larboard-semifinal
 

Jaguar C-X75 būs aprīkots ar 1.6L dzinēju un 500 zs

Bijuši daudz minējumu par Jaguar C-X75, bet tagad ir noskaidrojušie pēdējie parametri. Hibrīda superauto būs aprīkots ar 1.6 litru turbo dzinēju, kas attīstīs 500 zirgspēku.

Nelielais dzinējs sasniegs šādu neticamu jaudu pateicoties divām turbīnām. Jaguar sola, ka pietiekama jauda būs pieejama gandrīz visā dzinēja apgriezienu diapazonā. Un ja runā par apgriezieniem, tad Jaguar C-X75 būs spējīgs sasniegt 10 000 apgriezienu minūtē.

Jaguar C-X75 inženieri sola, ka dzinēju varēs saukt pat par ekoloģiski draudzīgu, bet tai pat laikā tas spēs C-X75 iekustināt līdz 320 km/h un no nulles līdz 100 km/h ieskrieties mazāk kā 3 sekundēs. Tas nozīmē, ka Jaguar C-X75 būs vērā ņemams konkurents McLaren P11 un Porsche 918 hibrīda dzinēju superauto.

Jaguar C-X75 ir izstrādāts kopā ar Williams un kopumā tiks saražotas tikai 200 vienības. Pirmās automašīnas būs pieejamas 2014. gadā.

Jaguar plānojis, ka C-X75 nekad nedarbinās tikai iekšdedzes dzinēju vienu pašu. Tas visu laiku strādās kopā ar 600 voltu akumulatoriem, kuri ir iebūvēti Jaguar C-X75 vidus daļā zem grīdas. Tikai ar elektro dzinējiem C-X75 spēs sasniegt 65 km/h.

Cena, protams, nebūs nekāda zemā. Jārēķinās vismaz ar £700 000 līdz £900 000, kas pēc šībrīža valūtas kursa ir apmēram 630 000 līdz 810 000 latu.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



11 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#2AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#3pfffJuly 27, 2012, 05:32

mega super duper superauto ar 1.6l dzinēju viņi ņirgājas, izklausīsies pēc mopēda kurš ieminis grīdā.....


#4ZAGTSJuly 27, 2012, 05:41

Tā jau smuks un idejiski kāpēc nē ar mazu motoru un lielu jaudu, tikai tas izpūtējs tādi neadekvāti dzinēja izmēram, plus nekas personīgs bet aizmugure izskatās pēc bmw priekšas, tie izputēji atgādina nāsis.


#5AnonīmsJuly 27, 2012, 06:57

1.6 litru dzinējs ar 500 zs nebūs tas izturīgākais dzinējs.


#6azarbaidzzJuly 27, 2012, 07:46

formulaam arii ir vainu 1.6 vai 2.0 dzineeji neatceros. tas vel nav rādītaajs. Bet kad gatavoja Bugatti veyron inzenieriem arii bija probleema, kaa tik jaudiigu dzineju uztasiit, tai pat laikaa uzticamu, jo 1000 zirgus nav problema izspiest no motora, bet tas stipri atsaucas uz dzineja ilgmuzibu.


#7Hmm…July 27, 2012, 08:23

F1 formulām patreiz ir 2,4 litru V8. No 2014. gada būs 1,6 litru V6.
Veyronam ir 8 litru W16.


#8pfffJuly 27, 2012, 08:32

mega super duper superauto ar 1.6l dzinēju viņi ņirgājas, izklausīsies pēc mopēda kurš ieminis grīdā.....


#9ZAGTSJuly 27, 2012, 08:41

Tā jau smuks un idejiski kāpēc nē ar mazu motoru un lielu jaudu, tikai tas izpūtējs tādi neadekvāti dzinēja izmēram, plus nekas personīgs bet aizmugure izskatās pēc bmw priekšas, tie izputēji atgādina nāsis.


#10AnonīmsJuly 27, 2012, 09:57

1.6 litru dzinējs ar 500 zs nebūs tas izturīgākais dzinējs.


#11azarbaidzzJuly 27, 2012, 10:46

formulaam arii ir vainu 1.6 vai 2.0 dzineeji neatceros. tas vel nav rādītaajs. Bet kad gatavoja Bugatti veyron inzenieriem arii bija probleema, kaa tik jaudiigu dzineju uztasiit, tai pat laikaa uzticamu, jo 1000 zirgus nav problema izspiest no motora, bet tas stipri atsaucas uz dzineja ilgmuzibu.


#12Hmm…July 27, 2012, 11:23

F1 formulām patreiz ir 2,4 litru V8. No 2014. gada būs 1,6 litru V6.
Veyronam ir 8 litru W16.


#13neteiksuJuly 27, 2012, 14:33

Gribu! Jāsāk beidzot pelnīt!


#14To pfffJuly 27, 2012, 15:13

paskaties arhivos kada bija skana F1 automasinam ar 1.5 turbo dzinejiem ... protams nebus V10 urkskis , bet pieradinas pie jauniem troksniem, turklat ar izpludes sistemu&skana var labi paspeleties

azarbaidzz ... F1 automasinam ir V8 2.4 litru atmosferiskie dzineji ... iespejams tikai paries atpakal uz turbo ka bija 80 vidu


#15neteiksuJuly 27, 2012, 17:33

Gribu! Jāsāk beidzot pelnīt!


#16To pfffJuly 27, 2012, 18:13

paskaties arhivos kada bija skana F1 automasinam ar 1.5 turbo dzinejiem ... protams nebus V10 urkskis , bet pieradinas pie jauniem troksniem, turklat ar izpludes sistemu&skana var labi paspeleties

azarbaidzz ... F1 automasinam ir V8 2.4 litru atmosferiskie dzineji ... iespejams tikai paries atpakal uz turbo ka bija 80 vidu


#1723July 27, 2012, 18:28

F1 brauc ar 1.6 neis 2.4 un šanā aparātā viss drīzākais ir wilians formulas motors kas nav tikļoti uzforsēts kā F1 un motori tur ir labi viņi nokūp jo visu laiku no iņiem tiek spiests maximums bet parsonīgai lietošanai tas motors ies vairākus gadus.


#1823July 27, 2012, 21:28

F1 brauc ar 1.6 neis 2.4 un šanā aparātā viss drīzākais ir wilians formulas motors kas nav tikļoti uzforsēts kā F1 un motori tur ir labi viņi nokūp jo visu laiku no iņiem tiek spiests maximums bet parsonīgai lietošanai tas motors ies vairākus gadus.


#19njaJuly 27, 2012, 23:11

#8 cik tew gadi12?


#20njaJuly 28, 2012, 02:11

#8 cik tew gadi12?


#21asdJuly 28, 2012, 12:54

#9 Kad sāksi mācīties pamatskolā, pievērs uzmanību gramatikai. Cerams drīz tiksi ārā no bērnu dārza.


#2223July 28, 2012, 15:50

10# kad sasniegsi 5 gadu vecumu paprasi mammai lai tev parāda arī citus burtus nevis tikai asd. Tā gadās ka esi no lifers izej ārā ielpo svaigu gaisu varbūt atradīsi kaut, ko lietderīgāku par piesiešanos komentāriem, un 9# cik tev gadi ja, ka aizrādi par pareizrakstību citiem, kad tai pašā brīdī nezini ka latviešu alfabētā nav W.


#23asdJuly 28, 2012, 15:54

#9 Kad sāksi mācīties pamatskolā, pievērs uzmanību gramatikai. Cerams drīz tiksi ārā no bērnu dārza.


#2423July 28, 2012, 18:50

10# kad sasniegsi 5 gadu vecumu paprasi mammai lai tev parāda arī citus burtus nevis tikai asd. Tā gadās ka esi no lifers izej ārā ielpo svaigu gaisu varbūt atradīsi kaut, ko lietderīgāku par piesiešanos komentāriem, un 9# cik tev gadi ja, ka aizrādi par pareizrakstību citiem, kad tai pašā brīdī nezini ka latviešu alfabētā nav W.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

CSDD Rīgas nodaļā ierīkota pilsētā pirmā elektromobiļu ātrās uzlādes stacija

CSDD Rīgas nodaļā ierīkota pilsētā pirmā elektromobiļu ātrās uzlādes stacija(6)

CSDD Rīgas nodaļas klientu apkalpošanas centrā, Bauskas ielā 86, autovadītāju ērtībām ierīkota Rīgā pirmā elektromobiļu līdzstrāvas ātrās uzlādes stacija. Tā nodrošina salīdzinoši ātru automobiļa uzlādi – nepilnas pusstundas laikā.

CSDD ziemas braukšanas konsultācijās Latvijā piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju

CSDD ziemas braukšanas konsultācijās Latvijā piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju(1)

Četras nedēļas Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē norisinājās drošas ziemas braukšanas bezmaksas konsultācijas; februārī tās uzsāktas arī Rēzeknē, Gulbenē un Valmierā. Līdz šim nodarbībās piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju ar saviem spēkratiem. Lielāka atsaucība bijusi no stiprā dzimuma pārstāvjiem (63%), bet aktīvas konsultāciju apmeklētājas ir arī sievietes (37%).

CSDD Gulbenes nodaļa piedāvā  bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas

CSDD Gulbenes nodaļa piedāvā bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas(0)

No 2015.gada 16.februāra CSDD Gulbenes nodaļa sadarbībā ar Gulbenes novada domi piedāvās bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas. Nodarbības notiks pie CSDD Gulbenes nodaļas, Parka ielā 2.

CSDD Rēzeknes nodaļa piedāvā  bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas

CSDD Rēzeknes nodaļa piedāvā bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas(0)

No 2015.gada 12.februāra CSDD Rēzeknes nodaļa sadarbībā ar Rēzeknes novada domi kartodromā, kas atrodas Ančupānos, piedāvā bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas; tā reģionos tiks turpinātas Rīgā, Biķernieku trasē uzsāktās autovadītāju apmācības.

Ceturtdien Latvijā darbu uzsāks pirmie stacionārie fotoradari

Ceturtdien Latvijā darbu uzsāks pirmie stacionārie fotoradari(2)

Ceturtdien, 2015.gada 12.februārī, Latvijā darba režīmā sāks darboties pirmie stacionārie fotoradari . Tas nozīmē, ka  informācija par fiksētajiem pārkāpumiem tiks sūtīta Valsts policijai lēmuma pieņemšanai un autovadītāji saņems paziņojumu par fiksēto pārkāpumu. Kā pirmie savu darbību uzsāks radars uz ceļa Rīga – Jelgava pie pagrieziena uz Brankām un uz jaunā Rīgā – Koknese ceļa pie

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.