larboard-semifinal
 

Jaunais BMW M6 ar satriecošu izskatu un iespaidīgu jaudu

BMW pavasarī M modeļu sēriju papildinās ar veseliem diviem jauniem spēkratiem – BMW M6 kupeju un M6 kabrioletu. Abi modeļi atšķirsies vien ar virsbūves jumta daļu, jo pārējais vizuālais būs identisks, tāpat kā iespaidīgie tehniskie risinājumi. Debiju jaunais BMW M6 piedzīvos Ženēvas auto izstādē.

Dzinējs un transmisija pārņemta no jaunā BMW M5, līdz ar to zem dzinēja pārsega atradīsies 4,4 litru V8 ar divām turbīnām, kas attīsta 560 zirgspēkus un 680 Nm. Jaudu līdz aizmugurējiem riteņiem novadīs septiņu pakāpju divu sajūgu DKG pārnesumkārba. Īpašs ir aizmugurējais reduktors, kas ir aktīvs un ar bloķējošo elementu.

Ar starta kontroli teju divas tonnas smagā BMW M6 kupeja no vietas līdz simtam paātrināsies 4,2 sekundēs, savukārt kabrioletam sprints prasīs par 0,1 sekundēm ilgāk. 200 km/h atzīmi kupeja sasniedz pēc 12,6 sekundēm, bet kabriolets pēc 13,1 sekundēm. Maksimālais ātrums ierobežots pie 250 km/h, bet izvēloties „M Driver’s” pakotni ātruma ierobežotājs tiek noņemts.

Tad M6 ļauts ieskrieties līdz 305 km/h. Vidējais patēriņš priekš šādas jaudas sporta auto solās būt ļoti adekvāts – 9,9 litri kupejai un 10,3 litri kabrioletam. Protams, izmantojot visu auto piedāvāto jaudu, tas noteikti būs ievērojami lielāks.

Vizuāli abi M6 uzreiz atpazīstami kā M modeļu sērijas pārstāvji – agresīva izskata priekšējais bampers ar trīs lielām gaisa atverēm, sportiskāki radiatora režģi un priekšējos spārnos iestrādātas atveres uzreiz ļauj paredzēt, kas slēpjas zem dzinēja pārsega. To visu papildina platās sliekšņu uzlikas un aizmugurējais bampers ar difuzoru, kurā iestrādātas četras izplūdes izejas.

Arkas pilda speciāli 19 collu vieglmetāla diski, kas apauti ar 265/40 un 295/35 izmēra riepām. Aiz diskiem atrodama oglekļa šķiedras un keramikas bremžu sistēma, kas apveltīta ar iespaidīgiem bremžu diskiem – 400 milimetriem priekšā un 396 milimetriem aizmugurē. Kupejas jumts izgatavots no oglekļa šķiedras, savukārt kabriolets iztiek ar auduma jumtu.

Gan kupeja, gan kabriolets apveltīts ar M sērijai atbilstošu balstiekārtu un aprīkojumu. Par papildus samaksu iekš sporta versijas pieejamas visas parastajā 6. sērijā pieejamās komforta un drošības ekstras. Cenas BMW vēl nav atklājis, tomēr zināms, ka M6 versiju iegūs arī aizvadītajā gadā prezentētā četru durvju kupeja Gran Coupe.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



13 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ŽansFebruary 13, 2012, 18:10

Salons gan tāds reāli neglīts


#2krabisFebruary 13, 2012, 19:40

bembis, žigulis, mersis who cares šitos lielitrīgos dārgos hlamus var atļauties cilvēki kuriem nauda ir vairāk kā vajag.

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto.


#3ŽansFebruary 13, 2012, 20:10

Salons gan tāds reāli neglīts


#4krabisFebruary 13, 2012, 21:40

bembis, žigulis, mersis who cares šitos lielitrīgos dārgos hlamus var atļauties cilvēki kuriem nauda ir vairāk kā vajag.

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto.


#5lolFebruary 13, 2012, 23:03

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto? varbūt vajag no latgales reizi mūžā arī izlīst ārā, ne, nabag?


#6x6February 13, 2012, 23:47

to lol... 90.gadu auto ir tas, ko mūsdienu vidējais slānis var atļauties. Rīgas biezie- dara kā grib, bet atlikusī LV daļa- savelk galus, kā var. Diemžēl tā ir realitāte.


#7lolFebruary 14, 2012, 00:17

toč esi dīvains? vidējais slānis ņem uz līzinga visādas jaunas mazdas, toyotas, hyundai utt. ja ar jaunu mazdu pēc tava uzskata braukā ''biezie'', tad es nezinu kādā ģerevņā tu dzīvo.
pa manam ir tā -
jauni tautas klases (iepriekš minētie) un līdz 10 gadus veci lietoti premium klases auto (bmw, mb, lexus) - vidējais slānis
jauni premium un luksusa (premium marku dārgais gals un tikai luksusa auto) - tevis raksturotie ''biezie''
90. gadu auto - jaudīgais gals jauniešiem un entuziastiem (kaut vai tajā pašā vecajā mb kupejā vai bembī daži ieliek 2002. gada hyundai vērtību, lai viss izskatītos super), nu un nejaudīgais gals pensionāriem, lauku iedzīvotājiem utt
tā ka 90. gadu auto uzskatīt kā vidusslāni raksturojošu elementu ir pilnīgs bullshit


#8lolFebruary 14, 2012, 01:03

mūsdienu cilvēks brauc ar 90 gada auto? varbūt vajag no latgales reizi mūžā arī izlīst ārā, ne, nabag?


#9x6February 14, 2012, 01:47

to lol... 90.gadu auto ir tas, ko mūsdienu vidējais slānis var atļauties. Rīgas biezie- dara kā grib, bet atlikusī LV daļa- savelk galus, kā var. Diemžēl tā ir realitāte.


#10lolFebruary 14, 2012, 02:17

toč esi dīvains? vidējais slānis ņem uz līzinga visādas jaunas mazdas, toyotas, hyundai utt. ja ar jaunu mazdu pēc tava uzskata braukā ''biezie'', tad es nezinu kādā ģerevņā tu dzīvo.
pa manam ir tā -
jauni tautas klases (iepriekš minētie) un līdz 10 gadus veci lietoti premium klases auto (bmw, mb, lexus) - vidējais slānis
jauni premium un luksusa (premium marku dārgais gals un tikai luksusa auto) - tevis raksturotie ''biezie''
90. gadu auto - jaudīgais gals jauniešiem un entuziastiem (kaut vai tajā pašā vecajā mb kupejā vai bembī daži ieliek 2002. gada hyundai vērtību, lai viss izskatītos super), nu un nejaudīgais gals pensionāriem, lauku iedzīvotājiem utt
tā ka 90. gadu auto uzskatīt kā vidusslāni raksturojošu elementu ir pilnīgs bullshit


#11ggFebruary 14, 2012, 05:09

#5 eksperts atradies. Normālie cilvēki brauc ar 90to Audi 80. ;DD


#12:-IFebruary 14, 2012, 05:40

Dzīvoju Rīgā un braucu ar 1999. gada Ford Focus. Pēc lol teorijas esmu Latgales lauku nabags. Beidzot esmu sapratis un varu dzīvot tālāk.
P.S. Par tēmu- nekā satriecoša, es personīgi, tajā jaunajā M6 neredzu.


#13To #7February 14, 2012, 06:00

Logiski,jo esi iemilejies sava 99 Focus-aa un apkart neko vairs neredzi :)


#14ggFebruary 14, 2012, 07:09

#5 eksperts atradies. Normālie cilvēki brauc ar 90to Audi 80. ;DD


#15:-IFebruary 14, 2012, 07:40

Dzīvoju Rīgā un braucu ar 1999. gada Ford Focus. Pēc lol teorijas esmu Latgales lauku nabags. Beidzot esmu sapratis un varu dzīvot tālāk.
P.S. Par tēmu- nekā satriecoša, es personīgi, tajā jaunajā M6 neredzu.


#16krūmsFebruary 14, 2012, 07:49

No punkta A līdz punktam B var nokļūt arī ar K-2, krutāks puisis ar Focusu. Bet es gribu šitādu un esmu ar mieru atdot vismaz 6 mēnešu algu par šito pārvietošanās līdzekli. Žēl tikai, ka par tādu naudas daudzumu man neviens viņu neatdos!


#17To #7February 14, 2012, 08:00

Logiski,jo esi iemilejies sava 99 Focus-aa un apkart neko vairs neredzi :)


#18:-IFebruary 14, 2012, 09:38

To 8#
Es labprāt iemīlētos arī jaunākā un dārgākā, bet man ir Latgales lauku alga... Jābrauc ar tādu, kādu varu atļauties.


#19krūmsFebruary 14, 2012, 09:49

No punkta A līdz punktam B var nokļūt arī ar K-2, krutāks puisis ar Focusu. Bet es gribu šitādu un esmu ar mieru atdot vismaz 6 mēnešu algu par šito pārvietošanās līdzekli. Žēl tikai, ka par tādu naudas daudzumu man neviens viņu neatdos!


#20:-IFebruary 14, 2012, 11:38

To 8#
Es labprāt iemīlētos arī jaunākā un dārgākā, bet man ir Latgales lauku alga... Jābrauc ar tādu, kādu varu atļauties.


#21kRFebruary 15, 2012, 13:05

Beidzot, bmw dizaineri, ir izdarījuši ko acīm tīkamu, un siltu. Lieliski! :)


#22kRFebruary 15, 2012, 15:05

Beidzot, bmw dizaineri, ir izdarījuši ko acīm tīkamu, un siltu. Lieliski! :)


#23kajaksFebruary 15, 2012, 16:42

Purns velk pēc s-klasses,nevarēs atšķirt bembi no merša drīz.


#24kajaksFebruary 15, 2012, 18:42

Purns velk pēc s-klasses,nevarēs atšķirt bembi no merša drīz.


#25HSSGMLFebruary 19, 2012, 14:43

striecošs izskats? phe, smiekli nāk :D
protams, jauda ir iespaidīga


#26HSSGMLFebruary 19, 2012, 16:43

striecošs izskats? phe, smiekli nāk :D
protams, jauda ir iespaidīga


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Honda atrāda jaunākās paaudzes Civic Type R modeli

Honda atrāda jaunākās paaudzes Civic Type R modeli(1)

Jau pēc dažām dienām oficiālu debiju piedzīvos, bet nākamgad pārdošanā nonāks jaunākais Honda Civic Type R modelis. Spēkrats leposies ar iespaidīgu jaudu, izteiksmīgiem dizaina vaibstiem, bet to visu papildinās ietilpīgs bagāžas nodalījums un piecas sēdvietas salonā.  Honda Civic Type R visā krāšņumā tiks atrādīts oktobrī gaidāmajā Parīzes auto izstādē, bet pārdošanā nonāks nākamgad. Dotajā brīdī tiekot veikti

Jaunākās paaudzes Renault Espace piedzīvojis identitātes maiņu

Jaunākās paaudzes Renault Espace piedzīvojis identitātes maiņu(5)

Renault, kas pirms vairākiem gadiem aizsāka MPV segmentu ar Espace spēkratu, jau drīzumā prezentēs šī modeļa jaunāko paaudzi. Tiesa, pirms tam kompānija pamanījusies atrādīt spēkrata izskatu. Vadoties pēc Renault publicētajām bildēm, Espace personība ir mainījusies un auto no plaša un ietilpīga cilvēku vadātāja kļuvis par krosoveru. Jaunais modelis, kas saņēmis paaugstinātu klīrensu, būs pieejams ar

Infiniti atrāda luksus klases Q80 spēkrata aizraujošo dizainu

Infiniti atrāda luksus klases Q80 spēkrata aizraujošo dizainu(0)

Infiniti jau nākammēnes gaidāmajā Parīzes auto izstādē atrādīs Q80 četrdurvju sedanu, kas sastādīs konkurenci tādiem modeļiem kā Porsche Panamera. Tas gan nav traucējis kompānijai jau tagad publicēt spēkrata pirmos attēlus, atrādot auto futūristisko dizainu. Q80 ir aizguvis dizaina iezīmes no 2009. gadā prezentētā Essence konceptauto. Auto izskats, protams, ir gaumes jautājums, taču ir patīkami, ka

Audi strādā pie modeļa, kas ieņems augstāko pakāpienu kompānijas spēkratu hierarhijā

Audi strādā pie modeļa, kas ieņems augstāko pakāpienu kompānijas spēkratu hierarhijā(0)

Jaunākā informācija vēsta, ka Audi strādā pie luksus klases četrdurvju spēkrata, kas ieņems kompānijas hierarhijas augstāko pakāpienu. Sagaidāms, ka tas būs A9 modelis, kura konceptversija, visticamāk, tiks atrādīta jau novembrī. Neoficiāla informācija vēsta, ka vairāk nekā piecus metrus garais spēkrats tiks ietērpts alumīnija korpusā. Tā eksterjers varēs lepoties ar jaunām dizaina iezīmēm, bet zem motora

Jau novembrī Latvijā ieripos jaunais Ford Focus

Jau novembrī Latvijā ieripos jaunais Ford Focus(3)

Jau novembrī Latvijā būs nopērkams jaunais Ford Focus modelis, kas ir līdz pat 19% ekonomiskāks un saražo ievērojami mazāk kaitīgo izmešu. Turklāt tas būs vienīgais automobilis Eiropā, kas būs pieejams komplektācijā ar 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinēju. Jaunais Focus būs pirmais automobilis Eiropā ar jauno 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinēju, kā arī tas pirmo reizi būs pieejams

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.