Jump to content

+15 km/h


 Share

Recommended Posts

 

 

Neesmu redzējis nevienu mašīnu, kas rādītu mašīnas ātrumu zemāku kā reālo, stāž 29 gadi, un nemaz mašīnas ir brauktas!

ja ar reālo tu domā rādījumu no gps, tad es mēģināju pateikt to pašu, ka spidometra rādījums ir lielāks salīdzinot ar gps rādījumu.

 

poļu zarnu miesti ir vienkārši murgs, bet par laimi nu jau ir varšavas bānis un tas sviests ir tikai pārsimt kilometru 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • serioussam909

    24

  • Ronalds

    32

  • e = d

    33

  • Jesus

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

A kur pārejos ir fotografējuši, zini?


Es esmu braucis daudz 89 gadā, un tad vēl 90 vidū, man polija vēmienu izsauc ja no vārda vien, jā tagad līdz Varšavai ir super ceļš par 42 eur, bet pēdējie simti, tas ir vāks, labi ka ceļi jau ir platāki nekā bija, bet vienalga, vājprāts!

Link to comment
Share on other sites

versatile

Gan jau tās tolerances dažādas. Uz štrāses 20km/h ir pat ok, bet, piem., pie Kalnciema tilta, kur abos galos pārejas, jau +10 būtu par daudz.

Link to comment
Share on other sites

2 ir medemciemā uz pārnēsājamā radara

pārējie ir turpat kur es, uz krasta ielas pie mola un uz vēlviena stacionārā pie ozolniekiem, pārējos neatceros

Link to comment
Share on other sites

Pārnēsājamie jā, bet es domāju jauno paaudzi, stacionāros?


 

 

pie Kalnciema tilta, kur abos galos pārejas, jau +10 būtu par daudz.
Grūti teikt, pārskatāmas vairāk par 200 metriem no abām pusēm, gājējiem arī ir pienākumi, netikai tiesības! Visi Rīgas velo šo faktu aizmirst momentāni, kā sēdekli staklē dabū!
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man besī apdzīvotās vietas tur, kur reāli pāris šķūņi ceļa malā stāv. Kāpēc tur vajag ātrumu samazināt?

Bet kā tad soda naudas iekasēs??? Budžets ta jāpilda!

Piemēram Līgatne kura sākas vispār meža vidū kur pat to šķūņu malās nav.... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

2 ir medemciemā uz pārnēsājamā radara

 

vispār labi, ka tur sākuši radaru staipīt. tas krusts ir ļoti bīstams, bet atsaldētie nesas cauri uz 100 un pat vairāk. vēl baisi sašutuši, ja otrā joslā arī ātrumu samazina līdz noteiktajam.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Grūti teikt, pārskatāmas vairāk par 200 metriem no abām pusēm, gājējiem arī ir pienākumi, netikai tiesības! Visi Rīgas velo šo faktu aizmirst momentāni, kā sēdekli staklē dabū!

Mja? Baseina ielas pāreja pārskatāma 200 metrus? Nu, tā, kas aiz līkuma paslēpusies?

Gājējam ir tiesības tikt pāri ielai, neraustoties - ja pirmā josla apstāsies, vai stāsies arī otrā, vai lidos uz 70-80 tālāk.

 

Un man negribētos notriekt gājēju, pat ja man būtu taisnība un atzītu, ka neesmu vainīgs. Kas, būsim godīgi, diez vai jelkad notiktu, notriecot gājēju uz pārejas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Runājot par to, ka vienmēr pie vainas tiek piesaukts ātrums. Protams, ātrums ir vainīgs, bet lielāku problēmu rada autovadītāju tizlās izpildīšanās un nekoncentrēšanās uz ceļu.

 

Jūlija sākuma sanāca braukt pa jauno kokneses ceļu. Ātrumu pārsniedzu būtiski, bet apdzinu tikai gadījumos, kad to bija droši darīt un netraucēju citiem. Uzskatu, ka ceļš ir labas kvalitātes un ļoti labi pārredzams. Turpretī pa priekšu braucošais audi regulāri centās izraisīt avārijas situāciju apdzenot, kad nelielā attālumā pretī nāk citi auto. Vēl tie apdzinēji, ka apdzen citus atļautā ātruma ietvaros, vairāku simtu metru garumā - ka tikai nepārkāpt noteikumus.

 

Ar labām riepām un labu auto uz tā ceļa 100 km/h būtu normāla prasība. Diemžēl populistisku lēmumu un neadekvātu autovadītāju dēļ tur šogad ir 90 km/h.

 

Manuprāt, radariem būtu jāsāk bildēt no +21 km/h :)

Labots - Damn
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Diemžēl populistisku lēmumu un neadekvātu autovadītāju dēļ tur šogad ir 90 km/h

Nu, ja sabiedrībā ir gana daudz neadekvāto, kas tur mēģina un veiksmīgi arī nositas, tad pelnīti.

Zini, ir druku jocīgi, ja brauc ar +20 un kāds aizmugurē ir baigi neapmierināts, sak, par lēnu steidzies. Un ne uz tiem labākajiem ceļiem.

Viens volvo uz Vidzemes šosejas remonta posmā daiļi gandrīz nošķīlās un mani līdzi parāva - tur lielu daļu ceļa tagad arā no Rīgas ir iespēja braukt blakus 2 mašīnām - bet ir vietas, piemēram, šī https://www.google.lv/maps/@57.039341,24.403245,3a,75y,91.19h,78.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1wHIyALqI_aDmM0JIrRJMA!2e0!7i13312!8i6656?hl=lvkur tagad ceļš palicis laikam platāks - jo tā saliņa nav vairs līdz ar ceļa malu, bet vairāk pa vidu - kad pabeigs remontu, būs ok, bet tagad volviķis, domājot, ka 90 tur par lēnu (plūsmas ātrums, zīme ir 70) ies man garām pa labo pusi (es par saliņu zināju, jo sanāk tur šad tad braukt, tāpēc turējos kreisajā pusē) - nu tad šis pēdējā brīdī ierauga saliņu, man vēl  blakus esot, un bez sevišķiem kompleksiem rauj pa kreisi man virsū. Da būtu vismaz pa labi ierāvis (sadzēsties nebija reāli), nevis virsū...

Pasaki vēl, ka ātrums tur nav vainīgs un var braukt, uz cik iet, jo piekare un zobi negrab. Ir vainīgs, jo ir mainījusies ceļa konfigurācija, nav salikti norobežojumi un pretī pa to pašu brauktuvi vēl nāk plūsma uz Rīgu. Nu un, plus, notiek remonts arī, galu galā un pat nezinu, vai asfaltēšana ir pabeigta vai arī virskārtu vēl liks. Ja tā, tad pa to virsmu, aks ir tagad, būtu jābrauc saudzīgāk.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar labām riepām un labu auto uz tā ceļa 100 km/h būtu normāla prasība

 

CSN nav tādas papildplāksnītes. Un pēc kādiem kritērijiem tiks definēts riepu un auto labums?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Neadekvātākās apdzīšanas, kuras šovasar nācies redzēt ir uz remontējamā Tallinas šosejas posma pirms Salacgrīvas, virzienā uz Rīgu.

Fūres kā no ķēdes norāvušās - divas brauc, trešā (LT numurs) iet abām garām, pretim nāk arī fūre.

Analoģiskus trikus izpildīja tūristu autobuss un Tallina-Rīga buss. Es saprotu, kustības grafiki, bet viņi tomēr ne gaļu ved.

 

Ceļinieki saka, ka svaigs asfalts esot slidens, tāpēc 70 zīmes patur vēl kādu laiku.

Pazīstams ceļinieks piezīmēja arī to, ka kamēr viss ceļš nav pieņemts, visas zīmes, apmales sataisītas utt, kamēr kaut viens paraksts trūkst, ierobežojumi paliek.

Tāpēc sanāk, ka 70 zīmes karājas vēl ilgi, lai gan šķiet ka ceļš ir kārtībā.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Tāpēc ir tehniskā apskate + policistiem pie auto apturēšanas (dokumentu pārbaudes) papildus būtu jāuzmet acis riepām, kūpošam izpūtējam, utt. :) Daudz kam būtu jābūt, bet nav.

Atļautais ātrums 90 km/h tika ieviests stipri sen. Kopš tā laika auto un riepu kvalitāte ir attīstījusies. Diemžēl daudzu šoferu attīstība (domāšana līdzi ceļa situācijai) regresē un bezkaunība progresē.

 

Ātrums + vadītāju nekaunība un nespēja / negribēšana novērtēt apstākļus. Domāšana tikai par sevi. Tas pats daudzos krustojumus - kāpēc nevar sākt kustību dinamiski un tiklīdz iedegas zaļais nevis iedegoties zaļajam uzsākt kustību pēc 10 sekundēm. Runātāji pa mobilo būtu jāčakarē pēc pilnas programmas, jo parasti pārvietojas saraustīti un lēnāk par atļauto. Primāri Rīgā būtu jāievieš ierīces, kas fiksē sarkano gaismu šķērsojošos.

 

Kā jau minēju - mēdzu pārkāpt ātrumu, bet daru to tā, lai netraucētu citiem. Ja kāds brauc lēnāk par mani, tad apdzenu ātri un tikai tad, kad redzu, ka tas neradīs bīstamības situāciju.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Atļautais ātrums 90 km/h tika ieviests stipri sen. Kopš tā laika auto un riepu kvalitāte ir attīstījusies.

Neaizmirsīsim sīkumu, ka ceļi tika projektēti pie tiem 90. Līkumu un pagriezienu radiusi, estakādes, ieskrējiena joslas. Tas viss nav nomaināms tik vienkārši un neatbalsta konstantu, ērtu braukšanu ar, piemēram, 130. Un raustīšanās 130-90-130 noteikti neuzlabo satiksmes drošību.

Jā, ir posmi, kur pielāgojumus nevajag, vai tie viglāk veicami, bet cik gari tie posmi ir? Cik minūšu ietaupījums ir braukt uz Jelgavu nevis ar 90, bet 110, pat ja pieņem, ka tas ir konstants ātrums visu ceļu, bez luksoforiem, bez bremzēšanas? 27 vs 21 minūte. Realitātē starpība nav tās 6 minūtes, ir VĒL mazāk.

Es pārsvarā braucu ar 94-102 (pēc GPS, spidometrā 100-110) - tas ir ātrums kurā manu mašīnu ir viegli noturēt pēc sajūtām, nelūrot spidometrā. Un tas ir galvenais apsvērums ātruma izvēlē - lai nav jālūr spidometrā, jārēķina sodi un jāmeklē ceļmalās zaļie. Lai var koncentrēties uz satiksmi.

 

 

Runātāji pa mobilo būtu jāčakarē pēc pilnas programmas, jo parasti pārvietojas saraustīti un lēnāk par atļauto. Primāri Rīgā būtu jāievieš ierīces, kas fiksē sarkano gaismu šķērsojošos.

+Daudz. Tie "paspējēji" pie dzeltenā vai pat atklāti sarkanā čakarē satiksmi vietās, kur citi gaida kreiso pagriezienu.

Labots - versatile
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Protams, laika ietaupīšana ir stiepjams jēdziens. Vienmēr var kāds tev parādīt ar pirkstu un teikt - izbrauc 5h agrāk un varēsi braukt ar 50km/h ātrumu pa šoseju.

Man personīgi braukšana līdz 120km/h (nevis ar 120km/h,bet līdz 120km/h atkarībā no apstākļiem) nerada garlaicību uz ceļa un vēlmi meklēt laika kavēkli telefonā. Ir vientuļi ceļa posmi, kur ir svaigi klāts asfalts vairāku km garumā bez neviena līkuma. Brauc ar ātrumu 90km/h un "miedz" ciet. Vismaz tur pārsniedzot atļauto ātrumu var kaut kādu možumu sevī uzturēt. Jā, bla bla, ej pie ārsta, tralalala. Nē, nekad neesmu aizmidzis. Ir trakoti garlaicīgi. Katram cilvēkam ir savs ērtais ātrums ar kādu viņš pārvietojas ar auto/moto/velo. Vienam ļoti lēni, citam optimāli ir nedaudz pārsniegt ātrumu. Ar moci taisnos gabalos uz 90km/h braukt ir tas pats, kas ar auto braukt 70km/h. 

Neattaisnoju ātruma pārkāpšanu. Apzinos savu vainu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Apzinos savu vainu.

 

Kādā veidā vadītājs ir vainīgs pie tā, ka pie mums ir neadekvāti ātruma ierobežojumi?  


 

 

Pasaki vēl, ka ātrums tur nav vainīgs

 

Tavā aprakstītajā situācijā ātrums nav pie vainas, bet gan gan tā šofera stulbums! 

Link to comment
Share on other sites

100% piekrītu! Un ir vēl zaķīša un mednieka sindroms, šis brauc uz 80 tu gribi apdzīt, viņš spiež grīda, kā apdzen šis atkal savus 80 ieņem. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

 

 

viņš spiež grīda, kā apdzen šis atkal savus 80 ieņem

Šis ir vēl trakāk...

 

Tiesa gan, dažreiz pašam ir gadījies neapzināti pavilkties līdzi kādam kas apdzen.. Braucu ar 100km/h, mani apdzen ar kādiem 110, nemanot sanāk pašam paātrināties līdz tiem 110, laikam vizuāli pierasts turēt vienādu distanci..

 

Pa lielam uz ceļiem ir 3 ļaundaru grupas.

Tie kas velkās

Tie kas nemāk distanci

Tie kas taisa avārijas situācijas apdzenot

Link to comment
Share on other sites

Visvairāk uz ceļiem trūkst cieņas vienam pret otru!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Tikko viens bembis taisija gymkhana uz Ulbrokas ielas, nezinu vai pēdējā brīdī kaut ko pamanīja un meta pa bremzēm, vai 360 mēģināja uzgriezt, bet dabuju uzsist pa bremzi un ielekt labajā joslā, jo šis sāniski izslīdēja man taisni priekšā, labi, ka nebija neviens jau iebraucis man blakus labajā joslā. Vienkārši ar apstāšanos nebūtu līdzēts, jo nezinu vai aizmugurē braucošais būtu to paspējis un bembis tāpat būtu uzslīdējis virsū. 

 

Tātad mickys listam var pievienot vēl 4. grupu - tie, kas rada avārijas situācijas glupi izpildoties uz koplietošanas ceļiem.

 

Trasē ir mierīgāk kā Rīgā uz ielām - tā nevajadzētu būt.

Labots - ImissimI
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pa lielam uz ceļiem ir 3 ļaundaru grupas. Tie kas velkās Tie kas nemāk distanci Tie kas taisa avārijas situācijas apdzenot

 

vēl ir tādi labs cilvēki, kas nejēdz runāt pa telefonu, velkas 2. joslā uz 70 un ceļam vispār nepievērš uzmanību. 

Link to comment
Share on other sites

Ja jau viņi stāv pareizās vietās tas ir apsveicami, bet te jau iepriekšējie, mazo privāto biznesiņu krūmos sēžot gribēja uztaisīt! Par to jau bija lielākā škrobe.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Šādus te vajadzētu aizliegt uz ceļiem...
Ja pirmais kas mīž ieturēti distanci, tad otrais kas gaida apdzītu bez problēmām... 

 

 

Tie kas velkās Tie kas nemāk distanci Tie kas taisa avārijas situācijas apdzenot
A kur tad ļaundaru grupa, kas lido? Teiksim nevis uz ierastajiem +15, bet plus +50! 
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Ja jau viņi stāv pareizās vietās tas ir apsveicami, bet te jau iepriekšējie, mazo privāto biznesiņu krūmos sēžot gribēja uztaisīt! Par to jau bija lielākā škrobe.

Man vispār bija priekšlikums - uztaisīt fotoradaru komersantus, kurš:

a) atbild ar visu savu privāto mantu par šmucēm (krāpšanos ar datiem) + pirmās pakāpes rados var būt tikai 1 fotoradaru komersants

b) var nodarbināt līdz 4 darbiniekiem un iegādāties līdz 5 valsts sertificētiem radariem

c) var tos radarus slēpt, kur vien ienāk prātā, vietu vismaz 24h pirms saskaņojot elektroniski ar VP

d) saņem 30% no soda

e) dati dienas beigās šifrēti izkraujas no radara un nosūtās VP tālākai apstrādei - savējos neizdzēsīsi (ja nu vienīgi visu dienu nenosūtīt)

 

kādas būtu sekas - sāumā parādītos jūra ar šitiem sīkajiem radaristiem, smuki nopelnītu, parādītos mega motivācija nesteigties lielākajai daļai - peļna samazināts, daļa izmirtu un paliktu kaut kāds skaits radaru "balansa uzturēšanai".

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

A kur tad ļaundaru grupa, kas lido? Teiksim nevis uz ierastajiem +15, bet plus +50! 

 

Šie vismaz man netraucē!

 

Man vispār bija priekšlikums - uztaisīt fotoradaru komersantus, kurš:

 

Tu vēl aizmirsi punktu - 

f) Komersantam tiek izsniegta pārvietojama zīme 30 !

 

Bet versatile, tu droši vari izrādīt iniciatīvu - dienas sākumā palaid uz telefona kādu gps ceļa logeri kurš pieraksta tavu atrašanās vietu un ātrumu, dienas beigās salīdzini cik ātri esi braucis un papildini valsts budžetu! 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

 

 

A kur tad ļaundaru grupa, kas lido? Teiksim nevis uz ierastajiem +15, bet plus +50!

Kamēr viņš neietilpst kādā no iepriekšējām trim grupām, jāsaka godīgi - viņš ir samērā nekaitīgs.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Kā ta nekatīgi, priekš viņiem visi kas brauc uz +10/15km (jeb kopējā plūsmā) ir tāpat kā priekš kopējās plūsmas tia kas brauc uz 80km/h... 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

f) Komersantam tiek izsniegta pārvietojama zīme 30 !

Kāpēc?

Realizācija, manuprāt, nav triviāla, bet mūsdienās arī nekas traģisks.

Piesakās 6h "logam" konkrētā spotā uz šosejas, kur, teiksim, 1km rādiusā var būt 1 radars. No elektroniskā pakalpojuma tiek iegūts šifrēts fails, ko ielādē radarā. Kad radars uz vietas, tas pēc gps salīdzina vai ir tur, kur atļauts, un tad aktivizējas. Failā ierakstīts ātruma limits, pielaide - komersantam nav pār to kontrole. Tik vien kā radars pieder pašam un jāuzrauga, lai kāds nenosper.

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc ka paša foto radaru ideja ir aplama! Precīzāk sakot viņi ir paredzēti lai nokāstu naudu no šoferiem nevis lai nodrošinātu drošību uz ceļiem! Radari pa lielam tiek likti vietās kur ir nepamatoti ātruma ierobežojumi jo tieši šādās vietās daudzi brauc ātrāk. Jo var braukt ātrāk un satiksmei apdraudējuma nav! 

 

Reku angļu pieredze - pieaugot radaru skaitam soda naudās tiek iekasēts proporcionāli vairāk, bet avāriju daudzums nemainās!  

 

 

Ak jā, tā nav tikai Latvijas problēmas - lielākā daļa pasaules valstu mēģina lāpīt budžetu uz autovadītāju rēķina! 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

versatile

Paga, paga - tu kādu jauno radaru esi redzējis? Pirms radara ir zīme par fotoradaru un arī zīme ar ātruma ierobežojumu, kāds spēkā - piem, Murjāņos iekš apdzīvotas vietas ir zīme 50, kas tur, teorētiski, var nebūt, jo tā pēc definīcijas jau ir apdzīvota vieta, kas apzīmēta ar balto zīmi.

Ārpus apdzīvotām vietām pie radariem ir zīme 90... Kur kāšana?

Link to comment
Share on other sites

Kāšana ir tur ka piemēram Murjāņos tik garā gabalā 50 km/h ir nepamatots! Apdzīvota vieta tur ir labi ja 1/3 no visa posma. Zīmes ir saliktas pēc kartes, nevis pēc situācijas dabā!

 

Kaut gan jāatzīst, ka patreizējā fotoradaru sistēma ir draudzīgāka šoferim, pamatmērķis - naudas iekasēšana ir labāk maskēts. Iepriekšējie radari bija tīri paredzēti naudas iekasēšanai un viņi pat īpaši necentās to slēpt. 

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Murjāņos ir, pirmkārt - skola pie paša ceļa, mājas pie paša ceļa, kalnains apvidus - Tev tiešām liekas, ka 90-50-90-50-90-50-90 tai vietā "pēc situācijas dabā" ik pa pārsimts metriem uzlabotu satiksmes plūsmu un drošību?! Paskaties balticmaps, kur tur reāli ir mājas - faktiski visu laiku.

Tur piesieties var par vienu posmu, bet tajā nav jēga likt 90, ja tieši priekšā būs atkal 50...

Tāpat tur ir dafiga mazo sānceliņu, uz kuriem tikt mašīnas diezgan sabremzējas - nu nav Murjāņi vieta, kur 50 ir PILNĪGI nepamatoti.

 

A nē, es pat mazliet sapisos - Murjāņi ir aptuveni 2,5km garumā 50 - paskaties pats kartē, ar kādu intervālu tur IR mājas. Tur, kur tikai kalns, tur ir 90, līdz Raganai un 70 līdz Turaidas ceļam.

http://balticmaps.eu/?lang=lv&draw_hash=qszloo&centerx=540757.4022236884&centery=6333494.709324812&zoom=2&layer=map&ls=o

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

ImissimI
Kāpēc? Realizācija, manuprāt, nav triviāla, bet mūsdienās arī nekas traģisks. Piesakās 6h "logam" konkrētā spotā uz šosejas, kur, teiksim, 1km rādiusā var būt 1 radars. No elektroniskā pakalpojuma tiek iegūts šifrēts fails, ko ielādē radarā. Kad radars uz vietas, tas pēc gps salīdzina vai ir tur, kur atļauts, un tad aktivizējas. Failā ierakstīts ātruma limits, pielaide - komersantam nav pār to kontrole. Tik vien kā radars pieder pašam un jāuzrauga, lai kāds nenosper.

 

Tāpēc: http://skaties.lv/latvija/kriminalzinas/atruma-kontrole-izmantotos-radarus-iespejams-izmantos-kontrabandistu-kersanai/

Ātruma kontrolē izmantotos radarus varētu pielāgot arī kontrabandistu ķeršanai, pastāstīja Muitas policijas pārvaldes priekšnieks Edijs Ceipe. Viņš sacīja, ka šobrīd gan tā ir tikai ideja. Iecere ir savienot Muitas policijas rīcībā esošo transportlīdzekļu identificēšanas sistēmu ar ātruma kontroles radaru sistēmu, tādējādi aizdomīgas automašīnas varētu konstatēt ne tikai uz robežas, bet arī iekšzemē, skaidroja Ceipe.

Nez vai to ieviesīs pa kluso? Un vai būs kāds hajs par masu novērošanu? Pie reizes par beigušos skati un OCTA ar uzreiz var rēķinu sūtīt.

 

 

Savukārt tavs tekst tad vispār ir jau virs zinātniskās fantastikas līmeņa priekš viņiem - kriptēti faili, checksummas, gps'i vaivaivai un paziņas ar nevarēs izdzēst, sux.

 

Lai nu kā, neatbalstu ideju par "privātie šeptē ar fotoradariem pēc saviem ieskatiem" - tas neuzlabos satiksmi un būs nevajadzīgi sodi.

Labots - ImissimI
Link to comment
Share on other sites

 

 

Paskaties balticmaps, kur tur reāli ir mājas
 

 

Mana māja ir ~120m no ceļa. Kaimiņos arī ir mājas tuvu ceļam! Tad ko visur kur mājas tuvu ceļam ierobežojam uz 50 vai moška labāk uzreiz uz 20?

Ir jāsamēro braucēju intereses un gājēju! Caur Murjāņiem iet maģistrālais ceļš un gājējiem pa to nav jāvalkājas! Tur kur veikals, skola - jā - tur viss skaidrs! 

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

tavs tekst tad vispār ir jau virs zinātniskās fantastikas līmeņa priekš viņiem
To es labi apzinos. Bet neiespējami nav.

 

 

gājējiem pa to nav jāvalkājas!
Pa nav, bet gar?

Drīzāk maģistrālais ceļš nav jābūvē cauri apdzīvotām vietām, labs piemērs ar Saulkrastiem, kur uzblieza riņķī.

Link to comment
Share on other sites

 

 

labs piemērs ar Saulkrastiem

Tas jā! Bet nu vēsturiski tā ir sanācis, ka autoceļi iet caur miestiem.

Man patika kā šī problēma ir Austrijā realizēta - tur nav 50km/h ierobežojumu meža vidū! Apdzīvotā vieta sākas tiešām tur kur mājas, veikali, gājēji apkārt. Un kā ārā, tā uzreiz 100km/h atļautais.  

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...