Honda vadītājs Takanobu Ito iepazīstināja ar produktu, tehnoloģiju un uzņēmējdarbības attīstības plānu, kura mērķis ir līdz 2017. gada beigām palielināt Honda ikgadējo jauno klientu skaitu līdz 39 miljoniem. Uzņēmuma vadītāja Ito paziņojumus pavadīs aizraujošu jaunu produktu un tehnoloģiju ieviešana Eiropas tirgū. Šie modeļi papildus nesen atklātajiem jaunajiem Civic un CR-V modeļiem vēl vairāk stiprinās Honda piedāvājumu klientiem Eiropā.

Jaunais Civic Type R modelis Eiropas tirgum

Aizraujoši un sportiski produkti ir daļa no Honda DNS. Papildus jaunā NSX modeļa ieviešanai Honda var apstiprināt pilnīgi jauna Civic Type R modeļa izstrādi Eiropas tirgum. Type R zīmolam ir augsta uzticība Honda klientu vidū, un jaunā modeļa mērķis ir noteikt jaunus spēkratu jaudas un vadāmības standartus. Pilnīgi jaunā Type R modeļa, kas konstruēts īpaši Eiropas tirgum un aprīkots ar tehnoloģijām, kuru izstrādē izmantota Salonautomobiļu pasaules čempionātā (WTCC) gūtā pieredze, mērķis ir kļūt par ātrāko priekšpiedziņas automobili Nirburgringas trasē. Jaunais modelis būs pieejams tirgū 2015. gadā.

Jauns kompaktās klases SUV modelis 

Honda plāno stiprināt savu piedāvājumu Eiropas tirgū ar jaunu kompaktās klases SUV modeli. Ar šo modeli, kas ir izstrādāts uz nākamās paaudzes Jazz modeļa platformas, ir paredzēts konkurēt strauji augošajā nelielo SUV automobiļu sektorā.

Jaunas hibrīda tehnoloģijas 

Honda uzņēmumam ir stingra pārliecība, ka hibrīda tehnoloģijām būs svarīga loma CO2 izmešu samazināšanā. Honda uzņēmums, pamatojoties uz savu hibrīda tehnoloģiju izstrādes pieredzi, ir izstrādājis trīs jaunas hibrīda sistēmas. Katra sistēma iekļauj unikālas tehnoloģijas, kuru izstrāde atspoguļo mūsu klientu dažādās prasības.

Pirmkārt, Honda turpina attīstīt savu vieglo un kompakto viena motora hibrīda sistēmu ar mērķi kļūt par hibrīda transportlīdzekļu līderi degvielas ekonomijas jomā. Motora jaudas un akumulatora kapacitātes uzlabojumi, kā arī jauna transmisijas tehnoloģija palielinās attālumu, kādu nulles emisijas elektromobiļi var nobraukt ar vienu uzlādes reizi.

Honda strādā arī pie jaudīgākas divu motoru hibrīda sistēmas versijas, kas paredzēta vidējās klases transportlīdzekļiem. Visbeidzot, īpaši efektīvās un jaudīgās trīs motoru hibrīda sistēmas Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) mērķis ir padarīt elektromobiļa vadīšanu vēl aizraujošāku. Šī tehnoloģija būs pieejama mūsu jaunajā NSX modelī. Honda uzņēmums ir pārliecināts, ka jaunās hibrīda tehnoloģijas padarīs elektromobiļu vadīšanu vēl nebijuši aizraujošu un ekonomisku.

Nākamās paaudzes degvielas elementu modelis Eiropas tirgum 

Honda uzskata, ka degvielas elementu elektromobiļi ir apkārtējai videi visdraudzīgākie transportlīdzekļi, tāpēc uzņēmuma mērķis ir būt par nozares līderi gan zinātniski pētnieciskās, gan tirdzniecības jomās. Honda sasniegumus šajā jomā uzskatāmi apliecināja FCX Clarity modelis, kas tika atklāts 2008. gadā. 2015. gadā Honda plāno atklāt pilnīgi jaunu degvielas elementu elektromobili, kas apliecinās būtiskus sasniegumus gan tehnoloģiju, gan izmaksu samazināšanas jomās kopš FCX Clarity modeļa atklāšanas 2008. gadā. Jaunais modelis būs pieejams klientiem Japānā, ASV un Eiropā.

Saistītās tēmas: automašīnashonda