larboard-semifinal
 

Jaunais BMW M6 ar satriecošu izskatu un iespaidīgu jaudu

BMW pavasarī M modeļu sēriju papildinās ar veseliem diviem jauniem spēkratiem – BMW M6 kupeju un M6 kabrioletu. Abi modeļi atšķirsies vien ar virsbūves jumta daļu, jo pārējais vizuālais būs identisks, tāpat kā iespaidīgie tehniskie risinājumi. Debiju jaunais BMW M6 piedzīvos Ženēvas auto izstādē.

Dzinējs un transmisija pārņemta no jaunā BMW M5, līdz ar to zem dzinēja pārsega atradīsies 4,4 litru V8 ar divām turbīnām, kas attīsta 560 zirgspēkus un 680 Nm. Jaudu līdz aizmugurējiem riteņiem novadīs septiņu pakāpju divu sajūgu DKG pārnesumkārba. Īpašs ir aizmugurējais reduktors, kas ir aktīvs un ar bloķējošo elementu.

Ar starta kontroli teju divas tonnas smagā BMW M6 kupeja no vietas līdz simtam paātrināsies 4,2 sekundēs, savukārt kabrioletam sprints prasīs par 0,1 sekundēm ilgāk. 200 km/h atzīmi kupeja sasniedz pēc 12,6 sekundēm, bet kabriolets pēc 13,1 sekundēm. Maksimālais ātrums ierobežots pie 250 km/h, bet izvēloties „M Driver’s” pakotni ātruma ierobežotājs tiek noņemts.

Tad M6 ļauts ieskrieties līdz 305 km/h. Vidējais patēriņš priekš šādas jaudas sporta auto solās būt ļoti adekvāts – 9,9 litri kupejai un 10,3 litri kabrioletam. Protams, izmantojot visu auto piedāvāto jaudu, tas noteikti būs ievērojami lielāks.

Vizuāli abi M6 uzreiz atpazīstami kā M modeļu sērijas pārstāvji – agresīva izskata priekšējais bampers ar trīs lielām gaisa atverēm, sportiskāki radiatora režģi un priekšējos spārnos iestrādātas atveres uzreiz ļauj paredzēt, kas slēpjas zem dzinēja pārsega. To visu papildina platās sliekšņu uzlikas un aizmugurējais bampers ar difuzoru, kurā iestrādātas četras izplūdes izejas.

Arkas pilda speciāli 19 collu vieglmetāla diski, kas apauti ar 265/40 un 295/35 izmēra riepām. Aiz diskiem atrodama oglekļa šķiedras un keramikas bremžu sistēma, kas apveltīta ar iespaidīgiem bremžu diskiem – 400 milimetriem priekšā un 396 milimetriem aizmugurē. Kupejas jumts izgatavots no oglekļa šķiedras, savukārt kabriolets iztiek ar auduma jumtu.

Gan kupeja, gan kabriolets apveltīts ar M sērijai atbilstošu balstiekārtu un aprīkojumu. Par papildus samaksu iekš sporta versijas pieejamas visas parastajā 6. sērijā pieejamās komforta un drošības ekstras. Cenas BMW vēl nav atklājis, tomēr zināms, ka M6 versiju iegūs arī aizvadītajā gadā prezentētā četru durvju kupeja Gran Coupe.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



13 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ŽansFebruary 13, 2012, 18:10

Salons gan tāds reāli neglīts


#2krabisFebruary 13, 2012, 19:40

bembis, žigulis, mersis who cares šitos lielitrīgos dārgos hlamus var atļauties cilvēki kuriem nauda ir vairāk kā vajag.

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto.


#3ŽansFebruary 13, 2012, 20:10

Salons gan tāds reāli neglīts


#4krabisFebruary 13, 2012, 21:40

bembis, žigulis, mersis who cares šitos lielitrīgos dārgos hlamus var atļauties cilvēki kuriem nauda ir vairāk kā vajag.

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto.


#5lolFebruary 13, 2012, 23:03

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto? varbūt vajag no latgales reizi mūžā arī izlīst ārā, ne, nabag?


#6x6February 13, 2012, 23:47

to lol... 90.gadu auto ir tas, ko mūsdienu vidējais slānis var atļauties. Rīgas biezie- dara kā grib, bet atlikusī LV daļa- savelk galus, kā var. Diemžēl tā ir realitāte.


#7lolFebruary 14, 2012, 00:17

toč esi dīvains? vidējais slānis ņem uz līzinga visādas jaunas mazdas, toyotas, hyundai utt. ja ar jaunu mazdu pēc tava uzskata braukā ''biezie'', tad es nezinu kādā ģerevņā tu dzīvo.
pa manam ir tā -
jauni tautas klases (iepriekš minētie) un līdz 10 gadus veci lietoti premium klases auto (bmw, mb, lexus) - vidējais slānis
jauni premium un luksusa (premium marku dārgais gals un tikai luksusa auto) - tevis raksturotie ''biezie''
90. gadu auto - jaudīgais gals jauniešiem un entuziastiem (kaut vai tajā pašā vecajā mb kupejā vai bembī daži ieliek 2002. gada hyundai vērtību, lai viss izskatītos super), nu un nejaudīgais gals pensionāriem, lauku iedzīvotājiem utt
tā ka 90. gadu auto uzskatīt kā vidusslāni raksturojošu elementu ir pilnīgs bullshit


#8lolFebruary 14, 2012, 01:03

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto? varbūt vajag no latgales reizi mūžā arī izlīst ārā, ne, nabag?


#9x6February 14, 2012, 01:47

to lol... 90.gadu auto ir tas, ko mūsdienu vidējais slānis var atļauties. Rīgas biezie- dara kā grib, bet atlikusī LV daļa- savelk galus, kā var. Diemžēl tā ir realitāte.


#10lolFebruary 14, 2012, 02:17

toč esi dīvains? vidējais slānis ņem uz līzinga visādas jaunas mazdas, toyotas, hyundai utt. ja ar jaunu mazdu pēc tava uzskata braukā ''biezie'', tad es nezinu kādā ģerevņā tu dzīvo.
pa manam ir tā -
jauni tautas klases (iepriekš minētie) un līdz 10 gadus veci lietoti premium klases auto (bmw, mb, lexus) - vidējais slānis
jauni premium un luksusa (premium marku dārgais gals un tikai luksusa auto) - tevis raksturotie ''biezie''
90. gadu auto - jaudīgais gals jauniešiem un entuziastiem (kaut vai tajā pašā vecajā mb kupejā vai bembī daži ieliek 2002. gada hyundai vērtību, lai viss izskatītos super), nu un nejaudīgais gals pensionāriem, lauku iedzīvotājiem utt
tā ka 90. gadu auto uzskatīt kā vidusslāni raksturojošu elementu ir pilnīgs bullshit


#11ggFebruary 14, 2012, 05:09

#5 eksperts atradies. Normālie cilvēki brauc ar 90to Audi 80. ;DD


#12:-IFebruary 14, 2012, 05:40

Dzīvoju Rīgā un braucu ar 1999. gada Ford Focus. Pēc lol teorijas esmu Latgales lauku nabags. Beidzot esmu sapratis un varu dzīvot tālāk.
P.S. Par tēmu- nekā satriecoša, es personīgi, tajā jaunajā M6 neredzu.


#13To #7February 14, 2012, 06:00

Logiski,jo esi iemilejies sava 99 Focus-aa un apkart neko vairs neredzi :)


#14ggFebruary 14, 2012, 07:09

#5 eksperts atradies. Normālie cilvēki brauc ar 90to Audi 80. ;DD


#15:-IFebruary 14, 2012, 07:40

Dzīvoju Rīgā un braucu ar 1999. gada Ford Focus. Pēc lol teorijas esmu Latgales lauku nabags. Beidzot esmu sapratis un varu dzīvot tālāk.
P.S. Par tēmu- nekā satriecoša, es personīgi, tajā jaunajā M6 neredzu.


#16krūmsFebruary 14, 2012, 07:49

No punkta A līdz punktam B var nokļūt arī ar K-2, krutāks puisis ar Focusu. Bet es gribu šitādu un esmu ar mieru atdot vismaz 6 mēnešu algu par šito pārvietošanās līdzekli. Žēl tikai, ka par tādu naudas daudzumu man neviens viņu neatdos!


#17To #7February 14, 2012, 08:00

Logiski,jo esi iemilejies sava 99 Focus-aa un apkart neko vairs neredzi :)


#18:-IFebruary 14, 2012, 09:38

To 8#
Es labprāt iemīlētos arī jaunākā un dārgākā, bet man ir Latgales lauku alga... Jābrauc ar tādu, kādu varu atļauties.


#19krūmsFebruary 14, 2012, 09:49

No punkta A līdz punktam B var nokļūt arī ar K-2, krutāks puisis ar Focusu. Bet es gribu šitādu un esmu ar mieru atdot vismaz 6 mēnešu algu par šito pārvietošanās līdzekli. Žēl tikai, ka par tādu naudas daudzumu man neviens viņu neatdos!


#20:-IFebruary 14, 2012, 11:38

To 8#
Es labprāt iemīlētos arī jaunākā un dārgākā, bet man ir Latgales lauku alga... Jābrauc ar tādu, kādu varu atļauties.


#21kRFebruary 15, 2012, 13:05

Beidzot, bmw dizaineri, ir izdarījuši ko acīm tīkamu, un siltu. Lieliski! :)


#22kRFebruary 15, 2012, 15:05

Beidzot, bmw dizaineri, ir izdarījuši ko acīm tīkamu, un siltu. Lieliski! :)


#23kajaksFebruary 15, 2012, 16:42

Purns velk pēc s-klasses,nevarēs atšķirt bembi no merša drīz.


#24kajaksFebruary 15, 2012, 18:42

Purns velk pēc s-klasses,nevarēs atšķirt bembi no merša drīz.


#25HSSGMLFebruary 19, 2012, 14:43

striecošs izskats? phe, smiekli nāk :D
protams, jauda ir iespaidīga


#26HSSGMLFebruary 19, 2012, 16:43

striecošs izskats? phe, smiekli nāk :D
protams, jauda ir iespaidīga


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija ziemas drošai braukšanai  CSDD Biķernieku trasē

Janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija ziemas drošai braukšanai CSDD Biķernieku trasē(1)

Ņemot vērā autovadītāju lielo interesi un ziemas laika apstākļus, janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija bezmaksas ziemas drošas braukšanas konsultācijām februārī Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē. Šobrīd CSDD sadarbībā ar Drošas Braukšanas Skolu (DBS) ekspertiem dienā konsultē vairāk nekā 50 autovadītāju; pieteikumi ir saņemti uz visām janvāra nodarbībām.

Sixt papildina nomas autoparku ar elektroauto

Sixt papildina nomas autoparku ar elektroauto(5)

Auto nomas un līzinga uzņēmums Sixt papildinājis savu autoparku ar pieciem jauniem elektroauto, kas ikvienam interesentam piedāvās iespēju iepazīt galvenās šo automobiļu priekšrocības – ekonomiju un pārvietošanos bez kaitīgiem izmešiem. Pašlaik Sixt auto nomā tiek piedāvātas divas elektroauto grupas – ekonomiskie Volkswagen e-UP un premium klases BMW i3.

Tipiskās ķibeles ar auto ziemā – problēmas ar dzinēju un nosēdies akumulators

Tipiskās ķibeles ar auto ziemā – problēmas ar dzinēju un nosēdies akumulators(11)

Ziemas periodā ar ķibelēm autovadītāji saskaras daudz vairāk – tehniskā palīdzība uz ceļa dažādu iemeslu dēļ kopumā tiek izsaukta par 70% vairāk nekā citos gadalaikos, – tā, analizējot tehniskās palīdzības dienesta datus, secina apdrošināšanas sabiedrība ERGO. Biežākās ķibeles, ar kādām autovadītāji gadu no gada saskaras ziemas periodā, ir problēmas ar dzinēju un izlādējies akumulators.

Sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus

Sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus(8)

CSDD sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus. Pirmā mērierīce uz ceļa tiks novietota otrdien, 2014.gada 9.decembrī, pulksten 11:00, autoceļa A10 22,5.kilometrā, pie Varkaļu kanāla.

Audi TT “parketnieka” koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā

Audi TT “parketnieka” koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā(12)

Losandželosas auto izstādē Audi tehniskās daļas vadītājs Ulrihs Hakenbergs paziņoja, ka Audi TT bezceļu koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā. Spēkrats jau aprīlī tika atrādīts Pekinas auto izstādē, pēc tam spēkrats tika izstādīts Parīzes auto izstādē un visbeidzot nonāca arī Losandželosas auto izstādē.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.