larboard-semifinal
 

Jaunais Toyota Prius mazauto patērēs vien 2,8 litrus uz 100 kilometriem

Toyota Prius ģimene turpina pieaugt, jo tai drīz pievienosies vismazākais no hibrīda modeļiem – Prius C. Pēc standarta, „Plug-In” jeb uzlādējamās un Prius+ minivena gaidāmais mazauto būs jau ceturtais modelis Prius hibrīdu saimē.

Līdz šim bija pieejami vien koncepta attēli un spiegu foto, tomēr tagad kādam veiklam Japānas iedzīvotājam izdevies ieskanēt un izplatīt jaunā modeļa brošūras. Brošūrās minētais nosaukums – Aqua – attieksies uz Japānas tirgu.

Lai arī jaunais modelis nes Prius vārdu, to patiesībā var uzskatīt par Toyota Yaris, jo izmēros Prius C un Yaris ir praktiski identiski: garums 4,0 metri, platums 1,7 metri, bet augstums 1,45 metri. Vizuāli mazauto ieguvis pa daļai no vairākiem Toyota modeļiem – Prius, Urban Cruiser un Yaris. Dinamisko dizainu būs iespējams papildināt ar sportiskiem elementiem, jo Toyota līdzīgi kā BMW „M” vai Audi „S-line” plāno piedāvāt sportiskas pakotnes.

Pats svarīgākais gan hibrīdam, protams, ir patēriņš. 75 zirgspēku 1,4 litru benzīna dzinējs un 61 zirgspēku attīstošs elektrodzinējs kopā vienlaicīgi spēs attīstīt 100 Zs. Abi agregāti sajūgti ar bezpakāpju CVT pārnesumkārbu, kāda atrodama arī parastajos Prius. Patēriņš brošūrās norādīts ar 2,8 litriem uz 100 kilometriem, tomēr tas nav attiecināms uz Eiropu, jo Japānā degvielas patēriņš tiek mērīts pēc citiem standartiem. Debiju jaunākais Prius modelis piedzīvos decembrī notiekošajā Tokijas auto izstādē, bet tirdzniecībā tas solās nonākt nākamā gada vidū.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



17 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ГестапоOctober 20, 2011, 07:43

Kurpju kaste.


#2seesamOctober 20, 2011, 08:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#3UldzhaOctober 20, 2011, 08:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#4SendijaOctober 20, 2011, 09:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#5ГестапоOctober 20, 2011, 10:43

Kurpju kaste.


#6seesamOctober 20, 2011, 11:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#7zzOctober 20, 2011, 11:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#8UldzhaOctober 20, 2011, 11:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#9SendijaOctober 20, 2011, 12:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#10dddOctober 20, 2011, 13:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#11zzOctober 20, 2011, 14:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#12Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 14:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#13dddOctober 20, 2011, 16:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#14Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 17:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#15UldzhaOctober 20, 2011, 18:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#16UldzhaOctober 20, 2011, 21:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#17botanical slimming soft gelMay 26, 2013, 19:43

botanical slimming soft gel...

The most effective approaches to begin locating the ideal fat reduction plan for yourself is always to determine botanical slimming soft gel numerous crucial concerns. The primary concerns that you can contemplate is just how much time you must dedicat...


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Kāds mazpazīstams auto ražotājs met izaicinājumu Bugatti, solot izveidot 2000 Zs superauto

Kāds mazpazīstams auto ražotājs met izaicinājumu Bugatti, solot izveidot 2000 Zs superauto(3)

Lai arī superauto izstrāde prasa zināšanas un iespaidīgus materiālos resursus, ik pa laika uzrodas kāda jauna, mazpazīstama kompānija, kas gatava mest izaicinājumu pasaules labākajiem un pieredzes bagātākajiem auto ražotājiem. Šoreiz uzmanības centrā ir nonākusi kompānija Trion SuperCars izstrādātais Nemesis modelis. Izstrādātāji vēsta, ka spēkrats, kura ražošana tiks uzsākta 2016. gadā, būs spējīgs attīstīt 2000 zirgspēku

Audi A9 un kompānijas jaunā dizaina valoda tiks prezentēta jau novembrī

Audi A9 un kompānijas jaunā dizaina valoda tiks prezentēta jau novembrī(0)

Par Audi plāniem jau drīzumā atrādīt jaunu modeli, kas iemiesotu jaunas un vēl neredzētas dizaina līnijas, ziņojām jau septembra pirmajā pusē. Tagad kompānija vēlreiz apstiprinājusi šo faktu, turklāt laidusi klajā arī pirmo attēlu, cenšoties ieintriģēt potenciālos klientus un nozari apskatošos medijus. Sagaidāms, ka kompānijas jaunākā dizaina valoda, kas ar laiku nonāks visos Audi modeļos, vispirms

Ferrari laiž klajā īpaši retu un dārgu modeli

Ferrari laiž klajā īpaši retu un dārgu modeli(2)

Ir pagājuši 60 gadi kopš leģendārais autobūves gigants Ferrari sāka tirgot savus spēkratus Ziemeļamerikā. Lai atzīmētu šo īpašo notikumu, kompānija laidusi klajā arī īpašu modeli – F60 America. Kaut arī F60 America ir veidots uz jau zināmā F12 Berlinetta modeļa bāzes, tas saņēmis arī vairākus uzlabojums. Galvenokārt izmaiņas vērojamas dizainā, kas radušās, pielāgojot izstrādājumu Ziemeļamerikas

Audi autonomās vadības spēkrats centīsies sastādīt konkurenci profesionāliem sacīkšu braucējiem

Audi autonomās vadības spēkrats centīsies sastādīt konkurenci profesionāliem sacīkšu braucējiem(1)

Lai arī autonomās vadības tehnoloģija spēkratos attīstās ātros tempos, tikai retais vadītājs būtu gatavs nodot pilnīgu kontroli pār automobili datoriem un navigācijas sistēmām. Tikmēr auto industrijas giganti, kas iegulda naudu tehnoloģijas attīstīšanā, cenšas pārliecināt, ka tieši autonomās vadības spēkrati iemieso nākotni.  Lai apliecinātu autonomās vadības spēkratu priekšrocības un pārliecinātu par to spēju veiksmīgi pilotēt spēkratu,

Tesla laiž klajā jaunākos Model S spēkratus, kas lepojas ar iespaidīgu jaudu un pilnpiedziņu

Tesla laiž klajā jaunākos Model S spēkratus, kas lepojas ar iespaidīgu jaudu un pilnpiedziņu(0)

Premium klases elektroauto ražotājs Tesla ir laidis klajā jaunu papildinājumu Model S sērijas spēkratiem. Tie ir trīs “D” versijas automobiļi, kas apgādāti ar papildus elektromotoru, nodrošinot pilnpiedziņu. “D” sērijas modeļi ir apgādāti ar diviem elektromotoriem – pa vienam uz katras ass. Šāds risinājums ne tikai nodrošina pilnpiedziņu, bet arī galvu reibinošu paātrinājumu. Tesla vadītājs Elons

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.