BOOT.Lv apskats: jaunā Honda Accord pietuvojas premium klasei

Pēc neliela pārtraukuma BOOT.Lv auto sadaļa ir atpakaļ ar jaunu un plašu auto apskatu, kurā 750 kilometru garumā testējām jauno Honda Accord ar dinamisko 2,4-litru benzīna agregātu. Testa auto BOOT.Lv rokās pabija četras dienas, kas bija pietiekams laiks, lai pa Latvijas gludajiem un ne tik gludajiem ceļiem atklātu visas japāņu modeļa pilnības un nepilnības.

Elegantāks un dārgāks

Sāksim apskatu no ārpuses – vizuāli uzreiz redzami klāt nākušie centimetri (garumā 6 cm, platumā 8 cm un augstumā 3,5 cm), jo, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, jaunais šķiet uzpūstāks, ko vislabāk var pamanīt pārspīlēti lielajā radiatora režģī. Ja tas netraucē, tad citādāk dizains ir elegants, ar savām odziņām kā hromētajiem durvju rokturiem un izteiktajām riteņu arkām. Kopumā jaunais Accords izskatās vairs ne tik dinamisks, kā dārgāks un augstvērtīgāks, tādējādi kā potenciālos klientus piesaistot arī vecāka gadagājuma cilvēkus.

201 zirgspēks un 10 litru vidējais patēriņš

Testa versija bija aprīkota ar jaudīgāko dzinēju (2,4-litru benzīns) un automātisko pārnesumkārbu, kas savu darbu pildīja teicami, tas ir ātri pārslēdzās un bija paredzama, līdz ar to arī nevienā mirklī neradās vajadzība pēc manuālā režīma, kurā varēja darboties ar aiz stūres novietotām svirām. Jāatzīmē gan, ka uz šosejas pietrūka sestā roba, jo Honda piedāvā vien piecu pakāpju automātu.

2,4-litru agregāts ar 201 zirgspēku veiksmīgi tika galā ar gandrīz 1600 kilogramus smago virsbūvi, tādējādi uz šosejas apdzīšanas manevri problēmas nesagādāja, bet pilsētas režīmā jaudas pietika atliektiem galiem. Kā jau klasiskam benzīna dzinējam jaudas un griezes pīķis atrodams apgriezienu augšdaļā, kurā ar i-VTEC sistēmu aprīkotais agregāts priecē ar sportisku toni. Zem šiem apgriezieniem rindas četrinieks lepojas ar klusu un neuzkrītošu darbību.

Tā kā ceļi veda pārsvarā pa šoseju, tad vidējais patēriņš testa laikā nokritās līdz 9 litriem, šosejas režīmā pie 90-110 km/h pat sasniedzot 5-7 litrus uz 100 kilometriem. Norestartējot patēriņu Rīgā mums pēc borta datora datiem pāteriņš iznāca ap 12 litriem. Stāvot sastrēgumos, šis rādītājs gan paceltos par vēl kādu litru. Par piemēru ņemot modeļa potenciālo vidējo klientu, kas dzīvo pierīgā un strādā Rīgā, vidējais patēriņš, samērīgi braucot, varētu būt ap 10 litriem uz 100 kilometriem.

Komforts, sports un asas bremzes

Ar dinamiku un patēriņu tikām galā, tagad par ģimenes auto tikpat svarīgu kategoriju – komfortu un gaitas īpašībām. Jāsaka, ka Hondas inženieriem ir izdevies izveidot harmoniju starp komfortu un sportu, jo līkumos uz ceļa turās izcili, bet bedres un nelīdzenumus bez problēmām absorbē, cauri mīkstajiem ādas krēsliem vien liekot nojaust par negludumiem. Protams, S-klases komfortu nesagaidīt, bet priekš vidējās klases balstiekārtas darbība un skaņas izolācija ir vairāk nekā pieņemama. Par precīzo vadāmību un stabilitāti pie lielākiem ātrumiem pārliecinājāmies Kurzemes, precīzāk starp Sabili un Kandavu esošajās virāžās, kurās jaunais Accord turējās braši un nevienā brīdī nezuda pārliecība par to, ka viltīgās līkumu sērijas varētu meistarot vēl ātrāk.

17 collu vieglmetāla diski, kas apauti ar 225/50 izmēra Yokohama riepām, ir kā kompromiss starp izskatu un komfortu – tie salīdzinoši lielajās arkās nepazūd un vienlaikus nodrošina patīkamu braukšanu. Aiz riteņiem slēpjas jaudīga bremžu sistēma, kas pirmo reizi nospiežot bremžu pedāli pat pārsteidza ar savu aso un pārliecinošo darbību.

Ādas sēdekļi un kvalitatīvā apdare

Salons mūs sagaidīja ar ērtiem un plašiem ādas sēdekļiem, kvalitatīviem materiāliem un labu aprīkojumu. Priekšējie sēdekļi bez ādas apdares ir arī elektriski regulējami (vadītāja sēdeklis ar atmiņas iespēju) un apsildāmi, savukārt aizmugurē sēdošajiem pieejams elkoņa balsts ar diviem glāzīšu turētājiem, kas spēj uzņemt arī nedaudz lielākus dzeramtraukus par standarta 0,5 litru kolas pudelēm, bet nedaudz pieviļ tā nefiksēšanās, kā rezultātā tas atduras pret sēdekļa pamatni un ir nedaudz par zemu ērtai rokas balstīšanai.. Šādas ekstras, kā arī vairāki papildus nodalījumi pieejami arī priekšā, pie kam vadītāju priecē uz sportiskas nots veidoti ādas stūres rats un automātiskās pārnesumkārbas pārslēgs.

Par apdari runājot – vizuāli tā priecē ar grafīta krāsas aplikācijām, tumša koka imitāciju un modernu paneli, kas savukārt izceļas ar saprotami novietotām pogām, slēdžiem un glīti veidotu instrumentu paneli. Sākotnēji gan nedaudz apjukt var ar daudzajām uz stūres esošajām pogām, tomēr pēc neilga laika aprod arī ar tām.

Iekārtošanās ilgu laiku neprasa, jo gan sēdekli, gan stūres ratu var saregulēt optimāli. Vienīgais mīnus – man ar saviem 1,90 metriem kreisā kāja, esot uz atbalsta, nedaudz skārās klāt kreisās puses paneļa izvirzījumam. Aiz sevis iesēžoties vietas nebija pārpārēm, tomēr īsāka auguma cilvēki par vietas daudzumu aizmugurē nesūdzējās pat garākos pārbraucienos. Vidējai klasei atbilstošs arī bagāžas nodalījums – 464 litri. Bet sānu atpakaļskata spoguļi gan pārspēj sāncenšus – tie ir lieli un nodrošina izcilu redzamību.

Premium audio sistēma un 21100 lati

Sāksim labāk ar testa auto Exec līmeņa aprīkojumu, jo tas priecēs vairāk nekā cenas uzzināšana. Par gaišāku skatu gādā ksenona lukturi, par ērtu šosejas braukšanu – kruīza kontrole, bet ausīm tīkama būs labi skanošā Premium audio sistēma ar 10 skaļruņiem (t.sk. sabvūferu), 6 kompaktdisku mainītaju un USB un AUX ieejām, kas vienlīdz kvalitatīvi atskaņos gan jauniešu iecienītus klubu grāvējus, gan arī vecvecāku elkus Viktoru Lapčenoku un Noru Bumbieri.

Mūsu testa auto – 2,4-litru sedans ar automātisko pārnesumkārbu un Exec aprīkojuma līmeni – maksā 21100 latus, savukārt Accord bāzes cena 2,0-litru benzīna versijai ar mehāniku un Comfort aprīkojumu ir 15930 lati. Bez abiem benzīna agregātiem pieejams arī 2,2-litru i-DTEC dīzeļdzinējs, kas ar savu lielāko un ātrāk pieejamo griezes momentu pilsētas satiksmei varētu likties patīkamāks.

BOOT.Lv novērtējums:

Ar jaunākās paaudzes Accord japāņu ražotājam ir izdevies radīt sabalansētu vidējās klases modeli un pietuvoties premium pārstāvjiem BMW 3.sērijai, Lexus IS un Mercedes C-klasei.

Fotogrāfiju autors: Rihards Baumanis

Liels paldies par sadarbību Honda oficiālajam dīlerim Nippon Auto!

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Piektdien Cēsu Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu tehniskā stāvokļa diagnostika

Piektdien Cēsu Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu tehniskā stāvokļa diagnostika(1)

Piektdien, 25.jūlijā, Cēsīs, Magoņu ielā 25 no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks  Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne arī citu satiksmes dalībnieku veselību un dzīvības. Pasākuma laikā Cēsu tehniskās apskates stacijā bez

Volkswagen sola laist pārdošanā 400 zirgspēku Golf

Volkswagen sola laist pārdošanā 400 zirgspēku Golf(1)

Volkswagen ir paziņojis, ka laidīs pārdošanā īpaši jaudīgu Golf versiju – R400. Kā jau noprotams, tad šis sportiskais hečbeks zem pārsega slēps agregātu, kas spēs attīstīt pat 400 zirgspēkus. Volkswagen Golf R400 pirmo reizi sabiedrībai tika atrādīts šā gada aprīlī Pekinas auto izstādē. Toreiz spēkrats izpelnījās ne tikai lielu uzmanību, bet arī daudzas pozitīvas atsauksmes,

Škoda sniedz pirmo informāciju par nākamās paaudzes Fabia

Škoda sniedz pirmo informāciju par nākamās paaudzes Fabia(3)

Rudenī Škoda iepazīstinās pasauli ar jaunākās paaudzes Fabia, lai jau nākamā gada sākumā tā nonāktu pie pirmajiem patērētājiem. Kā jau tas ir ierasts, jau tagad ir zināmas vairākas spēkrata specifikācijas detaļas, ko papildina rasējumi no ražotāja un pāris spiegu uzņemti attēli. Sagaidāms, ka spēkrats būs nedaudz īsāks par četriem metriem, taču, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes

Lexus atrāda aizraujošo LF-LC konceptu, sola jaunu modeli katru gadu

Lexus atrāda aizraujošo LF-LC konceptu, sola jaunu modeli katru gadu(2)

Lexus 2016. gadā plāno laist klajā jaunu luksus klases sporta auto, kas kļūs par kompānijas flagmani. Tā aizraujošo dizainu jau tagad atrāda LF-LC koncepts, kas esot ļoti līdzīgs gaidāmā spēkrata ražošanas versijai, apgalvo Lexus pārstāvji. Lexus neplāno pārdot LF-LC lielos apjomos, taču tam pavisam noteikti būtu jāatstāj iespaids uz auto industriju un cilvēkiem, kas seko

Smart iepazīstina ar jaunajiem ForTwo un ForFour modeļiem

Smart iepazīstina ar jaunajiem ForTwo un ForFour modeļiem(1)

Smart Fortwo modelis ir pārdošanā jau kopš 1998. gada, taču, lai arī visai labi zināms spēkrats, par veiksmes stāstu to ir grūti nosaukt. Vidēji gadā Smart izdevās realizēt aptuveni 100 tūkstošus šo spēkratu, kas ir mazāk kā piektdaļa no sākotnējām prognozēm. Taču situācija, iespējams, kļūs krietni pozitīvāka, jo kompānija tikko ir laidusi klajā trešās paaudzes

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.