Jaunais Toyota Prius mazauto patērēs vien 2,8 litrus uz 100 kilometriem

Toyota Prius ģimene turpina pieaugt, jo tai drīz pievienosies vismazākais no hibrīda modeļiem – Prius C. Pēc standarta, „Plug-In” jeb uzlādējamās un Prius+ minivena gaidāmais mazauto būs jau ceturtais modelis Prius hibrīdu saimē.

Līdz šim bija pieejami vien koncepta attēli un spiegu foto, tomēr tagad kādam veiklam Japānas iedzīvotājam izdevies ieskanēt un izplatīt jaunā modeļa brošūras. Brošūrās minētais nosaukums – Aqua – attieksies uz Japānas tirgu.

Lai arī jaunais modelis nes Prius vārdu, to patiesībā var uzskatīt par Toyota Yaris, jo izmēros Prius C un Yaris ir praktiski identiski: garums 4,0 metri, platums 1,7 metri, bet augstums 1,45 metri. Vizuāli mazauto ieguvis pa daļai no vairākiem Toyota modeļiem – Prius, Urban Cruiser un Yaris. Dinamisko dizainu būs iespējams papildināt ar sportiskiem elementiem, jo Toyota līdzīgi kā BMW „M” vai Audi „S-line” plāno piedāvāt sportiskas pakotnes.

Pats svarīgākais gan hibrīdam, protams, ir patēriņš. 75 zirgspēku 1,4 litru benzīna dzinējs un 61 zirgspēku attīstošs elektrodzinējs kopā vienlaicīgi spēs attīstīt 100 Zs. Abi agregāti sajūgti ar bezpakāpju CVT pārnesumkārbu, kāda atrodama arī parastajos Prius. Patēriņš brošūrās norādīts ar 2,8 litriem uz 100 kilometriem, tomēr tas nav attiecināms uz Eiropu, jo Japānā degvielas patēriņš tiek mērīts pēc citiem standartiem. Debiju jaunākais Prius modelis piedzīvos decembrī notiekošajā Tokijas auto izstādē, bet tirdzniecībā tas solās nonākt nākamā gada vidū.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



17 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ГестапоOctober 20, 2011, 07:43

Kurpju kaste.


#2seesamOctober 20, 2011, 08:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#3UldzhaOctober 20, 2011, 08:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#4SendijaOctober 20, 2011, 09:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#5ГестапоOctober 20, 2011, 10:43

Kurpju kaste.


#6seesamOctober 20, 2011, 11:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#7zzOctober 20, 2011, 11:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#8UldzhaOctober 20, 2011, 11:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#9SendijaOctober 20, 2011, 12:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#10dddOctober 20, 2011, 13:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#11zzOctober 20, 2011, 14:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#12Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 14:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#13dddOctober 20, 2011, 16:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#14Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 17:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#15UldzhaOctober 20, 2011, 18:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#16UldzhaOctober 20, 2011, 21:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#17botanical slimming soft gelMay 26, 2013, 19:43

botanical slimming soft gel...

The most effective approaches to begin locating the ideal fat reduction plan for yourself is always to determine botanical slimming soft gel numerous crucial concerns. The primary concerns that you can contemplate is just how much time you must dedicat...


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Šonedēļ Biķerniekos uz starta arī Eiropas drifta čempions, Formula drift braucējs un parāde pa Rīgas ielām

Šonedēļ Biķerniekos uz starta arī Eiropas drifta čempions, Formula drift braucējs un parāde pa Rīgas ielām(0)

Jau šo sestdien, 30. augustā, norisināsies pēdējās šīs sezonas starptautiskās drifta sacensības Rīgā – Ziemeļeiropas drifta čempionāta (NEZ) trešais posms. Bez labākajiem pašmāju un spēcīgākajiem skandināvu un igauņu pilotiem uz starta Biķernieku trasē stāsies arī pagājušā gada Eiropas čempions – šosezon ASV startējošais soms Juha Rintanens. Pēc neveiksmēm ASV un ne pārāk pārliecinošā starta Igaunijas

Jaunais Volvo XC90 – milzīgas investīcijas, pārsteidzošs dizains un jaunākās tehnoloģijas

Jaunais Volvo XC90 – milzīgas investīcijas, pārsteidzošs dizains un jaunākās tehnoloģijas(5)

Volvo ir laidis klajā jaunu spēkratu – XC90. Iespējams, ka tieši šis praktiskais, agresīvā paskata bezceļnieks ir viens no kompānijas svarīgākajiem pēdējo gadu modeļiem, ņemot vērā, ka tā izveidē tika ieguldīta liela daļa no 8 miljardu eiro investīciju programmas. Jāuzsver, ka auto izstrāde ilga trīs gadus un tas saņēmis pilnīgi jaunu šasiju. Pie patērētājiem auto nonāks

Rīgas Tehniskās apskates nakts norises kārtība

Rīgas Tehniskās apskates nakts norises kārtība(0)

Ceturtdien, 28.augustā, Rīgā, vieglo transportlīdzekļu tehniskās apskates stacijā Antenas ielā 2, no plkst.20:00 līdz plkst.02:00 notiks tradicionālā Tehniskās apskates nakts ar devīzi „Mēs par drošu auto!“. Pasākumu laikā tehniskās apskates stacijā bez maksas būs pieejama vieglo automobiļu diagnostika, bet apmeklētājiem tiks piedāvātas dažādas aktivitātes un izklaides, kas saistītas ar satiksmes drošību. Līdztekus auto diagnostikai, būs

Hyundai strādā pie hibrīdauto, kas būs Toyota Prius tiešais konkurents

Hyundai strādā pie hibrīdauto, kas būs Toyota Prius tiešais konkurents(1)

Pirmais solis no Hyundai puses, lai sastādītu konkurenci pasaulē populārajam un videi draudzīgajam Toyota Prius, tika veikts jau 2010. gadā, kad kompānija izstrādāja Blue-Will konceptu. Toreiz gan izstrādājums līdz ražošanas konveijeram nonāca, taču tagad pieejamā informācija norāda, ka kompānija aktīvi strādā pie jauna spēkrata. Jaunākā informācija vēsta, ka Hyundai strādā pie jauna hibrīdauto, kas būs

ERGO: Pieaug atlīdzību izmaksas par sadursmēm ar sabiedrisko transportu

ERGO: Pieaug atlīdzību izmaksas par sadursmēm ar sabiedrisko transportu(1)

Šogad apdrošināšanas sabiedrībā ERGO saņemti jau 34 atlīdzību pieteikumi un izmaksātas kompensācijas par zaudējumiem, kas dažādos ceļu satiksmes negadījumos nodarīti sabiedriskajam transportam. “Ar šādiem gadījumiem ERGO klienti saskaras ik nedēļu, un ar katru gadu vidējo izmaksāto atlīdzību summām ir tendence palielināties. Šī gada sešos mēnešos, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, atlīdzībās par negadījumiem ar

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.