Rimac Concept_One – elektrības pietiks 600 km

Kā vairums superauto, arī Rimac Concept_One izpelnījies lielu uzmanību izstādēs. Šo auto raksturo 1088 zirgspēku jauda un paātrinājums līdz 100 km/h ir tikai 2.8 sekundēs.

Rimac Concept_One pat ir četri dzinēji, katram ritenim savs. Jau jūti no kurienes vējš pūš? Tieši tā – tas ir elektroauto ar 92kW baterijām. Turklāt nevis kaut kāds riebīga paskata Toyota izstrādājums, bet kārtīgs superauto. Ražotājs apgalvo, ka ar šo mašīnu iespējams nobraukt līdz pat 600 km bez uzlādes. Ārējo izskatu izstrādājuši bijušie Pininfarina dizaineri, salonu atkal citi, savs mākslinieks bijis pat vieglmetāla diskiem un pie riepu izstrādēs dienas vadījuši pavisam citi cilvēki.

Neļauj sevi apmānīt ar vārdu Concept_One salikumu, jo auto ir iegādājams. Tikai 980 000 dolāru un tas ir tavs! Kopā būšot 88 gabalu un pirmais jau manīts Monako. Bildēs redzamais kungs ir Monako kroņprincis.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



8 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1KasparsMay 1, 2012, 11:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#2budzisMay 1, 2012, 11:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#3ZuxtersMay 1, 2012, 12:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#4BooMay 1, 2012, 12:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#5Tas pats JānisMay 1, 2012, 13:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#6KasparsMay 1, 2012, 14:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#7budzisMay 1, 2012, 14:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#8ZuxtersMay 1, 2012, 15:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#9BooMay 1, 2012, 15:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#10Tas pats JānisMay 1, 2012, 16:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#11GuruMay 1, 2012, 19:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#12BetonsMay 1, 2012, 19:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#13KujsMay 1, 2012, 19:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


#14GuruMay 1, 2012, 22:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#15BetonsMay 1, 2012, 22:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#16KujsMay 1, 2012, 22:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Noslēgušies CSDD satiksmes drošības konkursa “Gribu būt mobils!” reģionu pusfināli. Lielais fināls – martā!

Noslēgušies CSDD satiksmes drošības konkursa “Gribu būt mobils!” reģionu pusfināli. Lielais fināls – martā!(0)

Pēc mačiem teju mēneša garumā noslēgušies CSDD satiksmes drošības konkursa 6.-8.klašu skolēniem “Gribu būt mobils!” reģionu pusfināli. Tajos piedalījās 70 labākās jauno satiksmes dalībnieku komandas, kopskaitā 350 dalībnieki no visas Latvijas. Reģionu pusfinālu uzvarētāji (sacensību norises secībā):

WURTH Ziemas Kausa trešais posms aizvadīts; februārī gaidāmi divi noslēdzošie posmi

WURTH Ziemas Kausa trešais posms aizvadīts; februārī gaidāmi divi noslēdzošie posmi(0)

23. janvārī norisinājās vairāki ziemas autosporta pasākumi – ja Montekarlo un Sarmā startēja rallija braucēji, tad Talsu paralēlajā CVS trasē startēja WURTH Ziemas Kausa trešā posma dalībnieki. Kā rakstījām iepriekš, CVS trase autosporta faniem ir zināma jau senāk kā čempionu rallija Rally Talsi viens no posmiem, un joprojām trasē saimnieko kādreizējais Talsu rallija organizētājs Ēriks

IBM pētījums: Patērētāji joprojām vēlas lietot automobiļus, bet ne noteikti – būt to īpašnieki

IBM pētījums: Patērētāji joprojām vēlas lietot automobiļus, bet ne noteikti – būt to īpašnieki(0)

Saskaņā ar IBM (NYSE:IBM) pētījumu patērētāji plāno savādāk izmantot automobiļus, izrādot īpašu interesi par autonomiem transportlīdzekļiem, turklāt tiem nav noteikti jābūt viņu īpašumā. Šis pētījums norāda uz iespēju automobiļu ražotājiem izmantot analīzes un izziņas spējas, lai attīstītu jaunas transportlīdzekļu iespējas.

Rally Liepāja norise pārcelta uz vēlāku laiku

Rally Liepāja norise pārcelta uz vēlāku laiku(4)

Ziemai neraksturīgie laika apstākļi – lietus un siltās gaisa masas, kas šīs nedēļas laikā strauji pārņēma Latvijas teritoriju – padarījuši FIA Eiropas rallija čempionāta pirmā posma Rally Liepāja ātrumposmu segumu par neatbilstošu, lai sarīkotu drošu un augstas kvalitātes ralliju. Šī iemesla dēļ ir pieņemts lēmums par sacensību norises pārcelšanu uz vēlāku laiku.

Policija konfiscē Taxify vadītāja auto par dalīšanos izmaksās

Policija konfiscē Taxify vadītāja auto par dalīšanos izmaksās(4)

Rīgas transporta iestādes atņēmušas transportlīdzekli privātajam auto vadītājam, mutiski informējot, ka auto konfiskācijas iemesls ir neatļauta dalīšanās brauciena izmaksās ar citiem pasažieriem, izmantojot aplikāciju Taxify. Šis ir pirmais šāds gadījums, un transportlīdzekļa arests ir augstākais iespējamais sods, kas ir pilnībā neadekvāts iespējamam nodarījumam. “Uzņēmums Taxify dara visu iespējamo, lai atbalstītu vadītāju, sedzot radušās izmaksas un

buy viagra online buy viagra online buy cialis online buy viagra super active online buy levitra online buy cialis professional online buy cialis super active professional online buy kamagra online buy viagra professional online buy brand viagra online buy ed trial pack online buy ed advanced pack online buy super ed trial pack online buy ed medium pack online buy cialis soft online buy viagra soft online buy ed super advanced pack online buy eriacta online buy kamagra jelly online buy revatio online buy tadalis sx soft online buy brand levitra online buy viagra caps online buy vigora online buy suhagra online buy apcalis sx oral jelly online buy erectalis online buy tadalis sx online buy levitra professional online buy tadacip online buy silagra online buy ed soft medium pack online buy viagra jelly online buy kamagra soft online buy sublingual viagra online buy forzest online buy caverta online buy apcalis sx online buy levitra oral jelly online buy cialis jelly online buy kamagra gold online buy intagra online buy kamagra flavored online buy zenegra online buy avana online buy malegra fxt online buy super p force online
buy viagra online

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.
займы онлайн займы онлайн в Ставропольском крае займы онлайн в Ставрополе
buy viagra cialis levitra online