larboard-semifinal
 

BOOT.Lv apskats: atjauninātais Honda Accord Tourer ar 2,2 litru dīzeļdzinēju

Pirms divarpus gadiem pirmais nopietnais BOOT.Lv auto apskats bija par jauno Honda Accord, tādēļ, atjaunojot BOOT.Lv auto sadaļu, likās loģiski kā pirmo automašīnu apskatīt atjaunināto Accord. Šoreiz gan ar universāla virsbūvi un 2,2 litru dīzeļdzinēju, tomēr tas neliedza mums dienas laikā atrast pozitīvo un negatīvo atjauninātajā modelī.

Tirdzniecībā atjauninātais Honda Accord nonāca šī gada sākumā, tomēr izmaiņu nav daudz. Tās vizuāli aprobežojas ar masīvāku radiatora režģi, citādākiem bamperiem un dzidrākiem lukturiem. Tas nebūt nav slikti, jo uz konkurentu fona Honda astotās paaudzes vidējas klases modelis vēl aizvien izskatās mūsdienīgs. Var teikt, ka atjaunināšana nākusi par labu, jo ar nelielām izmaiņām panākts dārgāks un augstvērtīgāks iespaids.

Pārsteigums salonā un patīkamās gaitas īpašības

Ja ārpuses pārmaiņas var pamanīt, tad salonā ar neapbruņotu aci izmaiņas nav redzamas. Kā atzīst pats ražotājs, tad pieejami jauni apdares materiāli un toņi, kā arī citas nelielas izmaiņas. Atšķirības gan pamanīt varētu vienīgi tad, ja blakus būtu novietoti vecais un atjauninātais modelis, un iespējams arī ne ar pirmo reizi. No ārpuses auto izskatās liels, līdz ar to būtu jādomā, ka iekšpusē vietas netrūks. Pirmais iespaids tāds arī ir, jo priekšējais panelis sniedz plašuma sajūtu un priekšā sēdošajiem vietas pietiek. Aizmugurē sēdošie gan ir apdalīti, jo aiz gara auguma cilvēka sēdēt ilgākus gabalus nebūtu ērti.

Praktiski gan šāda situācija – Honda Accord universāls, četri cilvēki un garš pārbrauciens – nebūtu iespējama, jo bagāžas nodalījumā vienkārši nesatilptu šo četru cilvēku mantas. Neraugoties uz to, ka tas ir vidējās klases universāls, bagāžas nodalījums ir mazāks par, piemēram, mazās klases Škoda Fabia universāla versiju. Ja neskatās uz nepietiekamo vietas daudzumu, pats brauciens būtu patīkams, jo Accord balstiekārta ieguvusi ļoti labu regulējumu – uz bedrēm un ieplakām gaita ir komfortabla, bet līkumos tā ir pietiekami stingra.

Mānīgais dzinējs un labā pārredzamība

Ne velti Honda mēdz saukt arī par japāņu BMW, jo praktiski visiem šī ražotāja modeļiem ir izcilas gaitas īpašības. Ja reiz esam uz sportiskās nots, tad jāpievēršas dinamiskajiem rādītājiem. Uz papīra tie ir šādi: 0-100 km/h tiek veikti 10,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 202 km/h. To visu nodrošina 2,2 litru turbo dīzeļdzinējs, kā jauda ir 150 zirgspēki, bet maksimālais griezes moments – 350 Nm. Jaudas rādītāji nav mazi, tādēļ bija pamats uzskatīt, ka vismaz turbīnas pieslēgšanos un griezes momenta pieplūdumu varēs just, bet nekā.

Paātrinājums ir praktiski vienmērīgs visu apgriezienu diapazonā, sākot jau no mazāk nekā 2000 līdz pat 4000+ apgr./min. Un šaubas par automašīnas „neiešanu” kliedē spidometrs, kura rādītājs kāpj pieklājīgā ātrumā, ja ņem vērā to, ka šis ir parasts ģimenes auto bez sportiskām ambīcijām. Pie braukšanas iespaidiem vēl var minēt labo pārredzamību, kuru nodrošina lieli sānu skata spoguļi. Estēti par to izskatu vīpsnās, bet auto vadītājiem tie savu funkciju pilda lieliski.

Solīdais aprīkojums un reālais patēriņš

Uzturēšanos salonā patīkamu padara dalītā klimata kontrole, „Premium Sound System” audio sistēma ar 6 kompaktdisku mainītāju un AUX ieeju un sēdekļu apsilde, savukārt braukšanu atvieglo kruīza kontrole, Bluetooth telefona savienojums un novietošanās sensori. Ļoti noderīga „ekstra” mūsu tumšajos rudens un ziemas vakaros ir ksenona lukturi, kas uzskatāmi par obligātu ekstru pērkot jaunu automobili.

Vēl viena būtiska apskata daļa saistās ar automašīnas patēriņu. Tā kā tas ir dīzelis, tad uzsvars šim dzinējam ir uz ekonomiju, piedāvājot ikdienas lietošanai pietiekamus dinamikas rādītājus. Ar dinamiku jau tikām skaidrībā, tādēļ tagad par patēriņu. Honda kā oficiālo vidējo degvielas patēriņu norāda 6,4 litru dīzeļa degvielas uz 100 kilometriem. Mums šādu skaitli neizdevās iegūt. Tā vietā mēs ieguvām 9,5 litrus braucot pa pilsētu, uz šosejas tie bija 5-6 litri, bet vidējais patēriņš ar vairāk pilsētu nekā šoseju varētu būt līdz 8 litriem. Šie visi skaitļi gan ir neobjektīvi, jo katram braucējam atšķiras gan braukšanas stils, gan arī maršruti un attiecīgi arī apkārtējā satiksme.

Accord cena un dzinēja izvēle

Lietoto auto pircējiem mūsu testētā auto cena liksies augsta, tomēr tādā gadījumā ieteicams paskatīties citu ražotāju un modeļu jaunu automašīnu cenas. Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT Elegance+ cena ir 23 820 latu. Dīzelis ar vienādu aprīkojuma līmeni ir dārgāks ne vien par divu litru, bet arī 2,4 litru benzīna versiju. Tādējādi katram pašam jārēķina, kas konkrētajā gadījumā būtu izdevīgāks – lētākais, bet vairāk patērējošais benzīna dzinējs, vai arī gan iegādē, gan apkopē dārgākā dīzeļa versija, kas patērē mazāk.

Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT Elegance+ tehniskie dati:

Jauda (kw/ZS): 110/150 @ 4000 apgr./min

Maks. griezes moments (Nm): 350 Nm @ 2000-2750 apgr./min

Pārnesumkārba: 5 pakāpju automātiskā

Paātrinājums (0-100 km/h, s): 10.5

Maks. ātrums (km/h): 202

Ražotāja norādītais vid. degv. patēriņš (l uz 100 km): 6.4

Pašmasa (kg): 1690

Bagāžas nodalījuma tilpums (l): 406-660

BOOT.Lv novērtējums:

Atjaunošanas procesā Honda Accord nav zaudējis savas pozitīvās īpašībās – respektablo izskatu, patīkamo salonu un sabalansēto gaitu – un papildus vēl ieguvis nelielus, bet pamanāmus vizuālos uzlabojumus. Labo iespaidu gan cenšas sagraut vietas (ne)daudzums aizmugurē sēdošajiem un neadekvāti mazais bagāžas nodalījums.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



5 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ГестапоOctober 24, 2011, 11:21

Nu samērā cmuks dampis, motors, nu, ja tas būtu bmw, tad pie 2,2 dīzeļa būtu vismaz 180 zirgi, jo manam divniekam ir 150 :>. Un kas ir tas "turbīnas pieslēgšanās"? Kur tie gadi, ka turbīna strādā visu laiku, kā gan savādāk gaiss nonāks degkamerā? :> Var jau pļāpāt par turbīnas jaudas līkni un turbobedri, bet viņa strādā visu laiku. Patēriņš paliels patiesībā, bet nu - motors jau laikam vēl nav iebraukts un tāpat pie katras mašīnas ir jāpiešaujas.


#2mhhOctober 24, 2011, 11:58

Mjaa, jauda un pateerins diivains.. ir braukts ar 1.9 tid 150zs, iet loti labi, pateerins bij zemaaks.


#3ElanOctober 24, 2011, 12:12

#1 var jau būt, bet ja tas būtu BMW autiņš attiecīgi maksātu divreiz dārgāk.


#4Гестапо->3October 24, 2011, 12:24

Nu kopumā diemžēl Tev taisnība, vnk pafilonēju par autora pieminēto salīdzinājumu ar bmw. Divreiz dārgāk gluži nav, jaunais 320d nākšot ap 35k eiro.
http://www.boot.lv/auto/bmw-prezente-jauno-2012-gada-3-seriju


#5Žaks KOctober 24, 2011, 12:27

Bezjēdzīgs apskats. 90% jauni auto (atskaitot Ladas un Dācijas) var mierīgi palīst zem šāda apraksta.


#6ГестапоOctober 24, 2011, 14:21

Nu samērā cmuks dampis, motors, nu, ja tas būtu bmw, tad pie 2,2 dīzeļa būtu vismaz 180 zirgi, jo manam divniekam ir 150 :>. Un kas ir tas "turbīnas pieslēgšanās"? Kur tie gadi, ka turbīna strādā visu laiku, kā gan savādāk gaiss nonāks degkamerā? :> Var jau pļāpāt par turbīnas jaudas līkni un turbobedri, bet viņa strādā visu laiku. Patēriņš paliels patiesībā, bet nu - motors jau laikam vēl nav iebraukts un tāpat pie katras mašīnas ir jāpiešaujas.


#7mhhOctober 24, 2011, 14:58

Mjaa, jauda un pateerins diivains.. ir braukts ar 1.9 tid 150zs, iet loti labi, pateerins bij zemaaks.


#8ElanOctober 24, 2011, 15:12

#1 var jau būt, bet ja tas būtu BMW autiņš attiecīgi maksātu divreiz dārgāk.


#9Гестапо->3October 24, 2011, 15:24

Nu kopumā diemžēl Tev taisnība, vnk pafilonēju par autora pieminēto salīdzinājumu ar bmw. Divreiz dārgāk gluži nav, jaunais 320d nākšot ap 35k eiro.
http://www.boot.lv/auto/bmw-prezente-jauno-2012-gada-3-seriju


#10Žaks KOctober 24, 2011, 15:27

Bezjēdzīgs apskats. 90% jauni auto (atskaitot Ladas un Dācijas) var mierīgi palīst zem šāda apraksta.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Honda “uzprišina” CR-V krosoveru, apgādājot to ar jaunām dizaina iezīmēm un “svaigu” dzinēju

Honda “uzprišina” CR-V krosoveru, apgādājot to ar jaunām dizaina iezīmēm un “svaigu” dzinēju(0)

Esošās paaudzes Honda CR-V nu jau ir divus gadus vecs, tādēļ ir pienācis īstais brīdis ražotājam apgādāt spēkratu ar pāris kosmētiskiem uzlabojumiem, ko papildina arī vairāki tehniski jaunumi, piemēram, atsvaidzināta dzinēju gamma. Visbūtiskākos vizuālos uzlabojumus ir saņēmusi auto priekšējā daļa. Tagad tur atrodami jauna dizaina gaismekļi (gan tuvās un tālās gaismas, gan miglas lukturi), “uzprišināta”

Iespēja droši iegādāties mazlietotu vai jaunu auto no Vācijas, iemaksājot tikai 20%

Iespēja droši iegādāties mazlietotu vai jaunu auto no Vācijas, iemaksājot tikai 20%(3)

Ja esat nobriedis mazlietota vai jauna auto iegādei, taču tā meklējumiem Latvijā nav laika un rezultātu, iespējams, esat viens no tiem, kam savus plānus nākas atlikt neatbilstošā piedāvājuma dēļ – ja ir modelis, nav vēlamās krāsas vai komplektācijas, vai visi papildinājumi jāgaida vairākus mēnešus. Saprotot, ka Latvijas auto tirgus piedāvājums Jūsu vēlmes neapmierina, varbūt esat

Hyundai strādā pie servisa, kas ļaus automašīnas komplektēt un iegādāties internetā

Hyundai strādā pie servisa, kas ļaus automašīnas komplektēt un iegādāties internetā(1)

Interneta veikalu popularitāte turpina strauji augt un ir vien dažas lietas, ko lietotāji nemēdz iegādāties tiešsaistes veikalos. Kā viena no preču klasēm, kas tradicionāli netiek iegādātas internetā, ir jāmin spēkrati, taču arī šajā gadījumā situācija var mainīties. Hyundai, sadarbībā ar Lielbritānijā bāzēto auto dīleri Rockar, strādā pie jauna tiešsaistes servisa, kas ļaus lietotājiem izpētīt, komplektēt

Honda atrāda jaunākās paaudzes Civic Type R modeli

Honda atrāda jaunākās paaudzes Civic Type R modeli(2)

Jau pēc dažām dienām oficiālu debiju piedzīvos, bet nākamgad pārdošanā nonāks jaunākais Honda Civic Type R modelis. Spēkrats leposies ar iespaidīgu jaudu, izteiksmīgiem dizaina vaibstiem, bet to visu papildinās ietilpīgs bagāžas nodalījums un piecas sēdvietas salonā.  Honda Civic Type R visā krāšņumā tiks atrādīts oktobrī gaidāmajā Parīzes auto izstādē, bet pārdošanā nonāks nākamgad. Dotajā brīdī tiekot veikti

Jaunākās paaudzes Renault Espace piedzīvojis identitātes maiņu

Jaunākās paaudzes Renault Espace piedzīvojis identitātes maiņu(5)

Renault, kas pirms vairākiem gadiem aizsāka MPV segmentu ar Espace spēkratu, jau drīzumā prezentēs šī modeļa jaunāko paaudzi. Tiesa, pirms tam kompānija pamanījusies atrādīt spēkrata izskatu. Vadoties pēc Renault publicētajām bildēm, Espace personība ir mainījusies un auto no plaša un ietilpīga cilvēku vadātāja kļuvis par krosoveru. Jaunais modelis, kas saņēmis paaugstinātu klīrensu, būs pieejams ar

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.