Pagani Huayra pirmo reizi nonāk žurnālistu rokās

Pēdējo desmit gadu laikā ir redzēti mēģinājumi iekarot superauto nosaukumu. Piedzīvoti gan triumfi, gan sakāves. Daži ražotāji izvēlas brutālu jaudu, citi ievieš neredzētus jauninājumus, vēl daži izmanto retus materiālus, bet visi kā viens neiztiek bez spējīgu dizaineru klātbūtnes.

Huayra debitēja gadu atpakaļ, bet Pagani nesteidzās ar tā nodošanu žurnālistu rokās. Faktiski zemāk redzamais ir pirmais video, ko nav veidojuši Pagani darbinieki.

Ja var ticēt testa dalībniekiem, tad Huayra ir tiešām ātra, bet ar to iespējams braukt arī pilsētas satiksmē. 730 zirgspēku 6.0 litru twin-turbo V12 piegādātājs ir AMG un dzinējs esot lielisks. To gan nevar teikt par ātrumkārbu un stūres iekārtu, kuras nav tik izdevušās.

Nepārliecinoša ir automašīnas radītā skaņa ap video 56. sekundi. To gan var radīt arī video kamera nepilnības.

Kopumā Huayra izskatās iespaidīgi un, visticamāk, Pagani ir uzstādījis jaunu latiņu superauto hierarhijā.

Zemāk redzamas arī oficiālās Huayra fotogrāfijas.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



4 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#2loledJune 5, 2012, 08:10

ātri lasot vairāk gan izskatās pēc Pagani Hujara :DD


#323June 5, 2012, 09:20

Nav tas kvalitatīvākais darbs vismaz skatoties video rodas priekštats ka veidota no lētas plastmasas visu laiku čikst kaut kas


#4loledJune 5, 2012, 11:10

ātri lasot vairāk gan izskatās pēc Pagani Hujara :DD


#523June 5, 2012, 12:20

Nav tas kvalitatīvākais darbs vismaz skatoties video rodas priekštats ka veidota no lētas plastmasas visu laiku čikst kaut kas


#6karroJune 5, 2012, 12:54

ja auto cena ir 850000 mārciņu, tad gribētos, lai tas drusku mazāk čīkst.. bet es, iespējams, piesienos nebūtiskajam :)


#7karroJune 5, 2012, 15:54

ja auto cena ir 850000 mārciņu, tad gribētos, lai tas drusku mazāk čīkst.. bet es, iespējams, piesienos nebūtiskajam :)


#8AgrisJune 5, 2012, 17:12

Čīksts kameras stiprinājums.


#9AgrisJune 5, 2012, 20:12

Čīksts kameras stiprinājums.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(7)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.