larboard-semifinal
 

BOOT.Lv auto tests: Volkswagen CC – apdomīga izšķērdība

Noteikti katram kārtīgam bāleliņam ir savs viedoklis par Volkswagen – jaunāki cilvēki kā pirmo minēs Golf, bet ģimenes galva teiks Passat. Par laimi Volkswagen jau kādu laiku tirgū piedāvā Passat CC modeli, kas ir daudz interesantāks par ikdienišķo modeli bez „CC” nosaukumā. Šis auto apskats būs tieši par atjaunināto CC modeli, ko laipni piedāvāja Moller Auto Krasta.

Precizitātei jāpiebilst, ka šobrīd ražotājs ir izsvītrojis no nosaukuma vārdu „Passat” un auto nosaukums ir vienkārši Volkswagen CC.

Testa auto pamata dati:

  • 2.0 litru TDI CR dīzeļdzinējs, BlueMotion;
  • 140 zirgspēki pie 4200 apgr.min., 320 Nm pie 1750 – 2500 apgr.min.;
  • Sešu pārnesumu DSG ātrumkārba, priekšpiedziņa;
  • Maksimālais ātrums 214 km/h, 0 – 100 sasniedz 9.8 sek.
  • CO2 izmeši 139 g/km;
  • 1485 kg pašmasa, garums 4.80 m, platums 1.86 m, augstums 1.42 m.

Kas ir atjaunināts?

Ar atjauninātā izskata Volkswagen CC pasaule tika iepazīstināta pagājušā gada novembrī Losandželosas auto šovā. Tā ražošanu un piegādāšanu pārdevējiem uzsāka šī gada janvārī.

CC izskata atjauninājumi ietver pilnībā pārstrādātu automašīnas priekšdaļu un aizmuguri. Virsbūves vidusdaļa palikusi nemainīga. Arī salons piedzīvojis pārvērtības – izmaiņas veiktas vidus konsolē un klimata kontroles sistēmas izskatā.

Dzinēju klāsts palicis iepriekšējais, kas ietver četrus benzīna dzinējus un divus dīzeļdzinējus. Dīzeļdzinējus gan var tikai sarunas karstumā saukt par atšķirīgiem, jo faktiski izmainīta tikai dzinēja vadības bloka informācija, panākot lielāku griezes momentu un zirgspēkus.

Pilnpiedziņa pieejama tikai lielākajam – 3.6 litru V6 benzīna dzinējam.

Jaunā automātiskā pārnesumkārba aprīkota ar tā saucamo free-wheel funkciju, kas nozīmē, ka pie atlaista gāzes pedāļa pārnesumkārba pati pilnībā „izspiež sajūgu”, tādējādi izslēdzot dzinēja pretestību un samazinot degvielas patēriņu. Šī funkcija gan pieejama tikai dīzeļdzinējiem.

Dinamisks un ekonomisks

Testam saņemtais Volkswagen CC ir aprīkots ar BlueMotion tehnoloģiju, kas teorētiski nozīmē pielāgotu dzinēja un pārnesumkārbas darbību degvielas ekonomijai. Pārnesumkārbai „pagarināti” divi pēdējie pārnesumi. Lietotājam grūti pārbaudāma ekonomija tiekot iegūta ar speciālām riepām. Tām esot zemāka pretestība. Bet kas notiek, kad tiek uzstādītas ziemas riepas vai esošās nomainītas pret jaunām?

Papildu tam visam vēl ir start/stop tehnoloģija, kas izslēdz dzinēju, kad auto stāv uz vietas ar nospiestu bremzes pedāli. Droši vien latvietis praktiskais to izslēgs kā pirmo, jo starteris tač’ jāsaudzē.

Jebkurā gadījumā Volkswagen CC nav nīkulis. Tā divu litru dīzeļdzinējs spēj automašīnu iekustināt pietiekami ņipri un sešpakāpju DSG pārnesumkārba atbilstoši reaģē pedāļa nospiešanai.

DSG ir divu sajūgu ātrumkārba. Tai vajag pārslēgties bez jebkāda jūtama rāviena. Mierīgi braucot sūdzību nav, tā tiešām notiek. Pedālis-grīdā braucējs gan izjutīs pārslēgšanos, bet tad tiešām jākāpj uz akseleratora pedāļa bez kautrēšanās.

Ļoti patīkami strādā pieminētā free-wheel funkcija, kas pilnībā „izspiež sajūgu”. Volkswagen CC šādā brīvgaitā ripo ilgi un tālu, tai pat laikā nezaudējot iespēju uzreiz paātrināties, kad rodas šāda nepieciešamība. Atzīšos, ka free-wheel funkcija ir ļoti pamanāma automašīnas gaitā un ir daudz patīkamāk braukt, ja dzinējs nemēģina automašīnu piebremzēt.

Ērts, vienkāršs, kvalitatīvs salons

Jāuzteic Volkswagen inženieri – salons ir izdevies tik ierasts, ka lielāko daļu pogu iespējams atrast ar aizvērtām acīm. Nav arī pārspīlēts ar pogu skaitu. Iestatījumus var regulēt pēc sirds patikas ar skārienjūtīgā ekrāna palīdzību.

Garkājainākām būtnēm var rasties problēmas ar kruīza kontroles sviru, kas atrodas zem pagriezienu rādītāja. Kāpjot iekšā automašīnā, to var ar celi netīšām „pieregulēt”.

Priekšēji sēdekļi ir ļoti ērti un daudz neatpaliek arī aizmugurējie. Te gan jāatzīmē, ka automašīna skaitās četrvietīga, jo aizmugures sēdeklis sadalīts tikai diviem pasažieriem. Līdz ar to sēdpozīciju var izveidot ērtāku.

CC sēdpozīcija ir nedaudz zemāka, nekā parastajam Passat. Ciest nākas redzamībai un rodas sajūta, ka priekšējās jumta statnes ir pārāk korpulentas.

Neticami liels izdevies bagāžnieks. Tajā satilps vismaz divas pamatīgas hokeja somas.

Kopumā vērtēju, ka Volkswagen CC salons ir viens no veiksmīgākajiem risinājumiem, kādu nācies redzēt. Īsti nevar atrast kur piesieties. Krāsas ieturētas mierīgas, līnijas – vienkāršas un materiāli kvalitatīvi. Volkswagen savus fanus nav pievīlis.

Lietošana

Nedomājiet, ka šis četru durvju coupé būs kas ārkārtīgi ciets un sportisks. Nebūt ne! CC gaita ir drīzāk komfortabla, nekā sportiska. Arī lielāka daļa pieejamo dzinēju vēsta, ka CC ir vairāk paredzēts mierīgai un pārdomātai pārvaramā attāluma baudīšanai.

Komforta cienītājus priecēs Volkswagen CC skaņas izolācija. Tā ļaus sarunāties bez dzinēja skaņas iejaukšanās. Pārslēdzot DSG pārnesumkārbu pusautomātiskajā režīmā pat nāksies skatīties tahometrā, lai būtu pilnīgi pārliecināts par pārslēgšanās nepieciešamību.

Te arī saskaramies ar vienu mīnusu, Volkswagen CC informācijas ekrānā atvēlēta niecīga vieta izvēlētā pārnesuma demonstrēšanai.

Interesants un ērti lietojams izdevies atpakaļskata kameras risinājums. Pēc nelielas iepazīšanās ar ekrānā redzamo informāciju vadītājs būs spējīgs novietot CC atpakaļgaitā stāvēšanai bez jebkādām problēmām. Grozot stūri auto pārrēķina iespējamo kustības trajektoriju un to parāda uz ekrāna kopā ar brauktuvi, apmalēm un citiem auto.

Atpakaļskata kamera izcili strādā kopā ar „parkošanās sensoriem” un, lai nezaudētu orientēšanās spējas, kamera filmē arī nelielu daļu no aizmugures bampera.

Kopsavilkums

Volkswagen ar atjaunināto CC modeli parāda, ka ja kaut ko dara, tad dara pamatīgi. Nekur netiek izmantoti diskutabli materiāli vai neveikli risinājumi. Volkswagen CC ir izskatīgs un uzticams auto.

Patīkami, ka ražotājs izvēlējies aprīkot CC ar pārbaudītām tehnoloģijām un intuitīvu vadības pogu izkārtojumu. Vērtēju, ka no ārpuses atšķirīgais CC ir pat varbūt pārāk konservatīvs salonā.

Volkswagen CC derēs cilvēkiem, kuri nevēlas ārējam izskatam ziedot funkcionalitāti un saprātīgu degvielas patēriņu. CC ir auto, kuram grūti novilkt striktu līniju starp „gribu izcelties” un „nevēlos daudz pārmaksāt”. Jā, CC būs apmēram vienā cenā, ar līdzīgu Passat limuzīnu augstākajā Highline komplektācijā.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



14 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1RGAugust 20, 2012, 11:03

Cik tad ēd zupu testa laikā?


#2RGAugust 20, 2012, 11:07

Ko tad nav nofočēts lielais bagāžnieks? Es esmu redzējis arī ar trim sēdvietām aizmugurē. Tā sēdvieta ir par papildus samaksu?


#3KomentārsAugust 20, 2012, 11:07

Žēl, kad cena ir ne pa rokai tādam vidējam latvju bāliņām.! :D Bet man jau šitas patīk, smuks sanācis.


#4JuAugust 20, 2012, 11:18

Autoziņās toč bija 5vietīgs, tur to vēl speciāli uzsvēra, kā atsķirību no vecā.

Ja kas, dīvaini, ka tur tas sajūgs tagad izspiežas, kad atlaiž gāzi, un tā varēšot ietaupīt degvielu. Faktiski sanāk otrādi, jo izspiežot sajūgu, motors turpinās darboties tukšgaitā, un tērēt degvielu. Ja notiek tipa bremzēšana ar motoru, motrs jau tiek greizts ar auto inerci (no riteņiem), un degviela faktiski vispār netiek patērēta.


#5AnsisAugust 20, 2012, 12:46

#1 pārāk īss testa laiks. Ja būtu uz nedēļu iedots, tad pateiktu. Ciferblats demonstrēja laikam ap 7.2 totālā pilsētas režīmā/satiksmē.

#2 Toč 2 2 sēdvietas! http://vw.lv/price_lists/pdf/VW_CC_2012_07_02_09-16.pdf


#6AnsisAugust 20, 2012, 12:47

5 sēdvietu variants maksā extra 257 EUR.


#7AnsisAugust 20, 2012, 12:49

#4 bremzēt ar dzinēju var - liec pusautomātā un kruķī pārnesumus uz leju


#8mrAugust 20, 2012, 12:51

Tiešām VW pacenties, skaists, bet dārgs prieks.


#9Гестапо->damAugust 20, 2012, 13:33

ļoti jau pakaļa Peguet atgādina QQ_


#10TraktoristsAugust 20, 2012, 13:37

"Atzīšos, ka free-wheel funkcija ir ļoti pamanāma automašīnas gaitā un ir daudz patīkamāk braukt, ja dzinējs nemēģina automašīnu piebremzēt."
lol


#11RGAugust 20, 2012, 14:03

Cik tad ēd zupu testa laikā?


#12RGAugust 20, 2012, 14:07

Ko tad nav nofočēts lielais bagāžnieks? Es esmu redzējis arī ar trim sēdvietām aizmugurē. Tā sēdvieta ir par papildus samaksu?


#13KomentārsAugust 20, 2012, 14:07

Žēl, kad cena ir ne pa rokai tādam vidējam latvju bāliņām.! :D Bet man jau šitas patīk, smuks sanācis.


#14JuAugust 20, 2012, 14:18

Autoziņās toč bija 5vietīgs, tur to vēl speciāli uzsvēra, kā atsķirību no vecā.

Ja kas, dīvaini, ka tur tas sajūgs tagad izspiežas, kad atlaiž gāzi, un tā varēšot ietaupīt degvielu. Faktiski sanāk otrādi, jo izspiežot sajūgu, motors turpinās darboties tukšgaitā, un tērēt degvielu. Ja notiek tipa bremzēšana ar motoru, motrs jau tiek greizts ar auto inerci (no riteņiem), un degviela faktiski vispār netiek patērēta.


#15PopkornaAugust 20, 2012, 14:30

Lietoju iepriekšējo variantu. Gan dīzeli , gan V6 . Jaudas un resursa pilnībā pietiek dīzelim, ir dinamika un ekonomija. V6 priekš šī auto ir garām, iet labi, taču cenas ziņā var atrast alternatīvas.

Salons ir plašs priekš priekšā sēdošajiem, ādas benķi gan ir krietni vien ergonomiskāki un patīkamāki, nekā standarta audumnieki, kuros svīst mugura pēc ilgāka pārbrauciena aizmugurē garākiem cilvēkiem darīt nav ko.

Nekādu baigo ekstru autiņam nav un teikšu godīgi, pa diviem gadiem ir visai apnicis. Bet priekš ikdienas darba auto, nekādas vainas. V6 gan nav savas cenas vērts.


#16AnsisAugust 20, 2012, 15:46

#1 pārāk īss testa laiks. Ja būtu uz nedēļu iedots, tad pateiktu. Ciferblats demonstrēja laikam ap 7.2 totālā pilsētas režīmā/satiksmē.

#2 Toč 2+2 sēdvietas! http://vw.lv/price_lists/pdf/VW_CC_2012_07_02_09-16.pdf


#17AnsisAugust 20, 2012, 15:47

5 sēdvietu variants maksā extra 257 EUR.


#18AnsisAugust 20, 2012, 15:49

#4 bremzēt ar dzinēju var - liec pusautomātā un kruķī pārnesumus uz leju


#19mrAugust 20, 2012, 15:51

Tiešām VW pacenties, skaists, bet dārgs prieks.


#20Гестапо->damAugust 20, 2012, 16:33

ļoti jau pakaļa Peguet atgādina QQ_


#21TraktoristsAugust 20, 2012, 16:37

"Atzīšos, ka free-wheel funkcija ir ļoti pamanāma automašīnas gaitā un ir daudz patīkamāk braukt, ja dzinējs nemēģina automašīnu piebremzēt."
lol


#22PopkornaAugust 20, 2012, 17:30

Lietoju iepriekšējo variantu. Gan dīzeli , gan V6 . Jaudas un resursa pilnībā pietiek dīzelim, ir dinamika un ekonomija. V6 priekš šī auto ir garām, iet labi, taču cenas ziņā var atrast alternatīvas.

Salons ir plašs priekš priekšā sēdošajiem, ādas benķi gan ir krietni vien ergonomiskāki un patīkamāki, nekā standarta audumnieki, kuros svīst mugura pēc ilgāka pārbrauciena + aizmugurē garākiem cilvēkiem darīt nav ko.

Nekādu baigo ekstru autiņam nav un teikšu godīgi, pa diviem gadiem ir visai apnicis. Bet priekš ikdienas darba auto, nekādas vainas. V6 gan nav savas cenas vērts.


#23vilnzAugust 21, 2012, 07:06

no arpuses smuks, pat ljoti, iekshpusee garlaiciigs, jaudas man butu par maz. Ka darba auto - butu labs diezgan :)


#24vilnzAugust 21, 2012, 10:06

no arpuses smuks, pat ljoti, iekshpusee garlaiciigs, jaudas man butu par maz. Ka darba auto - butu labs diezgan :)


#25E.jrAugust 21, 2012, 10:08

Tiešām skaists auto. Man patīk.


#26E.jrAugust 21, 2012, 13:08

Tiešām skaists auto. Man patīk.


#27KasparsAugust 29, 2012, 12:32

atslegas piekarins just ownz ;DDDDDDDDDDDDD


#28KasparsAugust 29, 2012, 15:32

atslegas piekarins just ownz ;DDDDDDDDDDDDD


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Mercedes-Benz uzsāk autonomās vadības koncepauto testus

Mercedes-Benz uzsāk autonomās vadības koncepauto testus(0)

Mercedes-Benz jau paspējis atrādīt pašlaik izstrādes stadijā esošā autonomās vadības spēkrata interjera dizainu. Tā debija ir sagaidāma nākamā gada janvārī, taču tagad ir uzsākta auto testēšana. Vācijā uzņemtas bildes, kurās redzams kompānijas autonomā spēkrata koncepts. Šajos spiegu foto auto ir apgādāts ar visai nopietnu maskējumu, neradot precīzu priekšstatu par tā eksterjera dizainu. Mercedes-Benz dizaina nodaļas vadītājs

Renault strādā pie Twingo sportiskās versijas

Renault strādā pie Twingo sportiskās versijas(4)

Renault jaunākais mazauto – Twingo – solījās būt ļoti aizraujošs spēkrats, pateicoties aizmugurē novietotajam dzinējam, vieglajam korpusam un aizmugurējo riteņu piedziņai. Tiesa, apskatnieki vēsta, ka spēkrats nelepojas ar aizraujošu vadību un dinamikas ziņā zaudē konkurentam no Vācijas – Volskwagen Up. Domājams gan, ka situāciju par labu varētu vērst fakts, ka Renault strādā un jau drīzumā

Opel investē ražotnēs un sola jaunu parketnieku, kas ieņems flagmaņa statusu

Opel investē ražotnēs un sola jaunu parketnieku, kas ieņems flagmaņa statusu(0)

General Motors vadītāja atklājusi, ka kompānija strādā pie jauna SUV klases spēkrata, kas leposies ar Opel zīmi priekšpusē un flagmaņa statusam atbilstošu komplektāciju, interjeru un eksterjeru. SUV klases auto jeb “parketnieka” parādīšanās Opel hierarhijā ir daļa no kompānijas ilgtermiņa plāna līdz 2018. gadam paplašināt modeļu klāstu līdz 27 modeļiem, bet dzinēju klāstu palielināt līdz 17

Rocket –  Ford Mustang rakstura un eiropeiska dizaina krustojums

Rocket – Ford Mustang rakstura un eiropeiska dizaina krustojums(3)

Losandželosas auto izstādē līdztekus daudziem zināmiem un populāriem modeļiem tika atrādīts arī Rocket spēkrats. Tas ir visai savdabīgs auto, kas tapis uz Ford Mustang bāzes, bet tā dizainu uzlabojis bijušais Aston Martin dizaina nodaļas vadītājs Henriks Fiskers. Ideja par šādu Ford Mustang līdzinieku tapa gada sākumā, kas Fiskers (Aston Martin dizaina daļas vadītājs no 2001.

Volkswagen prezentē prātīgi neprātīgo Golf R universāli

Volkswagen prezentē prātīgi neprātīgo Golf R universāli(3)

Pašlaik aktuālajā Losandželosas auto izstādē Volkswagen, prezentējot jauno Golf R modeļa versiju, ir centies definēt jaunu robežu starp saprātīgo un neprātīgo. Šoreiz 300 zirgspēku spēkstacija ievietota visnotaļ praktiskā vidējās klases universālī. Golf R universālis daudz neatšķiras no hečbeka. Tas apgādāts ar to pašu 2 litru tiešās iesmidzināšanas četrcilindru turbodzinēju, kas nodrošina aptuveni 300 zirgspēku jaudu

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.