larboard-semifinal
 

Jaunais Toyota Prius mazauto patērēs vien 2,8 litrus uz 100 kilometriem

Toyota Prius ģimene turpina pieaugt, jo tai drīz pievienosies vismazākais no hibrīda modeļiem – Prius C. Pēc standarta, „Plug-In” jeb uzlādējamās un Prius+ minivena gaidāmais mazauto būs jau ceturtais modelis Prius hibrīdu saimē.

Līdz šim bija pieejami vien koncepta attēli un spiegu foto, tomēr tagad kādam veiklam Japānas iedzīvotājam izdevies ieskanēt un izplatīt jaunā modeļa brošūras. Brošūrās minētais nosaukums – Aqua – attieksies uz Japānas tirgu.

Lai arī jaunais modelis nes Prius vārdu, to patiesībā var uzskatīt par Toyota Yaris, jo izmēros Prius C un Yaris ir praktiski identiski: garums 4,0 metri, platums 1,7 metri, bet augstums 1,45 metri. Vizuāli mazauto ieguvis pa daļai no vairākiem Toyota modeļiem – Prius, Urban Cruiser un Yaris. Dinamisko dizainu būs iespējams papildināt ar sportiskiem elementiem, jo Toyota līdzīgi kā BMW „M” vai Audi „S-line” plāno piedāvāt sportiskas pakotnes.

Pats svarīgākais gan hibrīdam, protams, ir patēriņš. 75 zirgspēku 1,4 litru benzīna dzinējs un 61 zirgspēku attīstošs elektrodzinējs kopā vienlaicīgi spēs attīstīt 100 Zs. Abi agregāti sajūgti ar bezpakāpju CVT pārnesumkārbu, kāda atrodama arī parastajos Prius. Patēriņš brošūrās norādīts ar 2,8 litriem uz 100 kilometriem, tomēr tas nav attiecināms uz Eiropu, jo Japānā degvielas patēriņš tiek mērīts pēc citiem standartiem. Debiju jaunākais Prius modelis piedzīvos decembrī notiekošajā Tokijas auto izstādē, bet tirdzniecībā tas solās nonākt nākamā gada vidū.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



17 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ГестапоOctober 20, 2011, 07:43

Kurpju kaste.


#2seesamOctober 20, 2011, 08:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#3UldzhaOctober 20, 2011, 08:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#4SendijaOctober 20, 2011, 09:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#5ГестапоOctober 20, 2011, 10:43

Kurpju kaste.


#6seesamOctober 20, 2011, 11:01

Patēriņš litros uz 100 km, bet Japānā tas tiek mērīts savādāk. Tas ir kā?


#7zzOctober 20, 2011, 11:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#8UldzhaOctober 20, 2011, 11:49

ir tā ka šiem hibrīdiem vidējo patēriņu mēra pēc diezgan sarežģītas formulas, pieņemot ka noteiktus % no nobrauktajiem kilometriem auto veiks tikai no baterijas neizmantojot iekšdedzes dzinēju, līdz ar to rēķinot pēc šādas formulas var iegūt ļoti mazu degvielas patēriņu...
Reāli jau ikdienā braucot ar iekšdedzes dzinēju, kad elektro motors darbosies tikai kā palīgs, degvielas patēriņš nebūs zemāks par 4l uz 100km


#9SendijaOctober 20, 2011, 12:38

Man 49cc mopēds ēd vairāk degvielas,nekā mašīna? :D


#10dddOctober 20, 2011, 13:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#11zzOctober 20, 2011, 14:09

Man auto apēd šo daudzumu jau pie 20 km braucot mieŗīgi, ja padraiskojas ar gāzes pedāli tad tikai 10km :(


#12Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 14:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#13dddOctober 20, 2011, 16:26

Kapeikpi$eju sapnis.


#14Tas Pats JānisOctober 20, 2011, 17:51

Iepriekšējam priusam degvielas ekonomija bija sliktāka kā BMW M3 Top Gear apskatā. Arī braucot pa Rīgu ar paziņas Prīmusu uzstādīju 19L/100km rekordu - pie tādas pat braukšanas mans auto ar 2.2L benzīna motoru patērē pie 12litriem..
Šaubos, vai jaunais Priuss varēs ar kautko palepoties - tāds nesaprasts japāņu domugājiens vien ir...


#15UldzhaOctober 20, 2011, 18:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#16UldzhaOctober 20, 2011, 21:11

#7
varbūt Latvijā nesaprasts, kur krīzes sagrauti cilvēki domā tikai par to kā pasaudzēt savu maku... tai pat laikā Amerikā kur jaunākais modes klidziens ir "Zaļā domāšana" šis ir kulta auto un nes Toyotai lielāko peļņu! Arī Eiropas attīstītākajās valstīs kur valsts daļēji kompensē ekoloģisku auto iegādi, Prius 'tiek pirkti ne mazāk kā citi auto modeļi...


#17botanical slimming soft gelMay 26, 2013, 19:43

botanical slimming soft gel...

The most effective approaches to begin locating the ideal fat reduction plan for yourself is always to determine botanical slimming soft gel numerous crucial concerns. The primary concerns that you can contemplate is just how much time you must dedicat...


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija ziemas drošai braukšanai  CSDD Biķernieku trasē

Janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija ziemas drošai braukšanai CSDD Biķernieku trasē(1)

Ņemot vērā autovadītāju lielo interesi un ziemas laika apstākļus, janvāra beigās tiks atsākta reģistrācija bezmaksas ziemas drošas braukšanas konsultācijām februārī Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē. Šobrīd CSDD sadarbībā ar Drošas Braukšanas Skolu (DBS) ekspertiem dienā konsultē vairāk nekā 50 autovadītāju; pieteikumi ir saņemti uz visām janvāra nodarbībām.

Sixt papildina nomas autoparku ar elektroauto

Sixt papildina nomas autoparku ar elektroauto(5)

Auto nomas un līzinga uzņēmums Sixt papildinājis savu autoparku ar pieciem jauniem elektroauto, kas ikvienam interesentam piedāvās iespēju iepazīt galvenās šo automobiļu priekšrocības – ekonomiju un pārvietošanos bez kaitīgiem izmešiem. Pašlaik Sixt auto nomā tiek piedāvātas divas elektroauto grupas – ekonomiskie Volkswagen e-UP un premium klases BMW i3.

Tipiskās ķibeles ar auto ziemā – problēmas ar dzinēju un nosēdies akumulators

Tipiskās ķibeles ar auto ziemā – problēmas ar dzinēju un nosēdies akumulators(11)

Ziemas periodā ar ķibelēm autovadītāji saskaras daudz vairāk – tehniskā palīdzība uz ceļa dažādu iemeslu dēļ kopumā tiek izsaukta par 70% vairāk nekā citos gadalaikos, – tā, analizējot tehniskās palīdzības dienesta datus, secina apdrošināšanas sabiedrība ERGO. Biežākās ķibeles, ar kādām autovadītāji gadu no gada saskaras ziemas periodā, ir problēmas ar dzinēju un izlādējies akumulators.

Sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus

Sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus(8)

CSDD sāk uzstādīt pirmos stacionāros fotoradarus. Pirmā mērierīce uz ceļa tiks novietota otrdien, 2014.gada 9.decembrī, pulksten 11:00, autoceļa A10 22,5.kilometrā, pie Varkaļu kanāla.

Audi TT “parketnieka” koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā

Audi TT “parketnieka” koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā(12)

Losandželosas auto izstādē Audi tehniskās daļas vadītājs Ulrihs Hakenbergs paziņoja, ka Audi TT bezceļu koncepts, visticamāk, nonāks masveida ražošanā. Spēkrats jau aprīlī tika atrādīts Pekinas auto izstādē, pēc tam spēkrats tika izstādīts Parīzes auto izstādē un visbeidzot nonāca arī Losandželosas auto izstādē.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.