MIGs Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Vispār primāri ir ievērto distanci, iegādāt labas ziemenes (nevis lētākās kādas bija) un nemēģināt apdzīt, ja ceļa vidū sastumta sniega "mugura". OU ! ... Dēļ tiem prātgajiem braucējiem bieži sanāk apdzīt pa vidu, vai pa pirmo(netīrīto joslu/papildjoslu), jo man kautkā nepatīk braukt NESAMĒRĪGI lēni. Pa šā piegājiena pirmo sniegu pārdzinu motociklu - motociklam grieztie sliki(pilnīgi gludas riepas ar dažiem iegriezumiem). Zini - es nebiju lenākais satiksmes dalībnieks. Protams, ka es neskrēju un braucu ar lielu rezervi. Ar cik lielu rezervi brauc tie ar auto un ziema riepām ?! 98% rezerve ?! Ps. nejau vienmēr galvenās ir radzes - radzes ir ledum, pieblietētam sniegam. Arī riepas mīkstumam un lammelītēm ir nozīme. Šļurai un sniegam ir svarīgs riepas zīmējums. Pats pieturos pie mīkstām ziemas riepām ar naglām. Un par instinktiem. Jātrennējas ir lai šie instinkti kļūtu pareizi - pa lielam tas ir NESPIEST BREMZES CAURI GRĪDAI ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Nu par ko ta es runāju.Skaidrs,ka naudas kāšana. Ja būtu cilvēkam iespēja pa kādiem 20Ls patrenēties un ja vēl kāds pamācītu, tad viss būtu normāli. Galu galā cilvēks tak ar savu autiņu brauc un savu benzīnu tērē. Nu jā,ja tos 20Ls apliek ar visiem nodokļie un apdrošināšanu, tad jau visi 50Ls sanāk, tad vēl Latvijā pieņemtais bizness ar 100% peļņu un jau poļicaju organizētās apmācības cenņiks gatavs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Tā arī baucu ar apziņu, ka visi ir idioti un no viņiem ir jāuzmanās. Ja nav idiots - ļoti labi. Nē, man viņi nav jāmīl. Labi teikts! Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 http://www.macibu.lv/lv/ekstremalas_autovadisanas_kursi Vispār jau ir kursi šādiem nolūkiem. Tiesa, ne pa 20Ls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Par drošu braukšanu ar auto - ir zināmi vairāki instruktori. Pa lielam liekas, ka jāiekļauj ir @333 poligons, tad der aizsalis ezeres, un ja baigi grib tad kāda ziemas trasīte. Atcerieties, ka slēgtās teritorijās ir daudz drošāk kā uz ielām, jo tur nav pensionāri, mā'miņa sar bērnu ratiņiem, taksisti, miktriņu šoferi, klaiņojoši suņi, krutais pacančīks ar X5 utt. Kā arī kļūdu gadijumā nav māju stūri, stabi, koki utt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 es neskrēju un braucu ar lielu rezervi. rezerve jau pirmkārt ir laicīga izbraukšana un pēc tam pietiekama distance ar priekšā braucošo. ja šito ievēro, tad nonāc galā vesels un arī paduses nav piesvīdušas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Mērkaķi jūs esat, nevis satiksmes dalībnieki. Gribi slidināties - vācies uz slēgtu laukumu. Nevēlos piedzīvot kādu @@MIGs veidīgo, kas tikai gribēja iegūt iemaņas, bet iebrauca man sānos, purnā utt. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 (labots) Protams ka vislabāk ir slēgts poligons. Tomēr tas ir dārgi un ne visiem pieejams. Es ziemas sākumā patrenējos uz nomaļa ceļa ar labu pārredzamību. Un pagaidām neesmu iebraucis Žaks Noriss veidīgajam ne purnā, ne sānos! Labots Decembris 9, 2012 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Žaks - proties un pievaldi muti - Ja kautkas nav tev pa prātam, tas īsti nedod tev tiesības uzreiz kakāt uz galvas ! Un ir dziļki vienalga, ka esi moders ! Tu izlasi to, ko tu gribi izlasīt, nevis to ko tev te rakstsa. E=d protams, protams... vēl labi palīdz doma, ka būtu stulbi brauklt atpakaļ... atpakaļ nozīmēja atpakaļ uz krāsotavu kur tas mocis tiko bija nokrāsots. Galvenais ir nepārvērtēt savas spējas. Tāpat būtu svarīgi arī nebūt cūkam pret citiem satiksmes dalībneikiem un ne te tikai neradīt bistamās situācijas slidinoties, bet arī nevilkties pa salu tiltu uz 30, pa šoseju uz 50 utt. Nevari pabraukt ?! Nopērc labākas riepas, labāku auto vai nebrauc vispār. Tādu dēļ arī mēdz sanākt avārijas, kad roda svēlme šādu apdzīt. Vai otrs, kad šāds jūta spazametos, ka viņu apdzen un tad jāsākj braukt ātrāk par savām spējām... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Nevēlos piedzīvot kādu @MIGs veidīgo, kas tikai gribēja iegūt iemaņas, bet iebrauca man sānos, purnā utt. Daudz labākas sajūtas ir, ja sānos vai purnā ieliek kāds, kas teorētiski varēja no sadursmes izvairīties, bet dēļ sava stulbuma to neizdarīja? Tā laikam sanāk, jo savādāk tu te nerakstītu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Otro reizi... Ak, dievs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Ak, dievs... Jā - mans dēls ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Capone Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 bet arī nevilkties pa salu tiltu uz 30, pa šoseju uz 50 utt. Nevari pabraukt ?! Nopērc labākas riepas, labāku auto vai nebrauc vispār. Tādu dēļ arī mēdz sanākt avārijas, kad roda svēlme šādu apdzīt. Tad neapdzen. Es braukšu vienalga cik lēni ja jutīšu ka ātrāk pabraukt ir bīstami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Capone Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Tad neapdzen. Es braukšu vienalga cik lēni ja jutīšu ka ātrāk pabraukt ir bīstami. Ja nespēj iekļauties satiksmē tev uz ielas nav ko darīt ... ar savu sēņošanu (braukšanu zem atļautā \ neiekļaušanos plūsmā) tu radi n-tās bīstamās situācijas.. kur n ir apdzītāju skaits... Tad neapdzen nav arguments... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Uz Salu tilta ir apsteigšana. nevis apdzīšana, misteri Pirktās tiesības Un tiem, kuri teiks Žaks tikko no autoskolas. Nekā! Nu jau būs 9 gadi, vairāk man nepienākas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 (labots) Vajadzētu savākties visiem ar savām tarataikām un uztaisīt destruction derby: [media] [/media] Tas, kurš pēdējais vēl ir spējīgs piešķilt savu tarataiku, tam šajā diskusijā ir taisnība Kā saka - "sila est, uma njenada!". :D Ak jā, Juutpaudi! Ak, dievs... +11111111111 Labots Decembris 9, 2012 - Nēģeris Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviic Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Lasu un - esmu ļoti vīlies vienā otrā, īpaši MIGs - jo līdz šim likās pieaudzis un domājošs cilvēks. Ceru, ka ar saviem uzskatiem par braukšanu vismaz nevienu nepaķers līdzi uz viņpasauli, jo agrāk vai vēlāk noteikti satiksies ar tādu pašu pasaules centru. Varbūt, puis, kādu laiku atturies no sēšanās pie stūres, vismaz uz koplietošanas ceļiem, kamēr kaut cik saprāts radīsies. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Es protams atvainojos, bet nu kur tieši esmu propagandējis nedrošu braukšanu un to, ka jāliek krāns uz apkārtējiem ?! Vai tur, ka uzskatu, ka daļai ka snevar pabraukt šādos laika apstākļos vajadzētu sēdēt mājā nevis apdraudēt sevi un citus ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 (labots) ar savu sēņošanu (braukšanu zem atļautā \ neiekļaušanos plūsmā) Atļautais - tas ir maksimālais, nevis minimālais ātrums. Un ja es jutīšu ka ceļa apstākļi ir neatbilstoši (ledus, sniegs, pļura uz ceļa) tad braukšu kaut ar 2x mazāku kā atļautais lai būtu droši... Tas kurš brauc lēni, tas nerada bīstamu situāciju - bīstamu situāciju rada tas kas grib apzīt vietā kur to darīt nav droši... Labots Decembris 9, 2012 - serioussam909 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Visticamāk šī ir pirmā un pēdējā reize, kad šajā diskusijā piekritīšu @@MIGs, bet taisnība ir. KAITINOŠI, kad nevar pavilkties. Jau lietus laikā ir sajūta, ka satiksme ir vidēji 5 km/h lēnāka. Sniegs kaut vai tikai uz priekšā braucošā jumta un viss, plūsma iet 15 km/h lēnāk. Saprotu, ir tiešām slikti apstākļi, kad tikko nosnidzis, pļura, riteņi griežas, bet auto uz priekšu neiet. Tad ir jāuzmanās, jo jūtami pagarinās bremzēšanas ceļš, pazūd baltās līnijas. Bet ja balta ir tikai pļava pa sānu logu redzamā, tad vilkšanās besī. Un šeit es neaicinu nevienu kontrolēti sānslīdēt pa Rīgas ielām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Capone Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Nē - bīstamo situāciju radi tu.., ja pārējie ir spējīgi pārvietoties normālā ātrumā un te pēkšņi visiem jāsamazina ātrums jo pa priekšu brauc viena sēne, kas taisa sastrēgumu, jo redz neesot droši - bikucīt lietus uzlija.. jo brauc ar kaut kādiem komano Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acc3L Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 (labots) Ja Tu brauc ar 50% no atļautā ātruma, kad visi pārējie var braukt/brauc ar 75% no atļautā, tad vaina ir Tevī un varbūt tādā laikā Tev vispār nevajadzētu atrasties uz ceļa ar auto. Un par slidināšanos - es nesaskatu neko sliktu, ja uz tukša ceļa, kad apkārt nav neviena cilvēka vai mašīnas, paslidinās. Labots Decembris 9, 2012 - Acc3L Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 man arī busiņam vēl aizmugurē vasarenes , ceturdienas rītā pa Jūrmalu sāniski līkumus ņēmu, bet divus gadus atpakaļ visu ziemu nobraucu ar vasarenēm, nebija ne vainas Link to comment Share on other sites More sharing options...
duksis Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 ar tādām lietām nelielas Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 vienkārši to ziemu ar busiņu bija reti jābrauc, tāpēc ietaupīju, bet nākošnedēļ būs jāliek arī aizmugurē, ja kas, tad krievu laikos tādas ziemas riepas vispār nebija un ar ''žigulīti'' varēja tā pat vilkt uz 90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Krievu laikos mašīna sbija 1/100 daļa no tā kas ir šodien. Arī prezervatīvi senākā pagātnē nebija... arī dažādas vakcīnas un zāles... Ja par riepām, tad tomēr vidējais riepas izskats nebija tik ļoti sausam asfaltam tendēts. Bija parupjš, be tnu tā efektivitāte salīdiznot ar šodienu ir maza. Vislielāki ;aksti parasti ir: "Ti mena neuči - ja triceķ ļet za ruļom !" Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomy007 Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Ja kāds vēl atceras, tad topika jautājums bija- vai var slidināties pa..... Tīri teorētiski vari slidināties jebkur, nepārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu, nemainot joslas bez pagrieziena ieslēgšanas utt. Runājot par Rumbulas lidlauku- būtu stulbi tur slidināties, ņemot vērā kāds tur segums. Betona plāksnes, kuras nu nemaz nav vienā plaknē. Sasist diskus un saplēs riepas tur būs vienkārši. Kā arī labā laikā būtu jāuzmanās no auto, kas vinčo paraplānus. Tas tā, offtopic pat topika tēmu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts JuutpaudisMaigcilveeks Decembris 9, 2012 Populārs ieraksts Share Decembris 9, 2012 Divus gadus braukāju bez TA un OCTA. Riepas neesmu mainījis 5 gadus, pat īsti neatceros kas tur virsū stāv. Nekāda vaina. Aizvakar pa D-pils šoseju 140km/h kruīzā jutos droši. Tiesības jau 2 gadus, diendienā pie stūres. Tā vien liekas, ka te lielākā tikai sapņo par tiesībām. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Pareizi ir, es ar bez papīriem maucu, nu nav mūsu apskates paredzētas mūsu ceļiem, no sākuma sataisi autiņu, tad brauc uz skati un bonusā vēl samaksā ceļa nodokli par tiem pašiem lieliskajiem ceļiem, dēļ kuriem pirmīt piķi par remontu izgrūdi, lai iet uz poda. Mazie ceļi un naktis ir WIN! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Dodu 5, ka neviens no īpaši viedajiem atbildētājiem nav ne reizi aizbraucis no DUS nesamaksājis. Un runā par pieredzi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Decembris 9, 2012 Share Decembris 9, 2012 Pārlasīju topiku un esmu maigi izsakoties šokā par Žaka dīvainajiem izteikumiem. Cilvēks grib atrast vietu, kur netraucējot ceļu satiksmei (tas ko žaks grib) pamācīties kā autiņš uz ledus uzvedas, bet viņam tāpat klūp krāgā un moralizē ne pa tēmu par to cik slidināties ir slikti. Vispār nu tupuma kalngals... Kā auto vadītājs ar n gadu pieredzi uz aizsaluša ezera trases varu tikai apsveikt cilvēkus, kas meklē iespējas pamācīties auto vadīšanas nianses ziemā. Par koplietošanas ceļiem vispār nevajadzētu būt diskusijai, loģiski ka frēzēt starp gājējiem ir nepiedodami. Bet slēgtas teritorijas un neikdienišķi apstākļi ir ļoti, ļoti vērtīga pieredze, kas kā jau te citi arī minēja, dod spēju bīstamā situācijā uz ceļa instinktīvi noreaģēt un izvairīties no šmuces. Neatceros tagad kur, bet kaut kur pie skandināviem vispār pie pravu likšanas bija obligāta apmācība uz slidena seguma, kā auto uzvedas, ko darīt, ko nedrīkst darīt. Bet kur nu tādu ekstru pie mums... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Es ieteiktu maaciities braukt paalii! Ir lielaaka drosme veikt dazhaadus biistamus manevrus. Skaidraa liekas, ka tu to nevareesi, a pameegjini paalii! Patiesiibaa tu to vari! Aj un neklausi tos miikstos kaa zhaks. Gan jau ikdienaa ar getz braukaa! P.s. BMWPOWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 es jaunībā ar ''žiguli'' pālī pa kartingu trasi maucu (vasaras nakts) un apmetu kūleni, pašam nekas, ar bleķiem gan bija štruntīgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Neatbalstu vilcējus. Īpaši neatbalstu tādus, kas apdzīšanas nolūkos velk garām tieši pirms pagrieziena, neredzot kas tur nāk laukā. Ok būs frontālā, jefiņš atdos galus, tik līdzi paraus to, kas pa savu joslu brauca ar atļauto vaipat zem tā! Slidināties uz ceļa ... nē nu uz vientuļa lauku vēl saprotu. Nu bet ne jau uz Ventspils trases! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 NEturpinot lidlauka tēmu, bet gan ceļu satiksmi. Vai kāds lūdzu varētu pateikt, kas ir šī zīme, un vai viņa ir akceptēta LV un CSDD. Meklēju CSDD nav. Meklēju netā neatradu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Tā ir pašdarbība uz Ulmaņgatves pārvada? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Decembris 10, 2012 Share Decembris 10, 2012 Jā tā ir tā pati. 30Ls un viens soda punkts, piespriestais sods. Fiksētais mans braukšanas ātrums 64km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!