larboard-semifinal
 

No šodienas Ford EcoBoost 1.0 dzinējs pieejams Latvijā

Lielāka jauda nozīmē mazāku patēriņu. Jūs nekļūdījāties. Pateicoties jaunākajai EcoBoost tehnoloģijai, Ford Focus ir atgriezies efektivitātes topa augšgalā. Jaunais viena litra dzinējs ļaus Jums izbaudīt divreiz vairāk jaudas, nekā varēja gaidīt līdz šim. Bet degvielas patēriņš? Tas ir samazināts līdz pieciem litriem.

Cilvēki, kuri vieni no pirmajiem veica izmēģinājuma braucienus ar šo automašīnu izteicās šādi:

“Pārliecinošs sniegums”

“Labākais sniegums tirgū kāds līdz šim ir bijis”

“Šis dzinējs maina spēles noteikumus”

Uzlabotas tehnoloģijas
Jaunais 1 litra EcoBoost dzinējs no sākuma līdz galam tika izstrādāts, apvienojot Ford Eiropas speciālistu zināšanas. Dzinēju palīdzēja izstrādāt Ford eksperti no visas Eiropas, tai skaitā inženieri Ford Eiropas Izpētes un modernās mašīnbūves centrā Āhenē, Vācijā un Dantonas Tehniskajā centrā Lielbritānijā. Viņi projektēja gan dzinēju, gan moderno aprīkojumu ar kura palīdzību tas tiks ražots.

Ar inovatīvu tehnoloģiju palīdzību jaunais Ford 1 litra EcoBoost benzīna dzinējs sniedz efektīvu degvielas ekonomiju un griezes momentu, kas pielīdzināms dīzeļdzinēju sniegumam.

Kompaktais un spēcīgais Ford 1 litra EcoBoost pieejams Ford Focus ar 125ZS jaudu, nodrošinot savā klasē labākos benzīna dzinēja rādītājus – CO2 izmeši tikai 114g/km un degvielas patēriņš tikai tikai 5.0l/100km. Šī dzinēja 100ZS versija sniegs klasē absolūti vadošu CO2 izmešu daudzumu – 109 g/km.

Kompakts. Spēcīgs. Efektīvs.
Katrs 1 litra EcoBoost dzinējs ietaupīs 22g/km CO2 izmešus salīdzinājumā ar tādas pašas jaudas ne turbomotora 1.6L Ford Focus.

1 litra EcoBoost dzinējs sniedz tādu pašu 125ZS jaudu un 170 Nm griezes momentu kā tradicionālais 1.6L benzīna dzinējs. Tam ir augstākais jaudas blīvuma rādītājs no visiem līdz šim Ford ražotajiem dzinējiem.

1 litra EcoBoost dzinējs ir kompakts – tā trīs cilindru bloku iespējams ievietot A4 lapas izmēros, tomērs tas attīsta 125ZS jaudu un 170Nm maksimālo griezes momentu. Ford EcoBoost dzinēji ieņem ievērojamu lomu Ford degvielas taupīšanas ECOnetic Technology programmā.

Maksimāls sniegums
Jaunais 1 litra EcoBoost dzinējs nodrošina arī ātrāku motora uzsilšanu. Parasti benzīna dzinēji nesasniedzot darba temperatūru ir pat par 12% neefektīvāki kā darba temperatūrā. Toties 1 litra EcoBoost dzinējs pat auksts strādā lieliski – efektivitāte pazeminās tikai par 7%.

Pārdomāta ražošana
Ford domā ne tikai par efektīvu dzinēju ražošanu, bet arī kā tie tiek ražoti. Ford ir projektējis rūpnīcu tā, lai piedāvātu maksimālu elastību un efektivitāti. Tika uzstādītas gandrīz 100 jaunas tehnoloģiskās iekārtas un 580 metrus gara, pēc pasūtījuma būvēta montāžas līnija, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus.

Ražojot Ford 1.0L EcoBoost tiek izmantoti 55 automatizēti un 14 daļēji automatizēti procesi, kā arī 90 darba vietas profesionāliem strādniekiem, kas ļauj nodrošināt augstāko kvalitātes līmeni un ražošanas konsekvenci. Tehnika spēj darboties ar 10 mikronu precizitāti, kas ir 10 līdz 20 procenti no cilvēka mata platuma.

Ford ir ieviesis jaunas ražošanas metodes, kas samazina nepieciešamā dzesētāja daudzumu, kad tiek apstrādātas dzinēja alumīnija daļas, līdz četriem vai pieciem mililitriem uz sastāvdaļu iepriekšējo divu litru vietā. Tas ir par vairāk kā 99% mazāk, kas ļauj samazināt ražošanas radīto ietekmi uz vidi.

Jaunā „aukstās testēšanas” metode ļauj pārbaudīt gatavos dzinējus, tos neiedarbinot, tādējādi par 66% tiek samazināts procesā izmantotais degvielas daudzums un radītais CO2 izmešu daudzums, savukārt 100 procenti rūpnīcai nepieciešamās enerģijas tiek iegūti no atjaunojamiem resursiem. Salīdzinājumā ar Ford 4 litru V6 dzinēja ražošanu, kas šodien Ķelnes Dzinēju rūpnīcā tiks pārtraukta, kopējais ražošanai nepieciešamās elektrības daudzums ir samazināts par 66 procentiem.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



9 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#2esMay 23, 2012, 06:37

Ļoti jauki ka sāk razot mazus, ekanomiskus dzinējus. Bet kā ar ilgmūžību? ne vairāk par 100t netiks. Nav jau 3L MB dzinējs, kurš 1milj nogriezis bez problēmām. Izgāzīsies šis pasākums, jo šī brīža tendence ir pārdot un aizmirst kādu sūdu pārdevi. Žēl Forda, vai jau pagrimums ir sācies, vai pēc šī sāksies.


#3EbrejsMay 23, 2012, 06:56

ieliksu savaa motoroller...


#4ГестапоMay 23, 2012, 07:01

Pilsētas skrejamais tāds varētu būt gana labs un dinamisks.


#5aigiMay 23, 2012, 07:25

Bāc, kas tās par muļķībām par mazu dzinēju īso mūšu. Pats braucu ar 1.4 litreli un jau 167 tūkstoši noripoti un par miršanu pat nedomā. Tik pat ņiprs kā no salona. Neesmu uzlicis uz stenda, bet, domāju, ka visi 77 kumeļi tur pat vien ir.
Es pat teiktu, ka otrādi, ka divniekus un lielākus dzinējus nāve var piemeklēt ātrāk, jo tos parati griež bezjēgā, savukārt ar maziem apejas saudzīgāk, jo nav jau jēgas mocīt tos, ātrāks no tā viņi nepaliks.


#6EbrejsMay 23, 2012, 08:03

man ar savu motoroller 100tk gruuti noskriet buus.


#7трубкаMay 23, 2012, 08:09

#4aigi,

Tavam motora tilpumam ir atbilstoša jauda. Bet šis motors ir uzforsēts un izstrādāsies daudz ātrāk kā parasts motors, kura mehāniskā izturība atbilst jaudai. Varētu salīdzināt sportistus. Viens sportists skrien cik viņam atļauj iekšējie orgāni, bet otrs visu laiku sevi zāļo, lai varētu skriet ātrāk un beigu beigās orgāni tiks ātrāk sačakarēti un viņš noliks karoti pirmais.


#8esMay 23, 2012, 09:04

patīkams reklāmraksts ;) , bija vērts izlasīt


#9esMay 23, 2012, 09:37

Ļoti jauki ka sāk razot mazus, ekanomiskus dzinējus. Bet kā ar ilgmūžību? ne vairāk par 100t netiks. Nav jau 3L MB dzinējs, kurš 1milj nogriezis bez problēmām. Izgāzīsies šis pasākums, jo šī brīža tendence ir pārdot un aizmirst kādu sūdu pārdevi. Žēl Forda, vai jau pagrimums ir sācies, vai pēc šī sāksies.


#10EbrejsMay 23, 2012, 09:56

ieliksu savaa motoroller...


#11ГестапоMay 23, 2012, 10:01

Pilsētas skrejamais tāds varētu būt gana labs un dinamisks.


#12aigiMay 23, 2012, 10:25

Bāc, kas tās par muļķībām par mazu dzinēju īso mūšu. Pats braucu ar 1.4 litreli un jau 167 tūkstoši noripoti un par miršanu pat nedomā. Tik pat ņiprs kā no salona. Neesmu uzlicis uz stenda, bet, domāju, ka visi 77 kumeļi tur pat vien ir.
Es pat teiktu, ka otrādi, ka divniekus un lielākus dzinējus nāve var piemeklēt ātrāk, jo tos parati griež bezjēgā, savukārt ar maziem apejas saudzīgāk, jo nav jau jēgas mocīt tos, ātrāks no tā viņi nepaliks.


#13njaMay 23, 2012, 10:44

tikai 5 litri?jus smejaties 2.5litru BMW dzinejs tere tikpat un jauda ir daudz lielaka,nesaprotu nekaadu jeegu no siem mazajiem dzinejiem ..wnk sulbums.un ford suukaa pats par sevi!:)


#14EbrejsMay 23, 2012, 11:03

man ar savu motoroller 100tk gruuti noskriet buus.


#15трубкаMay 23, 2012, 11:09

#4aigi,

Tavam motora tilpumam ir atbilstoša jauda. Bet šis motors ir uzforsēts un izstrādāsies daudz ātrāk kā parasts motors, kura mehāniskā izturība atbilst jaudai. Varētu salīdzināt sportistus. Viens sportists skrien cik viņam atļauj iekšējie orgāni, bet otrs visu laiku sevi zāļo, lai varētu skriet ātrāk un beigu beigās orgāni tiks ātrāk sačakarēti un viņš noliks karoti pirmais.


#16esMay 23, 2012, 12:04

patīkams reklāmraksts ;) , bija vērts izlasīt


#17njaMay 23, 2012, 13:44

tikai 5 litri?jus smejaties 2.5litru BMW dzinejs tere tikpat un jauda ir daudz lielaka,nesaprotu nekaadu jeegu no siem mazajiem dzinejiem ..wnk sulbums.un ford suukaa pats par sevi!:)


#181.9TDMay 23, 2012, 18:52

#4aigi
130k skaitās, ka dzinējs ir iebraukts un gatavs eksplotācijai :) Negribu piekrist, ka lielos dzinējus griež uz max. Viss patiesībā ir otrādi; Lieliem dzinējiem, lai sasniegtu atbilstošu jaudu un griezes momentu nav nepieciešami augsti apgriezieni(it sevišķi dīzeļiem), savukārt mazajiem ir jāmin gāzes pedālis līdz grīdai, lai sasniegtu kaut cik normālu dinamiku. Tas noved pie pāragras dzinēja nāves ;)


#191.9TDMay 23, 2012, 21:52

#4aigi
130k skaitās, ka dzinējs ir iebraukts un gatavs eksplotācijai :) Negribu piekrist, ka lielos dzinējus griež uz max. Viss patiesībā ir otrādi; Lieliem dzinējiem, lai sasniegtu atbilstošu jaudu un griezes momentu nav nepieciešami augsti apgriezieni(it sevišķi dīzeļiem), savukārt mazajiem ir jāmin gāzes pedālis līdz grīdai, lai sasniegtu kaut cik normālu dinamiku. Tas noved pie pāragras dzinēja nāves ;)


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Audi strādā pie modeļa, kas ieņems augstāko pakāpienu kompānijas spēkratu hierarhijā

Audi strādā pie modeļa, kas ieņems augstāko pakāpienu kompānijas spēkratu hierarhijā(0)

Jaunākā informācija vēsta, ka Audi strādā pie luksus klases četrdurvju spēkrata, kas ieņems kompānijas hierarhijas augstāko pakāpienu. Sagaidāms, ka tas būs A9 modelis, kura konceptversija, visticamāk, tiks atrādīta jau novembrī. Neoficiāla informācija vēsta, ka vairāk nekā piecus metrus garais spēkrats tiks ietērpts alumīnija korpusā. Tā eksterjers varēs lepoties ar jaunām dizaina iezīmēm, bet zem motora

Jau novembrī Latvijā ieripos jaunais Ford Focus

Jau novembrī Latvijā ieripos jaunais Ford Focus(2)

Jau novembrī Latvijā būs nopērkams jaunais Ford Focus modelis, kas ir līdz pat 19% ekonomiskāks un saražo ievērojami mazāk kaitīgo izmešu. Turklāt tas būs vienīgais automobilis Eiropā, kas būs pieejams komplektācijā ar 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinēju. Jaunais Focus būs pirmais automobilis Eiropā ar jauno 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinēju, kā arī tas pirmo reizi būs pieejams

Latvijas uzņēmumi IT pakalpojumiem pārtērē līdz pat 80% līdzekļu

Latvijas uzņēmumi IT pakalpojumiem pārtērē līdz pat 80% līdzekļu(8)

Laikā, kad Latvijas ekonomikas izaugsme mērāma vien pāris procentos, uzņēmējiem ir jāmeklē iespējas, kā uzlabot sava biznesa rentabilitāti. Viena no iespējām ir stingrāka izmaksu kontrole dažādās pozīcijās, tostarp informācijas tehnoloģiju (IT) sistēmu ierīkošanai un uzturēšanai. Telekomunikāciju uzņēmums “Stream Networks” klientu aptaujā noskaidrojis, ka galvenās problēmas, ar ko saskaras uzņēmumi, ir novecojušas IT tehnoloģijas, neuzraudzītas IT

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem(4)

Francijā bāzētais autobūves uzņēmums Renault ir atrādījis jaunāko lolojumu – Eolab konceptauto. Šis auto nav viss kārtējais supervāģis, kas apgādāts agresīvām dizaina līnijām un jaudīgu dzinēju, bet gan īpaši ekonomisks transportlīdzeklis, kas, visticamāk, uzstādīs jaunus degvielas ekonomijas rekordus. Ir jāmin vien divi skaitļi, lai dotu priekšstatu par iespaidīgo tehnoloģiju, ar ko Renault grasās apgādāt šo

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika(0)

Ceturtdien, 18.septembrī, Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1a no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma laikā tiks svinīgi atklāts arī atjaunotais CSDD klientu apkalpošanas centrs. Tehniskās apskates nakts pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.