Stiprinot savas pozīcijas konkurējošajā Eiropas C segmentā, uzņēmums Mazda papildina Mazda 3 hečbekam un sedanam pieejamo dzinēju klāstu ar jaunu, īpaši taupīgu, Euro 6 standartam atbilstošu 105 zirgspēku SKYACTIV-D 1,5 litru turbo dīzeļdzinēju.

Jaunais dzinējs ievērojami palielina Mazda 3 konkurētspēju C segmentā. Tas ir aprīkots ar īpaši zemu kompresijas pakāpi – 14,8:1 – un maināmas turbīnas ģeometrijas turbokompresoru, turklāt tas rada vien 99 g CO2 izmešu uz kilometru, bet tā vidējais degvielas patēriņš ir tikai 3,8 litri uz 100 kilometriem. Tāpat tas ir aprīkots arī ar jauno Natural Sound Smoother tehnoloģiju, kas būtiski samazina dzinēja radīto troksni un vibrācijas.

Zem Mazda 3 iespaidīgā KODO – Soul of Motion dizaina slēpjas modernās SKYACTIV tehnoloģijas. Pateicoties novatoriskajai, vieglajai un īpaši stingrajai virsbūvei, tas ir viens no vieglākajiem automobiļiem C segmentā. Tā pašmasa ir vien 1185 kilogrami. Savukārt šasija un izcilā aerodinamika piedāvā izsmalcinātības, komforta un degvielas ekonomijas kombināciju, kā arī iespaidīgu dinamiku un teicamas manevrētspējas.

Mazda 3 plašajā salonā auto vadītāja vieta ir ievērojama ar kompakto mērinstrumentu paneli, lielo 7 collu skārienjutīgo krāsu ekrānu*, rotējošo multimediju sistēmas vadības pogu* un Active Driving Display ekrānu*, kas ir viens no pirmajiem projekcijas ekrāniem C segmentā.

2016.gada modeļu klāsts ir vēl vairāk uzlabots, piedāvājot īpašu hečbeka versiju ar jauniem, tumšiem 18 collu vieglmetāla diskiem*, ādas/zamša apdari melnā krāsā ar sarkanām šuvēm un aerodinamikas komplektu (tikai modeļiem ar stūri labajā pusē, pārējiem modeļiem pieejams kā aksesuārs). Tagad visu augstākā līmeņa modeļu standarta komplektācijā ir iekļauts DAB radio atskaņotājs, atpakaļskata kamera un blakussēdētāja krēsla pacēlājs*.

Mazda 3 ir aprīkota ar visām Mazda modernajām un novatoriskajām i-ACTIVSENSE drošības tehnoloģijām, kas palīdz autovadītājam. To skaitā ietilpst brīdinājums par priekšā esošu šķērsli Forward Obstruction Warning (FOW), viedā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma Smart City Brake Support (SCBS), kursa maiņas brīdinājuma sistēma Lane Departure Warning System (LDWS) un Mazda radara kruīza kontroleMazda Radar Cruise Control (MRCC). Pateicoties šo palīgsistēmu piedāvātajai augstākā līmeņa aktīvajai drošībai, Mazda 3 ir ieguvusi maksimālo piecu zvaigžņu novērtējumu Euro-NCAP triecientestos.

Komentāri 1

Leave a Reply

  • Hohma
    June 1, 2016, 10:58

    Varu saderēt, ka reālā dzīvē tie 3,8 litri uz 100km ir tik pat neiespējami, kā nolaizīt savu elkoni! :)
    Man hibrīdam pēc CSDD datiem būtu jābūt 5 litri uz 100, bet dzīvē ir ap 8.