larboard-semifinal
 

Toyota atklāj sērijveida GT 86 izskatu un jaudas rādītājus

Beidzot tas ir noticis! Toyota Tokijas auto izstādē prezentējusi savu jauno sporta auto GT 86, kas izstrādes laikā vēl tika saukts par FT 86. Ar boksera dzinēju un aizmugurējo piedziņu apveltītais spēkrats tirdzniecībā nonāks 2012. gada vasarā, un konkurēs ar tehniski identisko Subaru BRZ.

Toyota un Subaru sadarbības projektā uzdevumi bija skaidri sadalīti – Subaru nodrošina jaunā modeļa tehnisko platformu, ieskaitot boksera dzinēju, savukārt Toyota gādā par tiešās iesmidzināšanas degvielas sistēmu un dizainu. Kas no tā sanācis? Kompakts sporta auto ar efektīvu dizainu, mazu svaru un pietiekamu jaudu.

Zem dzinēja pārsega atrodas divu litru boksera dzinējs, kas pie 7000 apgr./min. attīsta 200 Zs, bet maksimālais griezes moments atrodas pie 6600 apgr./min. un ir 205 Nm. Dinamikas rādītāji un maksimālais ātrums vēl nav publicēti, tomēr ir zināmi automašīnas izmēri – garums 4,24 metri, augstums 1,28 metri, bet riteņu bāzes garums 2,57 metri.

Tāpat zināms vēl neizpaustās pašmasas sadalījums pa asīm – 53:47, kas uzskatāms par ļoti labu rādītāju. Dzinējs tiks sajūgts ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, savukārt aizmugurējais reduktors jau standartā būs apveltīts ar bloķējošo elementu. Toyota sola, ka, pateicoties iepriekš minētajam un zemajam smaguma centram, GT 86 konkurentu vadāmības ziņā nebūšot.

Vizuāli nekādu pārsteigumu nav, jo praktiski visās lielākajās auto izstādēs Toyota jau bija izrādījusi vairākus šī modeļa konceptus. Priekšas daļu raksturo slīpie lukturi un lielā centrālā gaisa atvere, ko papildina izteiktie priekšējie un aizmugurējie spārni. Aizmugurē dominē difuzors, kurā iestrādātas divas iespaidīga izmēra izplūdes izejas.

Salons veidots tikpat sportisks kā āriene. Klasiska dizaina trīs spieķu stūre, centrāli novietots tahometrs ar baltu fonu, un apaļā kulise gādā par atbilstošu gaisotni. To visu papildina alumīnija pedāļu uzlikas, interesanta dizaina slēdži un sportā sēdekļi, kas apdarināti ar melnu ādu un sarkanām šuvēm.

Toyota GT 86 kopā ar Subaru BRZ pircēju meklējumos dosies sākot ar nākamā gada vasaru, kad centīsies konkurēt ar augstākas līgas konkurentiem kā Hyundai Genesis, Nissan 370Z un 1. sērijas BMW. Abi spēkrati tiks būvēti Japānā, un to cena Eiropā solās būt zem 30 000 eiro.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



6 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1666November 28, 2011, 17:38

Man patīk un aizmugures piedziņa vien jau ir bauda visaugstākajā pakāpē.


#2666November 28, 2011, 19:38

Man patīk un aizmugures piedziņa vien jau ir bauda visaugstākajā pakāpē.


#3matainsNovember 28, 2011, 20:40

vizuāli mazda rx-8 ar citiem lukturiem. varēja jau šo gadiem loloto bŗīnumu oriģinālāku izveidot.


#4matainsNovember 28, 2011, 22:40

vizuāli mazda rx-8 ar citiem lukturiem. varēja jau šo gadiem loloto bŗīnumu oriģinālāku izveidot.


#5likkeNovember 28, 2011, 23:15

more tits


#6likkeNovember 29, 2011, 01:15

more tits


#7AndroiidsNovember 29, 2011, 05:50

konkurents 370Z?! spēcīgi vārdi!


#8AndroiidsNovember 29, 2011, 07:50

konkurents 370Z?! spēcīgi vārdi!


#9asdNovember 29, 2011, 10:32

hadeni atstaja dievu vara :D


#10asdNovember 29, 2011, 12:32

hadeni atstaja dievu vara :D


#11_December 4, 2011, 11:14

Tur jau no jaudas nav ne smakas.


#12_December 4, 2011, 13:14

Tur jau no jaudas nav ne smakas.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem(4)

Francijā bāzētais autobūves uzņēmums Renault ir atrādījis jaunāko lolojumu – Eolab konceptauto. Šis auto nav viss kārtējais supervāģis, kas apgādāts agresīvām dizaina līnijām un jaudīgu dzinēju, bet gan īpaši ekonomisks transportlīdzeklis, kas, visticamāk, uzstādīs jaunus degvielas ekonomijas rekordus. Ir jāmin vien divi skaitļi, lai dotu priekšstatu par iespaidīgo tehnoloģiju, ar ko Renault grasās apgādāt šo

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika(0)

Ceturtdien, 18.septembrī, Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1a no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma laikā tiks svinīgi atklāts arī atjaunotais CSDD klientu apkalpošanas centrs. Tehniskās apskates nakts pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā(2)

Honda HR-V pirmo reizi dienas gaismu ieraudzīja 1998. gadā, bet šī modeļa mūžs nebija ilgs un 2006. gadā tā ražošana tika pārtraukta. Jaunākā informācija gan liecina, ka Honda “atdzīvinās” HR-V nosaukumu, jau nākamajā gadā Eiropas valstīs laižot klajā jauno modeli. Jaunā HR-V debija tiek gaidīta oktobrī plānotajā Parīzes auto izstādē. Taču jau tagad vietne Autocar

Aston Martin atrāda jaunākās paaudzes Lagonda dizainu

Aston Martin atrāda jaunākās paaudzes Lagonda dizainu(9)

Pirms laika vēstījām, ka Aston Martin plāno “atdzīvināt” Lagonda nosaukumu, laižot klajā jaunu luksus klases spēkratu, kas paredzēts realizēšanai Tuvo Austrumu reģionu valstīs. Kamēr pirmie modeļi vēl tiek testēti uz koplietošanas ceļiem, kompānija laidusi klajā spēkrata oficiālos attēlus. Sagaidāms, ka Lagonda tiks piedāvāta ierobežotā skaitā un galvenokārt Tuvo Austrumu valstu iedzīvotajiem. Dotajā brīdī norisinās intensīvs spēkrata

Opel Ampera Eiropā piedzīvo izgāšanos, GM pārtrauks modeļa pārdošanu

Opel Ampera Eiropā piedzīvo izgāšanos, GM pārtrauks modeļa pārdošanu(4)

Spēkrats Opel Ampera, kas ASV pazīstams kā Chevrolet Volt, bet Lielbritānijā nopērkams kā Vauxhall Ampera, bija nopietnākais General Motors (GM) mēģinājums ieviest masveida ražošanā elektroauto, kuram nepieciešamo enerģiju ģenerētu iekšdedzes dzinējs. Tiesa, lai arī cik aizraujošs un ekonomisks šis auto nebūtu, tā cena vienmēr ir bijusi krietni augstāka nekā pircēji vēlējušies maksāt. Rezultātā auto pārdošanas

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.