larboard-semifinal
 

Jaunais Toyota Prius mazauto patērēs vien 2,8 litrus uz 100 kilometriem

Toyota Prius ģimene turpina pieaugt, jo tai drīz pievienosies vismazākais no hibrīda modeļiem – Prius C. Pēc standarta, „Plug-In” jeb uzlādējamās un Prius+ minivena gaidāmais mazauto būs jau ceturtais modelis Prius hibrīdu saimē.

Līdz šim bija pieejami vien koncepta attēli un spiegu foto, tomēr tagad kādam veiklam Japānas iedzīvotājam izdevies ieskanēt un izplatīt jaunā modeļa brošūras. Brošūrās minētais nosaukums – Aqua – attieksies uz Japānas tirgu.

Lai arī jaunais modelis nes Prius vārdu, to patiesībā var uzskatīt par Toyota Yaris, jo izmēros Prius C un Yaris ir praktiski identiski: garums 4,0 metri, platums 1,7 metri, bet augstums 1,45 metri. Vizuāli mazauto ieguvis pa daļai no vairākiem Toyota modeļiem – Prius, Urban Cruiser un Yaris. Dinamisko dizainu būs iespējams papildināt ar sportiskiem elementiem, jo Toyota līdzīgi kā BMW „M” vai Audi „S-line” plāno piedāvāt sportiskas pakotnes.

Pats svarīgākais gan hibrīdam, protams, ir patēriņš. 75 zirgspēku 1,4 litru benzīna dzinējs un 61 zirgspēku attīstošs elektrodzinējs kopā vienlaicīgi spēs attīstīt 100 Zs. Abi agregāti sajūgti ar bezpakāpju CVT pārnesumkārbu, kāda atrodama arī parastajos Prius. Patēriņš brošūrās norādīts ar 2,8 litriem uz 100 kilometriem, tomēr tas nav attiecināms uz Eiropu, jo Japānā degvielas patēriņš tiek mērīts pēc citiem standartiem. Debiju jaunākais Prius modelis piedzīvos decembrī notiekošajā Tokijas auto izstādē, bet tirdzniecībā tas solās nonākt nākamā gada vidū.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



17 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ГестапоOctober 20, 2011, 07:43

Kurpju kaste.


#2seesamOctober 20, 2011, 08:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#3UldzhaOctober 20, 2011, 08:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#4SendijaOctober 20, 2011, 09:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#5ГестапоOctober 20, 2011, 10:43

Kurpju kaste.


#6seesamOctober 20, 2011, 11:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#7zzOctober 20, 2011, 11:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#8UldzhaOctober 20, 2011, 11:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#9SendijaOctober 20, 2011, 12:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#10dddOctober 20, 2011, 13:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#11zzOctober 20, 2011, 14:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#12Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 14:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#13dddOctober 20, 2011, 16:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#14Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 17:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#15UldzhaOctober 20, 2011, 18:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#16UldzhaOctober 20, 2011, 21:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#17botanical slimming soft gelMay 26, 2013, 19:43

botanical slimming soft gel...

The most effective approaches to begin locating the ideal fat reduction plan for yourself is always to determine botanical slimming soft gel numerous crucial concerns. The primary concerns that you can contemplate is just how much time you must dedicat...


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Brother MFC-J5320DW multifunkcionālās drukas iekārtas apskats

Brother MFC-J5320DW multifunkcionālās drukas iekārtas apskats(0)

Klāt ir jaunākais BOOT.Lv apskats un šodien uzmanības centrā kompānijas Brother piedāvātā MFC-J5320DW drukas ierīce, kura ierindota biznesam paredzēto produktu kategorijā.

Dārgāko jauno automobiļu desmitnieks Latvijā 2014. gadā

Dārgāko jauno automobiļu desmitnieks Latvijā 2014. gadā(3)

Nepilni divi miljoni eiro – tik maksā dārgākie jaunie automobiļi, kas pagājušajā gadā reģistrēti Latvijā. Tiesa, saskaņā ar apmeklētākā Latvijas transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv datiem, patiesi grezni automobiļi valstī tika reģistrēti tikai daži. Domājams, ka lielākā daļa no tiem valstī ilgi nepaliks – tie tiks eksportēti uz Rietumeiropu.

CSDD Rīgas nodaļā ierīkota pilsētā pirmā elektromobiļu ātrās uzlādes stacija

CSDD Rīgas nodaļā ierīkota pilsētā pirmā elektromobiļu ātrās uzlādes stacija(6)

CSDD Rīgas nodaļas klientu apkalpošanas centrā, Bauskas ielā 86, autovadītāju ērtībām ierīkota Rīgā pirmā elektromobiļu līdzstrāvas ātrās uzlādes stacija. Tā nodrošina salīdzinoši ātru automobiļa uzlādi – nepilnas pusstundas laikā.

CSDD ziemas braukšanas konsultācijās Latvijā piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju

CSDD ziemas braukšanas konsultācijās Latvijā piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju(1)

Četras nedēļas Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē norisinājās drošas ziemas braukšanas bezmaksas konsultācijas; februārī tās uzsāktas arī Rēzeknē, Gulbenē un Valmierā. Līdz šim nodarbībās piedalījušies gandrīz 1500 autovadītāju ar saviem spēkratiem. Lielāka atsaucība bijusi no stiprā dzimuma pārstāvjiem (63%), bet aktīvas konsultāciju apmeklētājas ir arī sievietes (37%).

CSDD Gulbenes nodaļa piedāvā  bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas

CSDD Gulbenes nodaļa piedāvā bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas(0)

No 2015.gada 16.februāra CSDD Gulbenes nodaļa sadarbībā ar Gulbenes novada domi piedāvās bezmaksas drošas ziemas braukšanas konsultācijas. Nodarbības notiks pie CSDD Gulbenes nodaļas, Parka ielā 2.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.