No šodienas Ford EcoBoost 1.0 dzinējs pieejams Latvijā

Lielāka jauda nozīmē mazāku patēriņu. Jūs nekļūdījāties. Pateicoties jaunākajai EcoBoost tehnoloģijai, Ford Focus ir atgriezies efektivitātes topa augšgalā. Jaunais viena litra dzinējs ļaus Jums izbaudīt divreiz vairāk jaudas, nekā varēja gaidīt līdz šim. Bet degvielas patēriņš? Tas ir samazināts līdz pieciem litriem.

Cilvēki, kuri vieni no pirmajiem veica izmēģinājuma braucienus ar šo automašīnu izteicās šādi:

“Pārliecinošs sniegums”

“Labākais sniegums tirgū kāds līdz šim ir bijis”

“Šis dzinējs maina spēles noteikumus”

Uzlabotas tehnoloģijas
Jaunais 1 litra EcoBoost dzinējs no sākuma līdz galam tika izstrādāts, apvienojot Ford Eiropas speciālistu zināšanas. Dzinēju palīdzēja izstrādāt Ford eksperti no visas Eiropas, tai skaitā inženieri Ford Eiropas Izpētes un modernās mašīnbūves centrā Āhenē, Vācijā un Dantonas Tehniskajā centrā Lielbritānijā. Viņi projektēja gan dzinēju, gan moderno aprīkojumu ar kura palīdzību tas tiks ražots.

Ar inovatīvu tehnoloģiju palīdzību jaunais Ford 1 litra EcoBoost benzīna dzinējs sniedz efektīvu degvielas ekonomiju un griezes momentu, kas pielīdzināms dīzeļdzinēju sniegumam.

Kompaktais un spēcīgais Ford 1 litra EcoBoost pieejams Ford Focus ar 125ZS jaudu, nodrošinot savā klasē labākos benzīna dzinēja rādītājus – CO2 izmeši tikai 114g/km un degvielas patēriņš tikai tikai 5.0l/100km. Šī dzinēja 100ZS versija sniegs klasē absolūti vadošu CO2 izmešu daudzumu – 109 g/km.

Kompakts. Spēcīgs. Efektīvs.
Katrs 1 litra EcoBoost dzinējs ietaupīs 22g/km CO2 izmešus salīdzinājumā ar tādas pašas jaudas ne turbomotora 1.6L Ford Focus.

1 litra EcoBoost dzinējs sniedz tādu pašu 125ZS jaudu un 170 Nm griezes momentu kā tradicionālais 1.6L benzīna dzinējs. Tam ir augstākais jaudas blīvuma rādītājs no visiem līdz šim Ford ražotajiem dzinējiem.

1 litra EcoBoost dzinējs ir kompakts – tā trīs cilindru bloku iespējams ievietot A4 lapas izmēros, tomērs tas attīsta 125ZS jaudu un 170Nm maksimālo griezes momentu. Ford EcoBoost dzinēji ieņem ievērojamu lomu Ford degvielas taupīšanas ECOnetic Technology programmā.

Maksimāls sniegums
Jaunais 1 litra EcoBoost dzinējs nodrošina arī ātrāku motora uzsilšanu. Parasti benzīna dzinēji nesasniedzot darba temperatūru ir pat par 12% neefektīvāki kā darba temperatūrā. Toties 1 litra EcoBoost dzinējs pat auksts strādā lieliski – efektivitāte pazeminās tikai par 7%.

Pārdomāta ražošana
Ford domā ne tikai par efektīvu dzinēju ražošanu, bet arī kā tie tiek ražoti. Ford ir projektējis rūpnīcu tā, lai piedāvātu maksimālu elastību un efektivitāti. Tika uzstādītas gandrīz 100 jaunas tehnoloģiskās iekārtas un 580 metrus gara, pēc pasūtījuma būvēta montāžas līnija, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus.

Ražojot Ford 1.0L EcoBoost tiek izmantoti 55 automatizēti un 14 daļēji automatizēti procesi, kā arī 90 darba vietas profesionāliem strādniekiem, kas ļauj nodrošināt augstāko kvalitātes līmeni un ražošanas konsekvenci. Tehnika spēj darboties ar 10 mikronu precizitāti, kas ir 10 līdz 20 procenti no cilvēka mata platuma.

Ford ir ieviesis jaunas ražošanas metodes, kas samazina nepieciešamā dzesētāja daudzumu, kad tiek apstrādātas dzinēja alumīnija daļas, līdz četriem vai pieciem mililitriem uz sastāvdaļu iepriekšējo divu litru vietā. Tas ir par vairāk kā 99% mazāk, kas ļauj samazināt ražošanas radīto ietekmi uz vidi.

Jaunā „aukstās testēšanas” metode ļauj pārbaudīt gatavos dzinējus, tos neiedarbinot, tādējādi par 66% tiek samazināts procesā izmantotais degvielas daudzums un radītais CO2 izmešu daudzums, savukārt 100 procenti rūpnīcai nepieciešamās enerģijas tiek iegūti no atjaunojamiem resursiem. Salīdzinājumā ar Ford 4 litru V6 dzinēja ražošanu, kas šodien Ķelnes Dzinēju rūpnīcā tiks pārtraukta, kopējais ražošanai nepieciešamās elektrības daudzums ir samazināts par 66 procentiem.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Purvciemā nozog “BMW X6″ lukturus, tos izgriežot no virsbūves

Purvciemā nozog “BMW X6″ lukturus, tos izgriežot no virsbūves(0)

Aprīļa vidū Rīgā Purvciemā kādas daudzdzīvokļu ēkas pazemes stāvvietā automašīnai BMW X6 no virsbūves tika izgriezti un nozagti LED lukturi, pamatīgi sabojājot arī auto virsbūvi. Zagto auto detaļu tirgus Latvijā joprojām ir pietiekami liels, lai auto detaļu zagļiem būtu interese zagt ne tikai auto spoguļus. Arī auto lukturi ir viena no trim zagļu iecienītākajām auto

BMW izstrādājis aizraujošu luksus klases spēkrata konceptu – Vision Future Luxury

BMW izstrādājis aizraujošu luksus klases spēkrata konceptu – Vision Future Luxury(2)

Pekinas auto izstādē BMW atrādīja Vision Future Luxury konceptu, kas, vadoties pēc kompānijas pārstāvju izteikumiem, iezīmē iespējamo 7. sērijas spēkrata dizaina apveidus. Tikmēr kompānijas iekšienē, raksturojot šo konceptu, pavīd  arī 9. sērijas vārds.  BMW spēkrata dizainā izmēģina jaunus vaibstus – “uzbarotas” radiatora restes, šaurus priekšējos starmešus un elegantas sānu līnijas. Arī interjerā ir redzams zināms

Bezmaksas WiFi svin gada jubileju Latvijā

Bezmaksas WiFi svin gada jubileju Latvijā(0)

Apritot gadam kopš Latvijas iedzīvotāji ar 260 000 balsīm lēma par bezmaksas WiFi punktu atvēršanu un Lattelecom atcēla interneta lietošanas maksu publiskās WiFi piekļuves vietās, unikālo lietotāju skaits sasniedzis trešdaļu miljona – 360 000. „Arvien pieaugošie bezmaksas WiFi izmantošanas rādītāji apliecina, ka brīva interneta pieejamība ir kļuvusi pašsaprotama un noderīga iedzīvotājiem. Latvija šajā ziņā noteikti ierindojas starp

Audi TT bezceļu automobiļa prototips

Audi TT bezceļu automobiļa prototips(0)

Audi TT bezceļu automobiļa prototips lauž ierasto kārtību, apvienojot kupejas sportiskumu un kompaktās klases apvidus automobiļa praktiskumu. Četrdurvju modelis, kas tiks prezentēts Pekinas Starptautiskajā autoizstādē, piešķir Audi dizaina valodai pavisam jaunu nokrāsu. Šis auto ar plug-in hibrīdpiedziņu, diviem elektrodzinējiem un 300 kW (408 ZS) jaudu izceļas ar dinamisku veiktspēju, taču patērē tikai 1,9 litrus degvielas

ES lēmums: Elektriskajām automašīnām nepieciešams radīt skaņu

ES lēmums: Elektriskajām automašīnām nepieciešams radīt skaņu(2)

Klusām un, iespējams, cilvēku dzīvību apdraudošām elektriskajām automašīnām nepieciešams kustības laikā radīt skaņu, lai par savu tuvošanos brīdinātu kājāmgājējus un velosipēdistus, nolēmusi Eiropas Savienība (ES). ES ražotājiem devusi piecu gadu periodu, kurā tiem nepieciešams automašīnām uzstādīt tā dēvētās akustiskās transportlīdzekļu brīdināšanas sistēmas, kas, visticamāk, atdarinās iekšdedzes dzinēju skaņu. Šis lēmums attiecas uz visiem elektriskajiem automobiļiem,

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2013 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.