Jump to content

Diemžēl nepieciešams dīzeļuniversālis


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Tātad ir tērējamā naudiņa līdz 3000Ls, vairāk tai ģelai nav spējas atvēlēt (atlikumi apkopēs, riepās utt.). Vēlme būtu kādu 2000. - 2003. gada nelielu universāli. Droši vien dīzeli. Lūgums iztikt bez spriedelēšanas par veciem dīzeļiem, nobraukumiem utt. Pats visu saprotu (teorētiski).

 

Pagaidām skatos uz sekojošiem modeļiem (bet nav pilnīgi nekādas poņas):

 

* BMW 320D touring

 

* Volvo V40 2.0 dīzelis

 

* Toyota/Honda/Opelis/Alfa Romeo - tie visi izskatās vienādi hlami

 

* teorētiski arī VW Golf 4 universāļa izpildījumā, bet tie ir visnojātākie uz aci.

 

Principā man pieejams arī auto lietās zinošs ģimenes draugs, bet viņam ir nosliece uz VW un līdz ar to modeļa izvēlē nevēlos ar viņu kontaktēties. Tikai tik, cik ielīst zem haubes, nočekot vai turbīna nesulo.

 

Baigi negribu sieties kopā ar Volvo apkopējiem, bet pagaidām V40 izskatās viscerīgāk, arī kādu jaunāku gadu ar feisliftu var piemeklēt.

 

Ir kādas idejas? Ierosinājumi? Pieredze?

 

P.S. zinu, ko nozīmē kantainais V70 ar 2.4 benzīnu un automātu, kā arī Mazda6 ar benzīnu un automātu. Paldies, nē. Tie patēriņi šoreiz nav ceļami.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    17

  • Gestapo

    23

  • Žaks Noriss

    79

  • Jesus

    21

Žaks Noriss

Audi overpraisots. To vispār neapskatu. Tad jau drusku sakož zobus uz aprīkojuma līmeni un maļās ar Golf 4. Neesmu debils, vienkārši principiāls.

 

V70 būs pa sālītu, pa lielu, pa smagu. Ar V70 vispār nevēlos pīties, zinu ko nozīmē jau 2.4 bendža un tomāts. Nedo dies' vēl vecā dīzelī iegrābties.

Link to comment
Share on other sites

Es gan par Toyotām ! rada gabals jau trešo gadu ripina ar Avensis verso D4D 2.0 dizelis Patēriņš 4-6 L !

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
(labots)

Nevajag kataflaku, tikai parasti šmotku tik daudz, ka sedanā iekšā sastūķēt nevar vai arī kādam jāsēd ar somu klēpī. Patīk paslēpot, patīk, ja ir jumta reliņi.

 

Manuprāt Avensis Verso D4D nelien budgetā :( Jāpačeko.

 

Lien, tikai par to pašu ciparu nāk V40 un 320D daudz tīkamākā izpildījumā. Paldies, listē iekļāvu, bet ne 1. vietā.

Labots - Žaks Kustō
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Vai Žaks Kustō ir pameklējis netā info kaut vai tepat pie pašmāju bāleliņiem, kādas ir atsauksmes par v/s40? Kā tiem no n citām markām salipinātajiem frankenšteiniem ar raksturīgajām vainām?

Savulaik tika cilāts kā variants, izstudējot netu sapratu ka jāturās pa gabalu, atmiņā palikušas birstošas kārbas, ja vēl nav nobirusi, tad drīz būs... cieta braukšana, lēta plastmasa, korozija slēptās vietās un vēl daudz kas, vairs neatceros.

 

Nu nevar mašīnu vērtēt tikai pēc svars/patēriņš...

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Braukāju otro gadu ar 320d, neko norma. Paņēmu gan 2004. gadu, kas īsti laikam neielien 3k, ja pērk šeit. Viņiem bija laikam 2001. sejaslifts un nomainīja dzinējus no parastā 136 zs uz 150 zs kamonrailu + sešpakāpju kārba. Noteikti jāņem otrais :sarkasms:

Tērē 6.4 litrus gada griezumā, korķos ap 7, pa štrāsi 5. Vietas bagāžnieka pietiekami daudz, aprīkojums kā jau trijniekam - nav tas plašākais, bet nu standartiņā jau nāk lietus sensors, parkings pakaļā, multisture, kruīzs, klima un tā, grūtāk būs piemeklēt ādu un citos pribambasus, kas izteikti vairāk piecītim, bet ja vajag ekstras daudz un dikti, tad 330D.

Apkopes kā jau visiem dīzeļiem, jātaisa un lēti baigi nav, filtri + eļļa = 120 ls. Vēl pa šito laiku tīrīti pusloki roķenei (25 ls), priekšā bukses (50 ls), izplūdes sistēmas tīrīšana sākot no motora (130 ls) un vairāk ar nekas nav bijis. ā riepas 16'. Nu man nav bijis jātaisa, bet der perspektīvā paturēt, ka sprauslas maksā 1000 ls, augstspiediena sūknis ap 700 ls un turbīna tikpat.

Bet vispār vāģis labais, neviens tur opelis blakus nestāv, dinamisks un vispār bavārietis. :>

 

Par pārējiem nez, nav sanācis īpaši braukt, bet tas volvo v40 vai tik nebija tas, ko viņi taisīja sadarbībā ar mitsubišī, sadarbība izvērtā nelāga, jo zviedru volvo ieguva japāņu auto tumšās puses (grabošu plastmasu, apšaubāma elektronika) :D, bet nu tur info jāmeklē pašam, moš jaucu kaut ko.

 

Ja pēc ~17 lapām spama nonāksi tomēr pie e46, tad uzsit pm, iedošu viena čaļa nr. kas manējo atvilka no DE, te man roka necēlās kaut ko pirkt.

Link to comment
Share on other sites

e46 320D vieniem modeļiem ir problēmas ar motora tempratūru ziemā. 90% beigts elektriskais sildīājs. Šrotā atrast neiespējami strādājošu.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Gestapo, pateicos, tik lētam un vecam auto diez vai atmaksājas vilkt no DE kaut ko. Tikai +300...400Ls par pakalpojumu, te reģistrācijas izmaksas utt. Baigi salasās klāt. Šo esmu apdomājis, gan ļoti virspusēji. Nelikās vilinoši. No DE varētu būt izdevīgi vilkt kaut ko vismaz 2x dārgāku.

Link to comment
Share on other sites

V40 pēc nostāstiem liek kopā franči (renault meitasuzņēmumi) Manam darba kolēģim ir tāds dīzelis Motors labs, nomainītas jau 2 kārbas un diezgan bieži investē ritošajā !

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

S.Pidermans, esmu pētījis, bet kuram gan tā nav. Lietota mašīna ir laimes spēle. Lietot dīzelis... nu tur jau bez kulaka ahnusā neiztikt, bet tomēr jāprovē. Tādēļ arī virsrakstā ir "diemžēl". Rocība ir kāda ir, labākajā gadījumā auto kodīs manā makā tieši vienu gadu, tad cerība izmaksas pārmest vienam uzņēmumam.

Link to comment
Share on other sites

Man viedoklis īsi. BMW uzturēšanai ir ļoti dārga, jo arī neorģinālās detaļas tiešām ir padārgas. Plus ja dzīvo Rīgā spoguļu stikliņu slimība ir neizbēgama. Pašam arī ir BMW un ja gribi autiņu, kam uzturēšana ir daudz maz saprātīgās cenās tad Volvo būtu īstā izvēle, bet tikai dīzelis. Taču iesaku tomēr paskatīties Audi A6 2.5 TDI virzienā. Šajā cenā ja kārtīgi palūko var tiešām atrast labu auto un pluss visam tas būs quatrro, kas viennozīmīgi ziemā būs milzīgs pluss. Ja izvēlēsies BMW tad tāda vien pļēgurošana būs, jo aizmugures riteņu piedziņa un vēl universālim būs īsta slidināšanās. Pilsētā vēl kaut kā, bet ārpus pilsētas tas nav nopietni.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Šādā cenu grupā benzīna auto + gāze ir vispareizākā izvēle!

 

Pavecs, pusnojāts dīzelis būs dārgāk pat ja ir iespēja braukt ar kreiso dīzeļdegvielu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

 

Pagaidām skatos uz sekojošiem modeļiem (bet nav pilnīgi nekādas poņas):

 

* BMW 320D touring

 

* Volvo V40 2.0 dīzelis

 

* Toyota/Honda/Opelis/Alfa Romeo - tie visi izskatās vienādi hlami

 

* teorētiski arī VW Golf 4 universāļa izpildījumā, bet tie ir visnojātākie uz aci.

 

 

 

Nu ja, Opelis jau nav auto...

Kārtējie diletanta spriedumi!

Nu vajag taču vienreiz iekāpt nenojātā Opelī un pabraukt - būs pavisam cits viedoklis.

Speciālisti - bļin!

Link to comment
Share on other sites

Krishius

1. Dīvaini - kā variantu piemini BMW, bet Audi sauc par pārcenotu.

 

2. Es sev lietotu dīzeli nepirktu, ja gribētu ekonomiju. Praktiski visi man pazīstamie, kam ir lietoti, ne pārāk veci (zem 10 gadiem) auto ar dīzeļdzinējiem, ir zināmā mērā ieberzušies, jo dzinēja remonti ir bijuši vajadzīgi vairākkārt. Dīzeli varbūt var pirkt pavisam vecam un lētam auto, kurš, ja nolūzīs - pa taisno uz Tolmetu un ss.lv meklē nākamo.

 

3. Volvo S40 un V40 esot Renault ar Volvo virsbūvi.

 

 

P.S. Neuztvert kā absolūto taisnību - mans viedoklis un pieredze.

Link to comment
Share on other sites

īsti ar padomu vai ieteikumu nepalīdzēšu, bet kā ir ar škodām Žaka prasītajos parametros? Par tām vispār maz kas dzirdēts. Ej nu sazin tas ir labi vai slikti.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Muļķības. Te salīdzinājām ar draugu Toyotu izmaksām un tās dažkārt stipri augstākas. Detaļu cenas (lietotu) atkarīgas no pieejamības. Jo retāks modelis, jo vairāk maksāsi jebkurā autiņu vecuma grupā. Ja autiņam ir nobraukta ritošā, tad kādu brīdi liksies dārgi, ja jāiegulda virs 300Ls. Arī visādi mēsli var līst ārā, ja iepriekšējais saimnieks eļļas maiņu uzskatījis par ārkārtēji retu parādību vai nav spējis iemācīties pārslēgt ātrumus uz augstāku pārnesumu. Taisni BMW izceļas, ka vietējie bāleliņi neprot kopt un nojāj līdz kliņķim.

BMW uzturēšanai ir ļoti dārga,

Link to comment
Share on other sites

A3 no Vāczemes. 1.9TDI bez pumpe duse. Kāds 90'to modelis. Brauc un nezini bēdu. Bet šitiem laikam nav universāla :D

Labots - Jesus
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

A3 ir laba izvēle, bet tas ir mazs auto. Arī tie ar 4 durvīm.

 

Bet A3 par universālu saukt... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Pats esmu Volvo S60 (2004. gads) īpašnieks, un rezultātā par Volvo esmu augstās domās. Ja vari, meklē ar D5 dīzeļmotoru, par tiem ir labas atsauksmes, un pašam arī tāds ir. Patēriņš man sanāk ~6-7L vasarā un 7-8L ziemā. Un es 90% braukāju pa pilsētu.

 

Nu, tiesa, es pilnīgi neorietējos cenās, tāpēc nezinu, vai tas būs OK. Bet kā ražotāju, Volvo iesaku.

Link to comment
Share on other sites

Gints_lv

Neliels un unversāls :mda:, Opel Agila ? Maziņš un ietilpīgs var viegli noparkoties, sēdi salīdzinoši augsti ( laba redzamība ), nav prestiži?

Link to comment
Share on other sites

OffSide

Cik tad tev vajag lielu to universāli? Vismaz 5 sērijas BMW (ap 2000 gadu modeļi) salīdzinājumā ar Opel Omega un Opel Vectra C SW ir mazietilpīgs.

Par 3K var starpcitu pameklēt labu pēdējo Opel Omegu Caravan

Link to comment
Share on other sites

Hafanana

Ford Focus pēc pieredzes saku, ka vadāmība ļoti laba pievīlis ar nekad īsti nav. Vismaz 1. paaudzes 2003. gada modelis

Link to comment
Share on other sites

unguentum

Ņem Mercedes A klasi - A1xx - Lēti, pus universālis un ekonomisks, jauns pa to naudu i paliks pāri, lai vēl ar šampi aplietu ;)

 

Ar Volvo - ir viss okē tik neņem ar 2.5 TDI Volvo - tiem plīst motori, kā pupas no pākstis krīt ārā.

 

BMW - tā jau viss okē, tik patēriņš bik lielāks, nekā citiem auto uz to pašu motora tilpumu.

 

Žēl kad tev Audi nepatīk - lai gan tas būtu labs universāls - A6 ar 2.5 TDI (150 vai 180 Zs) - uz šiem es Zinu, kad tie Lv iet pa krietni pazeminātu cenu, nekā citur.

 

WV - tas toch ir pārcenots it īpaši Golf sērija (pasties vēsturi Golfam).

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Nu nekariniet cilvēkiem ausīs par to audi 2.5 tdi, tur viss ir ļoti slikti līdz 2003.gadam un jaunāks autoram nesanāks pēc budžeta. Iemet gūglē audi 2.5 tdi problems. Tas ir pēdējais, ko ieteikt.

Link to comment
Share on other sites

unguentum

Tu sākumā pabrauc ar to Audi A6 2.5 TDI un tad googlee BMW lapās par to atsauksmēm.

 

Lai cilvēks pats spriež 100 citi saka, kad Ir labs A6 ar 2.5 TDi un viens pretī kad ir slikts.

Link to comment
Share on other sites

Autoram ieteiktu nečakarēties ar veciem dīzeļiem, bet paņemt benzīnu un uzlikt gāzes iekārtu. Būs daudz lētākas izmaksas uz degvielu un remontiem, saku no personīgās pieredzes.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

KSX, tūlīt saskries rējēji, ka gāze čakarējot dzinēju, smirdot un dvesīs ārā citas basņas, kas sakasītas no lētā gala gāzes iekārtu ekspluatatoriem. Jebkurā gadījumā - jo jaunāka mašīna, jo dārgāka sanāks gāzes iekārta.

Link to comment
Share on other sites

Simts zirgu 1.9-2.0 dīzelis tērē 5-6 litri dīzeļa kombinētā ciklā. Ja radi dzīvo platajā galā, kas regulāri sagādā dīzelīti ņemšanai uz Rīgu - sanāks lētāk par gāzi ;)

 

Ja negribi ķēpāties ar bezakcīzes fufeli, arī tad ierindas pilsētniekam dīzelītis sanāks lēts un ērts variants. Gāze lai paliek tiem, kas dzīvo mašīnā.

 

C4 var ņemt droši, apčubināsi un brauksi - ilgi un laimīgi.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Precizitātei par Audi pārcenojumu - tas attiecībā uz Audi pret VW. Tiem gadiem ko skatos, nekādi aprīkojumi Audi nav baigi labāki kā VW.

 

5. sērijas BMW nebūs pa kabatai un tik lielu govi man nevajag.

 

A6 ar 2.5TDI (to kas nav V6) negribu. Esošajām nepieciešamībām par lielu.

 

Gāzes iekārta sastādīs ievērojamu % no iegādes izmaksām. To $$$ labāk iegrūžu nepieciešamajos remontos.

 

Ar Opeļiem ir tā, ka tāds auto ir jāņem jauns. Turklāt diviem paziņām ir ar 1.7 dīzeli (viens pirkts jauns, viens mazlietots) un tur virs 120 000 km nobraukuma sākās visādi interesanti piedzīvojumi. Opelim ir baigi plakani krēsli, vieni no retajiem krēsliem, kas šķiet tiešām neērti.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Vēl jau par to rubli neslikta gada fords fokus vai mondeo sanāk, cilvēki neko sliktu pārāk nesaka.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

+1, par Mondeo nebiju iedomājies.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Saab gan laikam nav tas, kur gribētos iegāzt visus brīvos līdzekļus.

Link to comment
Share on other sites

dexterlabs

mondeo ir īsts mēsls.

sierra tas gan bija labs auto kurš varētu pretendēt uz pagājušā gadsimta labākā auto statusu,pie kam ,,derīgākas,,sierras bija 1982-1983 gada jo bija cinkotās virsbūves.tagad tādu vairs nedabūt.

 

nu ja gribi nenokaujamu zirgu ar transporta nodokli kas ,,nebaro repši,, tad nekas cits kā folksvaģis nesanāk,bet ja gribi ko baltiem cilvēkiem domātu tad jāskatās ne jau uz bmw vai volvo bet gan uz piemēram chrysler voyager kuram gan ir ,,nianses,, ar dzinējiem

Labots - dexterlabs
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...