniedzējs piedāvā tieši to, kas tev nepieciešams?

Kad no plašās hostinga pakalpojumu sniedzēju jūras esi atlasījis tos, kuri nodrošina patiešām kvalitatīvu pakalpojumu, ir laiks pārliecināts vai tiek piedāvāti tieši tā konfigurēti pakalpojumi, kā tev nepieciešams. Šis ir jauns stāsts, kurā jāpievērš uzmanība vairākiem faktoriem. Par to, kāds pakalpojums tev varētu būt nepieciešams, pastātīsim jau pavisam drīz – nākamajā hostinga izvēles publikācijā.

Raksts tapis sadarbībā ar rūpīgākā hostinga nodrošinātājiem Latvijā – Hostnet.



10 komentāriatpakaļ uz rakstu

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Triatel: Telekomunikāciju tirgus mazo spēlētāju iespēja –  stabilitāte un pieejamība
7 zelta drošības likumi internetā – pamatā ir izglītošanās

7 zelta drošības likumi internetā – pamatā ir izglītošanās(1)

Tikai janvārī vien IT drošības incidentu novēršanas valsts institūcija CERT.LV Latvijā konstatēja 278 augstas prioritātes incidentus. Mūsdienās nauda un informācija arvien vairāk pārvietojas digitālajā vidē, tāpēc šajā vidē arvien vairāk darbojas arī svešas naudas un datu tīkotāji. Swedbank eksperti sadarbībā ar CERT.LV apkopoja 7 pamata likumus drošībai e-vidē:

Eksperti: jauniešu zināšanas par drošu uzvedību internetā ir nepietiekamas

Eksperti: jauniešu zināšanas par drošu uzvedību internetā ir nepietiekamas(2)

Šodien Lattelecom diskusijā par drošu uzvedību internetā, kurā piedalījās arī Net-Safe Latvija un Valsts policija, eksperti norādīja uz būtisku jauniešu zināšanu trūkumu par drošu uzvedību internetā, aicinot vecākus un izglītības darbiniekus attīstīt jauniešos gudrus tehnoloģiju lietošanas paradumus.

LMT 4G pārklājums pieejams 77% Latvijas iedzīvotāju

LMT 4G pārklājums pieejams 77% Latvijas iedzīvotāju(29)

Katru darba dienu uzstādot vidēji vienu jaunu 4G bāzes staciju, Latvijas Mobilais Telefons (LMT) pērn divkārt paplašinājis 4G datu pārraide tīklu un kopējais LMT 4G bāzes staciju skaits ir jau 639. Tagad ātrgaitas mobilais internets telefonā, datorā vai planšetē ir pieejams jau 77% Latvijas iedzīvotāju. Kopš uzņēmuma dibināšanas LMT tīkla attīstībā investējis jau 493 miljonus

No (digitālajiem) pelniem atdzimis The Pirate Bay, bijušie moderatori atstāti “ārpus borta”

No (digitālajiem) pelniem atdzimis The Pirate Bay, bijušie moderatori atstāti “ārpus borta”(4)

Pagājušā gada 9. decembrī Stokholmā, policijas reida laikā no kāda datu centra tika izņemti vairāki serveri, ieskaitot tos, uz kuriem darbināts viens no populārākajiem torentu trakeriem The Pirate Bay.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.