larboard-semifinal
 

BOOT.Lv auto apskats: Volvo V60

Volvo vienmēr asociējies ar drošību un neko citu. Pēdējos gados daudzas sirdis ražotājs iekarojis ar robustajiem SUV modeļiem, bet kādreiz tik iecienītie universāļi bija atstāti novārtā. Ar pasauli Volvo V60 tika iepazīstināts jau 2010. gada beigās. Latvijā savu vietu zem saules šim modelim nav viegli izcīnīt, pārsvarā izvēle krīt uz Vācu ražotājiem. Kāds ir Volvo V60 – lasi tālāk!

Testa auto tehniskie dati:

  • Piecu cilindru D4 alumīnija dīzeļdzinējs, 2.0 l (1984 cc darba tilpums);
  • 163 zirgspēki pie 3500 apgr.min., 400 Nm;
  • Sešpakāpju automātiskā pārnesumkārba ar sporta režīmu, riekšpiedziņa;
  • Ražotāja uzrādītais degvielas patēriņš 4.5 – 7.1 l/100 km;
  • Augstums 1484 mm, garums 4628 mm, platums 2097 mm;
  • 0 – 100 km/h uzņem apmēram 9.4 sekundēs;
  • CO2 izmeši 119 g/km, izpilda Euro 5 izmešu normas;
  • Cena sākot no 22 500 EUR.

Izskats, komplektācijas

Jāatzīst, ka šoreiz Volvo izspēlējis pareizo kārti un V60 izskatās tieši tā, lai to izvēlētu jaunas ģimenes, kurām arī šāds izmērs un ietilpība perfekti noderēs.

Līnijas ir vienkāršas, logi uz aizmuguri sašaurinās. Priekšdaļa veidota masīva, vizuāli vienā gabalā ar dzinēja pārsegu. Starp galvenajiem lukturiem un resti iestrādāti papildu uguņi, kas gan nav izmantojami kā dienas gaitas vai miglas lukturi. Tie ir tika izskata uzlabošanai. V60 vispār nav pieejami priekšējie miglas lukturi.

Volvo sadalījis automašīnas četrās aprīkojuma kategorijās. Divas lētākās ir ar pamata komplektāciju, kura ir pietiekami plaša. Tajā ietilpst audio sistēma ar CD un MP3, 5 collu ekrāns un seši skaļruņi. Ražotājs iekļāvis arī automātisko kondicionētāju, elektronisko rokas bremzi ar automātisko atlaišanas funkciju, regulējamu stūri, apdrošināšanas sabiedrībām pieņemamu drošības sistēmu, bremzēšanas asistentu City Safety, kā arī daudz citu patīkamu sīkumu.

Dīleris papildu bez maksas iekļāvis vieglemtāla 16 collu diskus un aptieciņu.

Dārgākās komplektācijas iekļauj pusādas vai ādas salonus, hromētas detaļas, 7 collu ekrānu, „parkošanās” sensorus un daudzas citas ekstras.

Noteikti patīkamākā opcija ir par nedaudz vairāk kā 150 Ls aktivizējama dzinēja un salona atsevišķā sildīšana, kas pieejama visiem dīzeļdzinējiem. Kāpēc aktivizējama? Tāpēc, ka fiziski tā jau atrodas dzinēja telpā, bet servisā tā tikai tiek aktivizēta un parādās pieejama izvēlnē. Gan jau „čaklās rokas” ir spējīgas ielikt ķeksi attiecīgajā vietā arī bez servisa apmeklējuma.

V60 pieejams plašā dzinēju gammā. 1.6 litru dīzeļdzinējs ar 115 zirgspēkiem gan ir aizņemts no Ford, bet tiek komplektēts ar manuālo un automātisko pārnesumkārbu. D3 (136 zs) un D4 (163 zs) dīzeļdzinēji ir veidoti no alumīnija un līdz ar to ir vieglāki. Slavenais D5 jau nāk ar 215 zirgspēkiem. D4 un D5 pieejama arī pilnpiedziņa. Tāpat tiek piedāvāti arī trīs benzīna dzinēji – T3 (150 zs, 4 cilindri, 1.6 l), T4 (180 zs, 4 cilindri, 1.6 l) un T5 (240 zs, 4 cilindri, 2.0 l). T6 ir sportisks vienas rindas sešu cilindru 3.0 l dzinējs, kas attīsta 304 zirgspēkus un tiek komplektēts tikai ar visu riteņu piedziņu.

Salons

Interjers veidots stipri vienkāršots un atturīgi glīts. Ražotājs nav vēlējies apgrūtināt vadītāju ar mežonīgu pogu skaitu, tāpēc visas nepieciešamās ikdienas pogas izceltas vidus konsolē, bet pamata regulēšanu var veikt ar LCD ekrāna palīdzību. Šķiet, ka ražotājs visas pogas novietojis pietiekami tālu, lai braukšanas laikā tās nebūtu viegli sasniedzamas un to spaidīšana nenovērstu uzmanību. Saregulē un tikai tad brauc.

Sēdekļu apdare iespējama gan ar ādu, pusādu un tekstilu. Pusāda ir tāds nosacīts lielums, jo faktiski tas nozīmē tikai atzveltnes pašu sānu un nelielu sēddaļas apdari ar ko ādai līdzīgu (ādas izstrādājumu?). Vislielāko prieku varētu sagādāt tekstila apdare, jo audums izvēlēts tiešām kvalitatīvs, biezs un rada sajūtu, ka nesviedrēs arī garākos pārbraucienos.

Instrumentu panelis ir neuzkrītošs, pat pārāk neuzkrītošs. Nekā nav izceltas 50 un 90 km/h atzīmes – visi skaitļi ir lielā, pelēcīgā masā. Klusie un pietiekami jaudīgie dzinēji tā vien aicinās pārsniegt ātrumu.

Ērtības

Priekšā sēdošie novērtēs Volvo V60 plašumu. Nekas netraucēs pat augumā raženu vadītāju un blakus sēdošo. Aizmugurē sēdošie gan var izjust nelielu diskomfortu, jo V60 nav garš auto. Divi 190 cm gari cilvēki var sēdēt viens aiz otra, bet lielus attālumus šādi braukt nebūs ērti. Bērniem aizmugurē vietas pietiks un vēl pāri paliks.

Ražotājs piedomājis pie visa veida kabatu un nodalījumu izveides. Diemžēl jāatzīst, ka cimdu nodalījums ir visdiskutablākā auto detaļa un atstāj diezgan lētu un neveiklu iespaidu.

Patīkami, ka standarta komplektācijā iekļauts t.s. suņu tīkls bagāžniekam. Tas nozīmē, ka vajadzības gadījumā bagāžnieku var piekraut burtiski līdz griestiem. Bez maksas iespējams izvēlēties arī mīkstāku piekari, kas gan pamatā domāta ASV tirgum. Diemžēl to nebija iespējas izmēģināt.

Kopumā vērtēju, ka Volvo V60 ir ideāls variants jaunai ģimenei ar maziem bērniem. Mūsdienu garos pusaudžus V60 vadāt būs sarežģīti. Tad ir jāizvēlas kāda lielāka automašīna, piemēram, Volvo V70. Tajā viens aiz otra var ļoti ērti sēdēt divi 190 cm gari cilvēki.

Drošība

Tas nebūtu Volvo, ja pusi reklāmas bukleta neaizņemtu informācija par drošību. Padomāts gan par pasīvo, gan aktīvo drošību. Gan C30, gan V60 un V70 atrodas pēc viena standarta veidots drošības karkass. Speciāli veidoti arī krēsli, kas papildu pasargās sānu un aizmugures trieciena gadījumā.

Viena no interesantākajām aktīvās drošības sistēmām ir City Safety. Tā nepārtraukti mēra priekšā braucošās automašīnas attālumu un neļaus iebraukt tai aizmugurē. Labākais ir tas, ka šāda sistēma strādā līdz pat 50 km/h. Bija iespēja izmēģināt šo sistēmu darbībā un tiešām tā reaģēja atbilstoši.

City Safety ir savienota kopā ar adaptīvo kruīza kontroli un tādējādi strādājot arī amplitūdā no 0 – 200 km/h. Īsāk sakot – ja priekšā braucošais sāk bremzēt un pavisam apstājas, tad Volvo vadītājam pat nav jāpieskaras bremžu pedālim. Šādu pilnībā strādājošu sistēmu vēl neesot izveidojis neviens konkurents.

Gala vārds

Volvo V60 ir pārliecinošs auto. Tas ir vienā cenā ar, piemēram, Audi A4 Avant, bet piedāvā labāku komplektāciju par līdzīgu cenu. Šobrīd Volvo pārstāvis Latvijā piedāvā 3000 EUR atlaidi, kas Volvo V60 padara par tiešām pievilcīgu neliela izmēra universāli.

Pilsētas braucējiem patiks nelielie, bet jaudīgie benzīna dzinēji un 1.6 litru dīzeļdzinējs. Populārākie ir 2 litru alumīnija dīzeļdzinēji, kuri ir klusi, ekonomiski un viegli.

Volvo V60 ir ļoti simpātiska automašīna un varētu būt viena no labākajām izvēlēm šajā cenu kategorijā.

+ slavenā drošība kļuvusi vēl drošāka

+ lielisks izskats

+ pietiekami plaša standarta komplektācija

+ patīkama cena

- autonomās apsildes aktivizēšana (ķekša ielikšana sistēmā) maksā 150 Ls

- salīdzinoši dārgs papildu aprīkojums

- nav pārāk laba dīlera un garantijas remonta veicēja slava

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



9 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ssJuly 23, 2012, 10:23

skatos un redzu renault automašīnu ar "zviedru" logo


#2ESJuly 23, 2012, 10:32

Jā, nav labi ar tevi.... Negribi aiziet pie acu ārsta?


#3RGJuly 23, 2012, 10:59

Cik tad īsti rija šitā uz 100km. Ko tad paša universāla bagāznieks nav nofočēts? Positivus arī pabijāt? :D


#4ГестапоJuly 23, 2012, 11:10

Cenai atbilstošs dampis izskatās.


#5KasparsJuly 23, 2012, 11:22

Nu būtu neprāts izvēlēties šito ar 1.6 litru Dīzeli, ja ir pieejami labie Volvo pašu ražotie dīzeļ un benzīn dzinēji. Un visiem motori ir ar Turbīnām.
Kā jūs varat kaut ko teikt par MMR slavu izmēģinot vienu Volvo?


#6ssJuly 23, 2012, 13:23

skatos un redzu renault automašīnu ar "zviedru" logo


#7lingvististsJuly 23, 2012, 13:24

"riekšpiedziņa" :D


#8ESJuly 23, 2012, 13:32

Jā, nav labi ar tevi.... Negribi aiziet pie acu ārsta?


#9RGJuly 23, 2012, 13:59

Cik tad īsti rija šitā uz 100km. Ko tad paša universāla bagāznieks nav nofočēts? Positivus arī pabijāt? :D


#10ГестапоJuly 23, 2012, 14:10

Cenai atbilstošs dampis izskatās.


#11KasparsJuly 23, 2012, 14:22

Nu būtu neprāts izvēlēties šito ar 1.6 litru Dīzeli, ja ir pieejami labie Volvo pašu ražotie dīzeļ un benzīn dzinēji. Un visiem motori ir ar Turbīnām.
Kā jūs varat kaut ko teikt par MMR slavu izmēģinot vienu Volvo?


#12lingvististsJuly 23, 2012, 16:24

"riekšpiedziņa" :D


#13asdJuly 23, 2012, 21:34

v70 vai xc70 tomeer labaaki. Cenas starpiiba gan jau ar savi 10k eur


#14asdJuly 24, 2012, 00:34

v70 vai xc70 tomeer labaaki. Cenas starpiiba gan jau ar savi 10k eur


#15brrJuly 24, 2012, 11:48

komandējuma laikā sanāca krietnu laiku braukāt gan ar V50 gan V70 gan XC70 un vietas gariem cilvēkiem aizmugurē ar ziemas drēbēm trūkst abos, tāpēc domāju ka V60 būs līdzīgi. ar dzinējim ir tā ka iet visi labi, var gan stiept, gan pietiekoši ātri apdzīt, patēriņš ir puslīdz vienāds visiem dīzeļiem 1,6D, D3, D4 un D5 (varbūt pie vainas tas ka bija ziema un mašīnas vislaik tika kurinātas), nu D5 uz pārējo fonu ļoooti labi rūca un īpaši labi cēla uz plika asfalta, jo pa ledu visiem vienādi labi strādā pretizslīdēšanas sistēmas kas neļauj izbaudīt motora jaudu.
kas vēl ... aa nu vienkārši fantastiskas mašīnas, ja ir labi nopakotas! :D


#16brrJuly 24, 2012, 14:48

komandējuma laikā sanāca krietnu laiku braukāt gan ar V50 gan V70 gan XC70 un vietas gariem cilvēkiem aizmugurē ar ziemas drēbēm trūkst abos, tāpēc domāju ka V60 būs līdzīgi. ar dzinējim ir tā ka iet visi labi, var gan stiept, gan pietiekoši ātri apdzīt, patēriņš ir puslīdz vienāds visiem dīzeļiem 1,6D, D3, D4 un D5 (varbūt pie vainas tas ka bija ziema un mašīnas vislaik tika kurinātas), nu D5 uz pārējo fonu ļoooti labi rūca un īpaši labi cēla uz plika asfalta, jo pa ledu visiem vienādi labi strādā pretizslīdēšanas sistēmas kas neļauj izbaudīt motora jaudu.
kas vēl ... aa nu vienkārši fantastiskas mašīnas, ja ir labi nopakotas! :D


#17KasparsJuly 26, 2012, 16:04

Volvo vienmēr asociējies ar drošību un neko citu.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
stulbie boot neiznesaatie daunji :D


#18KasparsJuly 26, 2012, 19:04

Volvo vienmēr asociējies ar drošību un neko citu.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
stulbie boot neiznesaatie daunji :D


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Audi strādā pie modeļa, kas ieņems augstāko pakāpienu kompānijas spēkratu hierarhijā

Audi strādā pie modeļa, kas ieņems augstāko pakāpienu kompānijas spēkratu hierarhijā(0)

Jaunākā informācija vēsta, ka Audi strādā pie luksus klases četrdurvju spēkrata, kas ieņems kompānijas hierarhijas augstāko pakāpienu. Sagaidāms, ka tas būs A9 modelis, kura konceptversija, visticamāk, tiks atrādīta jau novembrī. Neoficiāla informācija vēsta, ka vairāk nekā piecus metrus garais spēkrats tiks ietērpts alumīnija korpusā. Tā eksterjers varēs lepoties ar jaunām dizaina iezīmēm, bet zem motora

Jau novembrī Latvijā ieripos jaunais Ford Focus

Jau novembrī Latvijā ieripos jaunais Ford Focus(3)

Jau novembrī Latvijā būs nopērkams jaunais Ford Focus modelis, kas ir līdz pat 19% ekonomiskāks un saražo ievērojami mazāk kaitīgo izmešu. Turklāt tas būs vienīgais automobilis Eiropā, kas būs pieejams komplektācijā ar 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinēju. Jaunais Focus būs pirmais automobilis Eiropā ar jauno 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinēju, kā arī tas pirmo reizi būs pieejams

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem(4)

Francijā bāzētais autobūves uzņēmums Renault ir atrādījis jaunāko lolojumu – Eolab konceptauto. Šis auto nav viss kārtējais supervāģis, kas apgādāts agresīvām dizaina līnijām un jaudīgu dzinēju, bet gan īpaši ekonomisks transportlīdzeklis, kas, visticamāk, uzstādīs jaunus degvielas ekonomijas rekordus. Ir jāmin vien divi skaitļi, lai dotu priekšstatu par iespaidīgo tehnoloģiju, ar ko Renault grasās apgādāt šo

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika(0)

Ceturtdien, 18.septembrī, Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1a no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma laikā tiks svinīgi atklāts arī atjaunotais CSDD klientu apkalpošanas centrs. Tehniskās apskates nakts pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā(2)

Honda HR-V pirmo reizi dienas gaismu ieraudzīja 1998. gadā, bet šī modeļa mūžs nebija ilgs un 2006. gadā tā ražošana tika pārtraukta. Jaunākā informācija gan liecina, ka Honda “atdzīvinās” HR-V nosaukumu, jau nākamajā gadā Eiropas valstīs laižot klajā jauno modeli. Jaunā HR-V debija tiek gaidīta oktobrī plānotajā Parīzes auto izstādē. Taču jau tagad vietne Autocar

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.