BOOT.Lv apskats: atjauninātais Honda Accord Tourer ar 2,2 litru dīzeļdzinēju

Pirms divarpus gadiem pirmais nopietnais BOOT.Lv auto apskats bija par jauno Honda Accord, tādēļ, atjaunojot BOOT.Lv auto sadaļu, likās loģiski kā pirmo automašīnu apskatīt atjaunināto Accord. Šoreiz gan ar universāla virsbūvi un 2,2 litru dīzeļdzinēju, tomēr tas neliedza mums dienas laikā atrast pozitīvo un negatīvo atjauninātajā modelī.

Tirdzniecībā atjauninātais Honda Accord nonāca šī gada sākumā, tomēr izmaiņu nav daudz. Tās vizuāli aprobežojas ar masīvāku radiatora režģi, citādākiem bamperiem un dzidrākiem lukturiem. Tas nebūt nav slikti, jo uz konkurentu fona Honda astotās paaudzes vidējas klases modelis vēl aizvien izskatās mūsdienīgs. Var teikt, ka atjaunināšana nākusi par labu, jo ar nelielām izmaiņām panākts dārgāks un augstvērtīgāks iespaids.

Pārsteigums salonā un patīkamās gaitas īpašības

Ja ārpuses pārmaiņas var pamanīt, tad salonā ar neapbruņotu aci izmaiņas nav redzamas. Kā atzīst pats ražotājs, tad pieejami jauni apdares materiāli un toņi, kā arī citas nelielas izmaiņas. Atšķirības gan pamanīt varētu vienīgi tad, ja blakus būtu novietoti vecais un atjauninātais modelis, un iespējams arī ne ar pirmo reizi. No ārpuses auto izskatās liels, līdz ar to būtu jādomā, ka iekšpusē vietas netrūks. Pirmais iespaids tāds arī ir, jo priekšējais panelis sniedz plašuma sajūtu un priekšā sēdošajiem vietas pietiek. Aizmugurē sēdošie gan ir apdalīti, jo aiz gara auguma cilvēka sēdēt ilgākus gabalus nebūtu ērti.

Praktiski gan šāda situācija – Honda Accord universāls, četri cilvēki un garš pārbrauciens – nebūtu iespējama, jo bagāžas nodalījumā vienkārši nesatilptu šo četru cilvēku mantas. Neraugoties uz to, ka tas ir vidējās klases universāls, bagāžas nodalījums ir mazāks par, piemēram, mazās klases Škoda Fabia universāla versiju. Ja neskatās uz nepietiekamo vietas daudzumu, pats brauciens būtu patīkams, jo Accord balstiekārta ieguvusi ļoti labu regulējumu – uz bedrēm un ieplakām gaita ir komfortabla, bet līkumos tā ir pietiekami stingra.

Mānīgais dzinējs un labā pārredzamība

Ne velti Honda mēdz saukt arī par japāņu BMW, jo praktiski visiem šī ražotāja modeļiem ir izcilas gaitas īpašības. Ja reiz esam uz sportiskās nots, tad jāpievēršas dinamiskajiem rādītājiem. Uz papīra tie ir šādi: 0-100 km/h tiek veikti 10,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 202 km/h. To visu nodrošina 2,2 litru turbo dīzeļdzinējs, kā jauda ir 150 zirgspēki, bet maksimālais griezes moments – 350 Nm. Jaudas rādītāji nav mazi, tādēļ bija pamats uzskatīt, ka vismaz turbīnas pieslēgšanos un griezes momenta pieplūdumu varēs just, bet nekā.

Paātrinājums ir praktiski vienmērīgs visu apgriezienu diapazonā, sākot jau no mazāk nekā 2000 līdz pat 4000+ apgr./min. Un šaubas par automašīnas „neiešanu” kliedē spidometrs, kura rādītājs kāpj pieklājīgā ātrumā, ja ņem vērā to, ka šis ir parasts ģimenes auto bez sportiskām ambīcijām. Pie braukšanas iespaidiem vēl var minēt labo pārredzamību, kuru nodrošina lieli sānu skata spoguļi. Estēti par to izskatu vīpsnās, bet auto vadītājiem tie savu funkciju pilda lieliski.

Solīdais aprīkojums un reālais patēriņš

Uzturēšanos salonā patīkamu padara dalītā klimata kontrole, „Premium Sound System” audio sistēma ar 6 kompaktdisku mainītāju un AUX ieeju un sēdekļu apsilde, savukārt braukšanu atvieglo kruīza kontrole, Bluetooth telefona savienojums un novietošanās sensori. Ļoti noderīga „ekstra” mūsu tumšajos rudens un ziemas vakaros ir ksenona lukturi, kas uzskatāmi par obligātu ekstru pērkot jaunu automobili.

Vēl viena būtiska apskata daļa saistās ar automašīnas patēriņu. Tā kā tas ir dīzelis, tad uzsvars šim dzinējam ir uz ekonomiju, piedāvājot ikdienas lietošanai pietiekamus dinamikas rādītājus. Ar dinamiku jau tikām skaidrībā, tādēļ tagad par patēriņu. Honda kā oficiālo vidējo degvielas patēriņu norāda 6,4 litru dīzeļa degvielas uz 100 kilometriem. Mums šādu skaitli neizdevās iegūt. Tā vietā mēs ieguvām 9,5 litrus braucot pa pilsētu, uz šosejas tie bija 5-6 litri, bet vidējais patēriņš ar vairāk pilsētu nekā šoseju varētu būt līdz 8 litriem. Šie visi skaitļi gan ir neobjektīvi, jo katram braucējam atšķiras gan braukšanas stils, gan arī maršruti un attiecīgi arī apkārtējā satiksme.

Accord cena un dzinēja izvēle

Lietoto auto pircējiem mūsu testētā auto cena liksies augsta, tomēr tādā gadījumā ieteicams paskatīties citu ražotāju un modeļu jaunu automašīnu cenas. Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT Elegance+ cena ir 23 820 latu. Dīzelis ar vienādu aprīkojuma līmeni ir dārgāks ne vien par divu litru, bet arī 2,4 litru benzīna versiju. Tādējādi katram pašam jārēķina, kas konkrētajā gadījumā būtu izdevīgāks – lētākais, bet vairāk patērējošais benzīna dzinējs, vai arī gan iegādē, gan apkopē dārgākā dīzeļa versija, kas patērē mazāk.

Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT Elegance+ tehniskie dati:

Jauda (kw/ZS): 110/150 @ 4000 apgr./min

Maks. griezes moments (Nm): 350 Nm @ 2000-2750 apgr./min

Pārnesumkārba: 5 pakāpju automātiskā

Paātrinājums (0-100 km/h, s): 10.5

Maks. ātrums (km/h): 202

Ražotāja norādītais vid. degv. patēriņš (l uz 100 km): 6.4

Pašmasa (kg): 1690

Bagāžas nodalījuma tilpums (l): 406-660

BOOT.Lv novērtējums:

Atjaunošanas procesā Honda Accord nav zaudējis savas pozitīvās īpašībās – respektablo izskatu, patīkamo salonu un sabalansēto gaitu – un papildus vēl ieguvis nelielus, bet pamanāmus vizuālos uzlabojumus. Labo iespaidu gan cenšas sagraut vietas (ne)daudzums aizmugurē sēdošajiem un neadekvāti mazais bagāžas nodalījums.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

28.augustā Rīgā jau trešo reizi notiks Tehniskās apskates nakts

28.augustā Rīgā jau trešo reizi notiks Tehniskās apskates nakts(0)

28.augustā Rīgā, Antenas ielā 2 no plkst.20:00 notiks Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”.  Pasākumu laikā tehniskās apskates stacijā bez maksas būs pieejama vieglo automobiļu diagnostika, bet apmeklētājiem tiks piedāvātas dažādas aktivitātes un izklaides, kas saistītas ar satiksmes drošību, kā arī gaidāmi  pārsteigumi. Savukārt tie, kuri vēlēsies, varēs veikt arī sava

Škoda laiž klajā jaunākās paaudzes Fabia oficiālos attēlus

Škoda laiž klajā jaunākās paaudzes Fabia oficiālos attēlus(0)

Jau iepriekš esam vēstījuši, ka Škoda strādā pie jaunākās paaudzes Fabia, kas debiju piedzīvos oktobra sākumā gaidāmajā Parīzes auto izstādē. Tagad gan kompānija publicējusi pirmos oficiālos spēkrata attēlus, atrādot tā dizainu. Komentējot spēkrata interesanto un, iespējams, pat agresīvo dizainu, Škoda pārstāvji norāda, ka kompānija jau ilgu laiku piedāvājusi funkcionālus un praktiskus spēkratus. Tieši tādēļ ir

Volkswagen strādā pie ekonomiskā XL1 otrās paaudzes

Volkswagen strādā pie ekonomiskā XL1 otrās paaudzes(2)

Dotajā brīdī ekonomiskais Volkswagen XL1 ir gluži kā benzīnu rijošs supervāģis. Tam ir divas sēdvietas, neliels bagāžnieks, limitēts eksemplāru skaits un visai augsta cena. Tiesa, Volkswagen strādā pie tā, lai šis izstrādājums kļūtu pievilcīgāks patērētāju acīs. Kompānija strādā XL1 spēkrata, kas varēs lepoties ar četrām sēdvietām un četrām durvīm. Spēkrata, kura nosaukums, visticamāk, būs XL2

Dodge izveido pasaulē ātrāko un jaudīgāko četrdurvju sedanu

Dodge izveido pasaulē ātrāko un jaudīgāko četrdurvju sedanu(4)

Kamēr Eiropā bāzētie auto ražotāji strādā pie elegantām mašīnām, kas apvienotu efektivitāti, komfortu un jaudu, Dodge (ASV) ir laidis klajā četrdurvju “monstru”, kas apgādāts ar 707 zirgspēku agregātu. Dodge Charger SRT Hellcat izskatās visnotaļ agresīvs un zem pārsega slēpj jaudīgu 6,2 litru V8 dzinēju, kas apgādāts ar HEMI tehnoloģiju. Tas nodrošina 707 zirgspēkus un 880

Jaguar atrāda XE spēkrata dizainu un sniedz pirmo informāciju

Jaguar atrāda XE spēkrata dizainu un sniedz pirmo informāciju(0)

Jaunais Jaguar XE pilnā krāšņumā debitēs oktobrī gaidāmajā Parīzes auto izstādē. Tiesa, jau tagad ražotājs ir publicējis pirmās bildes, kur redzama aizraujošā spēkrata masveida ražošanas versija. 75 procenti no Jaguar XE konstrukcijā izmantotajiem materiāliem ir alumīnijs. Rezultātā auto ir visai viegls, bet papildinot to ar trīs litru V6 dzinēju, kas tiks aizlienēts no F-Type sporta

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.