Jump to content

C programma "Kuģīši"


ewing
 Share

Recommended Posts

Sveiki godājamie programmētāji,

 

Vai varētu gūt palīdzību, idejas no Jums, kā iegūt vajadzīgo rezultātu savā laboratorijas darbā. Esmu iesācējs un teorētiskās zināšanas par C valodu ir švakas. Tātad man ir jaizveido programma "Kuģīši", kurā var ievadīt lauka nosaukuma un pēc lauka ievadīšanas uz random uzģenerējas tam 10x10 masīvs, kur 0 tukss lauks un 1 ir aizpildits (kuģīša daļa). Un izsaucot atiecigo lauka nosaukumu, japaradas attiecigajam masiva laukam. Un vēl man ir problēma izdomāt algortimu, lai kugisi neparklatos viens uz otra.

 

Šeit ir mans nepilnīgais mēģinājums , gaidu Jūsu ieteikumus, kritiku, manas kļūdas ....

 

http://www.sourcepod.com/oavpms06-6768

Labots - ewing
Link to comment
Share on other sites

Tev ir vajadzigi klasiskie kugisi ? 5 rinda 4 ,3 ,2 ,1 ? Vai kaut kadi lauki lai aizkrasojas? Lai neparklatos kas genere masivu uztaisi parbaudi ja x elements jau esksiste tad tur jaunu likt nevar :D

Link to comment
Share on other sites

Nu seit ieliku gatavu, kad aizpilda vienu lauku http://www.sourcepod.com/euqwvl29-6771, kad sakuma masivs[10][10] ir aizpildits ar 0 un tad random koordinates aizpildas ar 1. Bet man palidziba ir vajadziga taja, lai varetu aizpildit vairakus laukus ta. Cik saprotu, tad ar Struct vajag to darit.

Labots - ewing
Link to comment
Share on other sites

Kāpēc tur vairāki līdzīgi kuģu ģenerēšanas cikli? Tur vajadzētu būt ciklam ciklā, arējais nosaka, kādus kuģus ģenerēt, iekšējais tos vienkārši uzģenerē. Tas tā, kas uz ātru aci iekrita, ja pareizi sapratu ideju.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...