Jump to content

Jautājums par VW Golf 4


Prime
 Share

Recommended Posts

Labs vakars

 

Varbūt kādam ir Golf 4 2002. gada, vai kāda cita izlaiduma gada.

Un varbūt kāds mācēs pateikt ko nozīmē EPC uz borta komjūtera?

Labots - Mežavecis
Neskaidrs topika nosaukums
Link to comment
Share on other sites

nav kļūda ? ķipa engine vai service engine. electronic power control , kaut kāda diganostika.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

EPC means Electronic Power Control. This basically means there is no accelerator cable from the gas pedal to the throttle valve unit-power control is done electronically through sensors and other electronic devices, just to put it simple for your understanding.

Whenever any of the sensors incl. the brake light switch develops a fault, the EPC light comes on (normally off when driving unless there is a fault) to warn you of a potential fault. You may experience driveability problem during such times.

As the fault is purely electronic type, you will need a scan tool from a competent shop to tell what fault codes are in the system and the required remedy.You could do a basic check first by watching if the brake lights work or not?

 

(pirmais ko google izmeta meklejot:golf epc)

Labots - j@nis
Link to comment
Share on other sites

nu nez, man liekas tā ir pašdiagnostika, tipa jāmet pie kompja un tad redzēs error code. visticamāk kāds devējs gļuko vai vienkārši lampele izdegusi kāda. Nu gan jau kāds boota mehs pateiks precīzi.

Link to comment
Share on other sites

hvz kas tā pakļūdu, viens raksta ka EPC atbild par ECU, cits, raksta ka rocenei kāda figņa notikusi.

Ājā EPC deg kopā ar motora ikonu, bet fīča ir tāda ka EPC pareizei nodzīest un kad nodziest motors sāk mirgot.

 

 

(pirmais ko google izmeta meklejot:golf epc)

 

 

Tas viss atkrīt, jo pārbaudīja

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tas epc sarkans vai dzeltens?? Ja dzeltens, tad iespējams tikai informatīvs.

Link to comment
Share on other sites

Dīzelis vai benzīns?

 

Braucot neatslēdzas?

 

Man šitas epc kaadreiz leca acainajam mersim. Brauc, brauc kā atlaid nedaudz gāzi hujase šis iemet epc. Visa elektriskā daļa atslēdzas, sajūta tāda kā degviela būtu izbeigusies - dod gāzi, bet nekas nenotiek. Pagriez aizdedzes atslēgu šis aiziet atkal(bija jāpaliek ātrumā) - ja nē, jāstājas un jāstartē ar starteri. Braucot pa Rīgu vai ar 90kmh nav patīkami. Pats interesantākais kā t zem nulles tad viss kārtībā, ka virs nulles tā šis epc metās. Izrādījās augstpiediena sūkņa elektriskajā daļā kaut kāds mīlu tevi.(remonts nav lēts).

Labots - Führer
Link to comment
Share on other sites

tak da jebkas var būt, pietiek ar apsūbējošiem masas kontaktiem pie aķa vai pie korpusa vai pie kompja....

Link to comment
Share on other sites

Tas ir dzeltens apzīmējums tahometra lauciņā.

1.4L benzīns.

Ir ar jaudu tā jocīgi.

Braucot uz 55-57km/h ar 4. ātrumu un tahometrs uz 1800-1900 apgriezieniem. dodot gāzi virsū autiņš rīstās/raustās.

Sveces izlēdzu no saraksta, jo tās nesen servisā nomainīja.

Link to comment
Share on other sites

Jādzen uz diagnostiku pie elektriķiem, var būt 101 iemesls visām šitām štellēm, neviens forumā nepateiks vai pie vainas kāds pusmiris devējs, vai pati detaļa vai , nedod Allahs, vadības bloks gļuko un met kļūdas kā sagribas un arī tas var izraisīt minēto rīstīšanos pie 4. roba.

 

#viedums - elektronika ir forša līdz mirklim, kad jāsāk viņu labot :sarkasms:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

problēma var būt analoga, bet iemesls cits. esmu redzējis auto ar īdzīgiem simtomiem, kuram kā tam fīrera mersim - atlaižot gāzi - kāpj TD sūkņa spiediens, jo maitas servisā ielikuši netīru filtru - rezultāta spiediena dačika filtrā auzas un tas domā ka pārspiediens - un slāpē motoru nost....

tas pats par svecēm - ir redzēts auto no salona ar gļukainām svecēm. nesaki ne 5, ka sveces gļuko. vai svečvadi līki pievienoti. Amīšu vaģim ja sveces gļučīja (tobiš nav aizdedze katlā ) - mirgoja tas motors liekas....

tāpat manam auto bij tā ka dēl masas neesamības (apakšā pie kārbas vads bija viens no masām) - slapjā laikā braucot kompis meta - ka aķis nelādējas un sāka visu elektrību rubīt braucot nost :D

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Klausi Gestapo un dzen pieslēgt pie normāla kompja.

No pieredzes - ja raustās pie 1800-1900 rpm un sveces pavisam noteikti ir labas (tas, ka nomainīji to nenozīmē! ;) ), tad nākamais, ko skatītos ir svečvadi, aizdedzes spole(s). Tad gaisa filtrs, caurule no gaisa filtra uz ieplūdes kolektoru, kolektora blīves. Degvielas filtrs.

Priekš tam tas kompis ar n-tajām atmiņām un kodiem ir mašīnā, lai zinātu, kas nav labi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tak nav ko ākstīties,jādzen pie meha.Kontrollampas panelī ir tikai tā,lai norādītu ka kaut kas nav labi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
makatins

a man jautaajums taads... kaa tiem ceturtajiem golfiem ir ar ruusu?tresajiem golfiem var dzirdeet kaa ruusee  taisos pirkt a neviens neko nevar pateikt

Labots - makatins
Link to comment
Share on other sites

 

 

a man jautaajums taads... kaa tiem ceturtajiem golfiem ir ar ruusu?tresajiem golfiem var dzirdeet kaa ruusee  taisos pirkt a neviens neko nevar pateikt
 

brālēnām ir otrā gada ķīselis, rūsas nav, pirms kādiem 2mēnešiem mainīju amīšus un atsperes viņam, apakšā nekas izpuvis arī nebija, bet nu tas nenozīmē, ka citi nerūsēs.

Link to comment
Share on other sites

Pie ieslēgtas aizdedzes tam EPC jādeg, iedarbina auto - tam jānodziest. Ja ir tā, ka servisā kaut ko grābstijās gar vadiem, būs tev jāpačeko droseles štekeris, vai paša drosele.

Link to comment
Share on other sites

non7sens

Lambdas zonde iespējams vainojama. Pie motora ja esošā nobirst, tad jaudas trūkums ir tādēļ.
Golf4 rūsa reti kur ir. Parasti aprūsē visiem bagāžnieka ručkas. Runā ka Golf 4 cinkoti, tādēļ reti pūst. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Bija tāds 01. gada. Pūst pakaļas vāks, universālim ļoti izteikti pūst. Tāda sajūta, ka priekšas spārni nav cinkoti, jo redzēts, ka tie sarūsē ~1 ziemā pēc iemīcīšanas (tas gan novērots kaimiņam, i nedodu ne 5 ka tas jau nebija Ķīnas spārns). Izpūtējam puveklis piemetās, bet tas jau ir jaunā saimnieka lāsts.

 

Vispār bundža pasmaga un jārēķinās ar atsperu, amortizatoru maiņu, lai ziemā visu laiku vēders nelien pa zemi. Priekšā zem bampera tāds kā plastmasas apakšējais antispārns, to regulāri ziemā vai pie trotuāru apmalēm atrauj.

 

Vispār mk4 neiesaku, jo pats baigi mocījos ar remontiem. Plīsa viss - amīši pavasarī, atsperēm gali lūza, stūres iekārtu pārlika (430 Ls), radiators tecēja (virs 100 Ls ar darbu), sapuvusi rocene, darba bremzes regulāri nācās servisēt, logu elektriskie pacēlāji juka nost, aizmugures loga slauķis rūsē, jo tur ūdens tiek padots pa centru cauri (VW idioti). Radio un klimats gļukoja visu laiku, tos vairs nelaboju pēdējā laikā.

 

Kopumā mk4 man uzturēšanā iznāca jūtami dārgāk kā šobrīd 2010. gada ķerra. Pēdējā pusgada laikā auto bija 5x servisā no kurām 4x bija satiksmes drošībai nevēlami bojājumi. Pēdējo pili dabūju no kaut kāda sajūga devēja vai HVZ kā - to vairs nelaboju, jo servisā solīja kopā ar zobenes maiņu, izpūtēju, eļļu maiņām utt. rēķinu ne mazāku par 1200 eur. Nospļāvos, nodevu tālāk kādam laimīgajam īpašniekam kā daļēji ejošu. Lai šis cīnās. Tagad kādu laiku esmu uz VW uzmetis lūpu, nav tur nekādas kvalitātes, detaļu cenas tāpat kā citiem auto. Turklāt sakarīgas bundžas detaļas arī apkārt nemētājas lai ar ruslanu cīnītos.

Link to comment
Share on other sites

2001. gada auto tev kurā gadā bija? Ja 2013. gadā, tad kāds brīnums, ka tur lieli remonti prasās. 

Loģiski, ka 4. gadīgs auto būs daudz labāk saglabājies.

 

Bet tā, atceros, darbā iepirku svaigus Golf IV, bet ar 1.4 benzīna motoriem. Dažiem, kā kuriem paveicās, pie noteiktiem laikapstākļiem, t.i. mūsu nepastāvīgajā ziemā, mēdza aizsalt kartera ventilācija. Pēc tam, protams, prasījās motoru paremontēt.

Link to comment
Share on other sites

Ir man tāds universālis.

Ņemot vērā ka autiņam ir 12 gadi, tad teiktu ka rūsas tikpat ka nav vispār, izņemot aizmugurējo vāku, kurš visticamāk rūsēs vēl 10 gadus.

Ja neskaita filtrus, eļļas un sisknas, tad pa diviem gadiem esmu nomainījis kartera vāku (14ls jauns), kuru pats arī pārsitu.

Ja arī kas nojūks, tad 'jaunas rezerves daļas tirgojas uz svaru. Attiecīgi pāris eiro kilogramā.

Spoilerīts zem priekšējā bampera tika norauts alfas parkingā jau pirmajā nedēļā un tika nomests garažā.

lai arī 1,9 dīzelis viņš ir aprīkots ar kruīzu, el logiem un spoguļiem, lietus sensoru, spoguli kas aptumšojās, klimata kontroli, labu salona un beņķu apdari.

Vidējais patēriņš vasarā no 5,5-6l kontrobasa uz 100 km.

Nu kur vēl lētāku autiņu ekspluatācijā atrast? Ja vēl parēķinām auto vērtības kritumu pa gadiem (kas neko nemaksā, tam nekas vairs arī nevar nokrist), tad izmaksas nobrauktajiem 100 km ir smieklīgas. Ja arī vajadzēs nogrūst šo autiņu, tad tik no tāda vaļā būs 100x vienkāršāk, nekā no 5 gadus veca citrona, renāra, pežas, vai kāda korejiešu vai itāļu brīnuma.

 

p.s

braukšanas komforta nav kā tāda (tā pat kā arī jaunajos mazauto)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tagad kādu laiku esmu uz VW uzmetis lūpu, nav tur nekādas kvalitātes, detaļu cenas tāpat kā citiem auto.

Analoģiski par teikt par pēdējo paaudžu Opeļiem, detaļu cenas ir analoģiskas 2001. gada VW Passat detaļu cenām. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Lai te nemuld, nav nekāda detaļu cena 10 eur spainī mk4 golfam. Dilstošās detaļas (siksnas, kluči) tik pat cik citiem, šrotu detaļas kā paveicas, bet manuprāt ir pietiekami dārgas. Lēti ir logu slauķi un var uzlikt 15 collu ratus. Cits nekas salīdzinoši lēts golfā nav.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

15 colīgi rati viņš šķiet ka viņam ir stock konfigurācijā. Žak, varbūt labāk nosauc kas viņam ir dārgs/dārgāks salīdzinoši ar cietiem auto (no jebkuras klases)?

piem.

pārlasīt to pašu hadeni maksā kapeikas.

 

p.s

uz šrotu cenām vispār nav vērts skatīties. Ne tikai saistībā ar golfu, bet vispār. Cik ir bijusi vajadzība pēc kādas detaļas, tad vienmēr beigās ir sanācis lētāk nopirkt jaunu. (Motorus vai ātrumkārbas nav bijusi vajadzība meklēt)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
dārgs/dārgāks salīdzinoši ar cietiem auto (no jebkuras klases)

 

Es teicu, ka nav par 5 lati spainī detaļas, tas ir murgs un pilsētas leģenda. Lētās detaļas būs piekarei, bremžu kluči un līdzvērtīgas lietas. Bet lētie tāpat jūk ārā pussezonas laikā. Tas ir pārbaudīts.

 

Kā vecam dzinējam var atrast arī salīdzinoši lētas detaļas, kas ik pa laikam noklājas - gaisa masas mērītājs u.c.

 

Dārgās detaļas būs tās, kas plīst visiem pie liela nobraukuma un attiecīga gada - sajūgi, kārbas, turbīnas u.c.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Long John

Nu nez, kur Žaks tādu grabažu dabūjis, ka viss tik traki lūzt un pūst... :sorry:

   

Man jau 2 gadi ir 2001.g. VW Bora Variant 1,6 16V- (principā tas pats Golf Mk.4) un nekas dižs tur nelūzt. Pēc nopirkšanas nomainīju "dziedošu" stūres pastiprinātāja sūkni un kondiškas sūkņa gultni (dēļ tiem dabūju autiņu par 500 Ls zem tirgus cenas)- tas arī vienīgais atmiņā esošais nopietnais kreņķis. 

 

Vienīgā rūsiņa (sākumstadijā)  bija zem naga lieluma atsistas krāsas pleķīša jumta kantē virs pr.stikla.  

Vienīgais elektro- defektiņš, ar kuru joprojām slinkums krāmēties- deg "check engine" lampiņa - diagnostika saka- dēļ EGR vārsta (domāju, ka pie vainas vads ar izļurkātu štekeri). Apskate to nejem galvā- tā i braukāju.

Bremžu kluču maiņa laikam par defektu neskaitās... :)

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Dziņča

Jau 6 gadu īpašumā MK4 Variant 1.4 - īpaši nesūdzos....

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tad jums veicas vai man neveicas.

Link to comment
Share on other sites

ir citi rūsē..bet topiks gan svaigs ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak tā ir ar visām mašīnām, kādam paveicas un gandrīz nekas neplīst, citam ik pēc laika kaut kas noplīst. Man 4 golfs ir jau 5 mēnešus, nu neteikšu, ka būtu pagaidām paveicies, jo ik palaikam visādi sīkumi lien ārā, bet gan jau kad pa lielam daudz kas būs sataisīts problēmas nebūs.

Link to comment
Share on other sites

Bija mk4 1.4 galigs suds , motora problemas ka jau visiemshitiem motoriem , motors klauve, .... 1.4 motori ir gavno  ekonomijas un jaudas zinja... nopirku a4 1.9tdi viss chikinieka 5.5l uz simtu uzraviens mochnijs

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...