Guest Jūlijs 28, 2015 Share Jūlijs 28, 2015 Neesmu redzējis nevienu mašīnu, kas rādītu mašīnas ātrumu zemāku kā reālo, stāž 29 gadi, un nemaz mašīnas ir brauktas! ja ar reālo tu domā rādījumu no gps, tad es mēģināju pateikt to pašu, ka spidometra rādījums ir lielāks salīdzinot ar gps rādījumu. poļu zarnu miesti ir vienkārši murgs, bet par laimi nu jau ir varšavas bānis un tas sviests ir tikai pārsimt kilometru Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 28, 2015 Share Jūlijs 28, 2015 A kur pārejos ir fotografējuši, zini? Es esmu braucis daudz 89 gadā, un tad vēl 90 vidū, man polija vēmienu izsauc ja no vārda vien, jā tagad līdz Varšavai ir super ceļš par 42 eur, bet pēdējie simti, tas ir vāks, labi ka ceļi jau ir platāki nekā bija, bet vienalga, vājprāts! Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 28, 2015 Share Jūlijs 28, 2015 Gan jau tās tolerances dažādas. Uz štrāses 20km/h ir pat ok, bet, piem., pie Kalnciema tilta, kur abos galos pārejas, jau +10 būtu par daudz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūlijs 28, 2015 Share Jūlijs 28, 2015 2 ir medemciemā uz pārnēsājamā radara pārējie ir turpat kur es, uz krasta ielas pie mola un uz vēlviena stacionārā pie ozolniekiem, pārējos neatceros Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 28, 2015 Share Jūlijs 28, 2015 Pārnēsājamie jā, bet es domāju jauno paaudzi, stacionāros? pie Kalnciema tilta, kur abos galos pārejas, jau +10 būtu par daudz. Grūti teikt, pārskatāmas vairāk par 200 metriem no abām pusēm, gājējiem arī ir pienākumi, netikai tiesības! Visi Rīgas velo šo faktu aizmirst momentāni, kā sēdekli staklē dabū! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Man besī apdzīvotās vietas tur, kur reāli pāris šķūņi ceļa malā stāv. Kāpēc tur vajag ātrumu samazināt? Bet kā tad soda naudas iekasēs??? Budžets ta jāpilda! Piemēram Līgatne kura sākas vispār meža vidū kur pat to šķūņu malās nav.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Man ir klusa aizdoma ka visi viņi strādā uz +20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Tāpēc drošāk ir braukt -20 zem atļautā, ja nu kas. Kā daudzi arī dara cauru gadu Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 2 ir medemciemā uz pārnēsājamā radara vispār labi, ka tur sākuši radaru staipīt. tas krusts ir ļoti bīstams, bet atsaldētie nesas cauri uz 100 un pat vairāk. vēl baisi sašutuši, ja otrā joslā arī ātrumu samazina līdz noteiktajam. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Grūti teikt, pārskatāmas vairāk par 200 metriem no abām pusēm, gājējiem arī ir pienākumi, netikai tiesības! Visi Rīgas velo šo faktu aizmirst momentāni, kā sēdekli staklē dabū! Mja? Baseina ielas pāreja pārskatāma 200 metrus? Nu, tā, kas aiz līkuma paslēpusies? Gājējam ir tiesības tikt pāri ielai, neraustoties - ja pirmā josla apstāsies, vai stāsies arī otrā, vai lidos uz 70-80 tālāk. Un man negribētos notriekt gājēju, pat ja man būtu taisnība un atzītu, ka neesmu vainīgs. Kas, būsim godīgi, diez vai jelkad notiktu, notriecot gājēju uz pārejas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damn Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) Runājot par to, ka vienmēr pie vainas tiek piesaukts ātrums. Protams, ātrums ir vainīgs, bet lielāku problēmu rada autovadītāju tizlās izpildīšanās un nekoncentrēšanās uz ceļu. Jūlija sākuma sanāca braukt pa jauno kokneses ceļu. Ātrumu pārsniedzu būtiski, bet apdzinu tikai gadījumos, kad to bija droši darīt un netraucēju citiem. Uzskatu, ka ceļš ir labas kvalitātes un ļoti labi pārredzams. Turpretī pa priekšu braucošais audi regulāri centās izraisīt avārijas situāciju apdzenot, kad nelielā attālumā pretī nāk citi auto. Vēl tie apdzinēji, ka apdzen citus atļautā ātruma ietvaros, vairāku simtu metru garumā - ka tikai nepārkāpt noteikumus. Ar labām riepām un labu auto uz tā ceļa 100 km/h būtu normāla prasība. Diemžēl populistisku lēmumu un neadekvātu autovadītāju dēļ tur šogad ir 90 km/h. Manuprāt, radariem būtu jāsāk bildēt no +21 km/h Labots Jūlijs 29, 2015 - Damn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Diemžēl populistisku lēmumu un neadekvātu autovadītāju dēļ tur šogad ir 90 km/h Nu, ja sabiedrībā ir gana daudz neadekvāto, kas tur mēģina un veiksmīgi arī nositas, tad pelnīti. Zini, ir druku jocīgi, ja brauc ar +20 un kāds aizmugurē ir baigi neapmierināts, sak, par lēnu steidzies. Un ne uz tiem labākajiem ceļiem. Viens volvo uz Vidzemes šosejas remonta posmā daiļi gandrīz nošķīlās un mani līdzi parāva - tur lielu daļu ceļa tagad arā no Rīgas ir iespēja braukt blakus 2 mašīnām - bet ir vietas, piemēram, šī https://www.google.lv/maps/@57.039341,24.403245,3a,75y,91.19h,78.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1wHIyALqI_aDmM0JIrRJMA!2e0!7i13312!8i6656?hl=lvkur tagad ceļš palicis laikam platāks - jo tā saliņa nav vairs līdz ar ceļa malu, bet vairāk pa vidu - kad pabeigs remontu, būs ok, bet tagad volviķis, domājot, ka 90 tur par lēnu (plūsmas ātrums, zīme ir 70) ies man garām pa labo pusi (es par saliņu zināju, jo sanāk tur šad tad braukt, tāpēc turējos kreisajā pusē) - nu tad šis pēdējā brīdī ierauga saliņu, man vēl blakus esot, un bez sevišķiem kompleksiem rauj pa kreisi man virsū. Da būtu vismaz pa labi ierāvis (sadzēsties nebija reāli), nevis virsū... Pasaki vēl, ka ātrums tur nav vainīgs un var braukt, uz cik iet, jo piekare un zobi negrab. Ir vainīgs, jo ir mainījusies ceļa konfigurācija, nav salikti norobežojumi un pretī pa to pašu brauktuvi vēl nāk plūsma uz Rīgu. Nu un, plus, notiek remonts arī, galu galā un pat nezinu, vai asfaltēšana ir pabeigta vai arī virskārtu vēl liks. Ja tā, tad pa to virsmu, aks ir tagad, būtu jābrauc saudzīgāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Ar labām riepām un labu auto uz tā ceļa 100 km/h būtu normāla prasība CSN nav tādas papildplāksnītes. Un pēc kādiem kritērijiem tiks definēts riepu un auto labums? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) Neadekvātākās apdzīšanas, kuras šovasar nācies redzēt ir uz remontējamā Tallinas šosejas posma pirms Salacgrīvas, virzienā uz Rīgu. Fūres kā no ķēdes norāvušās - divas brauc, trešā (LT numurs) iet abām garām, pretim nāk arī fūre. Analoģiskus trikus izpildīja tūristu autobuss un Tallina-Rīga buss. Es saprotu, kustības grafiki, bet viņi tomēr ne gaļu ved. Ceļinieki saka, ka svaigs asfalts esot slidens, tāpēc 70 zīmes patur vēl kādu laiku. Pazīstams ceļinieks piezīmēja arī to, ka kamēr viss ceļš nav pieņemts, visas zīmes, apmales sataisītas utt, kamēr kaut viens paraksts trūkst, ierobežojumi paliek. Tāpēc sanāk, ka 70 zīmes karājas vēl ilgi, lai gan šķiet ka ceļš ir kārtībā. Labots Jūlijs 29, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damn Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Tāpēc ir tehniskā apskate + policistiem pie auto apturēšanas (dokumentu pārbaudes) papildus būtu jāuzmet acis riepām, kūpošam izpūtējam, utt. Daudz kam būtu jābūt, bet nav. Atļautais ātrums 90 km/h tika ieviests stipri sen. Kopš tā laika auto un riepu kvalitāte ir attīstījusies. Diemžēl daudzu šoferu attīstība (domāšana līdzi ceļa situācijai) regresē un bezkaunība progresē. Ātrums + vadītāju nekaunība un nespēja / negribēšana novērtēt apstākļus. Domāšana tikai par sevi. Tas pats daudzos krustojumus - kāpēc nevar sākt kustību dinamiski un tiklīdz iedegas zaļais nevis iedegoties zaļajam uzsākt kustību pēc 10 sekundēm. Runātāji pa mobilo būtu jāčakarē pēc pilnas programmas, jo parasti pārvietojas saraustīti un lēnāk par atļauto. Primāri Rīgā būtu jāievieš ierīces, kas fiksē sarkano gaismu šķērsojošos. Kā jau minēju - mēdzu pārkāpt ātrumu, bet daru to tā, lai netraucētu citiem. Ja kāds brauc lēnāk par mani, tad apdzenu ātri un tikai tad, kad redzu, ka tas neradīs bīstamības situāciju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) Atļautais ātrums 90 km/h tika ieviests stipri sen. Kopš tā laika auto un riepu kvalitāte ir attīstījusies. Neaizmirsīsim sīkumu, ka ceļi tika projektēti pie tiem 90. Līkumu un pagriezienu radiusi, estakādes, ieskrējiena joslas. Tas viss nav nomaināms tik vienkārši un neatbalsta konstantu, ērtu braukšanu ar, piemēram, 130. Un raustīšanās 130-90-130 noteikti neuzlabo satiksmes drošību. Jā, ir posmi, kur pielāgojumus nevajag, vai tie viglāk veicami, bet cik gari tie posmi ir? Cik minūšu ietaupījums ir braukt uz Jelgavu nevis ar 90, bet 110, pat ja pieņem, ka tas ir konstants ātrums visu ceļu, bez luksoforiem, bez bremzēšanas? 27 vs 21 minūte. Realitātē starpība nav tās 6 minūtes, ir VĒL mazāk. Es pārsvarā braucu ar 94-102 (pēc GPS, spidometrā 100-110) - tas ir ātrums kurā manu mašīnu ir viegli noturēt pēc sajūtām, nelūrot spidometrā. Un tas ir galvenais apsvērums ātruma izvēlē - lai nav jālūr spidometrā, jārēķina sodi un jāmeklē ceļmalās zaļie. Lai var koncentrēties uz satiksmi. Runātāji pa mobilo būtu jāčakarē pēc pilnas programmas, jo parasti pārvietojas saraustīti un lēnāk par atļauto. Primāri Rīgā būtu jāievieš ierīces, kas fiksē sarkano gaismu šķērsojošos. +Daudz. Tie "paspējēji" pie dzeltenā vai pat atklāti sarkanā čakarē satiksmi vietās, kur citi gaida kreiso pagriezienu. Labots Jūlijs 29, 2015 - versatile 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mullja Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Protams, laika ietaupīšana ir stiepjams jēdziens. Vienmēr var kāds tev parādīt ar pirkstu un teikt - izbrauc 5h agrāk un varēsi braukt ar 50km/h ātrumu pa šoseju. Man personīgi braukšana līdz 120km/h (nevis ar 120km/h,bet līdz 120km/h atkarībā no apstākļiem) nerada garlaicību uz ceļa un vēlmi meklēt laika kavēkli telefonā. Ir vientuļi ceļa posmi, kur ir svaigi klāts asfalts vairāku km garumā bez neviena līkuma. Brauc ar ātrumu 90km/h un "miedz" ciet. Vismaz tur pārsniedzot atļauto ātrumu var kaut kādu možumu sevī uzturēt. Jā, bla bla, ej pie ārsta, tralalala. Nē, nekad neesmu aizmidzis. Ir trakoti garlaicīgi. Katram cilvēkam ir savs ērtais ātrums ar kādu viņš pārvietojas ar auto/moto/velo. Vienam ļoti lēni, citam optimāli ir nedaudz pārsniegt ātrumu. Ar moci taisnos gabalos uz 90km/h braukt ir tas pats, kas ar auto braukt 70km/h. Neattaisnoju ātruma pārkāpšanu. Apzinos savu vainu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Apzinos savu vainu. Kādā veidā vadītājs ir vainīgs pie tā, ka pie mums ir neadekvāti ātruma ierobežojumi? Pasaki vēl, ka ātrums tur nav vainīgs Tavā aprakstītajā situācijā ātrums nav pie vainas, bet gan gan tā šofera stulbums! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts martinno Jūlijs 29, 2015 Populārs ieraksts Share Jūlijs 29, 2015 Mani pēdējā laikā uzvelk sekojoša aina - braucu godīgi kruīzā uz 100km/h pa šoseju ar vienu joslu katrā virzienā... Tuvojos kolonnai... Bled, pirmais velkas ar kādiem 85km/h... aiz viņa vēl 3-4-5 mašīnas... Sežu aiz viņiem un, loģiski, gaidu, kad šie apdzīs... BET - loceklis te bija - neviens neapdzen... Pirmais mīž, otrais gaida uz pirmo, u.t.t. Pēc kādām pāris neizmantotām apdzīšanas reizēm nākas līst garām visiem tiem pajoļiem. Un te sākas problēmas: 1) Lai viņus apdzītu, nākas paātrināties līdz kādiem 140km/h; 2) Gadās, ka pajoļi neskatās spoguļos un lien ārā no savas joslas, dažreiz pat sānos... Šādus te vajadzētu aizliegt uz ceļiem... 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 100% piekrītu! Un ir vēl zaķīša un mednieka sindroms, šis brauc uz 80 tu gribi apdzīt, viņš spiež grīda, kā apdzen šis atkal savus 80 ieņem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickys Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 viņš spiež grīda, kā apdzen šis atkal savus 80 ieņem Šis ir vēl trakāk... Tiesa gan, dažreiz pašam ir gadījies neapzināti pavilkties līdzi kādam kas apdzen.. Braucu ar 100km/h, mani apdzen ar kādiem 110, nemanot sanāk pašam paātrināties līdz tiem 110, laikam vizuāli pierasts turēt vienādu distanci.. Pa lielam uz ceļiem ir 3 ļaundaru grupas. Tie kas velkās Tie kas nemāk distanci Tie kas taisa avārijas situācijas apdzenot Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Visvairāk uz ceļiem trūkst cieņas vienam pret otru! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) Tikko viens bembis taisija gymkhana uz Ulbrokas ielas, nezinu vai pēdējā brīdī kaut ko pamanīja un meta pa bremzēm, vai 360 mēģināja uzgriezt, bet dabuju uzsist pa bremzi un ielekt labajā joslā, jo šis sāniski izslīdēja man taisni priekšā, labi, ka nebija neviens jau iebraucis man blakus labajā joslā. Vienkārši ar apstāšanos nebūtu līdzēts, jo nezinu vai aizmugurē braucošais būtu to paspējis un bembis tāpat būtu uzslīdējis virsū. Tātad mickys listam var pievienot vēl 4. grupu - tie, kas rada avārijas situācijas glupi izpildoties uz koplietošanas ceļiem. Trasē ir mierīgāk kā Rīgā uz ielām - tā nevajadzētu būt. Labots Jūlijs 29, 2015 - ImissimI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Pa lielam uz ceļiem ir 3 ļaundaru grupas. Tie kas velkās Tie kas nemāk distanci Tie kas taisa avārijas situācijas apdzenot vēl ir tādi labs cilvēki, kas nejēdz runāt pa telefonu, velkas 2. joslā uz 70 un ceļam vispār nepievērš uzmanību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) http://www.db.lv/auto/latvija/ap-stacionaro-fotoradaru-atrasanas-vietam-nav-boja-gajuso-435851 Tātad, radari sevi attaisnojuši. Labots Jūlijs 29, 2015 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Ja jau viņi stāv pareizās vietās tas ir apsveicami, bet te jau iepriekšējie, mazo privāto biznesiņu krūmos sēžot gribēja uztaisīt! Par to jau bija lielākā škrobe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Šādus te vajadzētu aizliegt uz ceļiem... Ja pirmais kas mīž ieturēti distanci, tad otrais kas gaida apdzītu bez problēmām... Tie kas velkās Tie kas nemāk distanci Tie kas taisa avārijas situācijas apdzenot A kur tad ļaundaru grupa, kas lido? Teiksim nevis uz ierastajiem +15, bet plus +50! Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Ja jau viņi stāv pareizās vietās tas ir apsveicami, bet te jau iepriekšējie, mazo privāto biznesiņu krūmos sēžot gribēja uztaisīt! Par to jau bija lielākā škrobe. Man vispār bija priekšlikums - uztaisīt fotoradaru komersantus, kurš: a) atbild ar visu savu privāto mantu par šmucēm (krāpšanos ar datiem) + pirmās pakāpes rados var būt tikai 1 fotoradaru komersants b) var nodarbināt līdz 4 darbiniekiem un iegādāties līdz 5 valsts sertificētiem radariem c) var tos radarus slēpt, kur vien ienāk prātā, vietu vismaz 24h pirms saskaņojot elektroniski ar VP d) saņem 30% no soda e) dati dienas beigās šifrēti izkraujas no radara un nosūtās VP tālākai apstrādei - savējos neizdzēsīsi (ja nu vienīgi visu dienu nenosūtīt) kādas būtu sekas - sāumā parādītos jūra ar šitiem sīkajiem radaristiem, smuki nopelnītu, parādītos mega motivācija nesteigties lielākajai daļai - peļna samazināts, daļa izmirtu un paliktu kaut kāds skaits radaru "balansa uzturēšanai". 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) A kur tad ļaundaru grupa, kas lido? Teiksim nevis uz ierastajiem +15, bet plus +50! Šie vismaz man netraucē! Man vispār bija priekšlikums - uztaisīt fotoradaru komersantus, kurš: Tu vēl aizmirsi punktu - f) Komersantam tiek izsniegta pārvietojama zīme 30 ! Bet versatile, tu droši vari izrādīt iniciatīvu - dienas sākumā palaid uz telefona kādu gps ceļa logeri kurš pieraksta tavu atrašanās vietu un ātrumu, dienas beigās salīdzini cik ātri esi braucis un papildini valsts budžetu! Labots Jūlijs 29, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickys Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 A kur tad ļaundaru grupa, kas lido? Teiksim nevis uz ierastajiem +15, bet plus +50! Kamēr viņš neietilpst kādā no iepriekšējām trim grupām, jāsaka godīgi - viņš ir samērā nekaitīgs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Kā ta nekatīgi, priekš viņiem visi kas brauc uz +10/15km (jeb kopējā plūsmā) ir tāpat kā priekš kopējās plūsmas tia kas brauc uz 80km/h... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 f) Komersantam tiek izsniegta pārvietojama zīme 30 ! Kāpēc? Realizācija, manuprāt, nav triviāla, bet mūsdienās arī nekas traģisks. Piesakās 6h "logam" konkrētā spotā uz šosejas, kur, teiksim, 1km rādiusā var būt 1 radars. No elektroniskā pakalpojuma tiek iegūts šifrēts fails, ko ielādē radarā. Kad radars uz vietas, tas pēc gps salīdzina vai ir tur, kur atļauts, un tad aktivizējas. Failā ierakstīts ātruma limits, pielaide - komersantam nav pār to kontrole. Tik vien kā radars pieder pašam un jāuzrauga, lai kāds nenosper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) Tāpēc ka paša foto radaru ideja ir aplama! Precīzāk sakot viņi ir paredzēti lai nokāstu naudu no šoferiem nevis lai nodrošinātu drošību uz ceļiem! Radari pa lielam tiek likti vietās kur ir nepamatoti ātruma ierobežojumi jo tieši šādās vietās daudzi brauc ātrāk. Jo var braukt ātrāk un satiksmei apdraudējuma nav! Reku angļu pieredze - pieaugot radaru skaitam soda naudās tiek iekasēts proporcionāli vairāk, bet avāriju daudzums nemainās! Ak jā, tā nav tikai Latvijas problēmas - lielākā daļa pasaules valstu mēģina lāpīt budžetu uz autovadītāju rēķina! Labots Jūlijs 29, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Paga, paga - tu kādu jauno radaru esi redzējis? Pirms radara ir zīme par fotoradaru un arī zīme ar ātruma ierobežojumu, kāds spēkā - piem, Murjāņos iekš apdzīvotas vietas ir zīme 50, kas tur, teorētiski, var nebūt, jo tā pēc definīcijas jau ir apdzīvota vieta, kas apzīmēta ar balto zīmi. Ārpus apdzīvotām vietām pie radariem ir zīme 90... Kur kāšana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) Kāšana ir tur ka piemēram Murjāņos tik garā gabalā 50 km/h ir nepamatots! Apdzīvota vieta tur ir labi ja 1/3 no visa posma. Zīmes ir saliktas pēc kartes, nevis pēc situācijas dabā! Kaut gan jāatzīst, ka patreizējā fotoradaru sistēma ir draudzīgāka šoferim, pamatmērķis - naudas iekasēšana ir labāk maskēts. Iepriekšējie radari bija tīri paredzēti naudas iekasēšanai un viņi pat īpaši necentās to slēpt. Labots Jūlijs 29, 2015 - ronalds_ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) Murjāņos ir, pirmkārt - skola pie paša ceļa, mājas pie paša ceļa, kalnains apvidus - Tev tiešām liekas, ka 90-50-90-50-90-50-90 tai vietā "pēc situācijas dabā" ik pa pārsimts metriem uzlabotu satiksmes plūsmu un drošību?! Paskaties balticmaps, kur tur reāli ir mājas - faktiski visu laiku. Tur piesieties var par vienu posmu, bet tajā nav jēga likt 90, ja tieši priekšā būs atkal 50... Tāpat tur ir dafiga mazo sānceliņu, uz kuriem tikt mašīnas diezgan sabremzējas - nu nav Murjāņi vieta, kur 50 ir PILNĪGI nepamatoti. A nē, es pat mazliet sapisos - Murjāņi ir aptuveni 2,5km garumā 50 - paskaties pats kartē, ar kādu intervālu tur IR mājas. Tur, kur tikai kalns, tur ir 90, līdz Raganai un 70 līdz Turaidas ceļam. http://balticmaps.eu/?lang=lv&draw_hash=qszloo¢erx=540757.4022236884¢ery=6333494.709324812&zoom=2&layer=map&ls=o Labots Jūlijs 29, 2015 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 (labots) Kāpēc? Realizācija, manuprāt, nav triviāla, bet mūsdienās arī nekas traģisks. Piesakās 6h "logam" konkrētā spotā uz šosejas, kur, teiksim, 1km rādiusā var būt 1 radars. No elektroniskā pakalpojuma tiek iegūts šifrēts fails, ko ielādē radarā. Kad radars uz vietas, tas pēc gps salīdzina vai ir tur, kur atļauts, un tad aktivizējas. Failā ierakstīts ātruma limits, pielaide - komersantam nav pār to kontrole. Tik vien kā radars pieder pašam un jāuzrauga, lai kāds nenosper. Tāpēc: http://skaties.lv/latvija/kriminalzinas/atruma-kontrole-izmantotos-radarus-iespejams-izmantos-kontrabandistu-kersanai/ Ātruma kontrolē izmantotos radarus varētu pielāgot arī kontrabandistu ķeršanai, pastāstīja Muitas policijas pārvaldes priekšnieks Edijs Ceipe. Viņš sacīja, ka šobrīd gan tā ir tikai ideja. Iecere ir savienot Muitas policijas rīcībā esošo transportlīdzekļu identificēšanas sistēmu ar ātruma kontroles radaru sistēmu, tādējādi aizdomīgas automašīnas varētu konstatēt ne tikai uz robežas, bet arī iekšzemē, skaidroja Ceipe. Nez vai to ieviesīs pa kluso? Un vai būs kāds hajs par masu novērošanu? Pie reizes par beigušos skati un OCTA ar uzreiz var rēķinu sūtīt. Savukārt tavs tekst tad vispār ir jau virs zinātniskās fantastikas līmeņa priekš viņiem - kriptēti faili, checksummas, gps'i vaivaivai un paziņas ar nevarēs izdzēst, sux. Lai nu kā, neatbalstu ideju par "privātie šeptē ar fotoradariem pēc saviem ieskatiem" - tas neuzlabos satiksmi un būs nevajadzīgi sodi. Labots Jūlijs 29, 2015 - ImissimI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 Paskaties balticmaps, kur tur reāli ir mājas Mana māja ir ~120m no ceļa. Kaimiņos arī ir mājas tuvu ceļam! Tad ko visur kur mājas tuvu ceļam ierobežojam uz 50 vai moška labāk uzreiz uz 20? Ir jāsamēro braucēju intereses un gājēju! Caur Murjāņiem iet maģistrālais ceļš un gājējiem pa to nav jāvalkājas! Tur kur veikals, skola - jā - tur viss skaidrs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 tavs tekst tad vispār ir jau virs zinātniskās fantastikas līmeņa priekš viņiem To es labi apzinos. Bet neiespējami nav. gājējiem pa to nav jāvalkājas! Pa nav, bet gar?Drīzāk maģistrālais ceļš nav jābūvē cauri apdzīvotām vietām, labs piemērs ar Saulkrastiem, kur uzblieza riņķī. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 29, 2015 Share Jūlijs 29, 2015 labs piemērs ar Saulkrastiem Tas jā! Bet nu vēsturiski tā ir sanācis, ka autoceļi iet caur miestiem. Man patika kā šī problēma ir Austrijā realizēta - tur nav 50km/h ierobežojumu meža vidū! Apdzīvotā vieta sākas tiešām tur kur mājas, veikali, gājēji apkārt. Un kā ārā, tā uzreiz 100km/h atļautais. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!