Liepājā pirmais elektrovelo nomas punkts Baltijā

Liepājā 22.augustā tiks atklāta pirmā elektrovelo noma visā Baltijas jūras Austrumu piekrastē. Ikviens liepājnieks un tās viesis turpmāk varēs gan ātrāk, gan ekoloģiskāk pārvarēt tuvākus un tālākus attālumus pilsētā un tās apkārtnē. Jaunais divritenis ar elektrisko atbalsta motoru spēj veikt vairāk kā 60 kilometru ar vienu uzlādi.

Savukārt pirmdien, 20. augustā, notiks elektrovelo maratons Rīga – Jūrmala – Kuldīga – Liepāja. Visos elektrovelo maratona pieturpunktos interesenti varēs paši izmēģināt „vieglās mīšanās burvību” un izzināt visus tehniskos jautājumus par elektrodivriteņu lietošanu ikdienā. Elektrovelo maratona pieturpilsētās tuvākajos mēnešos iecerēts izveidot nākamos elektrodivriteņu nomas punktus. Drīzumā jauns elektrovelo nomas punkts tiks izveidots arī Ventspilī, Jūrmalā, bet nākamvasar plānots e-velo nomas punktus attīstīt arī kaimiņvalstu lielākajās pilsētās.

Tiklīdz elektroriteņi trešdien, 22.augustā, svinīgi pieripos pie Liepājas Tūrisma un informācijas centra katrs Liepājas apmeklētājs varēs izbaudīt elektrovelosipēda komfortu un kustības brīvību, ko sniedz divritenī iebūvētais elektromotors. Savukārt jau nākampavasar šie elektrodivriteņi kļūs arī par e-gidiem ikvienam Liepājas (arī Jūrmalas, Ventspils, Palangas un Klaipēdas) viesim, jo tiks aprīkoti ar planšetdatoriem, kas spēs novadīt interaktīvu un izzinošu e-ekskursiju par pilsētu vairākās valodās.

Projekta „Blue Shock Bike” jeb elektrovelo maratona dalībnieki un idejas autori – Artis Daugins un Neils Kalniņš – iecerējuši ceļojuma laikā videi draudzīgā transportlīdzekļa priekšrocības pārrunāt ar ikvienu ceļā satikto interesentu. (Skat. brauciena programmu).

„Viena uzlāde izmaksā 10 reizes mazāk kā sabiedriskā transporta biļete, laika plānošanas brīvība, veselīgs dzīvesveids ir tikai dažas no lieliskajām priekšrocībām, ko var baudīti ikviens šī modernā transporta līdzekļa lietotājs,” skaidro Neils Kalņiņš. Jau šogad darbu uzsāks pirmais Baltijā specializētais elektrovelosipēdu servisa centrs.

Elektrovelo maratona „Blue Shock Bike” programma

20.08-22.08.2012. 

20.augusts – Rīga, Jūrmala

11.00 „Blue Shock Bike” draugu un mediju tikšanās Liepājas pārstāvniecībā Rīgā.

- Liepāja – velo un eMobilitātei draudzīga pilsēta – Liepājas domes pārstāvis

- KBI un ZEK – labs palīgs biznesa ideju attīstībai – V.Brūveris un S.Roga

- Blue Shock Bike projekta prezentācija – A.Daugins, N.Kalniņš, SIA Blue Shock Taxi

- draudzīgas sarunas par projektu;

- eVelo testi;

12.30 „Blue Shock Bike” komanda elektroautomobīļa pavadībā dodas izbraucienā pa Rīgu.

13.30 Improvizēta velo rallija Rīga-Jūrmala starts no Liepājas pārstāvniecības Rīgā

16.00 Tikšanās ar Jūrmalas pārstāvjiem un projekta prezentācija

17.30 Improvizēta velo rallija Jūrmala-Kuldīga starts no Jūrmalas domes

Ap 20.30 ierašanās v/n „Imulas”.

21.augusts – Kuldīga

14.00 Tikšanās Kuldīgas pārstāvjiem un projekta prezentācija.

- Blue Shock Bike projekta prezentācija – A.Daugins, N.Kalniņš, SIA Blue Shock Taxi

- draudzīgas sarunas par projektu;

- eVelo testi;

15.30 Improvizēta velo rallija Kuldīga-Liepāja starts no Kuldīgas domes

Ierašanās Liepājā

22.augusts Liepāja

11.00 „Blue Shock Bike” draugu un mediju tikšanās Liepājas TIC:

- Liepāja – velo un eMobilitātei draudzīga pilsēta – Liepājas domes pārstāvis

- KBI un ZEK – labs palīgs biznesa ideju attīstībai – V.Brūveris un S.Roga

- Blue Shock Bike projekta prezentācija – A.Daugins, N.Kalniņš, SIA Blue Shock Taxi

- draudzīgas sarunas par projektu;

- eVelo testi;

- eVelo veiklības brauciens

13.00 „Blue Shock Bike” uzsāk darbu Liepājā.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Izstāde Auto 2014

Izstāde Auto 2014(4)

Izstāde jau tradicionāli zem viena jumta apvienos četras tematiskās sadaļas:   jauno automobiļu izstādi-gadatirgu “Auto”; kravas un komerctransportam veltītu sadaļu “Transporta tehnika”; automobiļu piederumu, apkopes līdzekļu, servisa aprīkojuma sadaļu “Auto mehānika”;  tūninga, ekskluzīvo un ekstravaganto automobiļu sadaļu “Auto Exotica”. Šajā nedēļas nogalē, no 11. aprīļa līdz 13. aprīlim, Ķīpsalā notiek starptautiskā autoindustrijas izstāde “Auto 2014″,

Latvijas mēroga auto pirmizrādes izstādē “Auto 2014”

Latvijas mēroga auto pirmizrādes izstādē “Auto 2014”(0)

No 11. līdz 13. aprīlim Ķīpsalā notiks starptautiskā autoindustrijas izstāde “Auto 2014”, kur jauno vieglo un apvidus automobiļu ekspozīcijā būs arī Latvijas mēroga auto pirmizrādes. Viens no karstākajiem jaunumiem šajā izstādē būs “Jeep Cherokee”, kas tikai pirms pāris nedēļām Eiropas mērogā debitēja prestižajā Ženēvas autoizstādē. Jaunais “Jeep Cherokee” apvidus auto modelis sekos tā lielākā brāļa

Latvijā aizvien lielāku popularitāti gūst dīzeļautomobiļi

Latvijā aizvien lielāku popularitāti gūst dīzeļautomobiļi(4)

Latvijas automobiļu tirgū aizvien lielāku popularitāti gūst automašīnas ar dīzeļa dzinējiem.Pagājušajā gadā valstī ievesti par 6% vairāk šo automobiļu nekā pirms diviem gadiem. Pēc transporta sludinājumu portāla Autoplius.lv datiem, no 46,4 tūkstošiem pagājušajā gadā valstī importētajiem automobiļiem 37,3 tūkstoši bija ar dīzeļa dzinējiem. Pēc Andra Mālnieka, portāla Autoplius.lv pārdošanas vadītāja, teiktā, salīdzinot pēdējo gadu statistiku,

ERGO: Krāpnieki iesaista nevainīgus autovadītājus nolūkā saņemt apdrošināšanas atlīdzību

ERGO: Krāpnieki iesaista nevainīgus autovadītājus nolūkā saņemt apdrošināšanas atlīdzību(1)

Pēdējos gados arvien biežāk novērojama mērķtiecīgi organizētu personu grupudarbība gan Latvijā, gan ārvalstīs ar nolūku izkrāpt apdrošināšanas atlīdzību. Speciāli inscenētas viltus avārijas, iesaistot nevainīgus autovadītājus, un dažādas zādzību shēmas auto segmentā kļūst arvien aktuālākas gan drošības iestādēm, gan apdrošinātājiem, – atklāj Ivars Vismanis, ERGO Atlīdzību regulēšanas nodaļas vadītājs. “Iespējamo krāpniecisko gadījumu dēļ transportlīdzekļu apdrošināšanā arvien

CSDD kampaņa „Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!”  emocionāli uzrunājusi vairāk nekā 80% autovadītāju

CSDD kampaņa „Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!” emocionāli uzrunājusi vairāk nekā 80% autovadītāju(0)

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņa „Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!” emocionāli uzrunājusi 83% aptaujāto autovadītāju – liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras „TNS Latvia” veiktā pētījuma dati. Kampaņa sasniegusi augstu atpazīstamību – to ievērojuši teju visi jeb 90% autovadītāju vecumā no 21 līdz 40 gadiem, kas arī bija šīs kampaņas galvenā mērķauditorija. Vislielāko iespaidu uz

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2013 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.