Vērmanes dārzā ikviens tika aicināts atjaunot zināšanas pirmās palīdzības sniegšanā

Starptautisko pirmās palīdzības sacensību “Contest 2012″ laikā Vērmanes dārzā arī ikviens garāmgājējs tika aicināts atjaunot zināšanas pirmās palīdzības sniegšanā.

Latvijas Samariešu apvienības pārstāvji stāstīja, ka šī ir lieliska iespēja rīdziniekiem un pilsētas viesiem pārbaudīt savas zināšanas pirmās palīdzības sniegšanā. Tiem, kuri nav informēti kā sniegt pirmo palīdzību, izlīdz zinoši pirmās palīdzības pasniedzēji un jaunieši, kuri Latviju pārstāvējuši starptautiskās pirmās palīdzības sacensībās.

Trīs dienas Rīgā norisinās starptautiskas pirmās palīdzības sacensības “Contest 2012″. Vakar, sacensību pirmajā dienā, dažādu valstu dalībniekiem bija jādemonstrē teorētiskās zināšanas, savukārt šodien ir sacensību praktiskā diena, kad pilsētvidē vairākas vietās ir izveidoti punkti, kur inscenēti dažādi nelaimes gadījumi. Vērmanes dārzā komandu dalībniekiem jādemonstrē iemaņas pirmās palīdzības sniegšanā, pareizi elpinot, savukārt Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejā inscenēta vilciena un automašīnas sadursme, kurā cietuši cilvēki.

Sacensībās piedalās 16 komandas no samariešu organizācijām Eiropā. Komandās darbojas jaunieši vecumā no 12 līdz 20 gadiem, kuri iepriekš ir izturējuši nacionālo sacensību atlases kārtas un apliecinājuši sevi kā labākos pirmās palīdzības sniedzējus savā valstī.

Starptautiskās sacensības veido teorētiskais tests un pilsētas spēle, kuras laikā septiņās darba stacijās ir inscenēti negadījumi. Darba staciju vada un organizē Latvijas Samariešu apvienības pirmās palīdzības pasniedzēji, bet sacensību dalībnieku prasmes un rīcību vērtē tiesneši – pirmās palīdzības pasniedzēji.

Samariešu organizācijas visā pasaulē nodarbojas ar apmācību pirmajā palīdzībā. Reizi divos gados notiek starptautiskās sacensības pirmās palīdzības sniegšanā “Contest”, kuras brīvprātīgi uzņemas organizēt kāda no samariešu organizācijām.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



0 komentāriatpakaļ uz rakstu

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(7)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.