larboard-semifinal
 

Rimac Concept_One – elektrības pietiks 600 km

Kā vairums superauto, arī Rimac Concept_One izpelnījies lielu uzmanību izstādēs. Šo auto raksturo 1088 zirgspēku jauda un paātrinājums līdz 100 km/h ir tikai 2.8 sekundēs.

Rimac Concept_One pat ir četri dzinēji, katram ritenim savs. Jau jūti no kurienes vējš pūš? Tieši tā – tas ir elektroauto ar 92kW baterijām. Turklāt nevis kaut kāds riebīga paskata Toyota izstrādājums, bet kārtīgs superauto. Ražotājs apgalvo, ka ar šo mašīnu iespējams nobraukt līdz pat 600 km bez uzlādes. Ārējo izskatu izstrādājuši bijušie Pininfarina dizaineri, salonu atkal citi, savs mākslinieks bijis pat vieglmetāla diskiem un pie riepu izstrādēs dienas vadījuši pavisam citi cilvēki.

Neļauj sevi apmānīt ar vārdu Concept_One salikumu, jo auto ir iegādājams. Tikai 980 000 dolāru un tas ir tavs! Kopā būšot 88 gabalu un pirmais jau manīts Monako. Bildēs redzamais kungs ir Monako kroņprincis.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



8 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1KasparsMay 1, 2012, 11:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#2budzisMay 1, 2012, 11:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#3ZuxtersMay 1, 2012, 12:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#4BooMay 1, 2012, 12:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#5Tas pats JānisMay 1, 2012, 13:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#6KasparsMay 1, 2012, 14:16

Jā, pēdējā laikā ar vien jaudīgākus elektromobīļus taisa, ir arī cerība, ka mums mirstīgajiem kādreiz ar sanāks ar tādiem braukāt, bet iespējams ne ar šo.. :D


#7budzisMay 1, 2012, 14:43

Tulkotajs kads pumpainis, kas rauc degunu par primusu, bet cura bikse par saura pielietojuma auto?
Superelektro tikai apliecina industrijas nespeju radit ko plaspaterinja par pienemamu cenu...


#8ZuxtersMay 1, 2012, 15:25

#2, nevis nespēja, bet nafta kontrolē pasākumu.


#9BooMay 1, 2012, 15:54

Jā, nafta un gāze kontrolē pasākumu un pagaidām labi ka tā! Jo elektromobīļu tehnoloģija pavisam noteikti nav pat tuvu pietiekami attīstīta lai aizstātu degvielas dzinējus!
Visam pamatā ir tā problēma, ka bendžu var ieliet minūtes laikā un doties tālāk, taču lai uzlādētu baterijas, vajadzīga vesela diena!


#10Tas pats JānisMay 1, 2012, 16:37

Brīnums, kā Toyota fani nesāka bļaut par to, kā viņu mīļoto brendu apliek...
Auto jau protams kolosāls un apvienojumā ar 30-100kw vēja ģeneratoru.. kādam Ventspilniekam būtu ļoti dārga, bet kolosāla un ekoloģiska kombinācija...
Šodien šāds rīks, bet rīt jau smukas ikdienas mašīneles...


#11GuruMay 1, 2012, 19:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#12BetonsMay 1, 2012, 19:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#13KujsMay 1, 2012, 19:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


#14GuruMay 1, 2012, 22:00

Vienkārši jāsāk vairak pelnīt! :)
Guru


#15BetonsMay 1, 2012, 22:06

"riebīga paskata Toyota izstrādājums" njā... boot "profesionālisms" pa visām malām spiežas ārā.


#16KujsMay 1, 2012, 22:57

Fufelis viss elektroauto. Litija iegūšana maksā tik cik maksā, tas ir dārgi, jo jāpatērē daudz fosilās enerģijas, lai bagātinātu rūdas ar zemu litija procentu. Pasaulē ir tikai 2 lielas litija atradnes, 1 sāls ezers D-Amerikā, otrs potenciāli ir Afganistāna, kur nav sākta vēl nopeitna ieguve. Runa nav par tā sāls atvešanu no ezera uz pārstrādi, vietējie nabagi ved par kapeikām ar tačkām, tāka izmaksa nav darbaspēkā vai aizturē, bet enerģijā, kas jāiegulda litija izdalīšanai. Akumulators ir dārgs jo ir jāpatērē vairāk naftas litija ieguvei, kā , ja pa taisno to naftu sakurinātu iekš auto iekšdedzes dzinēja. Nekādas tehnoloģiajs to nemainīs. Dabu arī piecūko vairāk viss šis zaļais sviests, tikai piecūko kautkur citur


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem(4)

Francijā bāzētais autobūves uzņēmums Renault ir atrādījis jaunāko lolojumu – Eolab konceptauto. Šis auto nav viss kārtējais supervāģis, kas apgādāts agresīvām dizaina līnijām un jaudīgu dzinēju, bet gan īpaši ekonomisks transportlīdzeklis, kas, visticamāk, uzstādīs jaunus degvielas ekonomijas rekordus. Ir jāmin vien divi skaitļi, lai dotu priekšstatu par iespaidīgo tehnoloģiju, ar ko Renault grasās apgādāt šo

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika(0)

Ceturtdien, 18.septembrī, Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1a no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma laikā tiks svinīgi atklāts arī atjaunotais CSDD klientu apkalpošanas centrs. Tehniskās apskates nakts pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā(2)

Honda HR-V pirmo reizi dienas gaismu ieraudzīja 1998. gadā, bet šī modeļa mūžs nebija ilgs un 2006. gadā tā ražošana tika pārtraukta. Jaunākā informācija gan liecina, ka Honda “atdzīvinās” HR-V nosaukumu, jau nākamajā gadā Eiropas valstīs laižot klajā jauno modeli. Jaunā HR-V debija tiek gaidīta oktobrī plānotajā Parīzes auto izstādē. Taču jau tagad vietne Autocar

Aston Martin atrāda jaunākās paaudzes Lagonda dizainu

Aston Martin atrāda jaunākās paaudzes Lagonda dizainu(9)

Pirms laika vēstījām, ka Aston Martin plāno “atdzīvināt” Lagonda nosaukumu, laižot klajā jaunu luksus klases spēkratu, kas paredzēts realizēšanai Tuvo Austrumu reģionu valstīs. Kamēr pirmie modeļi vēl tiek testēti uz koplietošanas ceļiem, kompānija laidusi klajā spēkrata oficiālos attēlus. Sagaidāms, ka Lagonda tiks piedāvāta ierobežotā skaitā un galvenokārt Tuvo Austrumu valstu iedzīvotajiem. Dotajā brīdī norisinās intensīvs spēkrata

Opel Ampera Eiropā piedzīvo izgāšanos, GM pārtrauks modeļa pārdošanu

Opel Ampera Eiropā piedzīvo izgāšanos, GM pārtrauks modeļa pārdošanu(4)

Spēkrats Opel Ampera, kas ASV pazīstams kā Chevrolet Volt, bet Lielbritānijā nopērkams kā Vauxhall Ampera, bija nopietnākais General Motors (GM) mēģinājums ieviest masveida ražošanā elektroauto, kuram nepieciešamo enerģiju ģenerētu iekšdedzes dzinējs. Tiesa, lai arī cik aizraujošs un ekonomisks šis auto nebūtu, tā cena vienmēr ir bijusi krietni augstāka nekā pircēji vēlējušies maksāt. Rezultātā auto pārdošanas

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.