larboard-semifinal
 

Rimac Concept_One – elektrības pietiks 600 km

Kā vairums superauto, arī Rimac Concept_One izpelnījies lielu uzmanību izstādēs. Šo auto raksturo 1088 zirgspēku jauda un paātrinājums līdz 100 km/h ir tikai 2.8 sekundēs.

Rimac Concept_One pat ir četri dzinēji, katram ritenim savs. Jau jūti no kurienes vējš pūš? Tieši tā – tas ir elektroauto ar 92kW baterijām. Turklāt nevis kaut kāds riebīga paskata Toyota izstrādājums, bet kārtīgs superauto. Ražotājs apgalvo, ka ar šo mašīnu iespējams nobraukt līdz pat 600 km bez uzlādes. Ārējo izskatu izstrādājuši bijušie Pininfarina dizaineri, salonu atkal citi, savs mākslinieks bijis pat vieglmetāla diskiem un pie riepu izstrādēs dienas vadījuši pavisam citi cilvēki.

Neļauj sevi apmānīt ar vārdu Concept_One salikumu, jo auto ir iegādājams. Tikai 980 000 dolāru un tas ir tavs! Kopā būšot 88 gabalu un pirmais jau manīts Monako. Bildēs redzamais kungs ir Monako kroņprincis.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



8 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1KasparsMay 1, 2012, 11:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#2budzisMay 1, 2012, 11:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#3ZuxtersMay 1, 2012, 12:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#4BooMay 1, 2012, 12:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#5Tas pats JānisMay 1, 2012, 13:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#6KasparsMay 1, 2012, 14:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#7budzisMay 1, 2012, 14:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#8ZuxtersMay 1, 2012, 15:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#9BooMay 1, 2012, 15:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#10Tas pats JānisMay 1, 2012, 16:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#11GuruMay 1, 2012, 19:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#12BetonsMay 1, 2012, 19:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#13KujsMay 1, 2012, 19:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


#14GuruMay 1, 2012, 22:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#15BetonsMay 1, 2012, 22:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#16KujsMay 1, 2012, 22:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Kāds mazpazīstams auto ražotājs met izaicinājumu Bugatti, solot izveidot 2000 Zs superauto

Kāds mazpazīstams auto ražotājs met izaicinājumu Bugatti, solot izveidot 2000 Zs superauto(4)

Lai arī superauto izstrāde prasa zināšanas un iespaidīgus materiālos resursus, ik pa laika uzrodas kāda jauna, mazpazīstama kompānija, kas gatava mest izaicinājumu pasaules labākajiem un pieredzes bagātākajiem auto ražotājiem. Šoreiz uzmanības centrā ir nonākusi kompānija Trion SuperCars izstrādātais Nemesis modelis. Izstrādātāji vēsta, ka spēkrats, kura ražošana tiks uzsākta 2016. gadā, būs spējīgs attīstīt 2000 zirgspēku

Audi A9 un kompānijas jaunā dizaina valoda tiks prezentēta jau novembrī

Audi A9 un kompānijas jaunā dizaina valoda tiks prezentēta jau novembrī(0)

Par Audi plāniem jau drīzumā atrādīt jaunu modeli, kas iemiesotu jaunas un vēl neredzētas dizaina līnijas, ziņojām jau septembra pirmajā pusē. Tagad kompānija vēlreiz apstiprinājusi šo faktu, turklāt laidusi klajā arī pirmo attēlu, cenšoties ieintriģēt potenciālos klientus un nozari apskatošos medijus. Sagaidāms, ka kompānijas jaunākā dizaina valoda, kas ar laiku nonāks visos Audi modeļos, vispirms

Ferrari laiž klajā īpaši retu un dārgu modeli

Ferrari laiž klajā īpaši retu un dārgu modeli(2)

Ir pagājuši 60 gadi kopš leģendārais autobūves gigants Ferrari sāka tirgot savus spēkratus Ziemeļamerikā. Lai atzīmētu šo īpašo notikumu, kompānija laidusi klajā arī īpašu modeli – F60 America. Kaut arī F60 America ir veidots uz jau zināmā F12 Berlinetta modeļa bāzes, tas saņēmis arī vairākus uzlabojums. Galvenokārt izmaiņas vērojamas dizainā, kas radušās, pielāgojot izstrādājumu Ziemeļamerikas

Audi autonomās vadības spēkrats centīsies sastādīt konkurenci profesionāliem sacīkšu braucējiem

Audi autonomās vadības spēkrats centīsies sastādīt konkurenci profesionāliem sacīkšu braucējiem(1)

Lai arī autonomās vadības tehnoloģija spēkratos attīstās ātros tempos, tikai retais vadītājs būtu gatavs nodot pilnīgu kontroli pār automobili datoriem un navigācijas sistēmām. Tikmēr auto industrijas giganti, kas iegulda naudu tehnoloģijas attīstīšanā, cenšas pārliecināt, ka tieši autonomās vadības spēkrati iemieso nākotni.  Lai apliecinātu autonomās vadības spēkratu priekšrocības un pārliecinātu par to spēju veiksmīgi pilotēt spēkratu,

Tesla laiž klajā jaunākos Model S spēkratus, kas lepojas ar iespaidīgu jaudu un pilnpiedziņu

Tesla laiž klajā jaunākos Model S spēkratus, kas lepojas ar iespaidīgu jaudu un pilnpiedziņu(0)

Premium klases elektroauto ražotājs Tesla ir laidis klajā jaunu papildinājumu Model S sērijas spēkratiem. Tie ir trīs “D” versijas automobiļi, kas apgādāti ar papildus elektromotoru, nodrošinot pilnpiedziņu. “D” sērijas modeļi ir apgādāti ar diviem elektromotoriem – pa vienam uz katras ass. Šāds risinājums ne tikai nodrošina pilnpiedziņu, bet arī galvu reibinošu paātrinājumu. Tesla vadītājs Elons

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.