Jump to content

+15 km/h


 Share

Recommended Posts

P.S. Starp citu, kur Rietumeiropā ir tā fotofiksācijas sistēma - kaut kā esmu palaidis garām?

UK.

Ja tu par šo

 

 

salikt tos sinhronizētos/viedos radarus. Uz šosejas divās vietās ir kamera kas fotografē visas mašīnas. Tad salīdzina kādā laikā ir atbraukusi līdz otrajai vietai. Ja laiks būs īsāks kā ja brauktu ar atļauto, -saņem soda kvīti.
Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • serioussam909

    24

  • Ronalds

    32

  • e = d

    33

  • Jesus

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pareizi e=d. Liekam uzsvaru uz jābūt. Cik reizes tu esi redzējis, ka cilvēki to lieto? Man kaut kā nav gadījies.

Labots - Slaids
Link to comment
Share on other sites

 

 

UK. Ja tu par šo

 

Yapp. Par to gan. Neesmu pa UK ar auto braukājis, bet "ne uz Lielās salas" tādus neesmu manījis. :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tehniski darāms, sasinhronizē tik pēc GPS pulksteņus un gatavs.
Tehniski visu var dabūt gatavu, bet es par juridisko pusi.

Demokrātijā var sodīt tikai par to, par ko ir paredzēts sods, un ko tu vari pierādīt saskaņā ar normatīvo aktu regulējumu.

Mūsu 100 grudrajām galvām par to vēl ir jānobalso.

Link to comment
Share on other sites

Nu , jā , jātaisa komisijas  utt, tā vietā lai ko darītu . Māk tik gudri runāt cik agresīvi braucēji uz jaunās šosejas. Bet uz tās šosejas jau pietiktu ar kādiem trim ''kontrolpunktiem'' lai nomierinātu skrējējus gandrīz visā garumā. Sprastu ka nekur pasaulē tādas sistēmas nebūtu, bet ja ir , tad kāda problēma , pat ja ko, nedaudz , japalabo likumos.

Link to comment
Share on other sites

Kādēļ kaut kādus sinhronizētus radarus?GPS softs reālā laikā un neviens nekad neko nevarēs pārkāpt

Netraucies, drīz katram iešūs čipu un par katru pirdienu maksāsi, un tādi kā tu to panāks un pirmie bļaus! Dīvaini ir tie cilvēciņi, bļaut jau par citiem patīk, bet neviens jau neaizdomājās ka būs bumeranga efekts!

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cita lieta gan ir tas ka 90km/h manuprāt uz jebkura Latvijas ceļa ir par maz

Nez nez. Uz visiem A ceļiem notiek tizlošanās uz 70-80 max.

Link to comment
Share on other sites

„Demokrātija ir vissliktākais valdīšanas veids, neskaitot visus pārējos veidus”. Vinstons Čērčils

Link to comment
Share on other sites

Vienmēr jābrauc ar domu ka citi neievēros satiksmes noteikumus vai arī pieļaus kādu kļūdu.manā laikā tā arī mācija.Ja brauc pa ceļu un redzi  ka kāds taisās uz ceļa uzbraukt tad jābrauc ar domu ka viņš var tev piebraukt priekšā.Ja redzi ka pa ceļa malu iet gājējs tad jābrauc ar domu ka viņš var pēkšņi tev pievilkt priekšā..

 

Precīzi! Tieši pēc šāda (daudzuprāt paranoiska) principa braucu un kundze tāpat, attiecīgi viena gadījumā no ~500 tas ir paglābis no pamatīga crasha. Manuprāt, tas ir tā vērts. Vispār braukšana pie stūres ir zināmā mērā darbs, jo visu laiku jākoncentrējas uz ceļu. Iespējams man mazliet palīdz kādu laiku rallijā pabrauktā laika pieredze, bet arī pirms tam braucu koncentrējoties un tad ir po vai tiek pārsniegti brīžam tie 15-20 km/h, vai nē, jo pārsniegti netiek pārgalvīgi.

 

Starp citu, domāju, ka lielākie avārijas situāciju radītāji ir tie, kas velkas ar 60-70 pa ceļa vidu, kur atļauts 90. Tikko, svētdien braucu uz Saulkrastiem un no tās vietas, kur no Pleskavenes uziet ceļš uz Tallinas šosejas līdz Baltezeram viena dāmīte ar mersi čunčināja ar 60 - 65. Attiecīgi aiz viņas izveidojās gara un nervoza rinda, kuras braucēji stresaini mēģināja apdzīt vairākas mašīnas vietās, kur to nedrīkst darīt, pie tam čakarējot arī pretīmbraucējus, kuri dabūja mukt malā. :( Anyway, lielākos sūdus taisa tie, kas ilgstoši būtiski neievēro plūsmas ātrumu - gan uz augšu, gan uz leju...  

 

 

 

Kādēļ kaut kādus sinhronizētus radarus?GPS softs reālā laikā un neviens nekad neko nevarēs pārkāpt.Esmu redzējis kā kravas pārvadājumu firmai onlainā piecās minūtēs var izpētīt ko katrs kravinieks ir darījis un ar kādu ātrumu braucis.

 

 

Nu nez, man te vienā uzņēmumā padsmit mašīnām autonama pasākumu ar GPS salika un tad tik skaties onlainā kā Tu lido cauri ķegumam ar 135, lai gan pats sēdi mašīnā un redzi, ka dabā ir 55. :D Gļuku nebija daudz un pārāk biežu, bet pietiekami, lai pieriebtos.

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vispār braukšana pie stūres ir zināmā mērā darbs

Kādā zināmā mērā? Tas ir darbs un vismaz es braucot pie klientiem cenā rēķinu arī ceļā pavadītu laiku!

 

 

 

Starp citu, domāju, ka lielākie avārijas situāciju radītāji ir tie, kas velkas ar 60-70

Lūk par šo 100% piekrītu!  

Link to comment
Share on other sites

ronald, es biju domājis to kā darbu citā nozīmē - arī tais brīžos, kad brauc uz copi vai veikalu - nedrīkst pārlieku atslābināties pie stūres.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ta man visu laiku jāskatās, vai pēkšņi no ceļmalas zāles neizlīdīs kaķis? un tumsā ko?

Link to comment
Share on other sites

 

 

ronald, es biju domājis to kā darbu citā nozīmē - arī tais brīžos, kad brauc uz copi vai veikalu - nedrīkst pārlieku atslābināties pie stūres.
Kā saka viens mans čoms, ceļš ir galā un var atslābt, kad esi noparkojies galamērķī un izslēdzis dzinēju.
Link to comment
Share on other sites

 

 

arī tais brīžos, kad brauc uz copi vai veikalu - nedrīkst pārlieku atslābināties pie stūres.

 

Nu bet darbs ir arī tajā momentā, kad brauc uz copi un vai uz veikalu!

Vispār es ar interesi skatos kā notiek pašbraucošu auto izstrāde. Pagaidām gan ir bēdīgi - tāpat kā ar AI (mākslīgais intelekts) izstrādi.....  Bet nu būtu forši, ierāpo pālī iekš auto, ieklikšķini kartē galapunktu un auto pats tavu miesu nogādā mājās. Un arī bez pāļa - šoseja ogre-tīnūži-rīga remonti, ātruma ierobežojums 70, var aizmigt pie stūres - ta jau labāk lai robots brauc un es paskatos boot.lv forumu planšetē!  


 

 

ta man visu laiku jāskatās, vai pēkšņi no ceļmalas zāles neizlīdīs kaķis?

 

Jā! Tu esi pie stūres nevis guli dīvānā! Un tev priekšā var izlīst arī alnis - gulēsi pie stūres - vairāk šeit nerakstīsi......

Pa granteni uz 90 tas jau ir tā teikt rallija režīms ar attiecīgo koncentrāciju uz ceļa! Nevis sēņošana!  

Link to comment
Share on other sites

alnis ir liels un zālē neslēpsies. Grantenē no nākamā gada ātrāk par 80 braukt nevar. Es gan jau tagad parasti nebraucu ātrāk.

kaķa vai pudeļbirstes dēļ neredzu pamatu iespringt. jāsatraucās par lielākiem lopiem, kur jau kontakts prasīs ko vairāk kā nomazgāt auto.

Link to comment
Share on other sites

 

 

lielākie avārijas situāciju radītāji ir tie, kas velkas ar 60-70
Lēnie braucēji jau neiekļūst avārijā. Avārijā iekļūst stresīgie, kas aiz viņiem brauc.

Statistiku es nezinu, es tik tā domāju.

Link to comment
Share on other sites

Grantenē no nākamā gada ātrāk par 80 braukt neva

 

Likumos izmaiņas? Jebkurā gadījumā tas nozīmē, ka ātrāk braukt nevis nevarēs, bet nedrīkstēs :D

 

Tā kā mentu uz grantenes nebūs tāpat kā tagad, tad varēs braukt tik ātri kā pats spēj autu novaldīt un bez grāvjiem iztikt!  Un grantenes malās mēdz būt arī krūmi no no kuriem kāds alnis vai kuilis var izlīst - rallija režīmā ar to jārēķinās! Nē nu protams var vilkties ar 30 km/h bet tas diemžēl neko negarantē - manas muteres draugs iebrauca grāvī uz manas grantenes - es vispār nesaprot kā tajā vietā varēja no ceļa nobraukt.... 

 

 

Avārijā iekļūst stresīgie, kas aiz viņiem brauc

 

Es laikam esmu tas steidzīgais - laiks ir nauda! Nekādi nesaprotu kāpēc jāvelkas uz 70 pa šoseju....  

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lēnie braucēji jau neiekļūst avārijā. Avārijā iekļūst stresīgie, kas aiz viņiem brauc. Statistiku es nezinu, es tik tā domāju.

 

Piekrītu. Starp citu, tas arī izskadro SHITādus un līdzīgus pētījumus  http://www.diena.lv/arhivs/petijums-sievietes-ir-labakas-autovaditajas-neka-viriesi-11969241 Liela daļa opīšu un blondīņu pat nesajēdz, ka rada avārijas situācijas un viņu dēļ avarē kāds cits, kurš iekļūst statistikā, kamēr jamie mierīgi aizbrauc. :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

ta man visu laiku jāskatās, vai pēkšņi no ceļmalas zāles neizlīdīs kaķis? un tumsā ko?

Pērc/aprīko auto ar infrared :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

 

 

ronald, es biju domājis to kā darbu citā nozīmē - arī tais brīžos, kad brauc uz copi vai veikalu - nedrīkst pārlieku atslābināties pie stūres.

Man šķiet, ka arī tos, kam patīk uzļuļķēt pie stūres, arī vajadzētu ierobežot - pazīstamais arī kā uzpīpē, tā atslābst un ne vairs uz zīmēm jāskatās ne ko - nikotīniņu slimais pauris ir saņēmis un viss dzīvē izdevies.

Katrā ziņā ir krietni jārafinē policijas metodes, ierobežojot tos, kam pat tie +15 liekas pa maz un telefons braukšanas laikā kabatā neturās - pēdējos vispār ar kirzas zābaku pa to ausi, pie kuras tiek likts telefons ir jāsper, lai izārstētu.  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu runāšana pa telefonu it kā netraucē ja atbildi uz zvanu un turi telefonu pie auss.Vismaz man netraucē.

Skatos jaunais šumahers...... 

 

 

 

braukšanu ar divām rokām uzskatu par stipri nedrošāku.
 

 

Vēl viena "'ģeniāla" atziņa........ 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

snukurins, 16 Sept 2015 - 22:30, teica: Nu runāšana pa telefonu it kā netraucē ja atbildi uz zvanu un turi telefonu pie auss.Vismaz man netraucē. Skatos jaunais šumahers......

 

Problēma jau ir iekš tā, ka ja nopietns jautājums jārisina (vienalga darba vai privāts), tad uzmanība starp koncentrēšanos uz braukšanu un uz sarunu sāk dalīties un te jau parādās katra cilvēka iespēju robežas. Tas ir līdzīgi kā, ja kāds līdzbraucējs uzdod sarežģītu jautājumu, kas prasa aizdomāties. Jebkurā gadījumā gari pa telefonu pie stūres nepļāpāju, bet īsi atbildu. Ja īsi atbildi uz zvanu, tad absolūti nav starpības vai turi telefonu pie auss, vai izmanto handsfree - kārtējais mīts bez pamatojuma..

 

 

braukšanu ar divām rokām uzskatu par stipri nedrošāku. Vēl viena "'ģeniāla" atziņa......

 

Normāla atziņa - ja nebrauc gonkā, tad ar vienu roku var droši manevrēt un rokas "nepīsies". Otra roka tiek pieslēgta tikai nepieciešamības gadījumā. Ar abām rokām uz stūres (neatkarīgi no mobilā lietošanas) braucu tik pa grunteni vai ziemā, kad slidens segums.

 

P.S. Nemāku pareizi citēt, kur jau ir kāds citēts - izskatās pēc kaut kāda šurumburuma, bet ceru, ka saprast var.. Atvainojos. :(

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es i braukt ar 2 pirkstiem

Pa štrāsi ar 1, kreiso rādītājpirkstu

Pat kājas nav pie pedāļiem, jo kruīzkontrole

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šam es piekrītu bet tad tadā gadījumā tas pats attiecas uz brīvroku sistēmām jo problēma jau nav rokās bet galvā.

 

Nu bet tak par to jau ar teicu: "tad absolūti nav starpības vai turi telefonu pie auss, vai izmanto handsfree - kārtējais mīts bez pamatojuma.."

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tas nu gan bij smalks joks

Link to comment
Share on other sites

Ja pa pilsētu jātaisa visādi manevri, jāslēgalē ātrumi, tad pietrūkst tās vienas rokas, ja ļurini pa telefonu bez HF. Par to vienu roku, nav konstanta varianta, kura tai brīdī liekas ērtāka, tā uz stūres, vai abas, vai bez, vai ar celi stūri pielabo.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un ko darīt ar navigācijām?

Tev viņā visu laiku ir jālūr? Un tas navigators neko nerunā (pagrieziens pēc tiktur metriem)?

Link to comment
Share on other sites

 

 

te jau parādās katra cilvēka iespēju robežas

 

Lūk šo daudzi pārspīlē! Ir bijuši ntie pētījumi kas parāda ka praktiski visi cilvēki spēj koncentrēties tikai uz vienu svarīgu uzdevumu, nu nav mums multitaskinga :) Pie stūres var īsi atbildēt uz zvanu, ja ir hansfree sistēma, bet gari pļāpāt vai konsultēt klientu braucot ir nepieņemami!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

a kāds saka ka uz stūres nav abu roku tad varu nomierināt,es vispār braucu tikai ar vienu roku

Redzi, tā nianse ir tāda, ka auto šoferis stūre ne tik ar rokām, kā ar galvu (vismaz tā būtu jābūt) un runāšana lielu daļu uzmanības "nolaupa".

Tici man, no aizmugures braucot, tāds (vai tāda) "klaču bāba" ir ļoti labi pamanāms(a), taču pašam jau liekas, ka viss ir štokos un super - es taču esmu Miša Šumaherovs un varu stūrēt vispār bez rokām. 


Problēma jau ir tajā, ka ar katru gadu automašīnu dinamika uzlabojas - paātrinājumi un palēninājumi kļūst fiksāki un tiek prasīta aizvien labāka reakcija, ko daudzi vairs nespēj nodrošināt, jo ir jādara daudz kas cits.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir bijuši ntie pētījumi kas parāda ka praktiski visi cilvēki spēj koncentrēties tikai uz vienu svarīgu uzdevumu,

 

Pētījumus studijā! :) 

Link to comment
Share on other sites

Tie bija raidījumi pa discovery chanel.

 

Ātrumā atradu vienu linku http://time.com/3858309/attention-spans-goldfish/

 

Ja kas. manējā sieva brauc pie stūres runājot pa telefonu un sildot ar labo roku ātrumkloķi. Viņai patīk braukt ātri tāpat kā man, bet kad es redzu ka ir 110 km/h uz  grantenes un nav abas rokas uz stūres.....  Lamājos, bet es nav viņai autoritāte... 

Link to comment
Share on other sites

Par to braukšanu ar vienu roku... Ir gadījies uz dzelzceļa pārbrauktuves ārpus apdzīvotas vietas hvz kur trāpīt, tik stiprs sitiens bija, ka no stūres rāviena vēl nākamajā dienā varēja rokas locītavu just. Negribu domāt, kas būtu bijis, ar vienu pirkstu stūrējot. Tai brīdī bija aboas rokas uz stūres, labi, ka tā.

Pats arī ikdienā braucu rasslabonā ar vienu roku (man šķiet, ka pat braukšanas eksāmenā uz beigām tā braucu :D ), otru pieslēdzu pēc vajadzības. Nu un grutene/ziema, protams.

bet tagad, kad ģēniji septembrī (kad ielās jau tā ir bardaks) izdomā rakt Barona un Avotu ielas, paralēli pārraktajai Vesetas ielai... korķos var vispār bez rokām uz stūres braukt, ja auto taisns un bremzes vienmērīgas :D

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Ar vienu roku/pirkstu stūrējot problēmas var rasties, ja kaut kādu iemeslu dēļ mašīnu "sanesīs" (riepu izšaus, iebrauks bedrē, vai ceļa segums mainās, iebraukšana nomalē, utt).

Labots - wxy
Link to comment
Share on other sites

Nu palasot dažu ''atklājumus'' varam nebrīnīties par drūmo statistiku uz Latvijas ceļie. Ja var teikt ka pļapāšana pa telefonu netraucē, tad... kā teiktu DL ''INDIGO'' . Ja saka ka braukt ar vienu roku pie stūres ir drošāk, tad.. pasaule , kur tu velies! 

 

 

Pētījumus studijā!  
 http://jointhedrive.qld.gov.au/assets/downloads/factsheet-distractions.pdf Nu tādu ir ''steriem, bet dažiem , lai attaisnotu savu tieksmi ''likt mīksto'' uz likumie , tie jau nav argumenti.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kur problēma braukšanā ar vienu roku? vai tu arī esi bomāram līdzīgais, kam labāk no auto turēties 100m rādiusā, jo katra kustība pie s stūres, kaut dibena pakasīšana, uzreiz ir apdraudējums savai un citu dzīvībai?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...