VW izgatavo unikālu Beetle formas haizivju pētāmo būri

Kopš 1988. gada Discovery Channel rāda vienu nedēļu garu programmu paketi par haizivīm. Parasti “hazivju ziņas” tiek raidītas jūlijā vai augustā.

Šī gada Shark Week programmu Discovery Channel demonstrēs no 12. līdz 16. augustam un Volkswagen Amerikas divīzija ir galvenie sponsori un reklāmas devēji.

Vācu auto ražotājs nolēmis, ka reklāmai jābūt ne tikai reklāmu pauzēs un izgatavojis unikālu “Volkswagen Beetle Shark Observation Cage” (VW Beetle Haizivju Novērojamo Būri). Tajā tiks sēdināti iekšā nirēji un auto karkass pārvietosies pa okeāna gultni.

Beetle formas būris būs redzams trīs minūti garos video.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



2 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1JohnieJuly 28, 2012, 17:23

Ja vini ar sadu dosies pie bulhaizivim, tigerhaizivim vai lielajam baltajam tad atri vien tiks apesti:))


#2JohnieJuly 28, 2012, 20:23

Ja vini ar sadu dosies pie bulhaizivim, tigerhaizivim vai lielajam baltajam tad atri vien tiks apesti:))


#3G6July 30, 2012, 07:19

Jā, haizivis sākumā pašus papētīs un tad uz aci gardākie eksemplāri tiks notiesāti :)


#4G6July 30, 2012, 10:19

Jā, haizivis sākumā pašus papētīs un tad uz aci gardākie eksemplāri tiks notiesāti :)


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(7)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.