Rimac Concept_One – elektrības pietiks 600 km

Kā vairums superauto, arī Rimac Concept_One izpelnījies lielu uzmanību izstādēs. Šo auto raksturo 1088 zirgspēku jauda un paātrinājums līdz 100 km/h ir tikai 2.8 sekundēs.

Rimac Concept_One pat ir četri dzinēji, katram ritenim savs. Jau jūti no kurienes vējš pūš? Tieši tā – tas ir elektroauto ar 92kW baterijām. Turklāt nevis kaut kāds riebīga paskata Toyota izstrādājums, bet kārtīgs superauto. Ražotājs apgalvo, ka ar šo mašīnu iespējams nobraukt līdz pat 600 km bez uzlādes. Ārējo izskatu izstrādājuši bijušie Pininfarina dizaineri, salonu atkal citi, savs mākslinieks bijis pat vieglmetāla diskiem un pie riepu izstrādēs dienas vadījuši pavisam citi cilvēki.

Neļauj sevi apmānīt ar vārdu Concept_One salikumu, jo auto ir iegādājams. Tikai 980 000 dolāru un tas ir tavs! Kopā būšot 88 gabalu un pirmais jau manīts Monako. Bildēs redzamais kungs ir Monako kroņprincis.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



8 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1KasparsMay 1, 2012, 11:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#2budzisMay 1, 2012, 11:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#3ZuxtersMay 1, 2012, 12:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#4BooMay 1, 2012, 12:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#5Tas pats JānisMay 1, 2012, 13:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#6KasparsMay 1, 2012, 14:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#7budzisMay 1, 2012, 14:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#8ZuxtersMay 1, 2012, 15:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#9BooMay 1, 2012, 15:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#10Tas pats JānisMay 1, 2012, 16:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#11GuruMay 1, 2012, 19:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#12BetonsMay 1, 2012, 19:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#13KujsMay 1, 2012, 19:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


#14GuruMay 1, 2012, 22:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#15BetonsMay 1, 2012, 22:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#16KujsMay 1, 2012, 22:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

„Drift King of Riga” sacensību ietvaros, drifta parāde pa Rīgas pilsētas ielām, uz Brīvības pieminekli ,jau piektdienas vakarā!

„Drift King of Riga” sacensību ietvaros, drifta parāde pa Rīgas pilsētas ielām, uz Brīvības pieminekli ,jau piektdienas vakarā!(0)

Nedēļas nogalē Biķerniekos, norisināsies Drift King of Riga drifta sacensības, kuru ietvaros piektdienas vakarā notiks parāde pa Rīgas pilsētas ielām.

Drift Masters King of Riga posmos čempionu cīņas, jau šajā nedēļas nogalē, uz starta trīskārtējais Eiropas drifta čempions James Dean

Drift Masters King of Riga posmos čempionu cīņas, jau šajā nedēļas nogalē, uz starta trīskārtējais Eiropas drifta čempions James Dean(0)

Nedēļas nogalē 17-18 septembrī Biķerniekos norisināsies Drift Masters Triobet Latvian GP posmi, kur vienuviet trasē satiksies Polijas, Latvijas un Eiropas drifteri, tūkstošiem zirgspēku, divas dienas, trīs atsevišķos posmos piekūpinās Biķernieku trasi. Šī būs pirmā reize, kad spēcīgākais Polijas drifta seriāls aizvadīs kādas sacensības ārpus Polijas, un tieši šim notikumam viņi ir izvēlējušies Biķernieku trasi.

CSDD slēptās kameras eksperiments:  kā panākt, lai autobusu pasažieri piesprādzējas

CSDD slēptās kameras eksperiments: kā panākt, lai autobusu pasažieri piesprādzējas(0)

Nav noslēpums, ka drošības jostas jālieto un jāpiesprādzējas arī starppilsētu autobusos. Taču izrādās, ka šis fakts joprojām raisa izbrīnu lielai daļai pasažieru, kuri ar autobusu dodas uz kādu no Latvijas pilsētām, secināts CSDD kampaņas “Dzīvības josta” ietvaros veiktajā eksperimentā.  Kā apliecina slēptās kameras video, drošības jostas nejauši izvēlētā autobusā nebija lietojis  neviens  pasažieris. Savukārt pēc

Trešdaļa vecāku savus bērnus automašīnā pārvadā nepiesprādzētus

Trešdaļa vecāku savus bērnus automašīnā pārvadā nepiesprādzētus(0)

Gandrīz trešā daļa jeb 28% vecāku pārvadā savus bērnus automašīnā nepiesprādzētus – tā liecina apdrošināšanas sabiedrības ERGO veiktais eksperiments, novērojot automašīnas, ar kurām pirmajās jaunā mācību gada dienās uz mācību iestādēm tika atvesti bērni.  

Minišosejas noslēgumā noskaidroti sezonas uzvarētāji, uz starta arī elektro auto

Minišosejas noslēgumā noskaidroti sezonas uzvarētāji, uz starta arī elektro auto(0)

Otrdienas, 6. septembra, pievakarē Biķernieku trasē norisinājās Minišosejas disciplīnas sestais un pēdējais 2016. gada posms. Sezonas noslēgumā uzvaru absolūti un OPEN klasē izcīnīja Artūrs Batraks ar Mitsubishi Lancer Evo VI, aiz sevis atstājot otrā posma uzvarētāju Kristapu Dzīvīti (Audi 80 Quattro) un ar Mitsubishi Lancer Evo VIII braucošo Juri Jevhutu.

кредит онлайн на карту

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.
займы онлайн займы онлайн в Ставропольском крае займы онлайн в Ставрополе
buy viagra cialis levitra online