“General Motors” automašīnu tirdzniecība Ķīnā sasniedz kārtējo rekordu

ASV autobūves gigants “General Motors” (GM) Ķīnā šā gada jūlijā pārdevis 199 503automašīnas, kas ir par 15,1% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts pirmdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tādējādi GM automobiļu tirdzniecība Ķīnā sasniegusi rekordaugstu līmeni šim mēnesim. Kompānija rekordlielu automašīnu pārdošanas apjomu Ķīnā bija reģistrējusi arī martā, aprīlī un maijā.

Savukārt šā gada pirmajos septiņos mēnešos GM automobiļu tirdzniecība valstī pieaugusi par 11,7% un pārsniegusi 1,6 miljonus vienību.

GM automašīnu pārdošanas apjoms Ķīnā turpina palielināties, neskatoties uz kopējo nozares izaugsmes tempa palēnināšanos, kas galvenokārt skaidrojama ar valdības lēmumu pakāpeniski atcelt stimulēšanas pasākumus, kas paredzēti pasaules ekonomikas lejupslīdes negatīvo seku mazināšanai.

Ķīnā pērn pārdots 18,51 miljons jaunu automašīnu, kas ir tikai par 2,5% vairāk nekā 2010.gadā.

Tikmēr GM Ķīnā 2011.gadā pārdevis 2,55 miljonus automašīnu, tādējādi reģistrējot rekordaugstu līmeni.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



2 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1lupoAugust 7, 2012, 21:01

ķīnieši zin-bmw nav laps auto.


#2lupoAugust 8, 2012, 00:01

ķīnieši zin-bmw nav laps auto.


#3Vārīts suns ar makaronu garnējumuAugust 11, 2012, 22:12

Toties neķīnieši zin, - šī tendence ved pasauli galīgā dupsī... Sestā daļa Zemes iedzīvotyāju kāro katrs savu auto, bet naftas rīklītes ta maziņas...


#4Vārīts suns ar makaronu garnējumuAugust 12, 2012, 01:12

Toties neķīnieši zin, - šī tendence ved pasauli galīgā dupsī... Sestā daļa Zemes iedzīvotyāju kāro katrs savu auto, bet naftas rīklītes ta maziņas...


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(6)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.