BOOT.Lv auto tests: Volkswagen CC – apdomīga izšķērdība

Noteikti katram kārtīgam bāleliņam ir savs viedoklis par Volkswagen – jaunāki cilvēki kā pirmo minēs Golf, bet ģimenes galva teiks Passat. Par laimi Volkswagen jau kādu laiku tirgū piedāvā Passat CC modeli, kas ir daudz interesantāks par ikdienišķo modeli bez „CC” nosaukumā. Šis auto apskats būs tieši par atjaunināto CC modeli, ko laipni piedāvāja Moller Auto Krasta.

Precizitātei jāpiebilst, ka šobrīd ražotājs ir izsvītrojis no nosaukuma vārdu „Passat” un auto nosaukums ir vienkārši Volkswagen CC.

Testa auto pamata dati:

  • 2.0 litru TDI CR dīzeļdzinējs, BlueMotion;
  • 140 zirgspēki pie 4200 apgr.min., 320 Nm pie 1750 – 2500 apgr.min.;
  • Sešu pārnesumu DSG ātrumkārba, priekšpiedziņa;
  • Maksimālais ātrums 214 km/h, 0 – 100 sasniedz 9.8 sek.
  • CO2 izmeši 139 g/km;
  • 1485 kg pašmasa, garums 4.80 m, platums 1.86 m, augstums 1.42 m.

Kas ir atjaunināts?

Ar atjauninātā izskata Volkswagen CC pasaule tika iepazīstināta pagājušā gada novembrī Losandželosas auto šovā. Tā ražošanu un piegādāšanu pārdevējiem uzsāka šī gada janvārī.

CC izskata atjauninājumi ietver pilnībā pārstrādātu automašīnas priekšdaļu un aizmuguri. Virsbūves vidusdaļa palikusi nemainīga. Arī salons piedzīvojis pārvērtības – izmaiņas veiktas vidus konsolē un klimata kontroles sistēmas izskatā.

Dzinēju klāsts palicis iepriekšējais, kas ietver četrus benzīna dzinējus un divus dīzeļdzinējus. Dīzeļdzinējus gan var tikai sarunas karstumā saukt par atšķirīgiem, jo faktiski izmainīta tikai dzinēja vadības bloka informācija, panākot lielāku griezes momentu un zirgspēkus.

Pilnpiedziņa pieejama tikai lielākajam – 3.6 litru V6 benzīna dzinējam.

Jaunā automātiskā pārnesumkārba aprīkota ar tā saucamo free-wheel funkciju, kas nozīmē, ka pie atlaista gāzes pedāļa pārnesumkārba pati pilnībā „izspiež sajūgu”, tādējādi izslēdzot dzinēja pretestību un samazinot degvielas patēriņu. Šī funkcija gan pieejama tikai dīzeļdzinējiem.

Dinamisks un ekonomisks

Testam saņemtais Volkswagen CC ir aprīkots ar BlueMotion tehnoloģiju, kas teorētiski nozīmē pielāgotu dzinēja un pārnesumkārbas darbību degvielas ekonomijai. Pārnesumkārbai „pagarināti” divi pēdējie pārnesumi. Lietotājam grūti pārbaudāma ekonomija tiekot iegūta ar speciālām riepām. Tām esot zemāka pretestība. Bet kas notiek, kad tiek uzstādītas ziemas riepas vai esošās nomainītas pret jaunām?

Papildu tam visam vēl ir start/stop tehnoloģija, kas izslēdz dzinēju, kad auto stāv uz vietas ar nospiestu bremzes pedāli. Droši vien latvietis praktiskais to izslēgs kā pirmo, jo starteris tač’ jāsaudzē.

Jebkurā gadījumā Volkswagen CC nav nīkulis. Tā divu litru dīzeļdzinējs spēj automašīnu iekustināt pietiekami ņipri un sešpakāpju DSG pārnesumkārba atbilstoši reaģē pedāļa nospiešanai.

DSG ir divu sajūgu ātrumkārba. Tai vajag pārslēgties bez jebkāda jūtama rāviena. Mierīgi braucot sūdzību nav, tā tiešām notiek. Pedālis-grīdā braucējs gan izjutīs pārslēgšanos, bet tad tiešām jākāpj uz akseleratora pedāļa bez kautrēšanās.

Ļoti patīkami strādā pieminētā free-wheel funkcija, kas pilnībā „izspiež sajūgu”. Volkswagen CC šādā brīvgaitā ripo ilgi un tālu, tai pat laikā nezaudējot iespēju uzreiz paātrināties, kad rodas šāda nepieciešamība. Atzīšos, ka free-wheel funkcija ir ļoti pamanāma automašīnas gaitā un ir daudz patīkamāk braukt, ja dzinējs nemēģina automašīnu piebremzēt.

Ērts, vienkāršs, kvalitatīvs salons

Jāuzteic Volkswagen inženieri – salons ir izdevies tik ierasts, ka lielāko daļu pogu iespējams atrast ar aizvērtām acīm. Nav arī pārspīlēts ar pogu skaitu. Iestatījumus var regulēt pēc sirds patikas ar skārienjūtīgā ekrāna palīdzību.

Garkājainākām būtnēm var rasties problēmas ar kruīza kontroles sviru, kas atrodas zem pagriezienu rādītāja. Kāpjot iekšā automašīnā, to var ar celi netīšām „pieregulēt”.

Priekšēji sēdekļi ir ļoti ērti un daudz neatpaliek arī aizmugurējie. Te gan jāatzīmē, ka automašīna skaitās četrvietīga, jo aizmugures sēdeklis sadalīts tikai diviem pasažieriem. Līdz ar to sēdpozīciju var izveidot ērtāku.

CC sēdpozīcija ir nedaudz zemāka, nekā parastajam Passat. Ciest nākas redzamībai un rodas sajūta, ka priekšējās jumta statnes ir pārāk korpulentas.

Neticami liels izdevies bagāžnieks. Tajā satilps vismaz divas pamatīgas hokeja somas.

Kopumā vērtēju, ka Volkswagen CC salons ir viens no veiksmīgākajiem risinājumiem, kādu nācies redzēt. Īsti nevar atrast kur piesieties. Krāsas ieturētas mierīgas, līnijas – vienkāršas un materiāli kvalitatīvi. Volkswagen savus fanus nav pievīlis.

Lietošana

Nedomājiet, ka šis četru durvju coupé būs kas ārkārtīgi ciets un sportisks. Nebūt ne! CC gaita ir drīzāk komfortabla, nekā sportiska. Arī lielāka daļa pieejamo dzinēju vēsta, ka CC ir vairāk paredzēts mierīgai un pārdomātai pārvaramā attāluma baudīšanai.

Komforta cienītājus priecēs Volkswagen CC skaņas izolācija. Tā ļaus sarunāties bez dzinēja skaņas iejaukšanās. Pārslēdzot DSG pārnesumkārbu pusautomātiskajā režīmā pat nāksies skatīties tahometrā, lai būtu pilnīgi pārliecināts par pārslēgšanās nepieciešamību.

Te arī saskaramies ar vienu mīnusu, Volkswagen CC informācijas ekrānā atvēlēta niecīga vieta izvēlētā pārnesuma demonstrēšanai.

Interesants un ērti lietojams izdevies atpakaļskata kameras risinājums. Pēc nelielas iepazīšanās ar ekrānā redzamo informāciju vadītājs būs spējīgs novietot CC atpakaļgaitā stāvēšanai bez jebkādām problēmām. Grozot stūri auto pārrēķina iespējamo kustības trajektoriju un to parāda uz ekrāna kopā ar brauktuvi, apmalēm un citiem auto.

Atpakaļskata kamera izcili strādā kopā ar „parkošanās sensoriem” un, lai nezaudētu orientēšanās spējas, kamera filmē arī nelielu daļu no aizmugures bampera.

Kopsavilkums

Volkswagen ar atjaunināto CC modeli parāda, ka ja kaut ko dara, tad dara pamatīgi. Nekur netiek izmantoti diskutabli materiāli vai neveikli risinājumi. Volkswagen CC ir izskatīgs un uzticams auto.

Patīkami, ka ražotājs izvēlējies aprīkot CC ar pārbaudītām tehnoloģijām un intuitīvu vadības pogu izkārtojumu. Vērtēju, ka no ārpuses atšķirīgais CC ir pat varbūt pārāk konservatīvs salonā.

Volkswagen CC derēs cilvēkiem, kuri nevēlas ārējam izskatam ziedot funkcionalitāti un saprātīgu degvielas patēriņu. CC ir auto, kuram grūti novilkt striktu līniju starp „gribu izcelties” un „nevēlos daudz pārmaksāt”. Jā, CC būs apmēram vienā cenā, ar līdzīgu Passat limuzīnu augstākajā Highline komplektācijā.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Škoda laiž klajā jaunākās paaudzes Fabia oficiālos attēlus

Škoda laiž klajā jaunākās paaudzes Fabia oficiālos attēlus(0)

Jau iepriekš esam vēstījuši, ka Škoda strādā pie jaunākās paaudzes Fabia, kas debiju piedzīvos oktobra sākumā gaidāmajā Parīzes auto izstādē. Tagad gan kompānija publicējusi pirmos oficiālos spēkrata attēlus, atrādot tā dizainu. Komentējot spēkrata interesanto un, iespējams, pat agresīvo dizainu, Škoda pārstāvji norāda, ka kompānija jau ilgu laiku piedāvājusi funkcionālus un praktiskus spēkratus. Tieši tādēļ ir

LMT ievieš pakalpojumu ATVĒRTAIS un atceļ divu gadu līgumu ēru

LMT ievieš pakalpojumu ATVĒRTAIS un atceļ divu gadu līgumu ēru(23)

No šodienas, 18. augusta Latvijas Mobilais Telefons (LMT) piedāvā jaunu viedtālruni lietot tik ilgi, cik klients vēlas. Pēc tam to var atdot atpakaļ LMT vai mainīt pret citu. Turpinot inovatīvu risinājumu ieviešanu tirgū, LMT piedāvā jaunu pakalpojumu ATVĒRTAIS un izbeidz ēru ar divu gadu līgumiem un piesaisti pakalpojumu lietošanai. Turklāt LMT pakalpojums ATVĒRTAIS ir pieejams

Volkswagen strādā pie ekonomiskā XL1 otrās paaudzes

Volkswagen strādā pie ekonomiskā XL1 otrās paaudzes(2)

Dotajā brīdī ekonomiskais Volkswagen XL1 ir gluži kā benzīnu rijošs supervāģis. Tam ir divas sēdvietas, neliels bagāžnieks, limitēts eksemplāru skaits un visai augsta cena. Tiesa, Volkswagen strādā pie tā, lai šis izstrādājums kļūtu pievilcīgāks patērētāju acīs. Kompānija strādā XL1 spēkrata, kas varēs lepoties ar četrām sēdvietām un četrām durvīm. Spēkrata, kura nosaukums, visticamāk, būs XL2

Dodge izveido pasaulē ātrāko un jaudīgāko četrdurvju sedanu

Dodge izveido pasaulē ātrāko un jaudīgāko četrdurvju sedanu(4)

Kamēr Eiropā bāzētie auto ražotāji strādā pie elegantām mašīnām, kas apvienotu efektivitāti, komfortu un jaudu, Dodge (ASV) ir laidis klajā četrdurvju “monstru”, kas apgādāts ar 707 zirgspēku agregātu. Dodge Charger SRT Hellcat izskatās visnotaļ agresīvs un zem pārsega slēpj jaudīgu 6,2 litru V8 dzinēju, kas apgādāts ar HEMI tehnoloģiju. Tas nodrošina 707 zirgspēkus un 880

Jaguar atrāda XE spēkrata dizainu un sniedz pirmo informāciju

Jaguar atrāda XE spēkrata dizainu un sniedz pirmo informāciju(0)

Jaunais Jaguar XE pilnā krāšņumā debitēs oktobrī gaidāmajā Parīzes auto izstādē. Tiesa, jau tagad ražotājs ir publicējis pirmās bildes, kur redzama aizraujošā spēkrata masveida ražošanas versija. 75 procenti no Jaguar XE konstrukcijā izmantotajiem materiāliem ir alumīnijs. Rezultātā auto ir visai viegls, bet papildinot to ar trīs litru V6 dzinēju, kas tiks aizlienēts no F-Type sporta

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.