Kā vairums superauto, arī Rimac Concept_One izpelnījies lielu uzmanību izstādēs. Šo auto raksturo 1088 zirgspēku jauda un paātrinājums līdz 100 km/h ir tikai 2.8 sekundēs.

Rimac Concept_One pat ir četri dzinēji, katram ritenim savs. Jau jūti no kurienes vējš pūš? Tieši tā – tas ir elektroauto ar 92kW baterijām. Turklāt nevis kaut kāds riebīga paskata Toyota izstrādājums, bet kārtīgs superauto. Ražotājs apgalvo, ka ar šo mašīnu iespējams nobraukt līdz pat 600 km bez uzlādes. Ārējo izskatu izstrādājuši bijušie Pininfarina dizaineri, salonu atkal citi, savs mākslinieks bijis pat vieglmetāla diskiem un pie riepu izstrādēs dienas vadījuši pavisam citi cilvēki.

Neļauj sevi apmānīt ar vārdu Concept_One salikumu, jo auto ir iegādājams. Tikai 980 000 dolāru un tas ir tavs! Kopā būšot 88 gabalu un pirmais jau manīts Monako. Bildēs redzamais kungs ir Monako kroņprincis.

Saistītās tēmas: elektromobīļikonceptauto

Komentāri 8

Leave a Reply

  • Kujs
    May 1, 2012, 22:57

    Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur

  • Betons
    May 1, 2012, 22:06

    “riebīga paskata Toyota izstrādājums” njā… boot “profesionālisms” pa visām malām spiežas ārā.

  • Guru
    May 1, 2012, 22:00

    Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
    Guru

  • Kujs
    May 1, 2012, 19:57

    Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur

  • Betons
    May 1, 2012, 19:06

    “riebīga paskata Toyota izstrādājums” njā… boot “profesionālisms” pa visām malām spiežas ārā.

  • Guru
    May 1, 2012, 19:00

    Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
    Guru

  • Tas pats Jānis
    May 1, 2012, 16:37

    Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek…
    Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija…
    Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles…

  • Boo
    May 1, 2012, 15:54

    Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
    Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!

  • Zuxters
    May 1, 2012, 15:25

    #2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.

  • budzis
    May 1, 2012, 14:43

    Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
    Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu…