Jump to content

Kāpēc akas vāki salikti haotiski uz ceļiem?


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Krustpils iela. Mainīja vai kā, bet pārraka vairākas reizes. Tagad sataisīts it kā pa smuko un arī sastrēgumi mazinājušies Krustpils un Katlakana krustā no Grindeks puses, dēļ jaunās 3 joslas pa labi. Bet te nesen atkal kaut ko frēzēja.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Jāņem vērā, ka Latvijā ir viena no sūdīgākajām gruntīm pasaulē - pamatā melnzeme, kas sēžas, salst cauri ziemās, cilājās utt. Daļas Rīgas vispār purvainā vietā uzbūvēta. Tur dari ko gribi, tāpat viss pēc laika cilāsies un staigās.

Link to comment
Share on other sites

Ivo ko var bāzt batonus ausīs ?!

Bļin, Taizemē(liels, liels purvs) var uzbleizt viaduktu pāri visai pilsētai. Maiami var tiltus purvos un jūrās būvēt, citur var kalnu klintīs caurumus kalt, zem jūras tuneļus būvēt, bet te nespējam lūkām vākus nolīmeņot, jo redz grunts ne tāda. :sarkasms:

Vienkārši galva un rokas, ne no turienes aug.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ar vākiem ir tā, ka JA tos remontētu normāli (pamana kur ir iesēdies, veči atbrauc, paceļ, asfaltu) tad jau būtu viss OK, tikai pie mums ir mazliet bardaciņš :)

Par Pērnavas/Čaka krustu, es esmu vienīgais kam liekas ka tagad tur viss ir bumbās, un pēc 8.00 kad tur sastrēgums bij uz minūtēm 20 un pilnīgs HAOSS, tagad izbraucu pāris dziesmu laikā (5-10 min) ? Jā kreisais likvidēts, BET cmon, varbūt tomēr izmantojam Deglava tiltu, labais/taisni un viss pa skaisto ?

Link to comment
Share on other sites

Ja kādreiz vecās akas, to vāki grima un veidojās bedres, tad tagad akas ar vākiem stāv uz vietas, bet sēžas ceļa segums. Es to Jūrmalā ik dienas izbaudu. Kāpēc ceļa segums sēžas neņemos kompetenti spriest, neesmu ceļinieks, bet vaina acīmredzot ir naudā, vai precīzāk, tās optimizēšanā. Grunts daudzviet mums tiešām nav dāvana, bet ar atbilstošiem līdzekļiem to noteikti var sataisīt kā vajag.

Link to comment
Share on other sites

Ventspilī, kad pārraktas ap 75% no galvenajām ielām, pēkšni sāka domāt par šo problēmu. Ataicināja , šķiet , Dāņus. Tie paskatījās, pabrīnījās un jautāja, a kādēļ jums tik daudz aku. Pie katras privātmājas pat pa 3 ? Dānijā esot viena aka uz 3-4 mājām. Tad, jautāti par to sēsšanos mūsu gruntē un ar tām ripanora caurulēm, ieteica taisīt četrkantainas. Tās esot vieglāk nostiprināt.

Tagad atceros, ka Vācijā tiešām redzēju daļu aku ar kantainiem vākiem.

Link to comment
Share on other sites

teikšu, kā ceļinieks, bieži vien visas komunikācijas sabāzt nomalē vai zem trotuāra ir fiziski neiespējami, jo jāievero vēl arī savstarpējie attālumi starp komunikācijam, piemēram, starp gāzes vadu, augstpriegumu, ūdensvadu, telekomunikācijām, vājstrāvām, kanalizāciju u.t.t.

un būvnieks būvē nevis kā ir labāk, bet kā ir projektā

bieži vien iesēšanās notiek, jo pēc tehnoloģijas būtu jablīvē vismaz ik pēc katriem 30 cm, taču strādnieki būdami slinki, vai vienkārši trubinieki, sagāž virsū pus metru vai vēl labāk 1 metru un tad blietē, tad protams iegūt sablīvējumu nav iespējams.

parasti sēžas vecā tipa akas, jaunā tipa akām nevajadzētu sēsties, ja ir normāli salikti gredzeni un, ja ir normāli sablīvēts.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...