No šodienas Ford EcoBoost 1.0 dzinējs pieejams Latvijā

Lielāka jauda nozīmē mazāku patēriņu. Jūs nekļūdījāties. Pateicoties jaunākajai EcoBoost tehnoloģijai, Ford Focus ir atgriezies efektivitātes topa augšgalā. Jaunais viena litra dzinējs ļaus Jums izbaudīt divreiz vairāk jaudas, nekā varēja gaidīt līdz šim. Bet degvielas patēriņš? Tas ir samazināts līdz pieciem litriem.

Cilvēki, kuri vieni no pirmajiem veica izmēģinājuma braucienus ar šo automašīnu izteicās šādi:

“Pārliecinošs sniegums”

“Labākais sniegums tirgū kāds līdz šim ir bijis”

“Šis dzinējs maina spēles noteikumus”

Uzlabotas tehnoloģijas
Jaunais 1 litra EcoBoost dzinējs no sākuma līdz galam tika izstrādāts, apvienojot Ford Eiropas speciālistu zināšanas. Dzinēju palīdzēja izstrādāt Ford eksperti no visas Eiropas, tai skaitā inženieri Ford Eiropas Izpētes un modernās mašīnbūves centrā Āhenē, Vācijā un Dantonas Tehniskajā centrā Lielbritānijā. Viņi projektēja gan dzinēju, gan moderno aprīkojumu ar kura palīdzību tas tiks ražots.

Ar inovatīvu tehnoloģiju palīdzību jaunais Ford 1 litra EcoBoost benzīna dzinējs sniedz efektīvu degvielas ekonomiju un griezes momentu, kas pielīdzināms dīzeļdzinēju sniegumam.

Kompaktais un spēcīgais Ford 1 litra EcoBoost pieejams Ford Focus ar 125ZS jaudu, nodrošinot savā klasē labākos benzīna dzinēja rādītājus – CO2 izmeši tikai 114g/km un degvielas patēriņš tikai tikai 5.0l/100km. Šī dzinēja 100ZS versija sniegs klasē absolūti vadošu CO2 izmešu daudzumu – 109 g/km.

Kompakts. Spēcīgs. Efektīvs.
Katrs 1 litra EcoBoost dzinējs ietaupīs 22g/km CO2 izmešus salīdzinājumā ar tādas pašas jaudas ne turbomotora 1.6L Ford Focus.

1 litra EcoBoost dzinējs sniedz tādu pašu 125ZS jaudu un 170 Nm griezes momentu kā tradicionālais 1.6L benzīna dzinējs. Tam ir augstākais jaudas blīvuma rādītājs no visiem līdz šim Ford ražotajiem dzinējiem.

1 litra EcoBoost dzinējs ir kompakts – tā trīs cilindru bloku iespējams ievietot A4 lapas izmēros, tomērs tas attīsta 125ZS jaudu un 170Nm maksimālo griezes momentu. Ford EcoBoost dzinēji ieņem ievērojamu lomu Ford degvielas taupīšanas ECOnetic Technology programmā.

Maksimāls sniegums
Jaunais 1 litra EcoBoost dzinējs nodrošina arī ātrāku motora uzsilšanu. Parasti benzīna dzinēji nesasniedzot darba temperatūru ir pat par 12% neefektīvāki kā darba temperatūrā. Toties 1 litra EcoBoost dzinējs pat auksts strādā lieliski – efektivitāte pazeminās tikai par 7%.

Pārdomāta ražošana
Ford domā ne tikai par efektīvu dzinēju ražošanu, bet arī kā tie tiek ražoti. Ford ir projektējis rūpnīcu tā, lai piedāvātu maksimālu elastību un efektivitāti. Tika uzstādītas gandrīz 100 jaunas tehnoloģiskās iekārtas un 580 metrus gara, pēc pasūtījuma būvēta montāžas līnija, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus.

Ražojot Ford 1.0L EcoBoost tiek izmantoti 55 automatizēti un 14 daļēji automatizēti procesi, kā arī 90 darba vietas profesionāliem strādniekiem, kas ļauj nodrošināt augstāko kvalitātes līmeni un ražošanas konsekvenci. Tehnika spēj darboties ar 10 mikronu precizitāti, kas ir 10 līdz 20 procenti no cilvēka mata platuma.

Ford ir ieviesis jaunas ražošanas metodes, kas samazina nepieciešamā dzesētāja daudzumu, kad tiek apstrādātas dzinēja alumīnija daļas, līdz četriem vai pieciem mililitriem uz sastāvdaļu iepriekšējo divu litru vietā. Tas ir par vairāk kā 99% mazāk, kas ļauj samazināt ražošanas radīto ietekmi uz vidi.

Jaunā „aukstās testēšanas” metode ļauj pārbaudīt gatavos dzinējus, tos neiedarbinot, tādējādi par 66% tiek samazināts procesā izmantotais degvielas daudzums un radītais CO2 izmešu daudzums, savukārt 100 procenti rūpnīcai nepieciešamās enerģijas tiek iegūti no atjaunojamiem resursiem. Salīdzinājumā ar Ford 4 litru V6 dzinēja ražošanu, kas šodien Ķelnes Dzinēju rūpnīcā tiks pārtraukta, kopējais ražošanai nepieciešamās elektrības daudzums ir samazināts par 66 procentiem.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Volkswagen sola laist pārdošanā 400 zirgspēku Golf

Volkswagen sola laist pārdošanā 400 zirgspēku Golf(0)

Volkswagen ir paziņojis, ka laidīs pārdošanā īpaši jaudīgu Golf versiju – R400. Kā jau noprotams, tad šis sportiskais hečbeks zem pārsega slēps agregātu, kas spēs attīstīt pat 400 zirgspēkus. Volkswagen Golf R400 pirmo reizi sabiedrībai tika atrādīts šā gada aprīlī Pekinas auto izstādē. Toreiz spēkrats izpelnījās ne tikai lielu uzmanību, bet arī daudzas pozitīvas atsauksmes,

Škoda sniedz pirmo informāciju par nākamās paaudzes Fabia

Škoda sniedz pirmo informāciju par nākamās paaudzes Fabia(2)

Rudenī Škoda iepazīstinās pasauli ar jaunākās paaudzes Fabia, lai jau nākamā gada sākumā tā nonāktu pie pirmajiem patērētājiem. Kā jau tas ir ierasts, jau tagad ir zināmas vairākas spēkrata specifikācijas detaļas, ko papildina rasējumi no ražotāja un pāris spiegu uzņemti attēli. Sagaidāms, ka spēkrats būs nedaudz īsāks par četriem metriem, taču, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes

Lexus atrāda aizraujošo LF-LC konceptu, sola jaunu modeli katru gadu

Lexus atrāda aizraujošo LF-LC konceptu, sola jaunu modeli katru gadu(2)

Lexus 2016. gadā plāno laist klajā jaunu luksus klases sporta auto, kas kļūs par kompānijas flagmani. Tā aizraujošo dizainu jau tagad atrāda LF-LC koncepts, kas esot ļoti līdzīgs gaidāmā spēkrata ražošanas versijai, apgalvo Lexus pārstāvji. Lexus neplāno pārdot LF-LC lielos apjomos, taču tam pavisam noteikti būtu jāatstāj iespaids uz auto industriju un cilvēkiem, kas seko

Smart iepazīstina ar jaunajiem ForTwo un ForFour modeļiem

Smart iepazīstina ar jaunajiem ForTwo un ForFour modeļiem(1)

Smart Fortwo modelis ir pārdošanā jau kopš 1998. gada, taču, lai arī visai labi zināms spēkrats, par veiksmes stāstu to ir grūti nosaukt. Vidēji gadā Smart izdevās realizēt aptuveni 100 tūkstošus šo spēkratu, kas ir mazāk kā piektdaļa no sākotnējām prognozēm. Taču situācija, iespējams, kļūs krietni pozitīvāka, jo kompānija tikko ir laidusi klajā trešās paaudzes

Toyota Prius Plug-in uzstāda jaunu rekordu Niburgringas trasē

Toyota Prius Plug-in uzstāda jaunu rekordu Niburgringas trasē(3)

Toyota ekonomiskākā mašīna – Prius Plug-in – ir uzstādījusi jaunu rekordu Nirburgringas trasē Vācijā. Tiesa, atšķirībā no citām reizēm, runa nav par trases ātruma rekordu, bet gan par jaunu rekordu degvielas ekonomijā. Toyota Prius Plug-in 20,5 kilometrus garo distanci pieveica 20 minūtēs un 59 sekundēs. Salīdzinājumam jāmin, ka pagājušajā gada septembrī Porsche 918 Spyder pieveica

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.