Jump to content

Statoil jaunā dīzeļdegviela: ir jēga?


Vilx-
 Share

Recommended Posts

Pirms kāda laika Statoil izņēma no tirgošanas parasto 95E degvielu. Laikam lai nebūtu uz aparātiem jātaisa divas vienādas pistoles, šamie ir ieviesuši jauna tipa dīzeļdegvielu. Par 1 santīmu dārgāka, un solās, ka motors labāk pielekšot, lielāku jaudu sniegšot, un vīkendos māju iztīrīšot. Reklāmas bukletiņš pušu plīst no laba vēlējumiem.

 

Tas viens santīms mani neuztrauc, braucu es maz. Bet motoru ilgāk uzturēt labā kārtībā gan man gribētos. Un tā nu es esmu neziņā - ir tā jaunā degviela tam piemērotāka, vai nav? No vienas puses, reklāmas bukletā šie saka, ka esot tīrāka, mazāk tur kaut kādu nogulšņu utml. Tas itkā būtu labi. No otras puses, turpat viņi arī saka, ka būšot lielāka motora jauda, un regulāri lietojot pat vecās nogulsnes no "sliktās" degvielas izdegšot. Tas atkal ož pēc tā, ka tā degviela karstāk sadeg, un tas jau motoram nav labi. Atsauc atmiņā džigitus, kuri saviem 95. benzīna motoriņiem lēja 98. benzīnu, un priecājās, ka iet augšpalēkdamies. Un pēc 1-2 gadiem brīnījās, ka motoru miskastē jāmet.

 

Kā tur ir - kāds kaut ko zin par šito štelli?

 

Vai arī moš tas vispār ir mārketinga blefs, un nekas tur neatšķiras izņemot to 1 santīmu?

Labots - Vilx-
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vilx-

    18

  • Donkeyhot

    8

  • Gestapo

    16

  • Volters

    19

Top Posters In This Topic

pag, es īsti nesapratu. 95E benzīna vietā tagad jāgāž dīzelis?

Link to comment
Share on other sites

Nu droši ka ka par to santīmu arī atšķirās. Pamēģināju arī lietot, bet nekādu jūtamu atšķirību pagaidām nejutu. Dīzelim šīs lietas uzrādās ilgtermiņā jo pirmākārt šobrīd nav sals > -20C un otrkārt degvielas sistēmas tīrību ar nekādi nenomērīsi. Vienīgi patēriņš varētu būt rādītājs, bet tagad to nevaru piekonstatēt, jo kaut kā man nesanāk piepildīt savu 100L bāciņu šobrīd. Salīdzinājumam varu teikt: kad braucu pa EU - Vācija, Holande, Beļģija tad lejot kapitālistu degvielu patēriņš samazinās par 1L pat vīlējot pa bāni pilnā cukā (150km/h) ar kravu. Salīdzinājumā ar to ka iekš eLVē tukinu tukšā.

Labots - Amazons
Link to comment
Share on other sites

Es ar tā saprotu :D Es domāju, kad vienkārši drukas kļūda un tur ir domāts vecais dīzelis.

Link to comment
Share on other sites

es zinu to ka statoila nekad vairs nelieshu dizeldegvielu jo paterins uzkapa par 1.5l uz 100km. nez kadu tur hujnu vini gaz klaat. draugam comonrails nospraga un pildijas tikai statoila.

Labots - Aphopis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

azarbaidzz

tas jau ne tikai dizelim statoila raksturiigi..a rii bendzinam...

tiem kas te saks stastiit ka vinjiem ar statoilu labaaak iet, teikshu pashiedvesma, un smadzenju skaloshana...

nepildos vairs statikā janu vienīgi kad raustās degvielas lampina mashinaa...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ziņkārības pēc esmu jau novālējis ar jauno dīzeļzapti (D Fortis Plus) apmēram 3 štukas (4 bākas). Sāku liet tiklīdz parādījās pirmās ziņas. Tīri tā - intereses pēc. Gribēju izmantot izdevību un nekavējoties metos virsū tikai tāpēc, ka jaunam produktam klientu pievilināšanas nolūkos vienmēr jābūt reāli labākam, nekā tam, kas visiem kļuvis par ikdienu.Tā kā lejot vienmēr pierakstu kilometrāžu un reālo ielieto daudzumu, ir pavisam taustāmi un reāli aprēķini un secinājumi.

Diemzēļ arī man jāsaka, ka konstatēju, ka patēriņš pieaudzis. Uz patērētiem 7 litriem uz 100 vismaz 0,7 nācis klāt. Varētu mēģināt to visu novelt uz tumšo diennakts laiku, kad sanāk braukt arī ar tālajām un pazeminātām gaisa temperatūrām, bet pielejoties citā tankā tieši tādos pat apstākļos patēriņš atkal atgriežas normas robežās. Tieši tāpat bija jau ar parasto D Fortis.

Jaudas peaugumu arī nekādu neesmu jutis ne ar vienu, ne ar otru. Drīzāk ir pretējs efekts. Kad iemin grīdā, nograb vārsti. Arī auksts pats par sevi klaudz izteikti vairāk. Tagad jau zinu - ja, minot grīdā klaudz, sūdīga degviela. Un te arī viens loģisks secinājums: lai no degvielas, kura sadeg sliktāk, iegūtu to pašu jaudu, patēriņam obligāti jāpieaug.

No populārākajiem tankiem visbiežāk tomēr lejos Lukoilā. Tur dīzelim joprojām ir normāla dīzeļa smarža un "garša". Krietni taukaināks, normāls patēriņš, nekad nav grabējis. Statoila D Fortis atzistu vienīgi priekš TA, jo skaitās bezsēra.

Automašīna Ford Galaxy MK2, 1,9 TDCi

Link to comment
Share on other sites

Kopš lielajā pagājušās ziemas salā savām acīm redzēju kā Nestes ziemas dīzelis, kas paredzēts līdz -30 un cik tur tie grādi, saiet kunkuļos jau nedaudz zem -20, arī tur, gaidot mīnusus, cenšos nelieties.

No kravinieku šoferiem šitā iemācījos, ka vienmēr vajag ieliet nedaudz degvielas kādā plastmasas pudelē un pa nakti atstāt laukā - salā, ja no rīta, ja kaut kur jābrauc, redzētu, vai nav sabiezējusi un vai neaizraus ciet.

Labots - IpMan
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Jā tas statoils ir pilnīgs atstojņiks,piedodiet,,,esmu tagad ar Latvijā registrētu autiņu Anglijā, pabraucu pie angļiem vienu mēnesi un man vairs kvēpu filtrs nedeva ne ziņu no sevis....latvijā lēju staķikā dīzeli, visu laiku trubas bija uz šosejas jāiztīra...

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Man arī pie -27 ziemā nebija problēmas ar Nestes dīzeli. Vispār jau tās uzpildes stacijas var izmantot frančaisingu, tad tur var būt viskautkas ar to zupu un it sevišķi ziemā.

Link to comment
Share on other sites

Donkey, man šķiet, ka saistībā ar ziemas dīzeli joki veidojas tad, kad strauji rudenī uznāk sals, bet tankā esošajam dīzelim vienkārši piegāž klāt ziemas variantu. varbūt maldos, bet nav dzirdēts, ka kāds atsūknētu to, kas tur palicis iekšā, Un mazpilsētā tik ātri tas viss netiek nostrēbts, lai tiktu pie tīra jauna pildījuma.

Link to comment
Share on other sites

Gan Neste, gan Statoil degvielu pērk pie vieniem un tiem pašiem tirgotājiem. Senos laikos strādāju "Shell" un redzēju pavadzīmes, tas pats notiek "Statoil". Šad tad tie pamainās, bet galvenā atšķirība ir piedevās, kuras tiek pievienotas jau pēc tam. Nesaskatu jēgu maksāt dārgāk par tādu pašu "pasūdīgas" kvalitātes degvielu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

loshuliganos

Es pēdējos gados leju lukoil, latvijas naftā, utml, pēc pētījumiem ko veica Jelgavas universitātē vislabākā degviela izrādījās Trest tankos - pat labāk nekā vācijas tankos, manuprāt, statoil, neste lej klāt kaut kādas piedevas virs noteiktajiem 5%, par statoil neesmu pārliecināts, bet pēc pildīšanās nestē tiešām patēriņš pieaug.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Jā tieši tā, viņiem visiem degviela atšķiras tikai ar piedevām, nav tādas "ziemas soļjarkas" principā...

Link to comment
Share on other sites

Un kā ar Virši-A ? No kurienes šie ņem? Kādas atsauksmes? Dīzelis tur tāds pavisam savādāks pēc smaržas un krāsas. Daži jau mums te baigi fano. Nevaru teikt, ka esmu aizrāvies, bet, ja jāizvēlas, tad man personīgi vairāk patiktu, ja būtu taukaināks.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Kuģu degviela tad būs baigi taukainā, bet aizkakāsi degvielas sūkni un visu pārējo... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu tā jau ir otra galējība :) Mums te daži ar veciem pasātiem un golfiem brauc arī ar sarkano kačigāru :D

Link to comment
Share on other sites

Trestā gan nekad vairs neliešos... ielēju tur benžu un iedegās check engine lampačka saistībā ar degvielas padevi. Pildoties citur nekas tāds vairs nav novērots.

Par šo tanku un arī Statoil ir dzirdētas gan ļoti pozitīvas gan ļoti negatīvas atsauksmes. Personīgi pildos Lukoilā vai nestē.

Link to comment
Share on other sites

Ar lietoju Lukoil pakalpojumus sudzeties nevaru par statoil tikai sudigas atsauksmet tas piemeram ka uz 5 vai 10l neatceros kluda bija vislielaka 100g man liekas. Ka par brinumi Virsiem un Kursiem sie raditaji bija vislabakie vismazak smaica degvielu ta kaa....

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Manā miesta benzīntankā vienu brīdi DD bija sarkanā krāsā. Nezinu cik ilgi tas notika, bet toreiz pildīju kannā un biju mazliet izbrīnīts.

Link to comment
Share on other sites

5 vai 10l neatceros kluda bija vislielaka 100g man liekas.

 

Šitais arī ir gana interesanti. Nevaru vairs atrast, bet Bez Tabu vasaras beigās (rudens sākumā) bija sižets, kur vecis pielej bāku un bākā ielien vairāk, nekā var ielīst saskaņā ar specifikāciju. (Varbūt kāds atceras un var atrast?) Neatceros, kas tas bija par tanku. Tad tur gudri vīri skaidroja, ka bākā ir gaiss un rezerve utt. Un, ja neticot, tad esot standartizēts mērtrauks, kur var pamērīt. Veica mērījumus kameras priekšā, Viss ok. Pat laikam vairāk sanākot. Bet, ir viens labs "bet", ko es pie sevis domāju. Nav jau teikts, ka tas "gļuks" par dažiem simtiem gramu nenotiek, teiksim, pēc ielietajiemn 15-20 litriem, piemēram. Mērtraukā nekad tādi daudzumi nesalīdīs. Un otrais moments. Ja labi grib, tad pie pārbaudes mērtrauku vienmēr noliek uz zemes. Kas notiek? Šlanga vien ir savi 100 grami noteikti, kas tādā leņķī, kad tiek apturēts skaitītājs, iztek. Zinu to, jo bieži vasarā pērku benzīnu pļāvējam kanniņā ar precīzām atzīmēm. Kad kanniņa ir uz grīdas, tad pie operatora iepriekš pieteiktie 5 litri man sniedzas virs 5 l atzīmes ;) Sanāk, ka šlangs ir tukšs nākamajam, kas pildās un nākamais automātiski zaudē šos 100 gramus :)

Link to comment
Share on other sites

Es 62litru bākā līdz lūpai varu 70 litrus ieliet. Bet tas izlaižot gaisu no bākas.

Link to comment
Share on other sites

Esmu strādājis ar mērierīcēm pa tankiem braukājis un regulējis izlieto degvielas daudzumu un varu teikt tikai to, ka nevienam degvielas tirgotājam nav izdevīgi klientu čakarēt kaut vai sodu dēļ - tie ir ļoti nopietnu. Pieļaujamā kļūda ir 50 mg uz 10 litriem degvielas, bet regulējot kļūda parasti ir līdz 20 mg. Protams lauku rajonos vēl krievu laiku atmiņu pildnēs ir ļoti grūti noregulēt no tām gan labāk izvairīties...

Link to comment
Share on other sites

Company car ir Kango 1,5 dci, jāpildās staoilā. Ir gadījies ka reizēm bāka paliek ātrāk tukšāka, citreiz jūtami vairāk var nobraukt ar to pašu daudzumu. Varētu jau norakstīt uz pretvēju vējainās dienās, vai lietu. Jo aerodinamika ir kā ķieģelim brīvā kritienā :)

Braucu vienmēr vienādi.

Bet starpība patēriņā ir.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

IpMan,

 

neesmu nekāds specs un neko neesmu pētījis, bet vai gadījumā degvielas padeve netiek pārtraukta tajā galā, ko turi rokā, nevis pie pašas kantainās kastes?

 

Vismaz pildot Nestē nav tā, ka kad konkrētā naudas summa beidzās, tad paceļot augšā trubu var vēl iztecināt.

Link to comment
Share on other sites

azarbaidzz

labriit jaubieshi :D cik zinu tad sarkana saljara ir lauktehnikai domaataa, nerko neatskjiraas pec kjimijas, bet iekrasota lai vareetu atskjirt, jo zemniekiem vinja gaaja bez pvn vai kaut kaa tur...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Kustō, var pie meitenes aiziet un pateikt, ka vajag tik un tik. Pados, cik vajag. Kad leju mazajā kannelē, tad bail pāršaut pāri, tāpēc iepriekš pasaku, ka vajag 5l.

azarbaidzz, jā, tā, kas tankā, tā, protams, ir lauksaimnieku, bet tā, ko atved kačigarkai lielā mucā, ir kurināmā. Tāds draņķis, ka jābrīnās, ka vispār var ienākt prātā liet bākā ;) Ko tik viņi tur nedara. Filtrē, nostādina, centrafūgo, lai attīrītu, kas tur iekšā - matiņi visādi utt.

Link to comment
Share on other sites

Gan Neste, gan Statoil degvielu pērk pie vieniem un tiem pašiem tirgotājiem.

Nē.

 

Un par tēmu, čaļi no dīzeļcentra pateica trīs interesantas lietas

1. Šitas ir reklāmas burbulis bez pamata.

2. Latvijā tiek tirgota zemas kvalitātes dīzeļdegviela, 86. gada golfam būs pofig, jo tas iet arī uz atstrādātas frī cepamās eļļas, bet kamonraila dīzeļi ir jūtīgi.

3. Vislabāk pirkt Nestē.

4. bija arī ceturtais punkts, bet tas patreiz tiek pāris mēnešus testēts uz sava auto un te nerakstīšu, jo negribās - lai kāds iebrauc vēlāk servisā ar vārdiem - "Man viens čalis IT forumā šitā pateica, bet kaut kā vairs auto neiet" :D

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Nu teiksim, Krievijā dīzelim gāž klāt nedaudz motoreļļas(apm. 200g uz bāku), lai labāk smērējas sūknis. Tas gan tiek darīts tikai vasarā, ziemā jau cita piešprice būs. :SOH: Tas tā viņu forumos ir pieminēts.

Link to comment
Share on other sites

Nu Krievija ir cita opera ar citām prasībām. Tur galvenā problēma esot parafīns. Domā, ka šiem par velti nedod visu mašīnu visus modeļus? Piemēram, tas pats Ford Focus dīzelversijā krievijā ir tikai 1,8 variantā bez visādiem navarotiem, kamēr Eiropai ir gan 1,6 gan 2,0.

Link to comment
Share on other sites

pag, es īsti nesapratu. 95E benzīna vietā tagad jāgāž dīzelis?

Palicos tikai neparastais 95tais benzīns vai arī Vilx- bija iebraucis nepareizajā tankā.

Link to comment
Share on other sites

Hm? Nesapratu, par ko ir cepiens. Visos Statoilos, kuros gadās iebraukt, 95E ir pazudis, palicis tikai 95 Ultima. Kādu laiku bija divas pistoles ar D-Fortis, bet tagad ir viena ar D-Fortis, bet otra - ar D-Fortis-Plus. Tas arī bija tas, ko mēģināju pateikt.

 

Par to Statoil = slikta degviela pirmoreiz dzirdu. Tiesa, nebiju arī daudz uzmanības tam pievērsis. Biju paļāvies, ka tāds nopietns (un arī ne tas lētākais) brends kā Statoil tomēr domās par kvalitāti. Tas, un Statoil ir pa ceļam. :mrgreen: Nav jau jēgas taisīt 5km līkumu, lai tiktu uz benzīntanku, kur degviela par 0.5s/l lētāka, ja tas brauciens vien visu "ekonomiju" iznieko. :p

 

Tātad, visi saka, ka Neste ir kvalitatīvāka degviela? Tas ir tāds populārs mīts, vai tam ir arī kāds pamatojums? Man ir vidēja gadagājuma (2004. gads) commonrail dīzelītis. Pagaidām iet labi. Gribētos, lai tā arī turpinās. :unsure:

 

Gestapo - kas tas par dīzeļcentru?

Link to comment
Share on other sites

Tak visa degviela Latvijā nāk no "vienas mucas" Lietuvā. Atšķiras tikai piedevas, kuras pievieno tirgotāji. Ja par ziemas dīzeli, tad tas visos gadījumos ir kaitīgāks motoram par vasaras, jo parasti tam piejauc petroleju vai kādu citu draņķi, lai nesaietu aukstumā sviestā. Benzīnam tāpat jauc klāt ķīmiju, lai palielinātu oktānskaitli. Vienu brīdi staķiks bija sācis liet klāt benzīnam tādu draņķi, ka tas saēda detaļas karburatorā rolleriem un motorzāģiem. Pacēlās škandāls bet tā arī noklusa. Tirgotājs tak lies klāt da jebko, ka tik peļņa pieaugtu un klienti nebļautu, ka benža slikts. No retifikācijas kolonas ārā nāk viens benzīns ar zemu oktānskaitli un tālāk sākas "ķīmija" . Visas tās runas un reklāmas par degvielas patēriņu un jaudu ir pilnīgs fufelis un domāts letticīgiem autobraucējiem. Nav tak nekur labratorijas testu rezutāti un neviens nav autiņu licis uz ruļļiem. Braucot pie sievasmātes motora jaudu un patēriņu nomerīt nevar :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Didzi, Pī! Atbilde nepareiza! :this:

Visa dīzeļdegviela nenāk no vienas mucas. Otrs mīts - petrolejas kaitīgums. Pie lieliem mīnus grādiem zināms petrolijas piejaukums ne vien netraucē, bet dzinēju pat aizsargā. Petroleja diemžēl sanāk dārgāk, kā visādi citādi piejaukumi, tapēc bieži vien ķīmiķojas ar visu, kas pagadās. Kraviniekiem un busiem kādreiz pat gāz cik tur tos % klāt 95. benzīnu.

Nav taisnība, ka nav pētījumu un mērijumu. Ir! Pat ļoti daudz! Vajag tikai pacensties pameklēt. Uz ātru roku atradu tikko kaut vai šo http://www.google.lv/url?sa=t&rct=j&q=lvs%20degvielas%20kvalit%C4%81te&source=web&cd=1&ved=0CBkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.em.gov.lv%2Fem%2Fimages%2Fmodules%2Fitems%2Fitem_file_21145_1.pdf&ei=OW3gTurdLO7Q4QSylNHZBg&usg=AFQjCNHMcupZj0ftsxXvBEV2jskPgWsf1Q&cad=rja

Ir arī standarti. Par to, kas ir LVS, visi, cerams, dzirdējuši.

Jauda un degvielas patēriņš? Lejam 95. vietā 98. kam nav "bio" piejaukumu un starpību redzam savām acīm.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...