Aktuāls

Oracle: gatavība vispārējās datu aizsardzības regulas ieviešanai ir zema

IT sasniegumi, bizness

”Tele2” grupa izziņo jaunu IT stratēģiju, piesaistot partnerus

Sakaru pakalpojumi

Microsoft vienojas par sadarbību ar starptautisku riska kapitāla fondu

IT sasniegumi, bizness

“Tele2” 2017. gadā pārdevis rekordlielu telefonu skaitu

Sakaru pakalpojumi

LG un ”HERE Technologies” uzsāk sadarbību pašbraucošo automašīnu jomā

Auto, Moto

”Huawei Mate 10 Pro” atzīts par 2017. gada iemīļotāko viedtālruni

Tālruņi, mobilās ierīces

“Tele2” apvieno spēkus ar “Deutsche Telekom”

Sakaru pakalpojumi

Renault jaunākais mazauto – Twingo – solījās būt ļoti aizraujošs spēkrats, pateicoties aizmugurē novietotajam dzinējam, vieglajam korpusam un aizmugurējo riteņu piedziņai. Tiesa, apskatnieki vēsta, ka spēkrats nelepojas ar aizraujošu vadību un dinamikas ziņā zaudē konkurentam no Vācijas – Volskwagen Up.

Domājams gan, ka situāciju par labu varētu vērst fakts, ka Renault strādā un jau drīzumā plāno laist klajā Twingo sportisko modifikāciju, kas leposies ar burtiem “GT” pie tā nosaukuma.

renault-twingo-rs-spy-026

Twingo GT jau tagad tiek testēts uz koplietošanas ceļiem un auto ir apgādāts ar lielākiem riteņiem, sportiskām dizaina iezīmēm, atšķirīgām gaisa ieplūdes atverēm un diviem izpūtējiem aizmugurē. Jāatzīmē, ka auto būs zemāks.

Twingo spēkrata motors ir novietots tā aizmugurē, zem bagāžas nodalījuma grīdas. Rezultātā nav iespējams apgādāt auto ar jaudīgāko četrcilindru agregātu, liekot kompānijai iztikt ar modificētu trīscilindru dzinēju. Sagaidāms, ka Renault papildinās trīscilindru dzinēju ar turbīnu, nodrošinot aptuveni 110 zirgspēku jaudu.

renault-twingo-rs-spy-05_0

Saistītās tēmas: Renault

Izsaki savu viedokli