Aktuāls

Oracle: gatavība vispārējās datu aizsardzības regulas ieviešanai ir zema

IT sasniegumi, bizness

”Tele2” grupa izziņo jaunu IT stratēģiju, piesaistot partnerus

Sakaru pakalpojumi

Microsoft vienojas par sadarbību ar starptautisku riska kapitāla fondu

IT sasniegumi, bizness

“Tele2” 2017. gadā pārdevis rekordlielu telefonu skaitu

Sakaru pakalpojumi

LG un ”HERE Technologies” uzsāk sadarbību pašbraucošo automašīnu jomā

Auto, Moto

”Huawei Mate 10 Pro” atzīts par 2017. gada iemīļotāko viedtālruni

Tālruņi, mobilās ierīces

“Tele2” apvieno spēkus ar “Deutsche Telekom”

Sakaru pakalpojumi

Par Audi plāniem jau drīzumā atrādīt jaunu modeli, kas iemiesotu jaunas un vēl neredzētas dizaina līnijas, ziņojām jau septembra pirmajā pusē. Tagad kompānija vēlreiz apstiprinājusi šo faktu, turklāt laidusi klajā arī pirmo attēlu, cenšoties ieintriģēt potenciālos klientus un nozari apskatošos medijus.

Sagaidāms, ka kompānijas jaunākā dizaina valoda, kas ar laiku nonāks visos Audi modeļos, vispirms būs ieraugāma A9 modelī, kas plašākai publikai tiks atrādīts Losandželosas auto izstādē (norisinās no 21. līdz 30. novembrim), bet pārdošanā spēkrats nonāks 2017. gadā.

Jāteic, ka gaidāmā dizaina valodas maiņa solās būt visai pamanāma un drosmīga vairāku iemeslu dēļ. Vispirms jau jāmin, ka no Audi A9 debijas brīža līdz nonākšanai līdz ražošanas konveijeram ir veseli divi gadi. Tas ir gana ilgs laiks, lai kompānijas flagmani “noslīpētu” ne tikai tehniskā, bet arī dizainiskā ziņā, ja jaunais izskats raisīs negatīvas emocijas potenciālajos pircējos.

Otrkārt, Audi A9 veidols un dizaina valoda ir kompānijas dizaina daļas vadītāja Marka Ličtes, kurš uzņēmumam pievienojās februārī (iepriekš strādāja Volkswagen), pirmais lielais darbs.

 audi-concept-15th

Saistītās tēmas: audi

Izsaki savu viedokli