Zoom Ierakstīts Augusts 21, 2009 Share Ierakstīts Augusts 21, 2009 Sveiki. Manam velosipēdam attaicās strādāt aizmugurējie ātrumi. Trosīti nospiriego/atlaiž, bet nepārslēdzās. Es sarugulēju visu tāpat, kā otram velosipēdam, bet tāpat rīstās. Kādu reizi pārslēdzās, kādu nē. Cik atradu var 3 vietās regulēt. Pašu trosīti var pieskrūvēt un divas skrūvītes L un H. Gribas ar šo problēmu pašam tik galā. Varbūt kāds īsi var apstāstīt ko šis L un H skrūvītes dara? Cik saprotu viena regulē augšu un otra apakšu. Bet kā viņas ietekmē darbību neesmu sapratis, jo fiziski es neredzēju, ka kaut kas tur pievilkās vai locījās. Paldies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieris Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 1.Atbrīvo trosīti un pārbaudi vai spriegojot neķeras 2.Noņem ķēdi un bez trosītes parslēdzēju pārbaudi vai kustas no viena galējā stavokļa līdz otram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rihs Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Kad nomainīju zobratus arī īsti nelikās ātrumos. Paregulēju pašu trosīti pie aizmugurējā pārslēga uz iekšu vai āru. Un viss šancē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cepums89 Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Kas par pārslēdzēju ? Shimano, Sram ? Modelis ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundurs Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Man domāt, ka trosīte kaut kur vidū ietrūkusi. Man bija identiska problēma it kā viss štancēja, bet ātrumi neslēdzās. Servisā paskatījās un atklāja ka trosei pāris pavedieni pārtrūkuši. Pēc nomaiņas viss bija kārtībā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Augusts 21, 2009 Author Share Augusts 21, 2009 Shimano. Tagad vēl čakarējoties man sanāca tā. Uz pirmo un pēdējo zobratu nepārlec, bet grozot trosīti man pārslēdzās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cepums89 Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Kas shimano par modeli ? Pirms regulē, ieliec pirmajā ātrumā un uzliec kedi uz pirma zobrata. Varbut esi parak stingri nospriegujis ? tad ar medz kerties. Parsledzejam pie trosites ir tads ka blembaks kuru var pagrozit mainot spriegumu. Paregule un skaties vai klust labak. :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wodka Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 L un H ir atdures, kas neļauj slēgt tālāk ātrumus no augšējā un apakšējā zobrata. Ar ātrumu regulēšanu tām nav nekāda sakara, tās parasti pieregulē beigās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 1. salociits pats paarsleedzeejs 2. trosiite nesliid Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Vados pēc šī, vienmēr viss ir sanācis perfekti pat uz lētākajiem Shimano izstrādājumiem: http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 (labots) Atskrūvē trosi pie pārslēdzēja -> pārbaudi vietās, kur troses garums regulējas ar skrūvēm, vai tās nav pārāk tālu izskrūvētas ārā -> pārbaudi pašu trosi un trošu apvalkus, vai nav aizdir$ušies un vai trose kaut kur nespurojas -> griežot pedāļus, ar roku paspied pārslēdzēju uz augšējiem zobratiem un skaties, vai nemetās iekšā pie spieķiem, vajadzības gadījumā pieregulē ar augšējo atduri -> kad tas izdarīts ieskrūvē zemākās atdures skrūvi dziļāk, respektīvi tā, lai pārslēdzējs ķēdi fiziski nevar nomest uz mazākā zobrata. Tad griežot pedāļus, skrūvē šo skrūvi ārā un līdz ko pārslēdzējs nomet ķēdi uz mazākā zobrata tā ar atdurēm viss -> Pārbaudi vai ķēde atrodas uz mazākā zobrata un vai uz stūres pārslēdzēja rokturis ir uz mazākā zobrata atzīmes -> Nofiksē trosi pie pārslēdzēja. Protams var būt vēl miljons iemesli kapēc nestrādā - saliekts, sauss vai aiz vecuma pārāk piekusis pārslēdzējs, salocījušies, pārkaltuši, parāk gari vai nepareizi salikti trošu apvalki, trose ierūsējusi, u.t.t Labots Augusts 21, 2009 - A-kalvis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brutto Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Man arī parasti aizmugurējo ātrumpārslēgu tā labi nav izdevies noregulēt. Tagad vispār viss tik tālu norūsējis, ka nekur neko neslēdzu, bet braucu ar vienu ātrumu. Vairāk jau nu šitajā ritenī naudu neieguldīšu; pietiekami nokalpojis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Augusts 21, 2009 Author Share Augusts 21, 2009 (labots) Es ar savu braucu jau kādus 6 vai 7 gadus. Nedēļā vismaz 3x vai 4x. Tā kā man šis velosipēds ir uzticams (lai kur brauktu vienmēr esmu ticis mājās) centīšos cik spēšu uzturēt viņu labā stāvoklī . Viss salabojās vienīgi pēdējais un pirmais zobrats švaki pārslēdzās, vajag uzmīt stiprāk, bet tas man netraucē. Paldies par padomiem! Labots Augusts 21, 2009 - Zoom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Man arī ar tiem ātrumiem kaut kā nevedās. Tagad uzregulēju, lai strāda maksimālie ātrumi. Nez kaut kas nav rīgtīgi, ka nevar dabūt, lai strādātu 1-7 ātrums. Arī priekšējam zobratam var dabūt strādājošu zobratus 1,2 vai 2,3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cepums89 Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 ja kādam interesē varu uztaisīt velo pilnu apkopi - ātrumu saregulēšana, bremžu regulācija, velo iztīrīšana, sasmērēšana ar speciālajamām smērēm, konsiultācija utt .. viss tiks izdarīts ātri un kvalitatīvi. Par nelielu samaksu. Atrodos rīgā. Ja kādam interesē tad PM. ņemos ar visa veida velo .. sākot no vecajiem krieviniekiem, maximniekiem un beidzot ar nopietniem dh. un mtb. velo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YouMan Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Cik aptuveni būtu tā nelielā samaksa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cepums89 Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 Tākā zzk apkope maksā 10 - 15 ls tad teiksim pie manis kādi 5 ls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 (labots) Cepums, tu nodarbojies ar mecenātismu, vai? Lai par piečuku čakarētos ar maximas mēslu, kuram viss ir no "biezpiena", un kuram neko normāli nevar noregulēt, jo viss lokās, kā koku galotnes lielā vējā.. Nu nez. Kaut gan iespējams Tev ir stipri atšķirīgs viedoklis par to, ko nozīmē labi strādājošs ričuks, tāds, kādam jāizripo ārā pēc normālas apkopes... Labots Augusts 21, 2009 - A-kalvis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cepums89 Augusts 21, 2009 Share Augusts 21, 2009 A-Kalvi ir liela atšķirība velo apkope un velo labošana. Ja ar velo, kas nav kārtībā tad bojātās detaļas ir jāmaina, nevar salauztu monobloku vai rumbu salabot, vienkārši nevar. Un tad ir jāsaprot, ka tā vaina paliks ja netiks mainīta detaļa. Detaļu cena un apkopē nav iekļauta. ( kā jau visur ) Protams ja atvestu velo uz apkopi ar jaunām detaļām tad tās tiktu nomainītas par apkopes cenu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!