larboard-semifinal
 

Volvo paši atzīst, ka viņu ražojumi nav pietiekami vienkārši

Volvo jaunais valdes priekšsēdētājs Stefan Jacoby (bijušais Volkswagen ASV divīzijas šefs) atzīst, ka zviedru autoražotājs rada pārāk sarežģītus spēkratus.

Uzņēmumam ir jāsāk domāt par automašīnas vienkāršošanu, jo pēdējos 15 gadus Volvo ir izcēlies ar ļoti lielu pogu skaitu salonā un ne pārāk ērtu pielietojumu. Daudzi Volvo īpašnieki nespēj vai nevēlas izmantot lielāko iespēju daļu, ko piedāvā automašīna un tas ir nepārdomātu risinājumu dēļ.

Jaunā Volvo stratēģija būs atkal padarīt vadītāju par galveno, nevis lai viņš kalpotu automašīnai. Pētījums rāda, ka apmēram 75% Volvo iespēju netiek izmantotas ikdienā. Protams, kārtējo reizi tiek pieminēts Apple darinātais telefons – tas esot ērts un intuitīvs, tādēļ pircējiem tik ļoti iet pie sirds.

Volvo nav vienīgais automašīnu ražotājs, kuram būtu problēmas ar pogu daudzumu. Mūžīgais moceklis Saab bieži slimoja ar šo pašu slimību – visi brīvie laukumi tika noklāti ar podziņu gūzmu un to pielietojumu apzīmēja ar sīkām zīmēm un burtiem. Pat stāvošam auto nācās grūti piemeklēt vēlamo funkciju, kur nu vēl kustībā esošam.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



8 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1VārdsJune 26, 2012, 09:29

Daudz labāk, ka ir daudz tās pogas nevis lien caur neskaitāmām izvēlnēm


#2AnonīmsJune 26, 2012, 09:53

nu nav jau tik traki. laikam volvo vienkārši ir vienīgie, kas pagaidām par to iedomājas


#3Hmm..June 26, 2012, 10:18

Ļoti vienkārši - zviedri ir gudri. Protams, vidusmēra amerikānim būs problēmas ar pogu apgūšanu. Bet, ja domā ar galvu, gan Volvo, gan Saab, viss ir saprotams.


#423June 26, 2012, 11:42

Volvo manā skatījumā ir viena no labākajam mašīnām ko vien var nopirkt.


#5saabJune 26, 2012, 11:51

Nu, tur ir riktīgi jāiedzer (tā lai trīskāršojas), lai SAAB'am saskatītu podziņu gūzmu uz paneļa.


#6VārdsJune 26, 2012, 12:29

Daudz labāk, ka ir daudz tās pogas nevis lien caur neskaitāmām izvēlnēm


#7AnonīmsJune 26, 2012, 12:53

nu nav jau tik traki. laikam volvo vienkārši ir vienīgie, kas pagaidām par to iedomājas


#8Hmm..June 26, 2012, 13:18

Ļoti vienkārši - zviedri ir gudri. Protams, vidusmēra amerikānim būs problēmas ar pogu apgūšanu. Bet, ja domā ar galvu, gan Volvo, gan Saab, viss ir saprotams.


#923June 26, 2012, 14:42

Volvo manā skatījumā ir viena no labākajam mašīnām ko vien var nopirkt.


#10saabJune 26, 2012, 14:51

Nu, tur ir riktīgi jāiedzer (tā lai trīskāršojas), lai SAAB'am saskatītu podziņu gūzmu uz paneļa.


#11kJune 26, 2012, 16:33

mazāk pogu, lētākas ražošanas izmaksas, lētākas izmaksas lielāka peļņa, jo jauno volvo cenu neviens tāpat nesamazinās. Vispār reti kuram tik auto strauji krītas cena pirmajos gados.


#12kJune 26, 2012, 19:33

mazāk pogu, lētākas ražošanas izmaksas, lētākas izmaksas lielāka peļņa, jo jauno volvo cenu neviens tāpat nesamazinās. Vispār reti kuram tik auto strauji krītas cena pirmajos gados.


#13viedaisJune 27, 2012, 08:16

Ko ņematies, kādas te pogas! Parasta bezmaksas reklāma, tikpat izplatīta, kā "defektu" bezmaksas novēršanas kampaņa.


#14viedaisJune 27, 2012, 11:16

Ko ņematies, kādas te pogas! Parasta bezmaksas reklāma, tikpat izplatīta, kā "defektu" bezmaksas novēršanas kampaņa.


#15huuJuly 4, 2012, 10:20

Pilnīgi nepiekrītu! Viss ir intuitīvi un nesarežģīti! Sapratu no pirmās lietošanas dienas.


#16huuJuly 4, 2012, 13:20

Pilnīgi nepiekrītu! Viss ir intuitīvi un nesarežģīti! Sapratu no pirmās lietošanas dienas.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem

Renault atrāda Eolab – auto, kas patērē vien 0,8 litrus degvielas uz katriem 100 kilometriem(4)

Francijā bāzētais autobūves uzņēmums Renault ir atrādījis jaunāko lolojumu – Eolab konceptauto. Šis auto nav viss kārtējais supervāģis, kas apgādāts agresīvām dizaina līnijām un jaudīgu dzinēju, bet gan īpaši ekonomisks transportlīdzeklis, kas, visticamāk, uzstādīs jaunus degvielas ekonomijas rekordus. Ir jāmin vien divi skaitļi, lai dotu priekšstatu par iespaidīgo tehnoloģiju, ar ko Renault grasās apgādāt šo

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika

Rēzeknes Tehniskās apskates naktī tiks piedāvāta bezmaksas automobiļu diagnostika(0)

Ceturtdien, 18.septembrī, Rēzeknē, Jupatovkas ielā 1a no plkst.19:00 līdz 24:00 notiks Tehniskās apskates nakts. Tās devīze – „Mēs par drošu auto!”. Pasākuma laikā tiks svinīgi atklāts arī atjaunotais CSDD klientu apkalpošanas centrs. Tehniskās apskates nakts pasākuma nolūks ir mudināt autobraucējus piedalīties ceļu satiksmē ar drošiem un tehniskā kārtībā esošiem transportlīdzekļiem, lai neapdraudētu ne savu, ne

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā

Honda “atdzīvinās” HR-V krosoveru, cerot uzlabot realizācijas rādītājus Eiropā(2)

Honda HR-V pirmo reizi dienas gaismu ieraudzīja 1998. gadā, bet šī modeļa mūžs nebija ilgs un 2006. gadā tā ražošana tika pārtraukta. Jaunākā informācija gan liecina, ka Honda “atdzīvinās” HR-V nosaukumu, jau nākamajā gadā Eiropas valstīs laižot klajā jauno modeli. Jaunā HR-V debija tiek gaidīta oktobrī plānotajā Parīzes auto izstādē. Taču jau tagad vietne Autocar

Aston Martin atrāda jaunākās paaudzes Lagonda dizainu

Aston Martin atrāda jaunākās paaudzes Lagonda dizainu(9)

Pirms laika vēstījām, ka Aston Martin plāno “atdzīvināt” Lagonda nosaukumu, laižot klajā jaunu luksus klases spēkratu, kas paredzēts realizēšanai Tuvo Austrumu reģionu valstīs. Kamēr pirmie modeļi vēl tiek testēti uz koplietošanas ceļiem, kompānija laidusi klajā spēkrata oficiālos attēlus. Sagaidāms, ka Lagonda tiks piedāvāta ierobežotā skaitā un galvenokārt Tuvo Austrumu valstu iedzīvotajiem. Dotajā brīdī norisinās intensīvs spēkrata

Opel Ampera Eiropā piedzīvo izgāšanos, GM pārtrauks modeļa pārdošanu

Opel Ampera Eiropā piedzīvo izgāšanos, GM pārtrauks modeļa pārdošanu(4)

Spēkrats Opel Ampera, kas ASV pazīstams kā Chevrolet Volt, bet Lielbritānijā nopērkams kā Vauxhall Ampera, bija nopietnākais General Motors (GM) mēģinājums ieviest masveida ražošanā elektroauto, kuram nepieciešamo enerģiju ģenerētu iekšdedzes dzinējs. Tiesa, lai arī cik aizraujošs un ekonomisks šis auto nebūtu, tā cena vienmēr ir bijusi krietni augstāka nekā pircēji vēlējušies maksāt. Rezultātā auto pārdošanas

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.