Jump to content

Recommended Posts

Darkheart

 

Vispār- kāpēc tieši jautā par šo modeli? Šajā cenu kategorijā es drīzāk skatītos uz NAD M51. Tas teicami strādās arī kā pre-amps.

Cik lasītas atsauksmes, tad lietotāji sliecoties par labu Audio-Gd produktam, kas skanot nedaudz dabīgāk, bet M51 esot nedaudz detalizētākas augšas. Mani mazāk interesē tehniskā pareizība, svarīgāka ir skaņa. Cik lasīts, tad par labāko price/performance attiecību 2xlētākā cenu kategorijā ir atzīts šis http://www.audio-gd.com/Pro/dac/RE5.2/RE5.2EN.htm

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

PCM1704 ir viens no labākajiem multibitu DACiem, kam ir pamatīgs potenciāls. Cita lieta, vai tiešām pirksi 2K$ DACu pamatojoties uz "fõrumā mēļo"? Esi dzirdējis, kā multibits skan?

 

Skaņai var mierīgi paņemt kādu no CD ēras multibitiem, kā es to izdarīju. Sapratīsi, vai tas ir tas, kas patīk. Jo man liekas, ka tehniskā pareizība=skaņa. Savādāk var sanāk katru dienu ēst visu ar vienām un tām pašām garšvielām.

Link to comment
Share on other sites

Darkheart

Jautājums, vai ar jebkuru PCM1704 DACu es iegūšu pareizo priekšstatu par skanējumu, jo, cik dzirdēts, galvenais esot implementācija - barošana, resīverčipi u.tml (piemēram, es esmu dzirdējis starpību, kā skan DIR9001 un WM8805 iekš NFB 2.1 DAC - pirmais ir jūtami detalizētāks un neitrālāks, otrais nofiltrē detaļas un ir ar diezgan siltu nokrāsu).

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

Manuprāt, visgalvenākais galvenums ir IV pakāpe. Cik runā, tad multibits nav tik jutīgs pret džiteru kā DS, cik tas tiesa- nezinu.

 

Nedomāju, ka dzirdēsi atšķirību starp DACiem, drīzāk starp izejas pakāpēm. Ir jau arī visādi eksotiskie risinājumi ar lampām un trafiem izejā. Tā kā ir kur eksperimentēt.

 

P.S. Vai pārējā sistēma ir tādā līmenī, ka dzirdēsi starpību starp augstā gala DACiem?

Link to comment
Share on other sites

osscar

nu ja baigi gribi varu uz kādu klausīšanās testu pie tevis ar arcam rdac + diy baroklis sarīkot. pirms izmet 2k :)

Link to comment
Share on other sites

Athlons

 

esmu dzirdējis starpību, kā skan DIR9001 un WM8805

atturējos no komentāriem pārdošans tofikā, bet nu šitais jau ir trollolllooo...

kĀ gan var skanēt resīver čips, ja ar CA pārveidošanu nodarbojas CAP mikrene???

konkrēto resīverčipu vienīgais uzdevums ir no S/PDIF signāla bitus pārkonvertēt CAP saprotamā formātā, lai tas, savukārt, varētu darīt savu darbu...

vienīgais, kas tur varētu būt atšķirīgs ir tolerance pret džiteru... un ja to var just, tad tur auzas tajā aparātā ir vairāk nekā brokastu muslī un attiecīgie čipi nav pie vainas...

bet es jau neko no tā nesaprotu... es tik tā... pļūtīju izredzētos topikos...   :tease:

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

Par tiem resīverčipiem- vai tad tie abi ir drop-in analogi? Parasti jau tā ir, ka atšķirības ir tajā, ka viens no tiem darbojas pareizi, bet otrs- nē. Un, ja resīverčips darbojas nepareizi, tad varētu teikt, ka klausies to, nevis DACu. Vajadzētu jau būt tā, ka konkrēts slēgums ir maksimāli pielāgots konkrētai mikroshēmai un, ja cita tur darbojas labāk, tad oriģināli ir bijusi kļūda.

 

Es piem. savam Parasoundam domāju modificēt CS8412 loop-filtru, jo izskatās, ka elementu vērtības, kas norādītas datašītā nav gluži precīzas. Tagad tikai jāatrod pietiekami sīkas detaļas, jo tur visiem ceļiem ir jābūt maksimāli īsiem.

Link to comment
Share on other sites

Darkheart

Oskar, paldies par piedāvājumu! Kad uztaisīšu jaunās kastes no iegādātajiem Tang Band W8-1772 skaļruņiem, tad labprāt uzaicināšu Tevi uz NFB 2.1 vs rDAC testu, ja vien kāds uz manu DACu nebūs jau pieteicies. Godīgi sakot, dramatiskas atšķirības starp skaņas karti (Maya44) un NFB 2.1 nejūtu, bet atšķirība ir manāma par labu DACam. Ja ar WM8805 starpība bija siltākā un apjomīgākā skanējumā, tad ar DR9001 skanējums kļuva neitrālāks un detalizētāks. Audio-Gd pēc noklusējuma pārdod ar WM8805, bet pēc izvēles var dabūt DIR9001 (es pasūtīju atsevišķi). Pēdējais kodē tikai līdz 96khz, bet ir ar savādāku tonalitāti. Izskatās viņi šādi (pa kreisi DIR9001 shēma, pa labi - WM8805):

 

88e21613_audiogd6.jpg

 

Neteiktu, ka kāds no viņiem skan slikti, viens siltāk, otrs detalizētāk.



Iespējams, ka salīdzināšana izpaliks, ieliku ebay: http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p4712.m570.l1313&_nkw=nfb+2.1&_sacat=0&_from=R40

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

pacelšu tavu veco topiku ( laikam gan jau šis verķis vairs nav pie tevis), izskatās, ka būs šāds jasavāc budžetnieka variantā , jo izrādās bračka šad tad klausās lielās "ausis". Godīgi sakot sen gribu austiņieku salodēt, ebt kaut kā trūka motivācijas - bet tagad ir laikam :D

 

Piemetu, kalielais vairums detaļu man pa kastēm mētājas:

 

ieejā 2sk170 - mētājas diezgan padaudz, domāju pāri pielasīšu + daži 2sj74 man ir, bet cik skatījos sj74 šie lemonā ir par 3 EUR gab pieejami. Trafs arī mētājas kaut kās 2x 30VAC.  Regulatoru salodēšu pats. izejā ielikšu MPS8599/MPS8099 kuri man ir vairumā. rezistoru satļaušos salikt ne tik tizlu nominālu - bet gan tradicionālos - 22R vai 27R  25R vietā un 5 K vietā 4k7. 200R vietā - 220R  vai 180R, jāpaskatās , kādi man ir pieejami. Ledi ar ir biezā slānī , tik japamēra cik kurš rij un jāpielasa.  Plates izkodināsu pats - vai nu Gilmora original vai kādu citu, jāpapēta, kura ir labāka. Cik saprotu sākotnēji svarīgi piedzīt lai DC offsets ir minimāls bez servo un tad pēc izvēles likt vai nelikt opīti. Visu doma salikt iekš gatavs čaina kastes kurai jau ir visi caurumi un kloķi un maksā salīdzinoši lēti, vakarā tik trafa gabarīti jāsamēra. Kam vēl te jāpiegriež vērība ? to ka polaritāte jāievēro, to piefiksēju :D

Ja ir vēl kāds labs ausu stiprekļa varinats bez eksotiskām detaļām - pacienā ar linku, paldies jau iepriekš - jo tu esi visus austiņu forumus izkodis :D  Gribās kādu simetrisku shēmu , tādas cik googlēju nav daudz. Kāopciju varētu izej'alikt jaudīgākus traņus BD140/139 vai ko tādu, vai Tip sēriju - tie man ar ir krājumos .

Link to comment
Share on other sites

Nu patiesībā es nezinu, vai vēlreiz tādu būvētu. Priekš pirmā projekta bija ok variants, bet es ticu, ka par zemāku cenu var iegūt labāku skaņu.

 

Iesaku paskatīties, ko ir sadarījis Sjostroms. Plates nav lētas, bet gan es, gan Tornis esam ļoti apmierināti.

Link to comment
Share on other sites

jā zinu viņa izstrādājumus, bet kā jau minēju - šim 95% detālu man ir piejamas + negriba sbaigo žūksni izmest. Tās termokompensācijas diodes liki uz traņu "galvām" vai pie sāniem ? diemžēl neredzu vairs tavas bildes. Bračka nav baigais audiofīls un ja pašlaik lieto bez stiprekļa, domāju , ka no stiprekļa jamajam "sliktāk neskanēs". Man ir vēl pāris variantu ausu pastūžiem, bet tie ir baugi klasisikie ar C atpakaļsaitē  ....šis liekas tāds , kaut nedaudz interesantāks ar   fetiem ieejā un paralēliem mazjaudiniekiem izejā.

Link to comment
Share on other sites

Ja meklē kaut ko ar esošajām detaļām, tad šis gan jau būs ok. Diodes būtu pareizāk piebāzt kaut kā tuvāk traņiem, bet man bija ok ar vienkāršu uzlikšanu blakus. Esmu redzējis, ka to visu pielīmē pie maziņa radiatora, bet nedomāju, ka tas kaut ko drausmīgi mainīs.

Link to comment
Share on other sites

paldies, tā arī darīšu , pagooglēšu bildes , un izštukošu , ka jāmās labāk piestiprināt traņu augšpusē.

Link to comment
Share on other sites

jā šis izskatās sarežģītāks + pašam plate jāzīmē. Bet patīk trīskārāšais iezejā....nav 4 mazie paralēli, līdz ar ko josla ar līdz 5 Mhz. Jāpapēta vakarā būs sīkāk.

Link to comment
Share on other sites

:good: paldies.  pieseivošu .


paspēlējos ar šamo spicē, 4 mazjaudas traņus var mierīgi aizvietot ar vienu jaudīgāku - thd tāds pats. Dīvaini , ka oriģinālajā variantā dynalo ir pastiprinājumā , kūkums, kurš pēc tam krīt pēc 1Mhz...kompensēju trani ar 1000P kondiķi - kūkums pazūd. Var jau būt ka , tas tikai spicē, bet domāju ka dabā ar tāds būs...spice tomēr ir samērā precīza...

Laikam Rīt būs makets jāsalodē.

 

 

Capture2.jpg

 

 

 

Capture1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu kādi vēl risinājumi? 47 p nepalidz

Gribēju tev elfā pajautāt, bet bija slinkums tur topiku cept :)

jā jaudiniekam ar  šādu būtu čau , bet šeit it kā visas signālu formas izskatās ok.

Link to comment
Share on other sites

Vistivamāk Tev spice taisa ziepes.

Jāskatās, kāda ir AFR pastūzim bez saites. Es spici tā īsti nepārzinu (nemaz). Vajag uzzīmēt ne tikai V(out)/V(in), bet arī V(out)/(V(in neinv)-V(in inv))

Millera korekcija 1000pF ir staigājošais ārprāc. Palasi to pašu Selfu.


Nu ja V(in neinv) ir kreiso fetu geiti, un V(in inv) ir labo fetu geiti.

Link to comment
Share on other sites

Jā tas ir par traku, bet visi signāli izskatās ok ( 5Vpeak) .  Jā paskatīšos vēl.


bez saites maz kūķums pie 10Mhz. Cik skatījos oriģināli tam dynalo paralēli saites rezistoram 10P, bet nekādu baigo pienesumu viņam neredzu.


nu biku viņš ar to pumpu samazina, bet nedaudz, ja ieliek kādus 22p

Link to comment
Share on other sites

Tieši tā. Saites rezistoram paralēli ap 10pF, un kūkuma nebūs.

Šim ir tik (nepieklājīgi... pat rupji) dziļas vietējās saites, ka nezin vai vajag kaut kāda korekcijas.

Link to comment
Share on other sites

jā , var jau būt, ka spice ne tā "rāda". Kaut gan šie traņu modeļi ir diezgan precīzi , vismaz ka testēju AB klases pastūža kompensācijas, tur viss smuki strādāja. pārliku vindu un dažus modeļus aizmirsu saglabāt..nu labi. paldies. Pamēģināju pēc selfa vēl visādus kompensāciju variantus - tas pats ar mazām kapacitātēm nekas nesanāk - 400P vēl kaut cik aiziet. saites c kādi 22P ar samazina to kūlumu, bet pavisam nost nenovāc.

Link to comment
Share on other sites

Nemelo, nemelo spice tomēr.

Kā jau teicu - 10p paralēli saites rezistoram.


A bet kur Tev shēmā otrs aites rezistors?

Link to comment
Share on other sites

šajā variantā viņš nav, bet tikai ar viņu nekas labāks nepaliek.


tā izskatās 47p millers + 22 saitē...kukums ir , pēc tam krīt - nevaru smuku taisnu kritumu dabūt nesačakarējot ātrumu ar tiem 1000p.

 

Capture3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kā nav? Vai tad Tu atkārtotāju būvē?

Man mikrokapā ir saglabājusies simulācija kopš tiem laikiem, kad Rudewolf šo būvēja. Nav nekāda kūkuma ar 10p siatē.

Link to comment
Share on other sites

skaidrs, tad palikšu pie 10 p saitē. Es vēl nebūvēju, tik tā štukoju , ka varētu...no tiem traņiem, kuri ir man pa rokai. vēl ir BC sērija biezā slānī, bet cik skatos uz bipolārajiem nav baigi daudz shēmu..

Link to comment
Share on other sites

Vari pamēģināt šai shēmai mierīgi ielikt ieejā BC546...550 un BC556...560.

Un vēl vari pamēģināt tos rezistorus, kas no izejas traņu bāzēm uz zemi ielikt 10x lielākus un paskatīties (paklausīties), kas notiek.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...