larboard-semifinal
 

Bridgestone izrāda riepas, kuras nebūs nepieciešams pumpēt

Lai arī šis nav pirmais šāda veida riepu koncepts, tomēr Bridgestone to ir izdevies novest tik tālu kā vēl nevienam. Kompānija izrādījusi riepas, kuras nav nepieciešams piepumpēt.

Riepas diametrs ir 25 centimetri un lai noturētu auto svaru, tiek izmantotas īpaši pielāgota plastikāta ribas. Riepas spējot izturēt svaru līdz pat 150 kilogramiem.

Paši Bridgestone norāda, ka šis koncepts nākotnē varētu tikt īstenots arī reāli pieejamos spēkratos, visticamāk elektromobiļos, ar kuriem arī Air-Free koncepts testēts.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



9 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1šņagaDecember 7, 2011, 13:24

muahahā! izbrauc ar tādām riepām vienu līkumu pa Rīgas ielām. Kārtējā bezjēdzīgā kuiņa.


#2karlisDecember 7, 2011, 13:35

Auto riepas šīs gluži nav ... pat elektroautomobīļu pašmasa sver no 500Kg uz augšu, kā arī piekrītu pirmajam komentāram - Riepas ir vairāk piemērotas Tokijas ielām, ne mūsu Riga 4x4 Offroad adventure


#3PuuksDecember 7, 2011, 13:56

Kaut kad sen Michelin rādīja savu variāciju par tēmu - Tweel
http://www.youtube.com/watch?v=fqRJ9GfIJtI


#4EddDecember 7, 2011, 14:07

Pro driftam gluži nederēs..


#5UserDecember 7, 2011, 14:33

A tās riepas tikai prezentācijā vaļējas - lai visi var redzēt kas iekšā, vai arī reālajā dzīvē tās būs vaļējas - bez malām? ja tā - tad jau tiešām der tikai braukšanai pa Dienvidu pilsētām. Ziemā tādās riepās pielīstu sniegs, dubļi, akmeņi - tas viss vēl pa nakti piesaltu - būtu baigi forši ne? :)
Bet ja tomēr taisīs slēgtās - tad jau gan varētu būt diezgan ērti - nekad nav jāsatraucās ka ejot pie mašīnas pēkšņi nāksies konstatēt ka riepā iemeties mīkstais (Purčika un Teikas riepu dūrējam būtu liels aplauziens!), kā arī nebūtu jāsatraucās ka nesoties pa Latvijas cauro asfaltu pēkšņi varētu pārsist riepu.


#6šņagaDecember 7, 2011, 15:24

muahahā! izbrauc ar tādām riepām vienu līkumu pa Rīgas ielām. Kārtējā bezjēdzīgā kuiņa.


#7karlisDecember 7, 2011, 15:35

Auto riepas šīs gluži nav ... pat elektroautomobīļu pašmasa sver no 500Kg uz augšu, kā arī piekrītu pirmajam komentāram - Riepas ir vairāk piemērotas Tokijas ielām, ne mūsu Riga 4x4 Offroad adventure


#8PuuksDecember 7, 2011, 15:56

Kaut kad sen Michelin rādīja savu variāciju par tēmu - Tweel
http://www.youtube.com/watch?v=fqRJ9GfIJtI


#9EddDecember 7, 2011, 16:07

Pro driftam gluži nederēs..


#10UserDecember 7, 2011, 16:33

A tās riepas tikai prezentācijā vaļējas - lai visi var redzēt kas iekšā, vai arī reālajā dzīvē tās būs vaļējas - bez malām? ja tā - tad jau tiešām der tikai braukšanai pa Dienvidu pilsētām. Ziemā tādās riepās pielīstu sniegs, dubļi, akmeņi - tas viss vēl pa nakti piesaltu - būtu baigi forši ne? :)
Bet ja tomēr taisīs slēgtās - tad jau gan varētu būt diezgan ērti - nekad nav jāsatraucās ka ejot pie mašīnas pēkšņi nāksies konstatēt ka riepā iemeties mīkstais (Purčika un Teikas riepu dūrējam būtu liels aplauziens!), kā arī nebūtu jāsatraucās ka nesoties pa Latvijas cauro asfaltu pēkšņi varētu pārsist riepu.


#11kušssDecember 7, 2011, 16:51

Teikas riepu dūrējs būtu manāmi izbrīnīts mēģinot pārdurt šādu riepu


#12kušssDecember 7, 2011, 18:51

Teikas riepu dūrējs būtu manāmi izbrīnīts mēģinot pārdurt šādu riepu


#13AlsDecember 8, 2011, 10:30

Interesants, bet sen redzēts risinājums, paliek jautājums par dubļiem tajās ribās, kā arī par balansēšanas iespējām, vai balanss nebūs viegli likvidējams trāpot pirmajā bedrē?


#14AlsDecember 8, 2011, 12:30

Interesants, bet sen redzēts risinājums, paliek jautājums par dubļiem tajās ribās, kā arī par balansēšanas iespējām, vai balanss nebūs viegli likvidējams trāpot pirmajā bedrē?


#15esDecember 8, 2011, 14:40

Ak tad dubļi saies ja, un vai tad dizaineru dievinātajos "hubless wheel" iebraucot peļķē tajos zobiņos nekas nesaskries? Kārtējie nepraktiskie koncepti.


#16esDecember 8, 2011, 16:40

Ak tad dubļi saies ja, un vai tad dizaineru dievinātajos "hubless wheel" iebraucot peļķē tajos zobiņos nekas nesaskries? Kārtējie nepraktiskie koncepti.


#17KrabisDecember 16, 2011, 17:16

Blahamuha... Tadas riepas ka d***t gribas. Atgriezhamies viduslaikos, kad koka ripuli ne tikai nebija japumpe bet ari jamazga! Pilnigi nejedziga torba.


#18KrabisDecember 16, 2011, 19:16

Blahamuha... Tadas riepas ka d***t gribas. Atgriezhamies viduslaikos, kad koka ripuli ne tikai nebija japumpe bet ari jamazga! Pilnigi nejedziga torba.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Kāds mazpazīstams auto ražotājs met izaicinājumu Bugatti, solot izveidot 2000 Zs superauto

Kāds mazpazīstams auto ražotājs met izaicinājumu Bugatti, solot izveidot 2000 Zs superauto(4)

Lai arī superauto izstrāde prasa zināšanas un iespaidīgus materiālos resursus, ik pa laika uzrodas kāda jauna, mazpazīstama kompānija, kas gatava mest izaicinājumu pasaules labākajiem un pieredzes bagātākajiem auto ražotājiem. Šoreiz uzmanības centrā ir nonākusi kompānija Trion SuperCars izstrādātais Nemesis modelis. Izstrādātāji vēsta, ka spēkrats, kura ražošana tiks uzsākta 2016. gadā, būs spējīgs attīstīt 2000 zirgspēku

Audi A9 un kompānijas jaunā dizaina valoda tiks prezentēta jau novembrī

Audi A9 un kompānijas jaunā dizaina valoda tiks prezentēta jau novembrī(0)

Par Audi plāniem jau drīzumā atrādīt jaunu modeli, kas iemiesotu jaunas un vēl neredzētas dizaina līnijas, ziņojām jau septembra pirmajā pusē. Tagad kompānija vēlreiz apstiprinājusi šo faktu, turklāt laidusi klajā arī pirmo attēlu, cenšoties ieintriģēt potenciālos klientus un nozari apskatošos medijus. Sagaidāms, ka kompānijas jaunākā dizaina valoda, kas ar laiku nonāks visos Audi modeļos, vispirms

Ferrari laiž klajā īpaši retu un dārgu modeli

Ferrari laiž klajā īpaši retu un dārgu modeli(2)

Ir pagājuši 60 gadi kopš leģendārais autobūves gigants Ferrari sāka tirgot savus spēkratus Ziemeļamerikā. Lai atzīmētu šo īpašo notikumu, kompānija laidusi klajā arī īpašu modeli – F60 America. Kaut arī F60 America ir veidots uz jau zināmā F12 Berlinetta modeļa bāzes, tas saņēmis arī vairākus uzlabojums. Galvenokārt izmaiņas vērojamas dizainā, kas radušās, pielāgojot izstrādājumu Ziemeļamerikas

Audi autonomās vadības spēkrats centīsies sastādīt konkurenci profesionāliem sacīkšu braucējiem

Audi autonomās vadības spēkrats centīsies sastādīt konkurenci profesionāliem sacīkšu braucējiem(1)

Lai arī autonomās vadības tehnoloģija spēkratos attīstās ātros tempos, tikai retais vadītājs būtu gatavs nodot pilnīgu kontroli pār automobili datoriem un navigācijas sistēmām. Tikmēr auto industrijas giganti, kas iegulda naudu tehnoloģijas attīstīšanā, cenšas pārliecināt, ka tieši autonomās vadības spēkrati iemieso nākotni.  Lai apliecinātu autonomās vadības spēkratu priekšrocības un pārliecinātu par to spēju veiksmīgi pilotēt spēkratu,

Tesla laiž klajā jaunākos Model S spēkratus, kas lepojas ar iespaidīgu jaudu un pilnpiedziņu

Tesla laiž klajā jaunākos Model S spēkratus, kas lepojas ar iespaidīgu jaudu un pilnpiedziņu(0)

Premium klases elektroauto ražotājs Tesla ir laidis klajā jaunu papildinājumu Model S sērijas spēkratiem. Tie ir trīs “D” versijas automobiļi, kas apgādāti ar papildus elektromotoru, nodrošinot pilnpiedziņu. “D” sērijas modeļi ir apgādāti ar diviem elektromotoriem – pa vienam uz katras ass. Šāds risinājums ne tikai nodrošina pilnpiedziņu, bet arī galvu reibinošu paātrinājumu. Tesla vadītājs Elons

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.