Kubus Ierakstīts Aprīlis 17, 2012 Share Ierakstīts Aprīlis 17, 2012 (labots) Bite aktīvi sevi reklāmā kā draudzigāko operatoru. Viens no pamatiem, uz kuru viņi balstās arī reklāmās ir izmaksu kontrole, t.i. Bite sola brīdināt, kad esi iztērējis piemēram 80% no mēneša minūtēm. Man bija gadījums, kas liecina, ka nemaz tik skaisti viss nav. Vienā vakarā kļūdījos telefona iestatījumos un izmantoju interneta radio atskaņošanai bites internetu wi-fi vietā (mana atbildība, pret biti pagaidām pretenziju nav). Radio klausīšanās turpinājās līdz man mūzika beidza skanēt un es saņemu sms, ka mēneša interneta limits ir iztērēts. Biju izbrīnīts, ka nesaņēmu īsziņu par notērētajiem 80%, pārbaudīju savu atlikumu, izrādās, ka tika iztērēta arī visa nauda, kas bija kontā. Pazvanīju sakarā ar šo draudzīgām operatoram, kurš apliecināja, ka es nebiju saņēmis īsziņu par notērētajiem 80% un solīja pārzvanīt par šo situāciju nedēļas laikā, kad būs pieņemts lēmums. Noteiktajā laikā man pārzvanīja un paskaidroja, ka Bites operatora vainas te nav, jo viņi man paziņoja par iztērētajiem megabaitiem tikko man bija beigusies interneta sesija. Interesanti, cik daudz naudas iztērētos, ja man būtu pieslēgums, nevis priekšapmaksa. Secinājumi: PAŠĀM jāseko, kurš interneta pieslēguma veids (wi-fi vai bites) tagad tiek lietots, Bites izmaksu kontrole strādā atkarībā no interneta sesijām un reāli tā nevar pasargāt no kredīta iztērēšanās neuzmanības dēļ, Bites operators nav nemaz tik draudzīgs, jo neatdeva man manus 10 megabaitus (20% no mēneša 50 megabaitiem, par kuriem nebiju brīdināts) un vienu latu ar kapeikām. Labots Aprīlis 17, 2012 - Kubus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Aprīlis 17, 2012 Share Aprīlis 17, 2012 (labots) Man ir bites pieslēgums un viss norit labi! Arī brīdina par tiem 80% un kad ir iztērēts viss paredzētais + tagad super darbojas jaunieviestais brīdinājums par paaugstinātas maksas numuriem, intereses pēc pamēģināju uz 1188, pirms savienojuma mani brīdināja par to, ka ir paaugstinātas maksas numurs, uzreiz nometu un tajā pat brīdī saņēmu sms no bites ar tekstu: "Sveiki! Izskatās, ka pārdomāji zvanīt uz numuru 1188. Bet ja zvanīsi velreiz, zini, ka minūtes maksa uz šo numuru ir Ls 0,49. Tava bite" Labots Aprīlis 17, 2012 - Kaspars12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Aprīlis 17, 2012 Share Aprīlis 17, 2012 Varētu tā arī būt, ka tehniski Bite "redz" un var tev SMS nosūtīt tikai kad pārtrauc datu savienojumu (zvanu). Starp citu, šķiet, ka tā pieminētā Izmaksu kontrole attiecas uz pēcmaksu (pieslēgumu), nevis priekšapmaksu. Un tas nozīmē nevis 80% brīdinājumu, bet to, ka nevar rēķins pārsniegt noteiktu latu skaitu. Tad gan vajadzētu 100% norubīt pakalpojumu, ja sasniegta līgumā noteiktā naudas summa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockstarUnicorn Aprīlis 19, 2012 Share Aprīlis 19, 2012 Ne glužī. Skrīns no bites lapas "manabite" Tur visu var sīki salikt, pie cik iztērētajām sms nāk brīdinājums u.t.t Iespējams raksta autors ir aizmirsis izslēgt edge vai 3g, jeb to, tīklu, ko i-neta radīo proga lieto Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlmxs Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 Bites vainas tē nav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!