larboard-semifinal
 

SAAB fani glābj 2013. gada 9-3 Griffin

Kaut katram būtu tādi draugi, kādi ir SAAB. Fanu grupa Saabs United ar visiem spēkiem cenšas saglābt daļu no SAAB vēstures un nākotnes. Pagaidām lielākais Saabs United uzdevums ir SAAB muzeja izglābšana no aizvēršana. Muzeja administrācija paziņoja, ka vēlas izsolīt visas automašīnas. Pat tās, kuras ir ar naudā nenovērtējamu vēsturiski nozīmi.

Saabs United ir izveidojuši visvērtīgāko muzejā esošo spēkratu sarakstu, kas būtu nepieciešams jauna, no ražotāja neatkarīga muzeja izveidei. Trollhattan pilsēta kopā ar SAAB AB lidmašīnu ražotāju un Wallenberg Foundation savākuši 4 miljonus dolāru, lai iegādātu 120 vērtīgāko eksemplāru. Šī gada martā muzejs tika atkal atvērts interesentiem.

Otra lielākā problēma ir tāda, ka daudzi auto palika nesalikti dēļ rūpnīcas slēgšanas pagājušajā gadā. Iesāktais darbs tiek ļoti lēnām pabeigts un pārsvarā tie ir Saab 9-3 Griffin modeļi. Visticamāk, tie tiešām būs pēdējie SAAB auto modeļi. Saabs United vāc ražotāja fanu ziedojumus, lai iegādātu vismaz vienu eksemplāru. Ar SAAB vadību jau viens auto ir sarunāts un Saab 9-3 Griffin ceļos uz jau minēto muzeju. Iegādes izmaksas ir 28 500 EUR, pagaidām ir savākti apmēram 20 000 EUR un palikušas tikai 16 dienas.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



14 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1ZJBGoogleMay 4, 2012, 12:56

Žēl, ka SAAB ir piemeklējis šāds liktenis. :( SAAB bija un joprojām uzskatu par ļoti kvalitatīvām automašīnām. Būtu labāk apsprādzis/bankrotējis BMW, u.c. šādi zvēru dārzu auto, ar kuriem brauc liela daļa urlas..


#2BooMay 4, 2012, 13:01

#1 Debīls esi?


#3ZJBGoogleMay 4, 2012, 13:17

Manis pēc esmu debīls, bet neesu onānists kā tu ieraugot BMW rauj kjepaa.


#4aMay 4, 2012, 13:20

Radits lidot nevar vilkties pa zemi. Amen!


#5:)May 4, 2012, 13:38

#1 nu ja.... onane uz SAAB?


#6asdMay 4, 2012, 13:48

#1 1


#72 idiiotsMay 4, 2012, 14:19

kas ir ? atkal rauj ķepā uz savu veco bumeru ? E30 bļēģ tā iet !!!! iekabināi visiem ne ?


#8BambālsMay 4, 2012, 15:03

Kaut kādi lohi te savākušies un dročī uz mašīnām.


#9Hmm..May 4, 2012, 15:08

Nu SAABiem patiešām nav ne vainas. Protams, īsti SAABi bija tie, kurus ražoja pirms iemaisījās GM.


#10ZJBGoogleMay 4, 2012, 15:56

Žēl, ka SAAB ir piemeklējis šāds liktenis. :( SAAB bija un joprojām uzskatu par ļoti kvalitatīvām automašīnām. Būtu labāk apsprādzis/bankrotējis BMW, u.c. šādi zvēru dārzu auto, ar kuriem brauc liela daļa urlas..


#11BooMay 4, 2012, 16:01

#1 Debīls esi?


#12ZJBGoogleMay 4, 2012, 16:17

Manis pēc esmu debīls, bet neesu onānists kā tu ieraugot BMW rauj kjepaa.


#13aMay 4, 2012, 16:20

Radits lidot nevar vilkties pa zemi. Amen!


#14:)May 4, 2012, 16:38

#1 nu ja.... onane uz SAAB?


#15asdMay 4, 2012, 16:48

#1 +1


#16whaaMay 4, 2012, 16:56

Ir žēl, ja mūžībā aiziet jebkurš ilggadējs autoražotājs.
Nekad neesmu bijis SAAB īpašnieks, bet sava burvība bija arī šajos auto.
Protams, šodien strauji progresē tie paši Hyundai un KIA, bet vai tad tāds SAAB bija un ir sliktāks par tiem korejiešiem? Sena vēsture, savas dizaina iezīmes, savi niķi un kaprīzes... Lai nu kā, betz uzsjatu, tas ir tikai laika jautājums, kad atkal kādam bagātniekam ienāks galvā ideja veco labo SAAB reanimēt.


#172 idiiotsMay 4, 2012, 17:19

kas ir ? atkal rauj ķepā uz savu veco bumeru ? E30 bļēģ tā iet !!!! iekabināi visiem ne ?


#18BambālsMay 4, 2012, 18:03

Kaut kādi lohi te savākušies un dročī uz mašīnām.


#19Hmm..May 4, 2012, 18:08

Nu SAABiem patiešām nav ne vainas. Protams, īsti SAABi bija tie, kurus ražoja pirms iemaisījās GM.


#20whaaMay 4, 2012, 19:56

Ir žēl, ja mūžībā aiziet jebkurš ilggadējs autoražotājs.
Nekad neesmu bijis SAAB īpašnieks, bet sava burvība bija arī šajos auto.
Protams, šodien strauji progresē tie paši Hyundai un KIA, bet vai tad tāds SAAB bija un ir sliktāks par tiem korejiešiem? Sena vēsture, savas dizaina iezīmes, savi niķi un kaprīzes... Lai nu kā, betz uzsjatu, tas ir tikai laika jautājums, kad atkal kādam bagātniekam ienāks galvā ideja veco labo SAAB reanimēt.


#21onanistsMay 5, 2012, 07:56

Es onaneju uz žiguli :P


#22onanistsMay 5, 2012, 10:56

Es onaneju uz žiguli :P


#23BMW fansMay 6, 2012, 14:39

Man sābs patīk, pats domāju sev iegādāties 9-3 otrā izlaiduma modelīti. Smuki un gaitā labi autiņi. Arī 9-5 ļoti līdzeni iet pa lv ceļiem, pietam ar savu aprīkojumu ir lētāki kā konkurenti.
Diemžēl ir arī savi mīnusi, bet kur nu tādus neatradīsim.
Un palasam par SAAB 900 Turbo modeli. Leģendari, ne?


#24dddMay 6, 2012, 15:12

un servisā atdot visus mūža ietaupījumus par saab remontu :D


#25BMW fansMay 6, 2012, 17:39

Man sābs patīk, pats domāju sev iegādāties 9-3 otrā izlaiduma modelīti. Smuki un gaitā labi autiņi. Arī 9-5 ļoti līdzeni iet pa lv ceļiem, pietam ar savu aprīkojumu ir lētāki kā konkurenti.
Diemžēl ir arī savi mīnusi, bet kur nu tādus neatradīsim.
Un palasam par SAAB 900 Turbo modeli. Leģendari, ne?


#26dddMay 6, 2012, 18:12

un servisā atdot visus mūža ietaupījumus par saab remontu :D


#27krūmsMay 7, 2012, 07:06

Ja pediņi nebūtu sabojājuši SAAB auru un maksātu reizes 2 lētāk, būtu neko mašīna!


#28krūmsMay 7, 2012, 10:06

Ja pediņi nebūtu sabojājuši SAAB auru un maksātu reizes 2 lētāk, būtu neko mašīna!


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Audi strādā pie modeļa, kas ieņems augstāko pakāpienu kompānijas spēkratu hierarhijā

Audi strādā pie modeļa, kas ieņems augstāko pakāpienu kompānijas spēkratu hierarhijā(0)

Jaunākā informācija vēsta, ka Audi strādā pie luksus klases četrdurvju spēkrata, kas ieņems kompānijas hierarhijas augstāko pakāpienu. Sagaidāms, ka tas būs A9 modelis, kura konceptversija, visticamāk, tiks atrādīta jau novembrī. Neoficiāla informācija vēsta, ka vairāk nekā piecus metrus garais spēkrats tiks ietērpts alumīnija korpusā. Tā eksterjers varēs lepoties ar jaunām dizaina iezīmēm, bet zem motora

Jau novembrī Latvijā ieripos jaunais Ford Focus

Jau novembrī Latvijā ieripos jaunais Ford Focus(3)

Jau novembrī Latvijā būs nopērkams jaunais Ford Focus modelis, kas ir līdz pat 19% ekonomiskāks un saražo ievērojami mazāk kaitīgo izmešu. Turklāt tas būs vienīgais automobilis Eiropā, kas būs pieejams komplektācijā ar 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinēju. Jaunais Focus būs pirmais automobilis Eiropā ar jauno 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinēju, kā arī tas pirmo reizi būs pieejams

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem(4)

Francijā bāzētais autobūves uzņēmums Renault ir atrādījis jaunāko lolojumu – Eolab konceptauto. Šis auto nav viss kārtējais supervāģis, kas apgādāts agresīvām dizaina līnijām un jaudīgu dzinēju, bet gan īpaši ekonomisks transportlīdzeklis, kas, visticamāk, uzstādīs jaunus degvielas ekonomijas rekordus. Ir jāmin vien divi skaitļi, lai dotu priekšstatu par iespaidīgo tehnoloģiju, ar ko Renault grasās apgādāt šo

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika(0)

Ceturtdien, 18.septembrī, Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1a no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma laikā tiks svinīgi atklāts arī atjaunotais CSDD klientu apkalpošanas centrs. Tehniskās apskates nakts pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā(2)

Honda HR-V pirmo reizi dienas gaismu ieraudzīja 1998. gadā, bet šī modeļa mūžs nebija ilgs un 2006. gadā tā ražošana tika pārtraukta. Jaunākā informācija gan liecina, ka Honda “atdzīvinās” HR-V nosaukumu, jau nākamajā gadā Eiropas valstīs laižot klajā jauno modeli. Jaunā HR-V debija tiek gaidīta oktobrī plānotajā Parīzes auto izstādē. Taču jau tagad vietne Autocar

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.