larboard-semifinal
 

Jaunais Toyota Prius mazauto patērēs vien 2,8 litrus uz 100 kilometriem

Toyota Prius ģimene turpina pieaugt, jo tai drīz pievienosies vismazākais no hibrīda modeļiem – Prius C. Pēc standarta, „Plug-In” jeb uzlādējamās un Prius+ minivena gaidāmais mazauto būs jau ceturtais modelis Prius hibrīdu saimē.

Līdz šim bija pieejami vien koncepta attēli un spiegu foto, tomēr tagad kādam veiklam Japānas iedzīvotājam izdevies ieskanēt un izplatīt jaunā modeļa brošūras. Brošūrās minētais nosaukums – Aqua – attieksies uz Japānas tirgu.

Lai arī jaunais modelis nes Prius vārdu, to patiesībā var uzskatīt par Toyota Yaris, jo izmēros Prius C un Yaris ir praktiski identiski: garums 4,0 metri, platums 1,7 metri, bet augstums 1,45 metri. Vizuāli mazauto ieguvis pa daļai no vairākiem Toyota modeļiem – Prius, Urban Cruiser un Yaris. Dinamisko dizainu būs iespējams papildināt ar sportiskiem elementiem, jo Toyota līdzīgi kā BMW „M” vai Audi „S-line” plāno piedāvāt sportiskas pakotnes.

Pats svarīgākais gan hibrīdam, protams, ir patēriņš. 75 zirgspēku 1,4 litru benzīna dzinējs un 61 zirgspēku attīstošs elektrodzinējs kopā vienlaicīgi spēs attīstīt 100 Zs. Abi agregāti sajūgti ar bezpakāpju CVT pārnesumkārbu, kāda atrodama arī parastajos Prius. Patēriņš brošūrās norādīts ar 2,8 litriem uz 100 kilometriem, tomēr tas nav attiecināms uz Eiropu, jo Japānā degvielas patēriņš tiek mērīts pēc citiem standartiem. Debiju jaunākais Prius modelis piedzīvos decembrī notiekošajā Tokijas auto izstādē, bet tirdzniecībā tas solās nonākt nākamā gada vidū.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



17 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ГестапоOctober 20, 2011, 07:43

Kurpju kaste.


#2seesamOctober 20, 2011, 08:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#3UldzhaOctober 20, 2011, 08:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#4SendijaOctober 20, 2011, 09:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#5ГестапоOctober 20, 2011, 10:43

Kurpju kaste.


#6seesamOctober 20, 2011, 11:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#7zzOctober 20, 2011, 11:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#8UldzhaOctober 20, 2011, 11:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#9SendijaOctober 20, 2011, 12:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#10dddOctober 20, 2011, 13:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#11zzOctober 20, 2011, 14:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#12Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 14:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#13dddOctober 20, 2011, 16:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#14Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 17:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#15UldzhaOctober 20, 2011, 18:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#16UldzhaOctober 20, 2011, 21:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#17botanical slimming soft gelMay 26, 2013, 19:43

botanical slimming soft gel...

The most effective approaches to begin locating the ideal fat reduction plan for yourself is always to determine botanical slimming soft gel numerous crucial concerns. The primary concerns that you can contemplate is just how much time you must dedicat...


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Audi atrāda nākamo modeļu dizaina iezīmes elegantajā Prologue konceptā

Audi atrāda nākamo modeļu dizaina iezīmes elegantajā Prologue konceptā(4)

Kā jau tas tika prognozēts, Audi ir laidis klajā jaunu konceptauto, kas ne tikai kapos par pamatu jaunajam A9 modelim, bet arī atrāda dizaina līnijas, kas būs atrodamas kompānijas nākamajos modeļos. Audi Prologue var lepoties ar izteiksmīgām eksterjera dizaina līnijām, kas, lai arī ir “svaigas”, tomēr nav revolucionāras un rada asociācijas ar jau esošajiem Audi

Bugatti uzsāk nākamās paaudzes Veyron testēšanu

Bugatti uzsāk nākamās paaudzes Veyron testēšanu(1)

Jau vēstījām, ka Bugatti superauto Veyron nu jau ir 9 gadus vecs, tādēļ ir pamatotas runas par nākamās paaudzes spēkratu, kas turpinās Veyron rekordista tradīcijas. Tagad uz koplietošanas ceļiem pamanīts pirmais Bugatti testa auto, kas varētu būt Veyron pēctecis. Jaunākā informācija vēsta, ka Veyron tradīciju turpinātājs saņems 8 litru W16 dzinēju, ko papildinās vairākas turbīnas.

Mercedes-Benz atrāda autonomās vadības koncepauto interjeru

Mercedes-Benz atrāda autonomās vadības koncepauto interjeru(1)

Skaidrs, ka nav tālu tas brīdis, kad cilvēkiem nebūs nepieciešamība operēt ar stūres ratu, pedāļiem un ātrumkārbu, lai ar savu personīgo spēkratu nonāktu galamērķī. Visu braukšanas procesu paveiks autonomās vadības spēkrati, ļaujot auto īpašniekam atpūsties un izbaudīt pārvietošanos. Mercedes-Benz, kas ir viens izcilākajiem luksus klases auto ražotājiem, ir publicējis pirmos attēlus, atrādot kā izskatīties autonomās

Maybach vārds atgriezīsies augstākās klases Mercedes-Benz S klases spēkratos

Maybach vārds atgriezīsies augstākās klases Mercedes-Benz S klases spēkratos(0)

Pirms laika Mercedes-Benz paziņoja, ka pārtrauks Maybach spēkratu izstrādi, aizstājot tos ar “augstākā gala” S klases pārstāvjiem. Tagad gan kompānija paziņojusi, ka Maybach nosaukumu tomēr būs iespējams sastapt uz Mercedes spēkratiem. Maybach nosaukumu turpmāk iegūs vien daži S klases modeļi, kas leposies ar jaudīgāko V12 dzinēju un tiks veidoti uz īpaši garās riteņu bāzes šasijas.

Maserati strādā pie jauna spēkrata, kas leposies ar izteiksmīgu dizainu

Maserati strādā pie jauna spēkrata, kas leposies ar izteiksmīgu dizainu(2)

Britu vietne Autocar tikusi pie ekskluzīviem fotoattēliem, kuros redzams sabiedrībai iepriekš neatrādīts Maserati konceptauto. Sagaidāms, ka auto oficiālu debiju piedzīvos nākamgad, bet pārdošanā nonāks jau 2016. gadā. Jaunākais modelis ir viens Maserati centieniem palielināt spēkratu noietu un kompānijas ienākumus. Tā nosaukums ir Maserati Alfieri un būtībā tas būs 2+2 sēdvietu sporta auto, kas sastādīs konkurenci

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.