General Motors kļuvis par lielāko auto ražotāju pasaulē

2011. gadā par lielāko auto ražotāju kļuvis General Motors koncerns, kas spējis apsteigt lielāko japāņu ražotāju Toyota. Toyota šis bijis ļoti neveiksmīgs gads, jo pozīcija zaudēta ne vien amerikāņu gigantam, bet arī VW. Tādējādi par otro lielāko auto ražotāju aizvadītajā gadā kļuvis VW koncerns.

General Motors izplatījis paziņojumu, kurā norādījis, ka 2011. gadā pārdevis 9,0 miljonus spēkratu, kas ir par 7,6 procentiem vairāk nekā 2010. gadā. Grūti gājis ar meitas uzņēmuma Opel tirdzniecības rādītājiem Eiropā, savukārt vislabāk amerikāņu ražotājam veicies pašmāju ASV tirgū. Jāatzīmē, ka GM koncernā ietilpst Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Opel, Vauxhall, Holden un divi kopuzņēmumi Ķīnā.

VW savus pārdošanas rezultātus 2011. gadā spēja palielināt par 14,3 procentiem, tādējādi realizējot 8,2 miljonus automašīnu. Tomēr otrā vieta esot tikai sākums, jo vācu koncerns tuvāko gadu laikā plāno kļūt par lielāko auto ražotāju pasaulē, ar mērķi līdz 2018. gadam sasniegt desmit miljonu atzīmi gadā.

Līdzšinējais numur viens ražotājs Toyota pēc lielām atsaukumu sērijām 2010. gadā un aizvadītā gada zemestrīces ievērojami zaudējis savas pozīcijas pasaules auto tirgū. 8,5 miljonu vietā pārdoti 7,9 miljoni automobiļi, kas ražotājam licis atvadīties no troņa un noslīdēt līdz trešajai pozīcijai. Ceturto vietu ieņem Hyundai koncerns ar 6,4 miljoniem spēkratu, kuru skaitā ietilpst arī Hyundai meitas kompānijas Kia ražojumi.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



0 komentāriatpakaļ uz rakstu

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(7)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.