Ford jau rudenī Frankfurtes auto izstādē prezentēja Ford Fiesta ST konceptu, tomēr tagad kompānija gatava auto faniem atklāt Fiesta ST sērijveida versiju. Mazais sportists tiks prezentēts Ženēvā, bet tirdzniecībā nonāks jau tuvāko mēnešu laikā. Jāatzīmē, ka sportiskas Fiesta versijas kā XR2, XR2i ir tradīcija, tādēļ ražotājs cer, ka Fiesta ST gūs tikpat lielus panākumus kā tās rallija ekvivalents Ford Fiesta RS WRC.

Salīdzinājums ar Fiesta RS WRC ir vietā, jo tāpat kā rallija modelim arī ST versijai zem dzinēja pārsega atrodas 1,6 litru turbo benzīna dzinējs ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu. Jauda, protams, mazāka nekā WRC, tomēr ar 180 zirgspēkiem pilnīgi pietiek, lai gūtu prieku ikdienas satiksmē. Paātrinājums no vietas līdz simtam tiks veikts ātrāk nekā 7 sekundēs, savukārt maksimālais solās būt pie 220 km/h.

Ecoboost paaudzes dzinējs apvienojumā ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu sola ievērojamu ekonomiju. Ražotājs gan pagaidām publicējis vien CO2 izmešu daudzumu (140 g/km), tomēr pēc tā var spriest, ka Fiesta ST vidējais patēriņš būs ap 6,0 litriem uz 100 kilometriem. Protams, ka uzlabots ne vien dzinējs, bet arī balstiekārta, kas ieguvusi jaunu regulējumu un par 15 milimetriem zemākas atsperes.

Vizuāli īpaši izceļas Fiesta ST priekša, kas apveltīta ar lielu trapecveida radiatora režģi. Ar tieši šo elementu Fiesta un Focus ST versijas turpmāk atšķirsies no standarta modeļiem. Acīs iekrīt arī garenie priekšējie lukturi, interesantās sliekšņu uzlikas un aizmugurējā bampera difuzors. Tajās iestrādātas izplūdes sistēmas izejas, savukārt jumta līniju turpina masīvs antispārns.

Saistītās tēmas: fordford fiestaford fiesta st

Komentāri 8

Leave a Reply