Jaunais Toyota Prius mazauto patērēs vien 2,8 litrus uz 100 kilometriem

Toyota Prius ģimene turpina pieaugt, jo tai drīz pievienosies vismazākais no hibrīda modeļiem – Prius C. Pēc standarta, „Plug-In” jeb uzlādējamās un Prius+ minivena gaidāmais mazauto būs jau ceturtais modelis Prius hibrīdu saimē.

Līdz šim bija pieejami vien koncepta attēli un spiegu foto, tomēr tagad kādam veiklam Japānas iedzīvotājam izdevies ieskanēt un izplatīt jaunā modeļa brošūras. Brošūrās minētais nosaukums – Aqua – attieksies uz Japānas tirgu.

Lai arī jaunais modelis nes Prius vārdu, to patiesībā var uzskatīt par Toyota Yaris, jo izmēros Prius C un Yaris ir praktiski identiski: garums 4,0 metri, platums 1,7 metri, bet augstums 1,45 metri. Vizuāli mazauto ieguvis pa daļai no vairākiem Toyota modeļiem – Prius, Urban Cruiser un Yaris. Dinamisko dizainu būs iespējams papildināt ar sportiskiem elementiem, jo Toyota līdzīgi kā BMW „M” vai Audi „S-line” plāno piedāvāt sportiskas pakotnes.

Pats svarīgākais gan hibrīdam, protams, ir patēriņš. 75 zirgspēku 1,4 litru benzīna dzinējs un 61 zirgspēku attīstošs elektrodzinējs kopā vienlaicīgi spēs attīstīt 100 Zs. Abi agregāti sajūgti ar bezpakāpju CVT pārnesumkārbu, kāda atrodama arī parastajos Prius. Patēriņš brošūrās norādīts ar 2,8 litriem uz 100 kilometriem, tomēr tas nav attiecināms uz Eiropu, jo Japānā degvielas patēriņš tiek mērīts pēc citiem standartiem. Debiju jaunākais Prius modelis piedzīvos decembrī notiekošajā Tokijas auto izstādē, bet tirdzniecībā tas solās nonākt nākamā gada vidū.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Volkswagen izstrādājis jaunu konceptauto – vidējās klases četrdurvju kupeju

Volkswagen izstrādājis jaunu konceptauto – vidējās klases četrdurvju kupeju(2)

Pekinas auto izstādē Volkswagen plāno prezentēt jaunu konceptauto. Spēkrats solās būt vidējās klases četrdurvju kupeja, kas bāzēta uz jaunākās paaudzes Jetta. Noslēpumainais spēkrats ir aptuveni 1,4 metrus augsts, 4,6 metrus garš un 1,8 metrus plats. Rezultātā auto solās būt īsāks gan par Passat, gan Jetta, un vienlaikus arī platāks par abiem. Spēkrats būs sava veida

Peugeot pirmo reizi prezentē automobili 2008 DKR, kas piedalīsies Dakaras rallijā

Peugeot pirmo reizi prezentē automobili 2008 DKR, kas piedalīsies Dakaras rallijā(0)

Šodien tika publiskotas Team Peugeot Total 2008 DKR automobiļa fotogrāfijas, ar kuru Peugeot komanda 2015. gadā pēc 25 gadu pauzes piedalīsies Dienvidamerikā notiekošajā Dakaras rallijā. Komandā brauks spānis Karloss Sainss (Carlos Sainz) un francūzis Kirils Desprē (Cyril Despres). Fotogrāfijas un video materiāls ir pieejams interneta vietnē: www.redbullcontentpool.com. Apskatot materiālus, sistēma pieprasa reģistrēties kā lietotājam, taču nenožēlosiet

Apple sadarbojas ar Pioneer, lai paplašinātu CarPlay pieejamību

Apple sadarbojas ar Pioneer, lai paplašinātu CarPlay pieejamību(1)

Pioneer nes labas ziņas visiem tiem, kas vēlas izbaudīt Apple CarPlay sniegtās iespējas. Tagad vairākās kompānijas izstrādātajās multimediju sistēmās būs pieejams Apple izstrādātais ceļabiedrs. Apple izstrādātā CarPlay opcija būs pieejama Pioneer NEX sērijas multimediju ierīcēs, pateicoties jau drīzumā gaidāmajam atjauninājumam. Plānots, ka atjauninājums būs pieejams jau šā gada vasaras sākumā. Uzlaboto audiosistēmu cena svārstīsies no 700

Jau drīzumā jaunais Nissan X-Trail nonāks pārdošanā Eiropas valstu tirgos

Jau drīzumā jaunais Nissan X-Trail nonāks pārdošanā Eiropas valstu tirgos(0)

Jau sākot ar maiju Eiropas valstu tirgos nonāks jaunais Nissan X-Trail. Saņēmis dizaina iezīmes no Qashqai, Nissan jaunais spēkrats varēs lepoties ar visnotaļ pievilcīgu cenu, ekonomiskiem dzinējiem un praktisku uzbūvi, kas ļaus izvēlēties arī auto versiju ar septiņām sēdvietām.  X-Trail tiks piedāvāts ar to pašu 1,6 litru turbodīzeli, kas atrodams jaunajā Qashqai un attīsta 130

Nissan noslēdz ilģtermiņa līgumu ar UEFA Čempionu Līgu

Nissan noslēdz ilģtermiņa līgumu ar UEFA Čempionu Līgu(0)

Nissan Motor Co, Ltd. šodien ziņo par četru gadu globāla sadarbības līguma noslēgšanu arUEFA Čempionu Līgu, ieskaitot UEFA Superkausu. Šis līgums ir Japāņu autoražotāja līdz šim lielākais sponsorēšanas darījums, un līdz ar to Nissan kļūst par oficiālo partneri visā pasaulē no 2014./15. līdz 2017./18. gada sezonai. „Aizraujošas inovācijas ir Nissan „lauciņš”, un kopā ar UEFA

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2013 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.