Jaunais BMW M6 ar satriecošu izskatu un iespaidīgu jaudu

BMW pavasarī M modeļu sēriju papildinās ar veseliem diviem jauniem spēkratiem – BMW M6 kupeju un M6 kabrioletu. Abi modeļi atšķirsies vien ar virsbūves jumta daļu, jo pārējais vizuālais būs identisks, tāpat kā iespaidīgie tehniskie risinājumi. Debiju jaunais BMW M6 piedzīvos Ženēvas auto izstādē.

Dzinējs un transmisija pārņemta no jaunā BMW M5, līdz ar to zem dzinēja pārsega atradīsies 4,4 litru V8 ar divām turbīnām, kas attīsta 560 zirgspēkus un 680 Nm. Jaudu līdz aizmugurējiem riteņiem novadīs septiņu pakāpju divu sajūgu DKG pārnesumkārba. Īpašs ir aizmugurējais reduktors, kas ir aktīvs un ar bloķējošo elementu.

Ar starta kontroli teju divas tonnas smagā BMW M6 kupeja no vietas līdz simtam paātrināsies 4,2 sekundēs, savukārt kabrioletam sprints prasīs par 0,1 sekundēm ilgāk. 200 km/h atzīmi kupeja sasniedz pēc 12,6 sekundēm, bet kabriolets pēc 13,1 sekundēm. Maksimālais ātrums ierobežots pie 250 km/h, bet izvēloties „M Driver’s” pakotni ātruma ierobežotājs tiek noņemts.

Tad M6 ļauts ieskrieties līdz 305 km/h. Vidējais patēriņš priekš šādas jaudas sporta auto solās būt ļoti adekvāts – 9,9 litri kupejai un 10,3 litri kabrioletam. Protams, izmantojot visu auto piedāvāto jaudu, tas noteikti būs ievērojami lielāks.

Vizuāli abi M6 uzreiz atpazīstami kā M modeļu sērijas pārstāvji – agresīva izskata priekšējais bampers ar trīs lielām gaisa atverēm, sportiskāki radiatora režģi un priekšējos spārnos iestrādātas atveres uzreiz ļauj paredzēt, kas slēpjas zem dzinēja pārsega. To visu papildina platās sliekšņu uzlikas un aizmugurējais bampers ar difuzoru, kurā iestrādātas četras izplūdes izejas.

Arkas pilda speciāli 19 collu vieglmetāla diski, kas apauti ar 265/40 un 295/35 izmēra riepām. Aiz diskiem atrodama oglekļa šķiedras un keramikas bremžu sistēma, kas apveltīta ar iespaidīgiem bremžu diskiem – 400 milimetriem priekšā un 396 milimetriem aizmugurē. Kupejas jumts izgatavots no oglekļa šķiedras, savukārt kabriolets iztiek ar auduma jumtu.

Gan kupeja, gan kabriolets apveltīts ar M sērijai atbilstošu balstiekārtu un aprīkojumu. Par papildus samaksu iekš sporta versijas pieejamas visas parastajā 6. sērijā pieejamās komforta un drošības ekstras. Cenas BMW vēl nav atklājis, tomēr zināms, ka M6 versiju iegūs arī aizvadītajā gadā prezentētā četru durvju kupeja Gran Coupe.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



13 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ŽansFebruary 13, 2012, 18:10

Salons gan tāds reāli neglīts


#2krabisFebruary 13, 2012, 19:40

bembis, žigulis, mersis who cares šitos lielitrīgos dārgos hlamus var atļauties cilvēki kuriem nauda ir vairāk kā vajag.

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto.


#3ŽansFebruary 13, 2012, 20:10

Salons gan tāds reāli neglīts


#4krabisFebruary 13, 2012, 21:40

bembis, žigulis, mersis who cares šitos lielitrīgos dārgos hlamus var atļauties cilvēki kuriem nauda ir vairāk kā vajag.

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto.


#5lolFebruary 13, 2012, 23:03

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto? varbūt vajag no latgales reizi mūžā arī izlīst ārā, ne, nabag?


#6x6February 13, 2012, 23:47

to lol... 90.gadu auto ir tas, ko mūsdienu vidējais slānis var atļauties. Rīgas biezie- dara kā grib, bet atlikusī LV daļa- savelk galus, kā var. Diemžēl tā ir realitāte.


#7lolFebruary 14, 2012, 00:17

toč esi dīvains? vidējais slānis ņem uz līzinga visādas jaunas mazdas, toyotas, hyundai utt. ja ar jaunu mazdu pēc tava uzskata braukā ''biezie'', tad es nezinu kādā ģerevņā tu dzīvo.
pa manam ir tā -
jauni tautas klases (iepriekš minētie) un līdz 10 gadus veci lietoti premium klases auto (bmw, mb, lexus) - vidējais slānis
jauni premium un luksusa (premium marku dārgais gals un tikai luksusa auto) - tevis raksturotie ''biezie''
90. gadu auto - jaudīgais gals jauniešiem un entuziastiem (kaut vai tajā pašā vecajā mb kupejā vai bembī daži ieliek 2002. gada hyundai vērtību, lai viss izskatītos super), nu un nejaudīgais gals pensionāriem, lauku iedzīvotājiem utt
tā ka 90. gadu auto uzskatīt kā vidusslāni raksturojošu elementu ir pilnīgs bullshit


#8lolFebruary 14, 2012, 01:03

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto? varbūt vajag no latgales reizi mūžā arī izlīst ārā, ne, nabag?


#9x6February 14, 2012, 01:47

to lol... 90.gadu auto ir tas, ko mūsdienu vidējais slānis var atļauties. Rīgas biezie- dara kā grib, bet atlikusī LV daļa- savelk galus, kā var. Diemžēl tā ir realitāte.


#10lolFebruary 14, 2012, 02:17

toč esi dīvains? vidējais slānis ņem uz līzinga visādas jaunas mazdas, toyotas, hyundai utt. ja ar jaunu mazdu pēc tava uzskata braukā ''biezie'', tad es nezinu kādā ģerevņā tu dzīvo.
pa manam ir tā -
jauni tautas klases (iepriekš minētie) un līdz 10 gadus veci lietoti premium klases auto (bmw, mb, lexus) - vidējais slānis
jauni premium un luksusa (premium marku dārgais gals un tikai luksusa auto) - tevis raksturotie ''biezie''
90. gadu auto - jaudīgais gals jauniešiem un entuziastiem (kaut vai tajā pašā vecajā mb kupejā vai bembī daži ieliek 2002. gada hyundai vērtību, lai viss izskatītos super), nu un nejaudīgais gals pensionāriem, lauku iedzīvotājiem utt
tā ka 90. gadu auto uzskatīt kā vidusslāni raksturojošu elementu ir pilnīgs bullshit


#11ggFebruary 14, 2012, 05:09

#5 eksperts atradies. Normālie cilvēki brauc ar 90to Audi 80. ;DD


#12:-IFebruary 14, 2012, 05:40

Dzīvoju Rīgā un braucu ar 1999. gada Ford Focus. Pēc lol teorijas esmu Latgales lauku nabags. Beidzot esmu sapratis un varu dzīvot tālāk.
P.S. Par tēmu- nekā satriecoša, es personīgi, tajā jaunajā M6 neredzu.


#13To #7February 14, 2012, 06:00

Logiski,jo esi iemilejies sava 99 Focus-aa un apkart neko vairs neredzi :)


#14ggFebruary 14, 2012, 07:09

#5 eksperts atradies. Normālie cilvēki brauc ar 90to Audi 80. ;DD


#15:-IFebruary 14, 2012, 07:40

Dzīvoju Rīgā un braucu ar 1999. gada Ford Focus. Pēc lol teorijas esmu Latgales lauku nabags. Beidzot esmu sapratis un varu dzīvot tālāk.
P.S. Par tēmu- nekā satriecoša, es personīgi, tajā jaunajā M6 neredzu.


#16krūmsFebruary 14, 2012, 07:49

No punkta A līdz punktam B var nokļūt arī ar K-2, krutāks puisis ar Focusu. Bet es gribu šitādu un esmu ar mieru atdot vismaz 6 mēnešu algu par šito pārvietošanās līdzekli. Žēl tikai, ka par tādu naudas daudzumu man neviens viņu neatdos!


#17To #7February 14, 2012, 08:00

Logiski,jo esi iemilejies sava 99 Focus-aa un apkart neko vairs neredzi :)


#18:-IFebruary 14, 2012, 09:38

To 8#
Es labprāt iemīlētos arī jaunākā un dārgākā, bet man ir Latgales lauku alga... Jābrauc ar tādu, kādu varu atļauties.


#19krūmsFebruary 14, 2012, 09:49

No punkta A līdz punktam B var nokļūt arī ar K-2, krutāks puisis ar Focusu. Bet es gribu šitādu un esmu ar mieru atdot vismaz 6 mēnešu algu par šito pārvietošanās līdzekli. Žēl tikai, ka par tādu naudas daudzumu man neviens viņu neatdos!


#20:-IFebruary 14, 2012, 11:38

To 8#
Es labprāt iemīlētos arī jaunākā un dārgākā, bet man ir Latgales lauku alga... Jābrauc ar tādu, kādu varu atļauties.


#21kRFebruary 15, 2012, 13:05

Beidzot, bmw dizaineri, ir izdarījuši ko acīm tīkamu, un siltu. Lieliski! :)


#22kRFebruary 15, 2012, 15:05

Beidzot, bmw dizaineri, ir izdarījuši ko acīm tīkamu, un siltu. Lieliski! :)


#23kajaksFebruary 15, 2012, 16:42

Purns velk pēc s-klasses,nevarēs atšķirt bembi no merša drīz.


#24kajaksFebruary 15, 2012, 18:42

Purns velk pēc s-klasses,nevarēs atšķirt bembi no merša drīz.


#25HSSGMLFebruary 19, 2012, 14:43

striecošs izskats? phe, smiekli nāk :D
protams, jauda ir iespaidīga


#26HSSGMLFebruary 19, 2012, 16:43

striecošs izskats? phe, smiekli nāk :D
protams, jauda ir iespaidīga


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Tehniskās apskates naktī pārbaudīti gandrīz 900 auto

Tehniskās apskates naktī pārbaudīti gandrīz 900 auto(1)

Pagājušajā naktī pasākuma „Tehniskās apskates nakts – 2014” laikā Rīgā pārbaudītas apmēram 900 automašīnas. Lielākā daļa (gandrīz 750 auto) izmantoja iespēju veikt bezmaksas transportlīdzekļa diagnostiku. 73% pārbaudīto automobiļu tika atklāti būtiski trūkumi vai bojājumi, kā dēļ var tikt apdraudēta  satiksmes dalībnieku veselība un dzīvība, kā arī apkārtējās vides kvalitāte.  „Līdz pat rīta gaismai darbs tehniskās

Renault atrāda jaunu un aizraujošu sacīkšu auto – RS 01

Renault atrāda jaunu un aizraujošu sacīkšu auto – RS 01(4)

Maskavas auto izstādē Renault atrādīja kompānijas jaunāko sporta auto – RS 01. Šis spēkrats var lepoties ar visnotaļ aizraujošu dizainu, ko papildina sacīkšu trasēm paredzēta jauda un izturība. Auto 3,8 litru V6 biturbo dzinējs ir aizlienēts no Nissan GT-R, taču tā nodrošinātā pārsniedz 500 zirgspēkus, savukārt maksimālais griezes moments ir 600 Nm. Auto apgādāts ar

Lada nākamie auto modeļi ieguvuši modernu un aizraujošu dizainu

Lada nākamie auto modeļi ieguvuši modernu un aizraujošu dizainu(2)

Krievijā bāzētais auto ražotājs Lada pašlaik notiekošajā Maskavas auto izstādē ir atrādījis divus jaunus automobiļus un vienu sacīkšu auto. Visi trīs var lepoties ar visnotaļ aizraujošu dizainu, kas liek aizmirst, ka daļa no to ciltskoka ir arī kantainie “žigulīši”. Maskavas auto izstādē tika prezentēts kompaktais krosovers Lada X-Ray un Lada Vesta – kompakta izmēra ģimenes

Šonedēļ Biķerniekos uz starta arī Eiropas drifta čempions, Formula drift braucējs un parāde pa Rīgas ielām

Šonedēļ Biķerniekos uz starta arī Eiropas drifta čempions, Formula drift braucējs un parāde pa Rīgas ielām(0)

Jau šo sestdien, 30. augustā, norisināsies pēdējās šīs sezonas starptautiskās drifta sacensības Rīgā – Ziemeļeiropas drifta čempionāta (NEZ) trešais posms. Bez labākajiem pašmāju un spēcīgākajiem skandināvu un igauņu pilotiem uz starta Biķernieku trasē stāsies arī pagājušā gada Eiropas čempions – šosezon ASV startējošais soms Juha Rintanens. Pēc neveiksmēm ASV un ne pārāk pārliecinošā starta Igaunijas

Jaunais Volvo XC90 – milzīgas investīcijas, pārsteidzošs dizains un jaunākās tehnoloģijas

Jaunais Volvo XC90 – milzīgas investīcijas, pārsteidzošs dizains un jaunākās tehnoloģijas(5)

Volvo ir laidis klajā jaunu spēkratu – XC90. Iespējams, ka tieši šis praktiskais, agresīvā paskata bezceļnieks ir viens no kompānijas svarīgākajiem pēdējo gadu modeļiem, ņemot vērā, ka tā izveidē tika ieguldīta liela daļa no 8 miljardu eiro investīciju programmas. Jāuzsver, ka auto izstrāde ilga trīs gadus un tas saņēmis pilnīgi jaunu šasiju. Pie patērētājiem auto nonāks

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.