Aktuāls

Oracle: gatavība vispārējās datu aizsardzības regulas ieviešanai ir zema

IT sasniegumi, bizness

”Tele2” grupa izziņo jaunu IT stratēģiju, piesaistot partnerus

Sakaru pakalpojumi

Microsoft vienojas par sadarbību ar starptautisku riska kapitāla fondu

IT sasniegumi, bizness

“Tele2” 2017. gadā pārdevis rekordlielu telefonu skaitu

Sakaru pakalpojumi

LG un ”HERE Technologies” uzsāk sadarbību pašbraucošo automašīnu jomā

Auto, Moto

”Huawei Mate 10 Pro” atzīts par 2017. gada iemīļotāko viedtālruni

Tālruņi, mobilās ierīces

“Tele2” apvieno spēkus ar “Deutsche Telekom”

Sakaru pakalpojumi

Jaunākās tirgus tendences liecina, ka Ķīnā ražotie spēkrati noieta ziņā nespēj sacensties ar Japānas, Eiropas un ASV ražojumiem.

Neraugoties uz iepriekš piedzīvoto izaugsmi, šogad Ķīnā ražoto auto apjomi ir sarukuši un noieta samazinājums konstatēts arī pašā Ķīnā, kur vietējie auto industrijas pārstāvji sastāda nepilnus trīsdesmit procentus.

Sagaidāms, ka minētā ražošanas lielvalsts eksportēs aptuveni 580 tūkstošus spēkratu, kas ir nozīmīgs kritums, ja salīdzina ar iepriekšējo gadu. Turklāt pārsvarā spēkrati tiks realizēti mazāk attīstītos tirgos, piemēram, Tuvajos Austrumos, Āfrikā un Latīņamerikā.

Nozares eksperti izsakās, ka Ķīnā ir pārāk daudz mazu un nenozīmīgu ražotāju, kas tā arī nespēs atstāt vērā ņemamu iespaidu, turklāt valstij nepieciešams mainīt tirgus stratēģiju, lai eksportam paredzētie produkti ārzemēs nesaistītos ar zemu cenu un sliktu kvalitāti.

IB_S_BASIC_COPYRIGHT =

Saistītās tēmas: autoķīna

Izsaki savu viedokli