larboard-semifinal
 

BOOT.Lv apskats: atjauninātais Honda Accord Tourer ar 2,2 litru dīzeļdzinēju

Pirms divarpus gadiem pirmais nopietnais BOOT.Lv auto apskats bija par jauno Honda Accord, tādēļ, atjaunojot BOOT.Lv auto sadaļu, likās loģiski kā pirmo automašīnu apskatīt atjaunināto Accord. Šoreiz gan ar universāla virsbūvi un 2,2 litru dīzeļdzinēju, tomēr tas neliedza mums dienas laikā atrast pozitīvo un negatīvo atjauninātajā modelī.

Tirdzniecībā atjauninātais Honda Accord nonāca šī gada sākumā, tomēr izmaiņu nav daudz. Tās vizuāli aprobežojas ar masīvāku radiatora režģi, citādākiem bamperiem un dzidrākiem lukturiem. Tas nebūt nav slikti, jo uz konkurentu fona Honda astotās paaudzes vidējas klases modelis vēl aizvien izskatās mūsdienīgs. Var teikt, ka atjaunināšana nākusi par labu, jo ar nelielām izmaiņām panākts dārgāks un augstvērtīgāks iespaids.

Pārsteigums salonā un patīkamās gaitas īpašības

Ja ārpuses pārmaiņas var pamanīt, tad salonā ar neapbruņotu aci izmaiņas nav redzamas. Kā atzīst pats ražotājs, tad pieejami jauni apdares materiāli un toņi, kā arī citas nelielas izmaiņas. Atšķirības gan pamanīt varētu vienīgi tad, ja blakus būtu novietoti vecais un atjauninātais modelis, un iespējams arī ne ar pirmo reizi. No ārpuses auto izskatās liels, līdz ar to būtu jādomā, ka iekšpusē vietas netrūks. Pirmais iespaids tāds arī ir, jo priekšējais panelis sniedz plašuma sajūtu un priekšā sēdošajiem vietas pietiek. Aizmugurē sēdošie gan ir apdalīti, jo aiz gara auguma cilvēka sēdēt ilgākus gabalus nebūtu ērti.

Praktiski gan šāda situācija – Honda Accord universāls, četri cilvēki un garš pārbrauciens – nebūtu iespējama, jo bagāžas nodalījumā vienkārši nesatilptu šo četru cilvēku mantas. Neraugoties uz to, ka tas ir vidējās klases universāls, bagāžas nodalījums ir mazāks par, piemēram, mazās klases Škoda Fabia universāla versiju. Ja neskatās uz nepietiekamo vietas daudzumu, pats brauciens būtu patīkams, jo Accord balstiekārta ieguvusi ļoti labu regulējumu – uz bedrēm un ieplakām gaita ir komfortabla, bet līkumos tā ir pietiekami stingra.

Mānīgais dzinējs un labā pārredzamība

Ne velti Honda mēdz saukt arī par japāņu BMW, jo praktiski visiem šī ražotāja modeļiem ir izcilas gaitas īpašības. Ja reiz esam uz sportiskās nots, tad jāpievēršas dinamiskajiem rādītājiem. Uz papīra tie ir šādi: 0-100 km/h tiek veikti 10,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 202 km/h. To visu nodrošina 2,2 litru turbo dīzeļdzinējs, kā jauda ir 150 zirgspēki, bet maksimālais griezes moments – 350 Nm. Jaudas rādītāji nav mazi, tādēļ bija pamats uzskatīt, ka vismaz turbīnas pieslēgšanos un griezes momenta pieplūdumu varēs just, bet nekā.

Paātrinājums ir praktiski vienmērīgs visu apgriezienu diapazonā, sākot jau no mazāk nekā 2000 līdz pat 4000+ apgr./min. Un šaubas par automašīnas „neiešanu” kliedē spidometrs, kura rādītājs kāpj pieklājīgā ātrumā, ja ņem vērā to, ka šis ir parasts ģimenes auto bez sportiskām ambīcijām. Pie braukšanas iespaidiem vēl var minēt labo pārredzamību, kuru nodrošina lieli sānu skata spoguļi. Estēti par to izskatu vīpsnās, bet auto vadītājiem tie savu funkciju pilda lieliski.

Solīdais aprīkojums un reālais patēriņš

Uzturēšanos salonā patīkamu padara dalītā klimata kontrole, „Premium Sound System” audio sistēma ar 6 kompaktdisku mainītāju un AUX ieeju un sēdekļu apsilde, savukārt braukšanu atvieglo kruīza kontrole, Bluetooth telefona savienojums un novietošanās sensori. Ļoti noderīga „ekstra” mūsu tumšajos rudens un ziemas vakaros ir ksenona lukturi, kas uzskatāmi par obligātu ekstru pērkot jaunu automobili.

Vēl viena būtiska apskata daļa saistās ar automašīnas patēriņu. Tā kā tas ir dīzelis, tad uzsvars šim dzinējam ir uz ekonomiju, piedāvājot ikdienas lietošanai pietiekamus dinamikas rādītājus. Ar dinamiku jau tikām skaidrībā, tādēļ tagad par patēriņu. Honda kā oficiālo vidējo degvielas patēriņu norāda 6,4 litru dīzeļa degvielas uz 100 kilometriem. Mums šādu skaitli neizdevās iegūt. Tā vietā mēs ieguvām 9,5 litrus braucot pa pilsētu, uz šosejas tie bija 5-6 litri, bet vidējais patēriņš ar vairāk pilsētu nekā šoseju varētu būt līdz 8 litriem. Šie visi skaitļi gan ir neobjektīvi, jo katram braucējam atšķiras gan braukšanas stils, gan arī maršruti un attiecīgi arī apkārtējā satiksme.

Accord cena un dzinēja izvēle

Lietoto auto pircējiem mūsu testētā auto cena liksies augsta, tomēr tādā gadījumā ieteicams paskatīties citu ražotāju un modeļu jaunu automašīnu cenas. Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT Elegance+ cena ir 23 820 latu. Dīzelis ar vienādu aprīkojuma līmeni ir dārgāks ne vien par divu litru, bet arī 2,4 litru benzīna versiju. Tādējādi katram pašam jārēķina, kas konkrētajā gadījumā būtu izdevīgāks – lētākais, bet vairāk patērējošais benzīna dzinējs, vai arī gan iegādē, gan apkopē dārgākā dīzeļa versija, kas patērē mazāk.

Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT Elegance+ tehniskie dati:

Jauda (kw/ZS): 110/150 @ 4000 apgr./min

Maks. griezes moments (Nm): 350 Nm @ 2000-2750 apgr./min

Pārnesumkārba: 5 pakāpju automātiskā

Paātrinājums (0-100 km/h, s): 10.5

Maks. ātrums (km/h): 202

Ražotāja norādītais vid. degv. patēriņš (l uz 100 km): 6.4

Pašmasa (kg): 1690

Bagāžas nodalījuma tilpums (l): 406-660

BOOT.Lv novērtējums:

Atjaunošanas procesā Honda Accord nav zaudējis savas pozitīvās īpašībās – respektablo izskatu, patīkamo salonu un sabalansēto gaitu – un papildus vēl ieguvis nelielus, bet pamanāmus vizuālos uzlabojumus. Labo iespaidu gan cenšas sagraut vietas (ne)daudzums aizmugurē sēdošajiem un neadekvāti mazais bagāžas nodalījums.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



5 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ГестапоOctober 24, 2011, 11:21

Nu samērā cmuks dampis, motors, nu, ja tas būtu bmw, tad pie 2,2 dīzeļa būtu vismaz 180 zirgi, jo manam divniekam ir 150 :>. Un kas ir tas "turbīnas pieslēgšanās"? Kur tie gadi, ka turbīna strādā visu laiku, kā gan savādāk gaiss nonāks degkamerā? :> Var jau pļāpāt par turbīnas jaudas līkni un turbobedri, bet viņa strādā visu laiku. Patēriņš paliels patiesībā, bet nu - motors jau laikam vēl nav iebraukts un tāpat pie katras mašīnas ir jāpiešaujas.


#2mhhOctober 24, 2011, 11:58

Mjaa, jauda un pateerins diivains.. ir braukts ar 1.9 tid 150zs, iet loti labi, pateerins bij zemaaks.


#3ElanOctober 24, 2011, 12:12

#1 var jau būt, bet ja tas būtu BMW autiņš attiecīgi maksātu divreiz dārgāk.


#4Гестапо->3October 24, 2011, 12:24

Nu kopumā diemžēl Tev taisnība, vnk pafilonēju par autora pieminēto salīdzinājumu ar bmw. Divreiz dārgāk gluži nav, jaunais 320d nākšot ap 35k eiro.
http://www.boot.lv/auto/bmw-prezente-jauno-2012-gada-3-seriju


#5Žaks KOctober 24, 2011, 12:27

Bezjēdzīgs apskats. 90% jauni auto (atskaitot Ladas un Dācijas) var mierīgi palīst zem šāda apraksta.


#6ГестапоOctober 24, 2011, 14:21

Nu samērā cmuks dampis, motors, nu, ja tas būtu bmw, tad pie 2,2 dīzeļa būtu vismaz 180 zirgi, jo manam divniekam ir 150 :>. Un kas ir tas "turbīnas pieslēgšanās"? Kur tie gadi, ka turbīna strādā visu laiku, kā gan savādāk gaiss nonāks degkamerā? :> Var jau pļāpāt par turbīnas jaudas līkni un turbobedri, bet viņa strādā visu laiku. Patēriņš paliels patiesībā, bet nu - motors jau laikam vēl nav iebraukts un tāpat pie katras mašīnas ir jāpiešaujas.


#7mhhOctober 24, 2011, 14:58

Mjaa, jauda un pateerins diivains.. ir braukts ar 1.9 tid 150zs, iet loti labi, pateerins bij zemaaks.


#8ElanOctober 24, 2011, 15:12

#1 var jau būt, bet ja tas būtu BMW autiņš attiecīgi maksātu divreiz dārgāk.


#9Гестапо->3October 24, 2011, 15:24

Nu kopumā diemžēl Tev taisnība, vnk pafilonēju par autora pieminēto salīdzinājumu ar bmw. Divreiz dārgāk gluži nav, jaunais 320d nākšot ap 35k eiro.
http://www.boot.lv/auto/bmw-prezente-jauno-2012-gada-3-seriju


#10Žaks KOctober 24, 2011, 15:27

Bezjēdzīgs apskats. 90% jauni auto (atskaitot Ladas un Dācijas) var mierīgi palīst zem šāda apraksta.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

CSDD Rīgas nodaļā ierīkota pilsētā pirmā elektromobiļu ātrās uzlādes stacija

CSDD Rīgas nodaļā ierīkota pilsētā pirmā elektromobiļu ātrās uzlādes stacija(6)

CSDD Rīgas nodaļas klientu apkalpošanas centrā, Bauskas ielā 86, autovadītāju ērtībām ierīkota Rīgā pirmā elektromobiļu līdzstrāvas ātrās uzlādes stacija. Tā nodrošina salīdzinoši ātru automobiļa uzlādi – nepilnas pusstundas laikā.

CSDD ziemas braukšanas konsultācijās Latvijā piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju

CSDD ziemas braukšanas konsultācijās Latvijā piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju(1)

Četras nedēļas Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē norisinājās drošas ziemas braukšanas bezmaksas konsultācijas; februārī tās uzsāktas arī Rēzeknē, Gulbenē un Valmierā. Līdz šim nodarbībās piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju ar saviem spēkratiem. Lielāka atsaucība bijusi no stiprā dzimuma pārstāvjiem (63%), bet aktīvas konsultāciju apmeklētājas ir arī sievietes (37%).

CSDD Gulbenes nodaļa piedāvā  bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas

CSDD Gulbenes nodaļa piedāvā bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas(0)

No 2015.gada 16.februāra CSDD Gulbenes nodaļa sadarbībā ar Gulbenes novada domi piedāvās bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas. Nodarbības notiks pie CSDD Gulbenes nodaļas, Parka ielā 2.

CSDD Rēzeknes nodaļa piedāvā  bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas

CSDD Rēzeknes nodaļa piedāvā bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas(0)

No 2015.gada 12.februāra CSDD Rēzeknes nodaļa sadarbībā ar Rēzeknes novada domi kartodromā, kas atrodas Ančupānos, piedāvā bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas; tā reģionos tiks turpinātas Rīgā, Biķernieku trasē uzsāktās autovadītāju apmācības.

Ceturtdien Latvijā darbu uzsāks pirmie stacionārie fotoradari

Ceturtdien Latvijā darbu uzsāks pirmie stacionārie fotoradari(2)

Ceturtdien, 2015.gada 12.februārī, Latvijā darba režīmā sāks darboties pirmie stacionārie fotoradari . Tas nozīmē, ka  informācija par fiksētajiem pārkāpumiem tiks sūtīta Valsts policijai lēmuma pieņemšanai un autovadītāji saņems paziņojumu par fiksēto pārkāpumu. Kā pirmie savu darbību uzsāks radars uz ceļa Rīga – Jelgava pie pagrieziena uz Brankām un uz jaunā Rīgā – Koknese ceļa pie

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.