No šodienas Ford EcoBoost 1.0 dzinējs pieejams Latvijā

Lielāka jauda nozīmē mazāku patēriņu. Jūs nekļūdījāties. Pateicoties jaunākajai EcoBoost tehnoloģijai, Ford Focus ir atgriezies efektivitātes topa augšgalā. Jaunais viena litra dzinējs ļaus Jums izbaudīt divreiz vairāk jaudas, nekā varēja gaidīt līdz šim. Bet degvielas patēriņš? Tas ir samazināts līdz pieciem litriem.

Cilvēki, kuri vieni no pirmajiem veica izmēģinājuma braucienus ar šo automašīnu izteicās šādi:

“Pārliecinošs sniegums”

“Labākais sniegums tirgū kāds līdz šim ir bijis”

“Šis dzinējs maina spēles noteikumus”

Uzlabotas tehnoloģijas
Jaunais 1 litra EcoBoost dzinējs no sākuma līdz galam tika izstrādāts, apvienojot Ford Eiropas speciālistu zināšanas. Dzinēju palīdzēja izstrādāt Ford eksperti no visas Eiropas, tai skaitā inženieri Ford Eiropas Izpētes un modernās mašīnbūves centrā Āhenē, Vācijā un Dantonas Tehniskajā centrā Lielbritānijā. Viņi projektēja gan dzinēju, gan moderno aprīkojumu ar kura palīdzību tas tiks ražots.

Ar inovatīvu tehnoloģiju palīdzību jaunais Ford 1 litra EcoBoost benzīna dzinējs sniedz efektīvu degvielas ekonomiju un griezes momentu, kas pielīdzināms dīzeļdzinēju sniegumam.

Kompaktais un spēcīgais Ford 1 litra EcoBoost pieejams Ford Focus ar 125ZS jaudu, nodrošinot savā klasē labākos benzīna dzinēja rādītājus – CO2 izmeši tikai 114g/km un degvielas patēriņš tikai tikai 5.0l/100km. Šī dzinēja 100ZS versija sniegs klasē absolūti vadošu CO2 izmešu daudzumu – 109 g/km.

Kompakts. Spēcīgs. Efektīvs.
Katrs 1 litra EcoBoost dzinējs ietaupīs 22g/km CO2 izmešus salīdzinājumā ar tādas pašas jaudas ne turbomotora 1.6L Ford Focus.

1 litra EcoBoost dzinējs sniedz tādu pašu 125ZS jaudu un 170 Nm griezes momentu kā tradicionālais 1.6L benzīna dzinējs. Tam ir augstākais jaudas blīvuma rādītājs no visiem līdz šim Ford ražotajiem dzinējiem.

1 litra EcoBoost dzinējs ir kompakts – tā trīs cilindru bloku iespējams ievietot A4 lapas izmēros, tomērs tas attīsta 125ZS jaudu un 170Nm maksimālo griezes momentu. Ford EcoBoost dzinēji ieņem ievērojamu lomu Ford degvielas taupīšanas ECOnetic Technology programmā.

Maksimāls sniegums
Jaunais 1 litra EcoBoost dzinējs nodrošina arī ātrāku motora uzsilšanu. Parasti benzīna dzinēji nesasniedzot darba temperatūru ir pat par 12% neefektīvāki kā darba temperatūrā. Toties 1 litra EcoBoost dzinējs pat auksts strādā lieliski – efektivitāte pazeminās tikai par 7%.

Pārdomāta ražošana
Ford domā ne tikai par efektīvu dzinēju ražošanu, bet arī kā tie tiek ražoti. Ford ir projektējis rūpnīcu tā, lai piedāvātu maksimālu elastību un efektivitāti. Tika uzstādītas gandrīz 100 jaunas tehnoloģiskās iekārtas un 580 metrus gara, pēc pasūtījuma būvēta montāžas līnija, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus.

Ražojot Ford 1.0L EcoBoost tiek izmantoti 55 automatizēti un 14 daļēji automatizēti procesi, kā arī 90 darba vietas profesionāliem strādniekiem, kas ļauj nodrošināt augstāko kvalitātes līmeni un ražošanas konsekvenci. Tehnika spēj darboties ar 10 mikronu precizitāti, kas ir 10 līdz 20 procenti no cilvēka mata platuma.

Ford ir ieviesis jaunas ražošanas metodes, kas samazina nepieciešamā dzesētāja daudzumu, kad tiek apstrādātas dzinēja alumīnija daļas, līdz četriem vai pieciem mililitriem uz sastāvdaļu iepriekšējo divu litru vietā. Tas ir par vairāk kā 99% mazāk, kas ļauj samazināt ražošanas radīto ietekmi uz vidi.

Jaunā „aukstās testēšanas” metode ļauj pārbaudīt gatavos dzinējus, tos neiedarbinot, tādējādi par 66% tiek samazināts procesā izmantotais degvielas daudzums un radītais CO2 izmešu daudzums, savukārt 100 procenti rūpnīcai nepieciešamās enerģijas tiek iegūti no atjaunojamiem resursiem. Salīdzinājumā ar Ford 4 litru V6 dzinēja ražošanu, kas šodien Ķelnes Dzinēju rūpnīcā tiks pārtraukta, kopējais ražošanai nepieciešamās elektrības daudzums ir samazināts par 66 procentiem.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Izglītības un zinātnes ministre sumina  pasaules informātikas olimpiādes laureātus

Izglītības un zinātnes ministre sumina pasaules informātikas olimpiādes laureātus(0)

Trīs sudraba medaļu ieguvējus Vispasaules skolēnu informātikas olimpiādē, kā arī viņu pedagogus trešdien svinīgā pasākumā Izglītības un zinātnes ministrijā godināja ministre Ina Druviete, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) prezidente Signe Bāliņa un Valsts izglītības satura centra (VISC) vadītājs Guntis Vasiļevskis. Izglītības un zinātnes ministre Ina Druviete uzskata, ka sasniegtie rezultāti ir lielisks piemērs

Škoda laiž klajā jaunākās paaudzes Fabia oficiālos attēlus

Škoda laiž klajā jaunākās paaudzes Fabia oficiālos attēlus(0)

Jau iepriekš esam vēstījuši, ka Škoda strādā pie jaunākās paaudzes Fabia, kas debiju piedzīvos oktobra sākumā gaidāmajā Parīzes auto izstādē. Tagad gan kompānija publicējusi pirmos oficiālos spēkrata attēlus, atrādot tā dizainu. Komentējot spēkrata interesanto un, iespējams, pat agresīvo dizainu, Škoda pārstāvji norāda, ka kompānija jau ilgu laiku piedāvājusi funkcionālus un praktiskus spēkratus. Tieši tādēļ ir

LMT ievieš pakalpojumu ATVĒRTAIS un atceļ divu gadu līgumu ēru

LMT ievieš pakalpojumu ATVĒRTAIS un atceļ divu gadu līgumu ēru(23)

No šodienas, 18. augusta Latvijas Mobilais Telefons (LMT) piedāvā jaunu viedtālruni lietot tik ilgi, cik klients vēlas. Pēc tam to var atdot atpakaļ LMT vai mainīt pret citu. Turpinot inovatīvu risinājumu ieviešanu tirgū, LMT piedāvā jaunu pakalpojumu ATVĒRTAIS un izbeidz ēru ar divu gadu līgumiem un piesaisti pakalpojumu lietošanai. Turklāt LMT pakalpojums ATVĒRTAIS ir pieejams

Volkswagen strādā pie ekonomiskā XL1 otrās paaudzes

Volkswagen strādā pie ekonomiskā XL1 otrās paaudzes(2)

Dotajā brīdī ekonomiskais Volkswagen XL1 ir gluži kā benzīnu rijošs supervāģis. Tam ir divas sēdvietas, neliels bagāžnieks, limitēts eksemplāru skaits un visai augsta cena. Tiesa, Volkswagen strādā pie tā, lai šis izstrādājums kļūtu pievilcīgāks patērētāju acīs. Kompānija strādā XL1 spēkrata, kas varēs lepoties ar četrām sēdvietām un četrām durvīm. Spēkrata, kura nosaukums, visticamāk, būs XL2

Dodge izveido pasaulē ātrāko un jaudīgāko četrdurvju sedanu

Dodge izveido pasaulē ātrāko un jaudīgāko četrdurvju sedanu(4)

Kamēr Eiropā bāzētie auto ražotāji strādā pie elegantām mašīnām, kas apvienotu efektivitāti, komfortu un jaudu, Dodge (ASV) ir laidis klajā četrdurvju “monstru”, kas apgādāts ar 707 zirgspēku agregātu. Dodge Charger SRT Hellcat izskatās visnotaļ agresīvs un zem pārsega slēpj jaudīgu 6,2 litru V8 dzinēju, kas apgādāts ar HEMI tehnoloģiju. Tas nodrošina 707 zirgspēkus un 880

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.