Žurnāla TopGear Latvija otrais numurs jau pārdošanā!

Pagājušās nedēļas nogalē pārdošanā nonāca žurnāla TopGear Latvija otrais numurs, kas arī dažādu interesantu rakstu, apskatu un piedzīvojumu pilns.

Arī šomēnes žurnāls TopGear Latvija 160 lappusēs tevi vedīs apkārt pasaulei un ļaus izbaudīt aizraujošākos auto, interesantākās personības un avantūras, kas tikai retajam būtu pa spēkam.

Žurnāla aprīļa numurā lasiet:

  • Klārksona psihoterapija ar C63 AMG Black un M3 GTS
  • Nissan Juke–R uzšķērž pasaules ātrākos superauto
  • Aerodinamika – zinātne vai melnā maģija?
  • Superbird – ekstrēms veltījums ekstrēmai leģendai
  • AC/DC solists Braiens Džonsosn sarīko 24h elli Deitonā
  • Smart + gaisa balons? 200 metru klīrenss!
  • TG īpašais motociklistu klasifikators
  • Klārksona, Hamonda un Meja prātojumi par eksistenciālām tēmām

… un apmēram miljons citu interesantu lietu!

Žurnāls TopGear Latvija tiek izdots kopš 2012. gada marta un pie lasītājiem tas dodies 10 reizes gadā. Žurnāls nopērkams preses tirdzniecības vietās visā Latvijā un tā cena ir Ls 1.90, bet abonējot Ls 1.70.

Seko TopGear Latvija jaunumiem Twitter, Draugiem.lv, vai Facebook.com.

Žurnālu abonēt iespējams www.abone.lv vai www.pasts.lv.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



8 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1šņagaApril 2, 2012, 13:20

jāieiet Narvesenā pašķirstīt.


#2mmmApril 2, 2012, 13:32

Finansu KRIZE GRIDA!!!


#3karlisApril 2, 2012, 13:43

Izskatās interesanti ... ceru nebūs kā ūdeņainais TopGear US kur galīgi čaļi nemāk veidot savu TopGear


#4mr awsomeApril 2, 2012, 14:49

to #3 tagad Uk top gear sākt palikt garlaicīgs, pat liekās, ka viņi ir izmēluši visu, ko varējuši, tādēļ tagad arī skatos top gear USA, jo tur ir svaigi neizsmelti cilvēki, un nevaig skatīties ar domu salīdzināt abus šovus, tad viss būs ok!


#5karlisApril 2, 2012, 15:07

neskatos jau ar domu, lai salīdzinātu ... vienkārši skatoties visu laiku tu jūti, kā šovam viscaur plūst mēģinājums atdarināt TopGear UK ... un diemžēl diezgan zemā kvalitātes līmenī ... UK variantu vienmēr prieks skatīties, kur pretī US variantu skatoties sajūta tāda, ka mani kā skatītāju par retardu uzskata... kā rezultātā ir piedodami šķidri izgājieni


#6hhaaApril 2, 2012, 15:24

šis izskatās pēc uk top gear žurnāla februāris.


#7šņagaApril 2, 2012, 16:20

jāieiet Narvesenā pašķirstīt.


#8mmmApril 2, 2012, 16:32

Finansu KRIZE GRIDA!!!


#9karlisApril 2, 2012, 16:43

Izskatās interesanti ... ceru nebūs kā ūdeņainais TopGear US kur galīgi čaļi nemāk veidot savu TopGear


#10mr awsomeApril 2, 2012, 17:49

to #3 tagad Uk top gear sākt palikt garlaicīgs, pat liekās, ka viņi ir izmēluši visu, ko varējuši, tādēļ tagad arī skatos top gear USA, jo tur ir svaigi neizsmelti cilvēki, un nevaig skatīties ar domu salīdzināt abus šovus, tad viss būs ok!


#11karlisApril 2, 2012, 18:07

neskatos jau ar domu, lai salīdzinātu ... vienkārši skatoties visu laiku tu jūti, kā šovam viscaur plūst mēģinājums atdarināt TopGear UK ... un diemžēl diezgan zemā kvalitātes līmenī ... UK variantu vienmēr prieks skatīties, kur pretī US variantu skatoties sajūta tāda, ka mani kā skatītāju par retardu uzskata... kā rezultātā ir piedodami šķidri izgājieni


#12hhaaApril 2, 2012, 18:24

šis izskatās pēc uk top gear žurnāla februāris.


#13:)April 2, 2012, 19:07

Man patiik,pirmais jau ir,sito arii noprikshu riit,tikai laikam jau par veelu aboneet ir ja 2 zurnali nopirkti buus!


#14:)April 2, 2012, 22:07

Man patiik,pirmais jau ir,sito arii noprikshu riit,tikai laikam jau par veelu aboneet ir ja 2 zurnali nopirkti buus!


#15AnonīmsApril 3, 2012, 20:34

kurš vispār pērk žurnālus????


#16AnonīmsApril 3, 2012, 23:34

kurš vispār pērk žurnālus????


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits

Pēc CSDD kampaņas „Dzīvības josta” par 6% pieaug drošības jostu lietotāju skaits(0)

Saskaņā ar automašīnu plūsmas novērojuma rezultātiem, drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas „Dzīvības josta” norises laikā ir palielinājies par 6 procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties). Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri,

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?

Kādu automašīnu iespējams nopirkt par 500 vai mazāk eiro?(7)

No „žiguļa”, kuram nav bremžu, no rūsas saēstas „Alfa Romeo” līdz dažu desmitu gadu vecam „Audi”, ar kuru pagriezienā braucot, autovadītājs riskētu pazaudēt izpūtēju. Tādas automašīnas iespējams nopirkt, ja kabatā ir tikai 500 vai mazāk eiro, apgalvo valstī lielākā transporta sludinājumu portāla LATAUTO.lv pārstāvji.

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu

“Drive eO” atklājuši, kā palielināt 1 megavata auto ātrumu(1)

Ogrē konstruētā elektroauto “PP03” komanda, gatavojoties svētdienas startam Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās, veikusi eksperimentu, lai vēl vairāk palielinātu 1 megavata elektroauto ātrumu. Eksperiments attaisnojis cerības un treniņbraucienos Latvijas komanda uzrādījusi absolūti ātrāko rezultātu starp visām komandām.

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku

“Drive eO” kvalifikācijas braucienā uzrāda labāko laiku(2)

Latvijā ražotais elektriskais sacīkšu auto “eO PP03” ar pilotu Rīsu Millenu pie stūres Paikspīkas kalnābraukšanas sacensībās ASV kvalifikācijas braucienā trases augšējā sekcijā uzrādījis labāko laiku elektroauto klasē.

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

CSDD aicina „ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris(3)

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas „Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku nosaukumu „Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi) pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.