BMW papildinājuši 7. sērijas spēkratu piedāvājumu ar 750d xDrive versiju, kas pēc BMW vārdiem, ir aprīkota ar jaudīgāko sešu cilindru dīzeļdzinēju pasaulē.

BMW-Diesel-3556

Ar četrām turbīnām aprīkotais trīs litru dzinējs attīsta 395 zirgspēku jaudu, kā arī 760 ņūtonmetru griezes momentu. 450 ņūtonmetru grieze tiek nodrošināta jau pie 1000 apgriezieniem, savukārt maksimums tiek sasniegts robežās starp 2000 un 3000 apgriezieniem.

Dzinējam ir divas augsta spiediena un divas zema spiediena turbīnas. Strauji startējot no vietas zemspiediena turbīnas tiek apietas, izmantojot vārstu sistēmu. Tas ļauj ātrāk sasniegt nepieciešamo spiedienu. Otrā augstā spiediena turbīna tiek likta lietā, ja dzinēja apgriezienu skaits minūtē pārsniedz 2500.

BMW-Diesel-1

Apvienojumā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un BMW xDrive pilnpiedziņu šis dzinējs 750d standarta versiju no 0 līdz 100 kilometriem stundā spēj paātrināt 4.6 sekundēs, savukārt pagarinātās riteņu bāzes 750Ld līdz simtam ieskrienas 4.7 sekundēs.

Par spīti lielajai jaudai, dzinēji ir visnotaļ ekonomiski, BMW norāda kombinēto patēriņu starp 5.7 un 5.9 litriem dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem. Eiropas autosalonos šie spēkrati nonāks jūlijā.

Komentāri 4

Leave a Reply

  • Hackey
    May 18, 2016, 18:22

    Tas ir traktors, benzīngalvām jāraud jaudas un degvielas attiecība vispār super

    • Tas pats Jānis
      May 18, 2016, 19:42

      Piznesmeņi-kapeiksipēji stāvā sajūsmā – smuks autiņš un ar zagto soļķi un pa lēto….

      • Alex
        May 19, 2016, 11:22

        Biznesmeņi, kas nekapeikpisēji, bet kam līdz kaklam pie katra staba apstāties un šļakstīties ar smirdīgo degvielu, stāvā sajūsmā, to varēs darīt daudz retāk.

        • Tas pats Jānis
          May 20, 2016, 08:53

          Kāda “katra staba”?
          Mēģini atcerēties fiziku un ķīmiju, pamatskolniek – benzīns iztvaiko, bet “saļara” paliek uz tavām kuslajām roķelēm un mašīnas sāna, ja tās roķeles ir tik līkas. “Soļķis” vienmēr būs laucenieku un skopuļu degviela!