Mercedes C63 AMG Black Series tiks izrādīts DTM kā drošības auto


Mercedes sadarbībā ar AMG izrādīs savu visu laiku jaudīgāko C klases auto DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) sacensībās. Mercedes C63 AMG Black Series būs visiem priekšā un sportistiem nāksies sekot pussātaniskam, ar steroīdiem piepumpētam drošības automobīlim. Mercedes nodrošina DTM ar drošības auto jau 12 gadus un cerams, ka viņi zina uz ko parakstās šoreiz.

Jaunais Mercedes C63 AMG Black Series ir visjaudīgākā pieejamā C klases mašīna ar 517 zirgspēkiem, speciāli aerodinamiski izveidotiem gaismas signāliem uz jumta un pārējām pie lietas piederošajām Ziemassvētku gaismiņām, kā arī AMG Track un Aero aprīkojumu un AMG izpūtēju.


Šāds drošības auto ir jaudīgāks, nekā sacensību mašīnas un, ja vien tam nebūtu jāpārvadā Salavecis ar visām gaismiņām, tas varētu pat lieliski sacensties ar sacīkstēm pielāgotajiem auto un varbūt pat uzvarēt.

Mercedes C63 AMG Black Series aprīkots ar jau zināmo AMG 6.3 litru V8 dzinēju, kam ir 620 Nm. Tiek solīts, ka C63 AMG 100 km/h sasniegs 4.2 sekundēs un maksimālais ātrums (neiztrūkstošās drošības apsvērumu dēļ) ierobežots pie 300 km/h. Visu labumu uz riteņiem sūta 7 pārnesumu automātiskā sporta pārnesumkārba. AMG ir drusku piestrādājuši arī pie izpūtēja, lai izceltu V8 skanējumu vēl vairāk. Visur gozējas AMG uzraksti un oglekļa šķiedra.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



2 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1archsMay 2, 2012, 22:19

un cik liela jauda ir pašām DTM mašīnām? :)


#2archsMay 3, 2012, 01:19

un cik liela jauda ir pašām DTM mašīnām? :)


#3IvoMay 9, 2012, 10:06

Kaut kas ap 470 zs.


#4IvoMay 9, 2012, 13:06

Kaut kas ap 470 zs.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(6)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.