Rimac Concept_One – elektrības pietiks 600 km

Kā vairums superauto, arī Rimac Concept_One izpelnījies lielu uzmanību izstādēs. Šo auto raksturo 1088 zirgspēku jauda un paātrinājums līdz 100 km/h ir tikai 2.8 sekundēs.

Rimac Concept_One pat ir četri dzinēji, katram ritenim savs. Jau jūti no kurienes vējš pūš? Tieši tā – tas ir elektroauto ar 92kW baterijām. Turklāt nevis kaut kāds riebīga paskata Toyota izstrādājums, bet kārtīgs superauto. Ražotājs apgalvo, ka ar šo mašīnu iespējams nobraukt līdz pat 600 km bez uzlādes. Ārējo izskatu izstrādājuši bijušie Pininfarina dizaineri, salonu atkal citi, savs mākslinieks bijis pat vieglmetāla diskiem un pie riepu izstrādēs dienas vadījuši pavisam citi cilvēki.

Neļauj sevi apmānīt ar vārdu Concept_One salikumu, jo auto ir iegādājams. Tikai 980 000 dolāru un tas ir tavs! Kopā būšot 88 gabalu un pirmais jau manīts Monako. Bildēs redzamais kungs ir Monako kroņprincis.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



8 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1KasparsMay 1, 2012, 11:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#2budzisMay 1, 2012, 11:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#3ZuxtersMay 1, 2012, 12:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#4BooMay 1, 2012, 12:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#5Tas pats JānisMay 1, 2012, 13:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#6KasparsMay 1, 2012, 14:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#7budzisMay 1, 2012, 14:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#8ZuxtersMay 1, 2012, 15:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#9BooMay 1, 2012, 15:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#10Tas pats JānisMay 1, 2012, 16:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#11GuruMay 1, 2012, 19:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#12BetonsMay 1, 2012, 19:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#13KujsMay 1, 2012, 19:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


#14GuruMay 1, 2012, 22:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#15BetonsMay 1, 2012, 22:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#16KujsMay 1, 2012, 22:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(7)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.