Jaguar C-X75 būs aprīkots ar 1.6L dzinēju un 500 zs

Bijuši daudz minējumu par Jaguar C-X75, bet tagad ir noskaidrojušie pēdējie parametri. Hibrīda superauto būs aprīkots ar 1.6 litru turbo dzinēju, kas attīstīs 500 zirgspēku.

Nelielais dzinējs sasniegs šādu neticamu jaudu pateicoties divām turbīnām. Jaguar sola, ka pietiekama jauda būs pieejama gandrīz visā dzinēja apgriezienu diapazonā. Un ja runā par apgriezieniem, tad Jaguar C-X75 būs spējīgs sasniegt 10 000 apgriezienu minūtē.

Jaguar C-X75 inženieri sola, ka dzinēju varēs saukt pat par ekoloģiski draudzīgu, bet tai pat laikā tas spēs C-X75 iekustināt līdz 320 km/h un no nulles līdz 100 km/h ieskrieties mazāk kā 3 sekundēs. Tas nozīmē, ka Jaguar C-X75 būs vērā ņemams konkurents McLaren P11 un Porsche 918 hibrīda dzinēju superauto.

Jaguar C-X75 ir izstrādāts kopā ar Williams un kopumā tiks saražotas tikai 200 vienības. Pirmās automašīnas būs pieejamas 2014. gadā.

Jaguar plānojis, ka C-X75 nekad nedarbinās tikai iekšdedzes dzinēju vienu pašu. Tas visu laiku strādās kopā ar 600 voltu akumulatoriem, kuri ir iebūvēti Jaguar C-X75 vidus daļā zem grīdas. Tikai ar elektro dzinējiem C-X75 spēs sasniegt 65 km/h.

Cena, protams, nebūs nekāda zemā. Jārēķinās vismaz ar £700 000 līdz £900 000, kas pēc šībrīža valūtas kursa ir apmēram 630 000 līdz 810 000 latu.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



11 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#2AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#3pfffJuly 27, 2012, 05:32

mega super duper superauto ar 1.6l dzinēju viņi ņirgājas, izklausīsies pēc mopēda kurš ieminis grīdā.....


#4ZAGTSJuly 27, 2012, 05:41

Tā jau smuks un idejiski kāpēc nē ar mazu motoru un lielu jaudu, tikai tas izpūtējs tādi neadekvāti dzinēja izmēram, plus nekas personīgs bet aizmugure izskatās pēc bmw priekšas, tie izputēji atgādina nāsis.


#5AnonīmsJuly 27, 2012, 06:57

1.6 litru dzinējs ar 500 zs nebūs tas izturīgākais dzinējs.


#6azarbaidzzJuly 27, 2012, 07:46

formulaam arii ir vainu 1.6 vai 2.0 dzineeji neatceros. tas vel nav rādītaajs. Bet kad gatavoja Bugatti veyron inzenieriem arii bija probleema, kaa tik jaudiigu dzineju uztasiit, tai pat laikaa uzticamu, jo 1000 zirgus nav problema izspiest no motora, bet tas stipri atsaucas uz dzineja ilgmuzibu.


#7Hmm…July 27, 2012, 08:23

F1 formulām patreiz ir 2,4 litru V8. No 2014. gada būs 1,6 litru V6.
Veyronam ir 8 litru W16.


#8pfffJuly 27, 2012, 08:32

mega super duper superauto ar 1.6l dzinēju viņi ņirgājas, izklausīsies pēc mopēda kurš ieminis grīdā.....


#9ZAGTSJuly 27, 2012, 08:41

Tā jau smuks un idejiski kāpēc nē ar mazu motoru un lielu jaudu, tikai tas izpūtējs tādi neadekvāti dzinēja izmēram, plus nekas personīgs bet aizmugure izskatās pēc bmw priekšas, tie izputēji atgādina nāsis.


#10AnonīmsJuly 27, 2012, 09:57

1.6 litru dzinējs ar 500 zs nebūs tas izturīgākais dzinējs.


#11azarbaidzzJuly 27, 2012, 10:46

formulaam arii ir vainu 1.6 vai 2.0 dzineeji neatceros. tas vel nav rādītaajs. Bet kad gatavoja Bugatti veyron inzenieriem arii bija probleema, kaa tik jaudiigu dzineju uztasiit, tai pat laikaa uzticamu, jo 1000 zirgus nav problema izspiest no motora, bet tas stipri atsaucas uz dzineja ilgmuzibu.


#12Hmm…July 27, 2012, 11:23

F1 formulām patreiz ir 2,4 litru V8. No 2014. gada būs 1,6 litru V6.
Veyronam ir 8 litru W16.


#13neteiksuJuly 27, 2012, 14:33

Gribu! Jāsāk beidzot pelnīt!


#14To pfffJuly 27, 2012, 15:13

paskaties arhivos kada bija skana F1 automasinam ar 1.5 turbo dzinejiem ... protams nebus V10 urkskis , bet pieradinas pie jauniem troksniem, turklat ar izpludes sistemu&skana var labi paspeleties

azarbaidzz ... F1 automasinam ir V8 2.4 litru atmosferiskie dzineji ... iespejams tikai paries atpakal uz turbo ka bija 80 vidu


#15neteiksuJuly 27, 2012, 17:33

Gribu! Jāsāk beidzot pelnīt!


#16To pfffJuly 27, 2012, 18:13

paskaties arhivos kada bija skana F1 automasinam ar 1.5 turbo dzinejiem ... protams nebus V10 urkskis , bet pieradinas pie jauniem troksniem, turklat ar izpludes sistemu&skana var labi paspeleties

azarbaidzz ... F1 automasinam ir V8 2.4 litru atmosferiskie dzineji ... iespejams tikai paries atpakal uz turbo ka bija 80 vidu


#1723July 27, 2012, 18:28

F1 brauc ar 1.6 neis 2.4 un šanā aparātā viss drīzākais ir wilians formulas motors kas nav tikļoti uzforsēts kā F1 un motori tur ir labi viņi nokūp jo visu laiku no iņiem tiek spiests maximums bet parsonīgai lietošanai tas motors ies vairākus gadus.


#1823July 27, 2012, 21:28

F1 brauc ar 1.6 neis 2.4 un šanā aparātā viss drīzākais ir wilians formulas motors kas nav tikļoti uzforsēts kā F1 un motori tur ir labi viņi nokūp jo visu laiku no iņiem tiek spiests maximums bet parsonīgai lietošanai tas motors ies vairākus gadus.


#19njaJuly 27, 2012, 23:11

#8 cik tew gadi12?


#20njaJuly 28, 2012, 02:11

#8 cik tew gadi12?


#21asdJuly 28, 2012, 12:54

#9 Kad sāksi mācīties pamatskolā, pievērs uzmanību gramatikai. Cerams drīz tiksi ārā no bērnu dārza.


#2223July 28, 2012, 15:50

10# kad sasniegsi 5 gadu vecumu paprasi mammai lai tev parāda arī citus burtus nevis tikai asd. Tā gadās ka esi no lifers izej ārā ielpo svaigu gaisu varbūt atradīsi kaut, ko lietderīgāku par piesiešanos komentāriem, un 9# cik tev gadi ja, ka aizrādi par pareizrakstību citiem, kad tai pašā brīdī nezini ka latviešu alfabētā nav W.


#23asdJuly 28, 2012, 15:54

#9 Kad sāksi mācīties pamatskolā, pievērs uzmanību gramatikai. Cerams drīz tiksi ārā no bērnu dārza.


#2423July 28, 2012, 18:50

10# kad sasniegsi 5 gadu vecumu paprasi mammai lai tev parāda arī citus burtus nevis tikai asd. Tā gadās ka esi no lifers izej ārā ielpo svaigu gaisu varbūt atradīsi kaut, ko lietderīgāku par piesiešanos komentāriem, un 9# cik tev gadi ja, ka aizrādi par pareizrakstību citiem, kad tai pašā brīdī nezini ka latviešu alfabētā nav W.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(7)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.