Seko BOOT.Lv kontiem sociālajos tīklos un laimē ielūgumus uz festivālu “Pestivals”!

Seko BOOT.Lv kontiem sociālajos tīklos Draugiem.lv, Twitter.com un Facebook.com, kā arī iesaki konkursa ziņu draugiem un iespējams tieši tu tiks pie diviem ielūgumiem uz šo festivālu. Kopumā tiks izspēlēti seši ielūgumi – katrā tīklā pa diviem.

Vari sekot un padot tālāk ziņu visos trīs mūsu sociālo tīklu kontos vienlaicīgi – tas tikai palielinās tavas izredzes uzvarēt. Izlozes veiksim 22. jūnijā.

Plašāku informāciju par “Pestivals” vari iegūt šeit vai festivāla mājaslapā.


Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  1. Visu izdarīju, gaidīšu ielūgumus :P

    Un tas ”nigga” ir B.O.B. – viņš piedalīsies pestivālā.

  2. Ko jūs rīkojat jaunas izlozes, ka vēl par veco konkursu nav noskaidrots uzvarētājs? (tas par to printeri)

  3. Visu izdarīju, gaidīšu ielūgumus :P

    Un tas ”nigga” ir B.O.B. – viņš piedalīsies pestivālā.

  4. Ko jūs rīkojat jaunas izlozes, ka vēl par veco konkursu nav noskaidrots uzvarētājs? (tas par to printeri)

  5. Kas ar tiem sociālajiem tīkliem visiem ir? Real life piemirsies? Turklāt agrāk vismaz bija konkursos jāpakistina smadzenes un porksti Gūglē meklējot atbildes, a tagad pietiek ar to, ka esi Homo Tupus traukiem.lv lietotājs. Kauns!

  6. Praktiski bezmaksas Boot.lv reklāma sociālajos tīklos. Tiem, kam kaut kas tāds interesē, jau sen zin Boot.lv, priekš kam jāčakarē mājsaimniecēm smadzenes. Vai tad reklāmdevēji nesaprot, kāpēc uz īsu brīdi pēkšņi paceļas lapas apmeklētāju skaits?

  7. Kas ar tiem sociālajiem tīkliem visiem ir? Real life piemirsies? Turklāt agrāk vismaz bija konkursos jāpakistina smadzenes un porksti Gūglē meklējot atbildes, a tagad pietiek ar to, ka esi Homo Tupus traukiem.lv lietotājs. Kauns!

  8. Praktiski bezmaksas Boot.lv reklāma sociālajos tīklos. Tiem, kam kaut kas tāds interesē, jau sen zin Boot.lv, priekš kam jāčakarē mājsaimniecēm smadzenes. Vai tad reklāmdevēji nesaprot, kāpēc uz īsu brīdi pēkšņi paceļas lapas apmeklētāju skaits?