Latvijas ekipāžas sasniedz finišu rallijreidā „Zīda ceļš”

Priekšlaicīgi, atceļot pēdējo posmu, Krievijā noslēdzies rallijreids „Zīda ceļš 2012”. Visaugstāk no Latvijas ekipāžām finišēja Māra un Dairas Vilcānu vienība (Russport, Mitsubishi), sasniedzot absolūtā vērtējuma 14. vietu.

Lieliski rezultāti arī Andrim Dambim/Mārim Saukānam (Team Latvia, OSCar eO), kuri ar elektromobili guva 21. vietu. Pēc sarežģīta rallija sākuma uz 24. vietu finišā pakāpās Toma Branta/Mārtiņa Tūtera (Unimotors, OSCar) duets.

Šā gada Zīda ceļa sacīkstē uz starta stājās vairāk nekā 80 ekipāžas, kas nozīmē, ka Latvijas komandu sasniegtie rezultāti ir ļoti augstvērtīgi. Tomēr ne visām ar Latviju saistītajām ekipāžām veicās spīdoši.

Pēc nonākšanas vadošajā trijniekā avāriju piedzīvoja Toni Gardemeistera/Agra Pētersona (Mitsubishi, RE Autoklubs) ekipāža. Labākā no RE Autokluba vienībām ar Aleksandru Terentjevu pie stūres guva 55. vietu, bet trešā komandas ekipāža ar Antonu Meļņikovu pilota krēslā izstājās.

Neveiksmīga sacīkste izvērtās ar Krievijas licenci startējošajam latvietim Aldim Vilcānam (Krievija, Russport) – pēc lieliska rallijreida sākumā arī viņš bija spiests izstāties. Savukārt jāatzīmē krievu sportista Antona Grigorova sniegums ar vēl vienu OSCar automašīnu – viņa ekipāža finišā 22. vietā.

Par spīti skaļajiem uzvārdiem, kas bija atrodami Zīda ceļa dalībnieku sarakstā, uzvaras guva Krievijas braucēji. Dramatiskā cīņā, kad līderpozīcijas mainījās praktiski pēc katras sacensību dienas, laimīgā loze krita Borisa Gadasina ekipāžai, kura guva uzvaru, ar trīs ar pusi minūšu pārsvaru pārspējot ungāru Balažu Žalai un ar desmit ar pusi minūšu pārsvaru apsteidzot vēl viena ungāra Miroslava Zapletala vienību. Smago automašīnu cīņā uzvara leģendārajai Kamaz komandai – uzvaru izrāva Airats Mardējevs ar savu vienību.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Škoda laiž klajā jaunākās paaudzes Fabia oficiālos attēlus

Škoda laiž klajā jaunākās paaudzes Fabia oficiālos attēlus(0)

Jau iepriekš esam vēstījuši, ka Škoda strādā pie jaunākās paaudzes Fabia, kas debiju piedzīvos oktobra sākumā gaidāmajā Parīzes auto izstādē. Tagad gan kompānija publicējusi pirmos oficiālos spēkrata attēlus, atrādot tā dizainu. Komentējot spēkrata interesanto un, iespējams, pat agresīvo dizainu, Škoda pārstāvji norāda, ka kompānija jau ilgu laiku piedāvājusi funkcionālus un praktiskus spēkratus. Tieši tādēļ ir

Volkswagen strādā pie ekonomiskā XL1 otrās paaudzes

Volkswagen strādā pie ekonomiskā XL1 otrās paaudzes(2)

Dotajā brīdī ekonomiskais Volkswagen XL1 ir gluži kā benzīnu rijošs supervāģis. Tam ir divas sēdvietas, neliels bagāžnieks, limitēts eksemplāru skaits un visai augsta cena. Tiesa, Volkswagen strādā pie tā, lai šis izstrādājums kļūtu pievilcīgāks patērētāju acīs. Kompānija strādā XL1 spēkrata, kas varēs lepoties ar četrām sēdvietām un četrām durvīm. Spēkrata, kura nosaukums, visticamāk, būs XL2

Dodge izveido pasaulē ātrāko un jaudīgāko četrdurvju sedanu

Dodge izveido pasaulē ātrāko un jaudīgāko četrdurvju sedanu(4)

Kamēr Eiropā bāzētie auto ražotāji strādā pie elegantām mašīnām, kas apvienotu efektivitāti, komfortu un jaudu, Dodge (ASV) ir laidis klajā četrdurvju “monstru”, kas apgādāts ar 707 zirgspēku agregātu. Dodge Charger SRT Hellcat izskatās visnotaļ agresīvs un zem pārsega slēpj jaudīgu 6,2 litru V8 dzinēju, kas apgādāts ar HEMI tehnoloģiju. Tas nodrošina 707 zirgspēkus un 880

Jaguar atrāda XE spēkrata dizainu un sniedz pirmo informāciju

Jaguar atrāda XE spēkrata dizainu un sniedz pirmo informāciju(0)

Jaunais Jaguar XE pilnā krāšņumā debitēs oktobrī gaidāmajā Parīzes auto izstādē. Tiesa, jau tagad ražotājs ir publicējis pirmās bildes, kur redzama aizraujošā spēkrata masveida ražošanas versija. 75 procenti no Jaguar XE konstrukcijā izmantotajiem materiāliem ir alumīnijs. Rezultātā auto ir visai viegls, bet papildinot to ar trīs litru V6 dzinēju, kas tiks aizlienēts no F-Type sporta

Bugatti strādā pie vēl viena “monstra” – Veyron tradīciju turpinātāja

Bugatti strādā pie vēl viena “monstra” – Veyron tradīciju turpinātāja(0)

Jau pavisam drīz tiks pārtraukta deviņus gadus vecā Bugatti Veyron modeļa ražošana. Dotajā brīdī ir palikuši tikai 15 Veyron spēkrati, kas nav atraduši īpašnieku. Tas, protams, liek uzdot jautājumus par nākamās paaudzes spēkratu un Bugatti ir atbilde uz tiem. Bugatti ir uzsācis Veyron pēcteča izstrādi, kas plašākai sabiedrībai tiks atrādīts 2016. gadā, bet pie pirmajiem

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.