larboard-semifinal
 

BMW varētu apgādāt Hyundai ar dzinējiem

BMW arvien vairāk paplašina dzinēju ražošanu un izstrādi kopā ar citiem auto ražotājiem. Pēdējos mēnešus BMW veicot sarunas ar Hyundai par dzinēju piegādi.

Ziņo, ka Hyundai Motor Company valdes loceklis Chung Eui-Sun bijis Minhenē, kur uzsācis sarunas par dzinēju izstrādi un ražošanu kopā ar BMW. Ja darījums apstiprinātos, BWM būtu gadā jāizgatavo vairāk nekā 1.7 miljonus papildu dzinēju tiem, kas jau tiek saražoti. Jauno dzinēju izstrāde varētu izmaksāt apmēram vienu līdz divus miljardus eiro. Bet tas noteikti būtu to vērts, jo Hyundai/Kia gadā izlaiž ap 5.7 miljoniem auto un tās ir milzīgas paplašināšanas iespējas ražošanai. Oficiāli abi ražotāji noliedz šādu sarunu norisi. Ziņu aģentūra Reuters apgalvo, ka šāda informācija saņemta no kāda BMW darbinieka.

BMW jau ir sadarbība ar Toyota un Peugeot/Citroën dzinēju izstrādes jomā. Tāpat pieejamas neoficiālas ziņas par sadarbību ar GM.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



9 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ГестапоMay 7, 2012, 09:37

Tas labi. Hujdajam ielikt labu bmw divitru dīzelīti un būtu gerai.


#2ГестапоMay 7, 2012, 12:37

Tas labi. Hujdajam ielikt labu bmw divitru dīzelīti un būtu gerai.


#3:)May 7, 2012, 13:18

bmw tiesham ir labi motori,nau jau briinums ka ir labas sadarbiibas ar citiem autorazotajiem!


#4PecisMay 7, 2012, 14:21

Jā motori labi, bet pārējais gan pieklibo.


#5v8May 7, 2012, 14:50

BMW un AUDI pēc manām domām vislabākie dzinēji.


#6:)May 7, 2012, 16:18

bmw tiesham ir labi motori,nau jau briinums ka ir labas sadarbiibas ar citiem autorazotajiem!


#7PecisMay 7, 2012, 17:21

Jā motori labi, bet pārējais gan pieklibo.


#8v8May 7, 2012, 17:50

BMW un AUDI pēc manām domām vislabākie dzinēji.


#9GestapoMay 7, 2012, 19:04

#4
īpaši audi 2,5TDi līdz 2003. un bmw 2,5TDS? :D


#10v8May 7, 2012, 19:36

#5 BMW 2,5tds jau no e39 1996 gada vajadzēja pārveidot dzinēju pēc jaunākām tehnoloģijām. plus tur vēl šis tas, cik man zināms.

AUDI tik 2,5tdi v6 ir galīgi garām. 5 cilindru rindiniekam nav ne vainas.


#11GestapoMay 7, 2012, 22:04

#4
īpaši audi 2,5TDi līdz 2003. un bmw 2,5TDS? :D


#12v8May 7, 2012, 22:36

#5 BMW 2,5tds jau no e39 1996 gada vajadzēja pārveidot dzinēju pēc jaunākām tehnoloģijām. plus tur vēl šis tas, cik man zināms.

AUDI tik 2,5tdi v6 ir galīgi garām. 5 cilindru rindiniekam nav ne vainas.


#13ProdigyMay 8, 2012, 05:49

Problēma nav bmw 2,5TDS dzinējā, problēma ir ar šo dzinēju aprīkoto auto īpašniekos :pennyfuck:


#14ProdigyMay 8, 2012, 08:49

Problēma nav bmw 2,5TDS dzinējā, problēma ir ar šo dzinēju aprīkoto auto īpašniekos :pennyfuck:


#15v8May 8, 2012, 12:30

#7 daļējas muļķības :D

To pašu var teikt par audi 100 un a6, a4 vadītājiem. cik nu ir manīts uz ielām no personiskās pieredzes.


#16v8May 8, 2012, 15:30

#7 daļējas muļķības :D

To pašu var teikt par audi 100 un a6, a4 vadītājiem. cik nu ir manīts uz ielām no personiskās pieredzes.


#17Oh nooJune 2, 2012, 09:27

Ak nē Hyundai vairs nevarēs pirkt...

Nu V8 katrā ziņā BMW lietotāji nojāj savus auto ātrāk un apdraud citus vairāk.


#18Oh nooJune 2, 2012, 12:27

Ak nē Hyundai vairs nevarēs pirkt...

Nu V8 katrā ziņā BMW lietotāji nojāj savus auto ātrāk un apdraud citus vairāk.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem(4)

Francijā bāzētais autobūves uzņēmums Renault ir atrādījis jaunāko lolojumu – Eolab konceptauto. Šis auto nav viss kārtējais supervāģis, kas apgādāts agresīvām dizaina līnijām un jaudīgu dzinēju, bet gan īpaši ekonomisks transportlīdzeklis, kas, visticamāk, uzstādīs jaunus degvielas ekonomijas rekordus. Ir jāmin vien divi skaitļi, lai dotu priekšstatu par iespaidīgo tehnoloģiju, ar ko Renault grasās apgādāt šo

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika(0)

Ceturtdien, 18.septembrī, Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1a no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma laikā tiks svinīgi atklāts arī atjaunotais CSDD klientu apkalpošanas centrs. Tehniskās apskates nakts pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā(2)

Honda HR-V pirmo reizi dienas gaismu ieraudzīja 1998. gadā, bet šī modeļa mūžs nebija ilgs un 2006. gadā tā ražošana tika pārtraukta. Jaunākā informācija gan liecina, ka Honda “atdzīvinās” HR-V nosaukumu, jau nākamajā gadā Eiropas valstīs laižot klajā jauno modeli. Jaunā HR-V debija tiek gaidīta oktobrī plānotajā Parīzes auto izstādē. Taču jau tagad vietne Autocar

Aston Martin atrāda jaunākās paaudzes Lagonda dizainu

Aston Martin atrāda jaunākās paaudzes Lagonda dizainu(9)

Pirms laika vēstījām, ka Aston Martin plāno “atdzīvināt” Lagonda nosaukumu, laižot klajā jaunu luksus klases spēkratu, kas paredzēts realizēšanai Tuvo Austrumu reģionu valstīs. Kamēr pirmie modeļi vēl tiek testēti uz koplietošanas ceļiem, kompānija laidusi klajā spēkrata oficiālos attēlus. Sagaidāms, ka Lagonda tiks piedāvāta ierobežotā skaitā un galvenokārt Tuvo Austrumu valstu iedzīvotajiem. Dotajā brīdī norisinās intensīvs spēkrata

Opel Ampera Eiropā piedzīvo izgāšanos, GM pārtrauks modeļa pārdošanu

Opel Ampera Eiropā piedzīvo izgāšanos, GM pārtrauks modeļa pārdošanu(4)

Spēkrats Opel Ampera, kas ASV pazīstams kā Chevrolet Volt, bet Lielbritānijā nopērkams kā Vauxhall Ampera, bija nopietnākais General Motors (GM) mēģinājums ieviest masveida ražošanā elektroauto, kuram nepieciešamo enerģiju ģenerētu iekšdedzes dzinējs. Tiesa, lai arī cik aizraujošs un ekonomisks šis auto nebūtu, tā cena vienmēr ir bijusi krietni augstāka nekā pircēji vēlējušies maksāt. Rezultātā auto pārdošanas

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.