androidz Augusts 7, 2012 Share Augusts 7, 2012 Hadeni pac ar saviem spēkiem pārlasīji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
janka71 Augusts 7, 2012 Share Augusts 7, 2012 (labots) piedodiet par boldu, bet: Tik pat labi es varu pūst, ka man remontā iziet ap 200Ls, nu ar putām uz lūpām bļaušu, ka vairāk nevar sanākt, bet: 1. cik, kurš kilometrus nobrauc teiksim gada laikā(viens uz darbu brauc 1km cits 100, viens gada laikā nobrauc 500Km cits 100000Km ) ! 2.par kādiem ceļiem jāpārvietojas(asfalts, kaimiņu pagalms, bezceļš, pļava u.c.! 3.bliež uz 100km/h pa trepi, vai tomēr lēnā garā izbrauc Lai tēma kļūtu auglīga ir jārēķina nevis gada griezumā, bet nobrauktos kilometros teiksim remonta izmaksas uz nobrauktiem 10 000KM! Iemēsls pirmais punkc! p.s. Laba atbilde būtu nosaukt auto modeli, nobrauktos km gada(mēneša) laikā un pieminēt izmaksas mans auto seat toledo 96gads 1.8 motors , gada laikā nobraucu ap 12 000Km, remontos tērēju ap 200LS gadā. savādāk mēs varam diskutēt, cik kurš iztērē skābekli, un cik izpirž co2, nezinot ēšanas paradumus! Labots Augusts 7, 2012 - janka71 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Augusts 7, 2012 Share Augusts 7, 2012 Da temats jau nav par to cik kuram kādas markas lūznis izmaksā gadā, bet kārtējā bezjēdzīga pilazopēšana par tēmu - gribas braukt, bet naudas žēl. Patika Vikinga piebilde par to ka auto jāizvēlas, lai varētu arī uzturēt bez stresa, ne tikai iegādāties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Augusts 7, 2012 Share Augusts 7, 2012 Šobrīd pats arī pārvietojos ar B3, tāpat kā vikings. Tikai ar benzīnu. Bet ritošo +- arī nosauca. Ritošā ir visas gumijas uz stabilizatori, viss kas tiek izdauzīts uz mūsu ceļiem, bet tajā pašā GE kalpo 5-6 gadus. Tie gan Audi B4..gan Passat B3 ir ļoti maz. Un lūdzu.. tie kas nekad nav līduši zem autiņa, vai uzturējuši vecu auto, nu paturiet viedokli pie sevis. Tiešām smieklīgi izklausās, ka Jūs pēc saviem iedomu izcenojumiem 500ls vērtā autiņā katru gadu ieguldītu 200 ritošajā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds789 Augusts 8, 2012 Share Augusts 8, 2012 (labots) Visizdevīgāk pirk tādu auto, kuru vari atļauties uzturēt! Ja pievieno nosacījumu - price/performance tad - Ja lēto galu tad gan jau audi b3,b4 ar cinkoto kasti vidējais segments būtu arī kāds VAG auto audi/vw ar 1.9 tdi un protams jauns auto! Viss atkarīgs no budžeta! Labots Augusts 8, 2012 - Ronalds789 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Augusts 8, 2012 Share Augusts 8, 2012 Nu par jauniem: vislabāk noķert tādu kas nopirkts no salona kādu dienu-MĒNESI atpakāl. Pēc definīcijas līdzko auto izbrauc pa autosalona durvīm tā cena -30%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Augusts 8, 2012 Share Augusts 8, 2012 Nu ar vecajiem drapakiem ir pilnīga taisnība, ka detaļas maksā maz. Bet lūzt fakts ka bieži (parasti), vismaz pēc manas pieredzes. Protams ir dzirdēti, redzēti gan nav, arī veiksmes stāsti. Un ja remontē servisā, tad pieliekot klāt darba izmaksas cipars saskrien neslikts. Tad nu ne kādi neizdosies pārlasīt piekari par 150 Ls. Darbs servisā izmaksās vēl tik pat. Pat personīgi, neizvēlētos vairāk auto, kas nav aprīkots ar puslīdz moderniem drošības līdzekļiem - ABS, Airbag. Laikam palieku vecs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Augusts 8, 2012 Share Augusts 8, 2012 cerams, ka ņem arī bez stūres pastiprinātāja, vai norauj to nost, ja ir? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riverx Augusts 8, 2012 Share Augusts 8, 2012 Galvenais izvairīties no paveciem franču auto - visādiem renault, peogeot, citroen un tādiem brīnumiem. Visprātīgāk ir paņemt Vācu vai Zviedru auto (vai vismaz škodu) Kurai ir neliels dzinējs (normālā situācijā jājēji tādus auto nepērk, tādēļ mazāka varbūtība būt sajātam), nav veikts nekāds vizuālais tunings - tie kas veic visādus lauku tūningus - tiem parasti naudas nav eļļu laikā samainīt, savirzi saregulēt, kā arī amīšus sakarīgus uzlikt, kas būtiski samazīna dzīves ilgumu autiņam. Nu un skatīties uz to, vai nav kaut kur sācis jau rūsēt un uz nobraukumu. Kā arī visi navaroti - jo to ir vairāk, jo cilvēkam ir bijis vairāk vienalga uz naudu un viņš arī nesaudzīgāk būs pret auto izturējies. (Tas ir vidēji, bet mēdz būt izņēmumi) Rezultātā to ievērojot var nopirkt labu transportlīdzekli, kura uzturēšanā nebūs daudz jāiegulda. Ja paveicās, ta pa 3-4k ls var dabūt ar nobraukumiem ap 100 000 km, 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridao Augusts 8, 2012 Share Augusts 8, 2012 Pēdējos ~2-3 gadus, manuprāt, saprātīgākā izvēle ir Audi B4 ar 1.9TDI Problēma tā, ka šo modeli ļoti grūti atrast tādu , kurš būtu gan vizuāli, gan tehniski labā stāvoklī. Pats krietnu brīdi sievai tādu meklēju, padaudz eksemplārus apskatīju, bet tā arī sakarīgu neatradu. Pārsvarā visiem nežēlīgi apšvīkātas virsbūves un/vai sacūkoti saloni, lai gan sludinājumos un pa telefonu pārdevēji dievojas, ka autiņš izskatās ideāli. Uz bildēm patiešām izskatās perfekti, bet kad aizbrauc un ieraugi dabā, uzreiz nolaižas viss, kas var nolaisties. Ja atkal trāpās daudzmaz glīts, tad kā par spīti ar nojātu dzinēju un/vai citām šaizēm. Es gan meklēju tikai Avant versiju, jo sedanus neciešu kopš žiguļa laikiem, un pagaidām pētīju tikai Latvijā nebrauktus. Pieļauju, ka tepat kādam pensim ir lieks ļoti sataupīts eksemplārs, bet ej nu uztrāpi. Tā, ka laikam jāmeklē vien būs papildus finansējums un jāskatās pamazām uz A6 pusi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Augusts 8, 2012 Share Augusts 8, 2012 Šis ir latvieša praktiskā sapnis. 2100 LVL ar tehnisko apskati. Nopērk un tad tikai jālūdz Dievs, ka nekas nesalūzt pa to laiku kamēr autiņam skate ir. Pēc gada tirgo tālāk. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/s350/hglld.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ainizzz Augusts 9, 2012 Share Augusts 9, 2012 Arī man ir šis pats jautājums. Tomēr izvēlos labāk piemaksāt nedaudz, lai pēctam nav jāvazā pa remontiem. Jo uz remontiem vecam autiņam aizies vairāk nekā jaunam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!