Smart apstiprina elektriskā skutera tirdzniecības uzsākšanu 2014. gadā

Mazo pilsētas automašīnu ražotājs Smart ir apstiprinājis sava koncepta elektriskā skutera ražošanas uzsākšanu.

Pirmo reizi Smart elektro skuteri varēja apskatīt 2010. gada Parīzes autošovā. Smart beidzot ir apstiprinājis tā ražošanas uzsākšanu un pie pircējiem elektro skuters nonāks 2014. gadā. Ražotājs ir nolēmis vēl nedaudz uzlabot skutera modeli, lai tas atbilstu lietotāju vajadzībām un jaunajām tehnoloģiskajām iespējām.

Iepriekš izrādītais koncepta elektriskais skuters bija aprīkots ar 48 voltu litija akumulatoru un 5 zirgspēku elektrodzinēju. Maksimālais ātrums tobrīd bija ierobežots pie 45 km/h, lai skuters bez uzlādes spētu nobraukt 100 km.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



4 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1SchweizerMay 14, 2012, 12:51

1) Interesanti protams, ka SMARTs to ražos. Uzticamības sajūta protams ir.
2) Foršs dizains.

Bet nu nekādi pionieri šajā jomā viņi gluži nav........


#2budzisMay 14, 2012, 12:57

Visu nosaka cena. Baidos, ka ta bus tada, ka izdevigak bus nopirkt Loganu un braukt ar benzinu


#3to budzisMay 14, 2012, 13:02

daudz ko nosaka ari laika apstakli ... viena otra eiropas valsti ar skuteru var braukt 10 menesus gada atskiriba no mums


#4SchweizerMay 14, 2012, 15:51

1) Interesanti protams, ka SMARTs to ražos. Uzticamības sajūta protams ir.
2) Foršs dizains.

Bet nu nekādi pionieri šajā jomā viņi gluži nav........


#5budzisMay 14, 2012, 15:57

Visu nosaka cena. Baidos, ka ta bus tada, ka izdevigak bus nopirkt Loganu un braukt ar benzinu


#6to budzisMay 14, 2012, 16:02

daudz ko nosaka ari laika apstakli ... viena otra eiropas valsti ar skuteru var braukt 10 menesus gada atskiriba no mums


#7ekspertsMay 14, 2012, 19:47

Labāk paņem ķīnas rolerīti, labs un ekanomisks līdz zināmam brīdim, kad sāk lūzt pārdod avi met ārā...


#8ekspertsMay 14, 2012, 22:47

Labāk paņem ķīnas rolerīti, labs un ekanomisks līdz zināmam brīdim, kad sāk lūzt pārdod avi met ārā...


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(7)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.