Turpmāk ar Nvidia Tegra procesoriem un Android operētājsistēmu tiks aprīkoti ne tikai dažādi planšetdatori un viedtālruņi, bet arī Honda ražotie spēkrati. Iepriekšējais teikums nav viss pārpratums, bet gan Japānas autobūves giganta mēģinājums neatpalikt no konkurentiem izklaides sistēmu lauciņā.

Šonedēļ Honda paziņoja, ka 2015. gada Civic, Civic Tourer un CR-V modeļi, kas būs pieejami Eiropā, saņems Honda Connect sistēmu, kas varēs lepoties ar vairākām izklaidējošām, noderīgām aplikācijām un funkcijām, piemēram, radio, atpakaļskata kameru un GPS navigāciju.

Honda Connect sistēma ir veidota uz Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich bāzes, bet to darbina Nvidia izstrādātā Tegra mikroshēmu kopa. Jāatzīmē, ka visa informācija tiks attēlota uz 7 collu displeja.

Nvidia apgalvo, ka dotajā brīdī ar kompānijas mikroshēmām ir apgādāti vairāk nekā seši miljoni spēkratu, savukārt tuvāko piecu gadu laikā pārdošanā tiks laisti vēl 25 miljoni spēkrati ar Nvidia izstrādātajām mikroshēmām.

Tikmēr Honda norāda, ka Nvidia izstrādātā platforma ne tikai izveido tiltu starp viedajām ierīcēm un auto industriju, bet kas vēl svarīgāk – padara braukšanu drošāku.

screen-shot-2014-10-02-at-09-12-56-620x419

Saistītās tēmas: androidhondanvidia

Komentāri 8

Leave a Reply

  • ddfdfdf
    October 3, 2014, 19:09

    Paldies par info. Zināšu,ko nepirkt. Honda nākamais g*ukainais s*ds.

  • Anonymous
    October 3, 2014, 16:38

    nu tas viss protams pozitīvi, taču kā vienmēr ražotājs par šādu ekstru papildaprīkojumā gribēs savus 2000€, kad tai pat laikā no ķīnas internetveikaliem var dabūt pat gaumīgāk integrējamas sistēmas par 300€ – piemēram šādu http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v1/2042913525_1/Pure-android-4-2-2-Car-DVD-for-Honda-Civic-2012-2013-2014-Tourer-EU-version.jpg_220x220.jpg
    kas izskatās daudz labāk kā attēlā redzamais 2-din variants…

  • persick
    October 3, 2014, 10:13

    Kuru dzīvē aizņemtu cilvēku tas interesē ?? Kad blondīne sēž blakus, galvenais lai auto interjers pēc skata ir iespaidīgs. Krāsains ekrāns vien jau nodrošina cool efektu.

  • me
    October 3, 2014, 08:59

    Diemžēl japāņiem nekad nepanākt vāciešus (auto aprīkojuma līmenī)

    • Tas pats Jānis
      October 3, 2014, 09:59

      Jūs vēlējāties teikt cenu līmenī…
      Kas jauks ir vāciešu aprīkojuma līmenī? Drazainās navigācijas ar nenopērkamajiem karšu jauninājumiem, ja vēlamies būt godīgi? Varbūt S klases mercedes navigācija, kas pa lēto tika uzbliezta Ukrainā un kuras nomaiņa kļūmes gadījumā, īpašniekam izmaksātu nedaudz virs 5k €.
      Varbūt pārējo autiņu navigācijas, kūrās aizvien aktīvāk tiek ieviesti dažādi kartes piesaistes mehānismi un aktivizācijas un pacelta karšu cena?
      Tāds hokejs mums nav vajadzīgs.
      Slavenā vācu kvalitāte un komforts nu jau ir mīts.

      • sxc
        October 3, 2014, 12:36

        problemas rodas,ja panem jaunu vacieti ar neadekvatiem ienakumiem … ja esi uznemuma vaditajs un diena pelni paris tukstosus,nav problemu remontet auto un nenaudet par remonta izmaksam … viss maksa tik cik vins maksa

        • Artanis
          October 4, 2014, 14:32

          Pilnīgi piekrītu sxc – besī ārā, ka lielākā daļa Latviešu dzīvo virs saviem ienākumiem, un kaut ko vēļ čīkst. Ja nevari atļauties uzturēt – nepērc, vai tad to tik sarežģīti saprast? Uz priekšu var tikt arī ar Ladu – tagad kā reiz jaunu var paņemt krītā maksājot kapeikas, un divus gadus par garantiju remontēt, un miers sirdī.

        • Tas pats Jānis
          October 3, 2014, 20:23

          Zinu tādus “uzņēmuma vadītājus” – kad S klasi nopirkt, tad nauda ir bet kad par darbu samaksāt, tad čīkst, kā veca sēta. Tad jau labāk lai brauc ar zaparu.