larboard-semifinal
 

Jaguar C-X75 būs aprīkots ar 1.6L dzinēju un 500 zs

Bijuši daudz minējumu par Jaguar C-X75, bet tagad ir noskaidrojušie pēdējie parametri. Hibrīda superauto būs aprīkots ar 1.6 litru turbo dzinēju, kas attīstīs 500 zirgspēku.

Nelielais dzinējs sasniegs šādu neticamu jaudu pateicoties divām turbīnām. Jaguar sola, ka pietiekama jauda būs pieejama gandrīz visā dzinēja apgriezienu diapazonā. Un ja runā par apgriezieniem, tad Jaguar C-X75 būs spējīgs sasniegt 10 000 apgriezienu minūtē.

Jaguar C-X75 inženieri sola, ka dzinēju varēs saukt pat par ekoloģiski draudzīgu, bet tai pat laikā tas spēs C-X75 iekustināt līdz 320 km/h un no nulles līdz 100 km/h ieskrieties mazāk kā 3 sekundēs. Tas nozīmē, ka Jaguar C-X75 būs vērā ņemams konkurents McLaren P11 un Porsche 918 hibrīda dzinēju superauto.

Jaguar C-X75 ir izstrādāts kopā ar Williams un kopumā tiks saražotas tikai 200 vienības. Pirmās automašīnas būs pieejamas 2014. gadā.

Jaguar plānojis, ka C-X75 nekad nedarbinās tikai iekšdedzes dzinēju vienu pašu. Tas visu laiku strādās kopā ar 600 voltu akumulatoriem, kuri ir iebūvēti Jaguar C-X75 vidus daļā zem grīdas. Tikai ar elektro dzinējiem C-X75 spēs sasniegt 65 km/h.

Cena, protams, nebūs nekāda zemā. Jārēķinās vismaz ar £700 000 līdz £900 000, kas pēc šībrīža valūtas kursa ir apmēram 630 000 līdz 810 000 latu.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



11 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#2AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#3pfffJuly 27, 2012, 05:32

mega super duper superauto ar 1.6l dzinēju viņi ņirgājas, izklausīsies pēc mopēda kurš ieminis grīdā.....


#4ZAGTSJuly 27, 2012, 05:41

Tā jau smuks un idejiski kāpēc nē ar mazu motoru un lielu jaudu, tikai tas izpūtējs tādi neadekvāti dzinēja izmēram, plus nekas personīgs bet aizmugure izskatās pēc bmw priekšas, tie izputēji atgādina nāsis.


#5AnonīmsJuly 27, 2012, 06:57

1.6 litru dzinējs ar 500 zs nebūs tas izturīgākais dzinējs.


#6azarbaidzzJuly 27, 2012, 07:46

formulaam arii ir vainu 1.6 vai 2.0 dzineeji neatceros. tas vel nav rādītaajs. Bet kad gatavoja Bugatti veyron inzenieriem arii bija probleema, kaa tik jaudiigu dzineju uztasiit, tai pat laikaa uzticamu, jo 1000 zirgus nav problema izspiest no motora, bet tas stipri atsaucas uz dzineja ilgmuzibu.


#7Hmm…July 27, 2012, 08:23

F1 formulām patreiz ir 2,4 litru V8. No 2014. gada būs 1,6 litru V6.
Veyronam ir 8 litru W16.


#8pfffJuly 27, 2012, 08:32

mega super duper superauto ar 1.6l dzinēju viņi ņirgājas, izklausīsies pēc mopēda kurš ieminis grīdā.....


#9ZAGTSJuly 27, 2012, 08:41

Tā jau smuks un idejiski kāpēc nē ar mazu motoru un lielu jaudu, tikai tas izpūtējs tādi neadekvāti dzinēja izmēram, plus nekas personīgs bet aizmugure izskatās pēc bmw priekšas, tie izputēji atgādina nāsis.


#10AnonīmsJuly 27, 2012, 09:57

1.6 litru dzinējs ar 500 zs nebūs tas izturīgākais dzinējs.


#11azarbaidzzJuly 27, 2012, 10:46

formulaam arii ir vainu 1.6 vai 2.0 dzineeji neatceros. tas vel nav rādītaajs. Bet kad gatavoja Bugatti veyron inzenieriem arii bija probleema, kaa tik jaudiigu dzineju uztasiit, tai pat laikaa uzticamu, jo 1000 zirgus nav problema izspiest no motora, bet tas stipri atsaucas uz dzineja ilgmuzibu.


#12Hmm…July 27, 2012, 11:23

F1 formulām patreiz ir 2,4 litru V8. No 2014. gada būs 1,6 litru V6.
Veyronam ir 8 litru W16.


#13neteiksuJuly 27, 2012, 14:33

Gribu! Jāsāk beidzot pelnīt!


#14To pfffJuly 27, 2012, 15:13

paskaties arhivos kada bija skana F1 automasinam ar 1.5 turbo dzinejiem ... protams nebus V10 urkskis , bet pieradinas pie jauniem troksniem, turklat ar izpludes sistemu&skana var labi paspeleties

azarbaidzz ... F1 automasinam ir V8 2.4 litru atmosferiskie dzineji ... iespejams tikai paries atpakal uz turbo ka bija 80 vidu


#15neteiksuJuly 27, 2012, 17:33

Gribu! Jāsāk beidzot pelnīt!


#16To pfffJuly 27, 2012, 18:13

paskaties arhivos kada bija skana F1 automasinam ar 1.5 turbo dzinejiem ... protams nebus V10 urkskis , bet pieradinas pie jauniem troksniem, turklat ar izpludes sistemu&skana var labi paspeleties

azarbaidzz ... F1 automasinam ir V8 2.4 litru atmosferiskie dzineji ... iespejams tikai paries atpakal uz turbo ka bija 80 vidu


#1723July 27, 2012, 18:28

F1 brauc ar 1.6 neis 2.4 un šanā aparātā viss drīzākais ir wilians formulas motors kas nav tikļoti uzforsēts kā F1 un motori tur ir labi viņi nokūp jo visu laiku no iņiem tiek spiests maximums bet parsonīgai lietošanai tas motors ies vairākus gadus.


#1823July 27, 2012, 21:28

F1 brauc ar 1.6 neis 2.4 un šanā aparātā viss drīzākais ir wilians formulas motors kas nav tikļoti uzforsēts kā F1 un motori tur ir labi viņi nokūp jo visu laiku no iņiem tiek spiests maximums bet parsonīgai lietošanai tas motors ies vairākus gadus.


#19njaJuly 27, 2012, 23:11

#8 cik tew gadi12?


#20njaJuly 28, 2012, 02:11

#8 cik tew gadi12?


#21asdJuly 28, 2012, 12:54

#9 Kad sāksi mācīties pamatskolā, pievērs uzmanību gramatikai. Cerams drīz tiksi ārā no bērnu dārza.


#2223July 28, 2012, 15:50

10# kad sasniegsi 5 gadu vecumu paprasi mammai lai tev parāda arī citus burtus nevis tikai asd. Tā gadās ka esi no lifers izej ārā ielpo svaigu gaisu varbūt atradīsi kaut, ko lietderīgāku par piesiešanos komentāriem, un 9# cik tev gadi ja, ka aizrādi par pareizrakstību citiem, kad tai pašā brīdī nezini ka latviešu alfabētā nav W.


#23asdJuly 28, 2012, 15:54

#9 Kad sāksi mācīties pamatskolā, pievērs uzmanību gramatikai. Cerams drīz tiksi ārā no bērnu dārza.


#2423July 28, 2012, 18:50

10# kad sasniegsi 5 gadu vecumu paprasi mammai lai tev parāda arī citus burtus nevis tikai asd. Tā gadās ka esi no lifers izej ārā ielpo svaigu gaisu varbūt atradīsi kaut, ko lietderīgāku par piesiešanos komentāriem, un 9# cik tev gadi ja, ka aizrādi par pareizrakstību citiem, kad tai pašā brīdī nezini ka latviešu alfabētā nav W.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija ziemas drošai braukšanai  CSDD Biķernieku trasē

Janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija ziemas drošai braukšanai CSDD Biķernieku trasē(0)

Ņemot vērā autovadītāju lielo interesi un ziemas laika apstākļus, janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija bezmaksas ziemas drošas braukšanas konsultācijām februārī Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē. Šobrīd CSDD sadarbībā ar Drošas Braukšanas Skolu (DBS) ekspertiem dienā konsultē vairāk nekā 50 autovadītāju; pieteikumi ir saņemti uz visām janvāra nodarbībām.

Sixt papildina nomas autoparku ar elektroauto

Sixt papildina nomas autoparku ar elektroauto(5)

Auto nomas un līzinga uzņēmums Sixt papildinājis savu autoparku ar pieciem jauniem elektroauto, kas ikvienam interesentam piedāvās iespēju iepazīt galvenās šo automobiļu priekšrocības – ekonomiju un pārvietošanos bez kaitīgiem izmešiem. Pašlaik Sixt auto nomā tiek piedāvātas divas elektroauto grupas – ekonomiskie Volkswagen e-UP un premium klases BMW i3.

Tipiskās ķibeles ar auto ziemā – problēmas ar dzinēju un nosēdies akumulators

Tipiskās ķibeles ar auto ziemā – problēmas ar dzinēju un nosēdies akumulators(11)

Ziemas periodā ar ķibelēm autovadītāji saskaras daudz vairāk – tehniskā palīdzība uz ceļa dažādu iemeslu dēļ kopumā tiek izsaukta par 70% vairāk nekā citos gadalaikos, – tā, analizējot tehniskās palīdzības dienesta datus, secina apdrošināšanas sabiedrība ERGO. Biežākās ķibeles, ar kādām autovadītāji gadu no gada saskaras ziemas periodā, ir problēmas ar dzinēju un izlādējies akumulators.

Sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus

Sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus(8)

CSDD sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus. Pirmā mērierīce uz ceļa tiks novietota otrdien, 2014.gada 9.decembrī, pulksten 11:00, autoceļa A10 22,5.kilometrā, pie Varkaļu kanāla.

Audi TT “parketnieka” koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā

Audi TT “parketnieka” koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā(12)

Losandželosas auto izstādē Audi tehniskās daļas vadītājs Ulrihs Hakenbergs paziņoja, ka Audi TT bezceļu koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā. Spēkrats jau aprīlī tika atrādīts Pekinas auto izstādē, pēc tam spēkrats tika izstādīts Parīzes auto izstādē un visbeidzot nonāca arī Losandželosas auto izstādē.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.