BOOT.Lv apskats: atjauninātais Honda Accord Tourer ar 2,2 litru dīzeļdzinēju

Pirms divarpus gadiem pirmais nopietnais BOOT.Lv auto apskats bija par jauno Honda Accord, tādēļ, atjaunojot BOOT.Lv auto sadaļu, likās loģiski kā pirmo automašīnu apskatīt atjaunināto Accord. Šoreiz gan ar universāla virsbūvi un 2,2 litru dīzeļdzinēju, tomēr tas neliedza mums dienas laikā atrast pozitīvo un negatīvo atjauninātajā modelī.

Tirdzniecībā atjauninātais Honda Accord nonāca šī gada sākumā, tomēr izmaiņu nav daudz. Tās vizuāli aprobežojas ar masīvāku radiatora režģi, citādākiem bamperiem un dzidrākiem lukturiem. Tas nebūt nav slikti, jo uz konkurentu fona Honda astotās paaudzes vidējas klases modelis vēl aizvien izskatās mūsdienīgs. Var teikt, ka atjaunināšana nākusi par labu, jo ar nelielām izmaiņām panākts dārgāks un augstvērtīgāks iespaids.

Pārsteigums salonā un patīkamās gaitas īpašības

Ja ārpuses pārmaiņas var pamanīt, tad salonā ar neapbruņotu aci izmaiņas nav redzamas. Kā atzīst pats ražotājs, tad pieejami jauni apdares materiāli un toņi, kā arī citas nelielas izmaiņas. Atšķirības gan pamanīt varētu vienīgi tad, ja blakus būtu novietoti vecais un atjauninātais modelis, un iespējams arī ne ar pirmo reizi. No ārpuses auto izskatās liels, līdz ar to būtu jādomā, ka iekšpusē vietas netrūks. Pirmais iespaids tāds arī ir, jo priekšējais panelis sniedz plašuma sajūtu un priekšā sēdošajiem vietas pietiek. Aizmugurē sēdošie gan ir apdalīti, jo aiz gara auguma cilvēka sēdēt ilgākus gabalus nebūtu ērti.

Praktiski gan šāda situācija – Honda Accord universāls, četri cilvēki un garš pārbrauciens – nebūtu iespējama, jo bagāžas nodalījumā vienkārši nesatilptu šo četru cilvēku mantas. Neraugoties uz to, ka tas ir vidējās klases universāls, bagāžas nodalījums ir mazāks par, piemēram, mazās klases Škoda Fabia universāla versiju. Ja neskatās uz nepietiekamo vietas daudzumu, pats brauciens būtu patīkams, jo Accord balstiekārta ieguvusi ļoti labu regulējumu – uz bedrēm un ieplakām gaita ir komfortabla, bet līkumos tā ir pietiekami stingra.

Mānīgais dzinējs un labā pārredzamība

Ne velti Honda mēdz saukt arī par japāņu BMW, jo praktiski visiem šī ražotāja modeļiem ir izcilas gaitas īpašības. Ja reiz esam uz sportiskās nots, tad jāpievēršas dinamiskajiem rādītājiem. Uz papīra tie ir šādi: 0-100 km/h tiek veikti 10,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 202 km/h. To visu nodrošina 2,2 litru turbo dīzeļdzinējs, kā jauda ir 150 zirgspēki, bet maksimālais griezes moments – 350 Nm. Jaudas rādītāji nav mazi, tādēļ bija pamats uzskatīt, ka vismaz turbīnas pieslēgšanos un griezes momenta pieplūdumu varēs just, bet nekā.

Paātrinājums ir praktiski vienmērīgs visu apgriezienu diapazonā, sākot jau no mazāk nekā 2000 līdz pat 4000+ apgr./min. Un šaubas par automašīnas „neiešanu” kliedē spidometrs, kura rādītājs kāpj pieklājīgā ātrumā, ja ņem vērā to, ka šis ir parasts ģimenes auto bez sportiskām ambīcijām. Pie braukšanas iespaidiem vēl var minēt labo pārredzamību, kuru nodrošina lieli sānu skata spoguļi. Estēti par to izskatu vīpsnās, bet auto vadītājiem tie savu funkciju pilda lieliski.

Solīdais aprīkojums un reālais patēriņš

Uzturēšanos salonā patīkamu padara dalītā klimata kontrole, „Premium Sound System” audio sistēma ar 6 kompaktdisku mainītāju un AUX ieeju un sēdekļu apsilde, savukārt braukšanu atvieglo kruīza kontrole, Bluetooth telefona savienojums un novietošanās sensori. Ļoti noderīga „ekstra” mūsu tumšajos rudens un ziemas vakaros ir ksenona lukturi, kas uzskatāmi par obligātu ekstru pērkot jaunu automobili.

Vēl viena būtiska apskata daļa saistās ar automašīnas patēriņu. Tā kā tas ir dīzelis, tad uzsvars šim dzinējam ir uz ekonomiju, piedāvājot ikdienas lietošanai pietiekamus dinamikas rādītājus. Ar dinamiku jau tikām skaidrībā, tādēļ tagad par patēriņu. Honda kā oficiālo vidējo degvielas patēriņu norāda 6,4 litru dīzeļa degvielas uz 100 kilometriem. Mums šādu skaitli neizdevās iegūt. Tā vietā mēs ieguvām 9,5 litrus braucot pa pilsētu, uz šosejas tie bija 5-6 litri, bet vidējais patēriņš ar vairāk pilsētu nekā šoseju varētu būt līdz 8 litriem. Šie visi skaitļi gan ir neobjektīvi, jo katram braucējam atšķiras gan braukšanas stils, gan arī maršruti un attiecīgi arī apkārtējā satiksme.

Accord cena un dzinēja izvēle

Lietoto auto pircējiem mūsu testētā auto cena liksies augsta, tomēr tādā gadījumā ieteicams paskatīties citu ražotāju un modeļu jaunu automašīnu cenas. Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT Elegance+ cena ir 23 820 latu. Dīzelis ar vienādu aprīkojuma līmeni ir dārgāks ne vien par divu litru, bet arī 2,4 litru benzīna versiju. Tādējādi katram pašam jārēķina, kas konkrētajā gadījumā būtu izdevīgāks – lētākais, bet vairāk patērējošais benzīna dzinējs, vai arī gan iegādē, gan apkopē dārgākā dīzeļa versija, kas patērē mazāk.

Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT Elegance+ tehniskie dati:

Jauda (kw/ZS): 110/150 @ 4000 apgr./min

Maks. griezes moments (Nm): 350 Nm @ 2000-2750 apgr./min

Pārnesumkārba: 5 pakāpju automātiskā

Paātrinājums (0-100 km/h, s): 10.5

Maks. ātrums (km/h): 202

Ražotāja norādītais vid. degv. patēriņš (l uz 100 km): 6.4

Pašmasa (kg): 1690

Bagāžas nodalījuma tilpums (l): 406-660

BOOT.Lv novērtējums:

Atjaunošanas procesā Honda Accord nav zaudējis savas pozitīvās īpašībās – respektablo izskatu, patīkamo salonu un sabalansēto gaitu – un papildus vēl ieguvis nelielus, bet pamanāmus vizuālos uzlabojumus. Labo iespaidu gan cenšas sagraut vietas (ne)daudzums aizmugurē sēdošajiem un neadekvāti mazais bagāžas nodalījums.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Aston Martin “atdzīvinās” Lagonda vārdu, nākamgad laižot klajā jaunu spēkratu

Aston Martin “atdzīvinās” Lagonda vārdu, nākamgad laižot klajā jaunu spēkratu(1)

1976. gadā Lielbritānijā bāzētā kompānija Aston Martin laida klajā spēkratu, kas, vadoties pēc mūsdienu dizaina standartiem, būtu nosaucams par savdabīgu. Tiesa, tajā laikā Lagonda bija gluži vai revolucionārs auto, iemiesojot ne tikai premium klases stilu, bet arī dažādas inovācijas, to skaitā LED displeju. Jāatzīst gan, ka jau kopš 1990. gada, kad šī spēkrata ražošana tika

Piektdien Cēsu Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu tehniskā stāvokļa diagnostika

Piektdien Cēsu Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu tehniskā stāvokļa diagnostika(1)

Piektdien, 25.jūlijā, Cēsīs, Magoņu ielā 25 no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks  Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne arī citu satiksmes dalībnieku veselību un dzīvības. Pasākuma laikā Cēsu tehniskās apskates stacijā bez

Volkswagen sola laist pārdošanā 400 zirgspēku Golf

Volkswagen sola laist pārdošanā 400 zirgspēku Golf(2)

Volkswagen ir paziņojis, ka laidīs pārdošanā īpaši jaudīgu Golf versiju – R400. Kā jau noprotams, tad šis sportiskais hečbeks zem pārsega slēps agregātu, kas spēs attīstīt pat 400 zirgspēkus. Volkswagen Golf R400 pirmo reizi sabiedrībai tika atrādīts šā gada aprīlī Pekinas auto izstādē. Toreiz spēkrats izpelnījās ne tikai lielu uzmanību, bet arī daudzas pozitīvas atsauksmes,

Škoda sniedz pirmo informāciju par nākamās paaudzes Fabia

Škoda sniedz pirmo informāciju par nākamās paaudzes Fabia(3)

Rudenī Škoda iepazīstinās pasauli ar jaunākās paaudzes Fabia, lai jau nākamā gada sākumā tā nonāktu pie pirmajiem patērētājiem. Kā jau tas ir ierasts, jau tagad ir zināmas vairākas spēkrata specifikācijas detaļas, ko papildina rasējumi no ražotāja un pāris spiegu uzņemti attēli. Sagaidāms, ka spēkrats būs nedaudz īsāks par četriem metriem, taču, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes

Lexus atrāda aizraujošo LF-LC konceptu, sola jaunu modeli katru gadu

Lexus atrāda aizraujošo LF-LC konceptu, sola jaunu modeli katru gadu(2)

Lexus 2016. gadā plāno laist klajā jaunu luksus klases sporta auto, kas kļūs par kompānijas flagmani. Tā aizraujošo dizainu jau tagad atrāda LF-LC koncepts, kas esot ļoti līdzīgs gaidāmā spēkrata ražošanas versijai, apgalvo Lexus pārstāvji. Lexus neplāno pārdot LF-LC lielos apjomos, taču tam pavisam noteikti būtu jāatstāj iespaids uz auto industriju un cilvēkiem, kas seko

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.