larboard-semifinal
 

Bridgestone izrāda riepas, kuras nebūs nepieciešams pumpēt

Lai arī šis nav pirmais šāda veida riepu koncepts, tomēr Bridgestone to ir izdevies novest tik tālu kā vēl nevienam. Kompānija izrādījusi riepas, kuras nav nepieciešams piepumpēt.

Riepas diametrs ir 25 centimetri un lai noturētu auto svaru, tiek izmantotas īpaši pielāgota plastikāta ribas. Riepas spējot izturēt svaru līdz pat 150 kilogramiem.

Paši Bridgestone norāda, ka šis koncepts nākotnē varētu tikt īstenots arī reāli pieejamos spēkratos, visticamāk elektromobiļos, ar kuriem arī Air-Free koncepts testēts.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



9 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1šņagaDecember 7, 2011, 13:24

muahahā! izbrauc ar tādām riepām vienu līkumu pa Rīgas ielām. Kārtējā bezjēdzīgā kuiņa.


#2karlisDecember 7, 2011, 13:35

Auto riepas šīs gluži nav ... pat elektroautomobīļu pašmasa sver no 500Kg uz augšu, kā arī piekrītu pirmajam komentāram - Riepas ir vairāk piemērotas Tokijas ielām, ne mūsu Riga 4x4 Offroad adventure


#3PuuksDecember 7, 2011, 13:56

Kaut kad sen Michelin rādīja savu variāciju par tēmu - Tweel
http://www.youtube.com/watch?v=fqRJ9GfIJtI


#4EddDecember 7, 2011, 14:07

Pro driftam gluži nederēs..


#5UserDecember 7, 2011, 14:33

A tās riepas tikai prezentācijā vaļējas - lai visi var redzēt kas iekšā, vai arī reālajā dzīvē tās būs vaļējas - bez malām? ja tā - tad jau tiešām der tikai braukšanai pa Dienvidu pilsētām. Ziemā tādās riepās pielīstu sniegs, dubļi, akmeņi - tas viss vēl pa nakti piesaltu - būtu baigi forši ne? :)
Bet ja tomēr taisīs slēgtās - tad jau gan varētu būt diezgan ērti - nekad nav jāsatraucās ka ejot pie mašīnas pēkšņi nāksies konstatēt ka riepā iemeties mīkstais (Purčika un Teikas riepu dūrējam būtu liels aplauziens!), kā arī nebūtu jāsatraucās ka nesoties pa Latvijas cauro asfaltu pēkšņi varētu pārsist riepu.


#6šņagaDecember 7, 2011, 15:24

muahahā! izbrauc ar tādām riepām vienu līkumu pa Rīgas ielām. Kārtējā bezjēdzīgā kuiņa.


#7karlisDecember 7, 2011, 15:35

Auto riepas šīs gluži nav ... pat elektroautomobīļu pašmasa sver no 500Kg uz augšu, kā arī piekrītu pirmajam komentāram - Riepas ir vairāk piemērotas Tokijas ielām, ne mūsu Riga 4x4 Offroad adventure


#8PuuksDecember 7, 2011, 15:56

Kaut kad sen Michelin rādīja savu variāciju par tēmu - Tweel
http://www.youtube.com/watch?v=fqRJ9GfIJtI


#9EddDecember 7, 2011, 16:07

Pro driftam gluži nederēs..


#10UserDecember 7, 2011, 16:33

A tās riepas tikai prezentācijā vaļējas - lai visi var redzēt kas iekšā, vai arī reālajā dzīvē tās būs vaļējas - bez malām? ja tā - tad jau tiešām der tikai braukšanai pa Dienvidu pilsētām. Ziemā tādās riepās pielīstu sniegs, dubļi, akmeņi - tas viss vēl pa nakti piesaltu - būtu baigi forši ne? :)
Bet ja tomēr taisīs slēgtās - tad jau gan varētu būt diezgan ērti - nekad nav jāsatraucās ka ejot pie mašīnas pēkšņi nāksies konstatēt ka riepā iemeties mīkstais (Purčika un Teikas riepu dūrējam būtu liels aplauziens!), kā arī nebūtu jāsatraucās ka nesoties pa Latvijas cauro asfaltu pēkšņi varētu pārsist riepu.


#11kušssDecember 7, 2011, 16:51

Teikas riepu dūrējs būtu manāmi izbrīnīts mēģinot pārdurt šādu riepu


#12kušssDecember 7, 2011, 18:51

Teikas riepu dūrējs būtu manāmi izbrīnīts mēģinot pārdurt šādu riepu


#13AlsDecember 8, 2011, 10:30

Interesants, bet sen redzēts risinājums, paliek jautājums par dubļiem tajās ribās, kā arī par balansēšanas iespējām, vai balanss nebūs viegli likvidējams trāpot pirmajā bedrē?


#14AlsDecember 8, 2011, 12:30

Interesants, bet sen redzēts risinājums, paliek jautājums par dubļiem tajās ribās, kā arī par balansēšanas iespējām, vai balanss nebūs viegli likvidējams trāpot pirmajā bedrē?


#15esDecember 8, 2011, 14:40

Ak tad dubļi saies ja, un vai tad dizaineru dievinātajos "hubless wheel" iebraucot peļķē tajos zobiņos nekas nesaskries? Kārtējie nepraktiskie koncepti.


#16esDecember 8, 2011, 16:40

Ak tad dubļi saies ja, un vai tad dizaineru dievinātajos "hubless wheel" iebraucot peļķē tajos zobiņos nekas nesaskries? Kārtējie nepraktiskie koncepti.


#17KrabisDecember 16, 2011, 17:16

Blahamuha... Tadas riepas ka d***t gribas. Atgriezhamies viduslaikos, kad koka ripuli ne tikai nebija japumpe bet ari jamazga! Pilnigi nejedziga torba.


#18KrabisDecember 16, 2011, 19:16

Blahamuha... Tadas riepas ka d***t gribas. Atgriezhamies viduslaikos, kad koka ripuli ne tikai nebija japumpe bet ari jamazga! Pilnigi nejedziga torba.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija ziemas drošai braukšanai  CSDD Biķernieku trasē

Janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija ziemas drošai braukšanai CSDD Biķernieku trasē(0)

Ņemot vērā autovadītāju lielo interesi un ziemas laika apstākļus, janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija bezmaksas ziemas drošas braukšanas konsultācijām februārī Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē. Šobrīd CSDD sadarbībā ar Drošas Braukšanas Skolu (DBS) ekspertiem dienā konsultē vairāk nekā 50 autovadītāju; pieteikumi ir saņemti uz visām janvāra nodarbībām.

Sixt papildina nomas autoparku ar elektroauto

Sixt papildina nomas autoparku ar elektroauto(5)

Auto nomas un līzinga uzņēmums Sixt papildinājis savu autoparku ar pieciem jauniem elektroauto, kas ikvienam interesentam piedāvās iespēju iepazīt galvenās šo automobiļu priekšrocības – ekonomiju un pārvietošanos bez kaitīgiem izmešiem. Pašlaik Sixt auto nomā tiek piedāvātas divas elektroauto grupas – ekonomiskie Volkswagen e-UP un premium klases BMW i3.

Tipiskās ķibeles ar auto ziemā – problēmas ar dzinēju un nosēdies akumulators

Tipiskās ķibeles ar auto ziemā – problēmas ar dzinēju un nosēdies akumulators(11)

Ziemas periodā ar ķibelēm autovadītāji saskaras daudz vairāk – tehniskā palīdzība uz ceļa dažādu iemeslu dēļ kopumā tiek izsaukta par 70% vairāk nekā citos gadalaikos, – tā, analizējot tehniskās palīdzības dienesta datus, secina apdrošināšanas sabiedrība ERGO. Biežākās ķibeles, ar kādām autovadītāji gadu no gada saskaras ziemas periodā, ir problēmas ar dzinēju un izlādējies akumulators.

Sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus

Sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus(8)

CSDD sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus. Pirmā mērierīce uz ceļa tiks novietota otrdien, 2014.gada 9.decembrī, pulksten 11:00, autoceļa A10 22,5.kilometrā, pie Varkaļu kanāla.

Audi TT “parketnieka” koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā

Audi TT “parketnieka” koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā(12)

Losandželosas auto izstādē Audi tehniskās daļas vadītājs Ulrihs Hakenbergs paziņoja, ka Audi TT bezceļu koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā. Spēkrats jau aprīlī tika atrādīts Pekinas auto izstādē, pēc tam spēkrats tika izstādīts Parīzes auto izstādē un visbeidzot nonāca arī Losandželosas auto izstādē.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.