Jump to content

Auto signalizācijas pults piesaistīšana pa jaunu.


JuutpaudisMaigcilveeks
 Share

Recommended Posts

JuutpaudisMaigcilveeks

Labdien!

Pirms pāris dienām sanāca neliela šaizīte.

 

Liekot klāt akumulatoru autiņam, gadījās ka plusa klemme piesitās pie akumulatora plusa.

 

Rezultātā vairs nevaru atslēgt signalizāciju, kā pielieku klemmes, sāk gaudot - pults nedarbojas, motors bloķēts. Pulti vajag pa jaunu piesaistīt signalizācijas blokam.

 

Tā jau bija gadījies iepriekš, toreiz man bija pie rokas viens 'spečuks' kurš to izdarīja pāris minūtēs.

Varbūt te kādam ir izpratne par tādām lietām un var pateikt kādas pogas, kādā secībā jāspiež, lai to izdarītu?

 

Signalizācijas modeli diezvai pateikšu, tad puspanelis jājauc nost, ko šitādā laikā negribētu darīt.

 

Pults bilde:

 

security-thumbnail.jpg

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

Varēji jau arī mašīnas modeli pateikt.

Mani Vectrai arī dažreiz "pazūd" pults. Darbības sekojošas: iekāp mašīnā un aiztaisi durvis, ieliec aizdedzes atslēgu un pagriez uz pirmo pozīcuju, nospied aizvēršanas pogu. Centrālā atslēga aizveras un atveras, pults atkal ir "pieradināta". Bet uzsveru tā ir procedūra Opel Vectra un laikam citiem Opeļiem.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Noprotu, ka te runa par aftermarketa signalizāciju, nevis rūpnīcas likto.

Link to comment
Share on other sites

Tā jau laikam ir, tā nav rūpnīcas orģinālā.

Naksies vien meklēt lietošanas instrukciju. Uz dullo spaidot var neizdoties.

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Protams, aftermarkets, tāpēc auto modeli neminēju.

Auto Toyota.

Signalizācija nav piesaistīta ne salona apgaismojumam, ne el. logiem, lūkai. Tikai durvīm/bagāžniekam.. bet diezvai tas kaut ko maina.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Signalizācijai kaut kāda sekretka vai iebakstāms PIN kods nav? Ar šādu gaudojošu auto tu neko neizdarīsi un nekādas pultis nepiesiesi klāt.

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Ir čips, kurš jāpieliek pie konkrētas vietas panelī, lai atbloķētu motoru, bet tas neko nedod, kamēr auto gaudo.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, zinu ka vairākām signalizācijām, lai piekodētu pulti, vajag paturēt kādu kombināciju uz pults kādu laiku, kamēr atrod pareizo frekvenci, bet par konkrēto modeli gan nepateikšu.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

IMO katrai signalkai ir sava attiecīgo darbību kombinācija ar ko realizē pults pieprogrammēšanu. Reiz vajadzēja otru pulti piečinīt aftermarket ražojumam, tur vesela procedūra bija ar durvju virināšanu, aizdedzes grozīšanu n reizes, pogu spaidīšanu u.t.t. Un tad pēc šī jebatora pults bija lietošanas kārtībā. To bez attiecīgās signalkas manuāļa vai attiecīgām zināšanām, kā konkrētajam modelim šī lieta darās, diez vai uztrāpīt. Tā kā signalkas modelis ir must have. Un pults izskats vēl nav 100% garants, pults izskatu signalkas ražošanas laikā mēdz izmainīt + tu nevar zināt, vai konkrētās pults korpusā iekšā ir tās iekšas, kurām tur būtu jābūt pēc definīcijas.

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Gunčik

Jā, nu doma apmēram tāda. Sekojošās darbības bija esošās un jaunās pults pogu spaidīšana, aizdedzes grozīšana daudz reizes un šof. durvju virināšana vaļā/ciet. Bet tā pareizā, īstā un vienīgā secība tai manai signalkai (vairs neatceros kāda) un intervāli laikam, kurā tās jāizdara, ir tas, kur slēpjas galvenā problēma un kura trāpījumu uz dullo izslēdz par vismaz par 99,99%

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Izskatās, ka līdzīga problēma pēc akumulatora atslēgšanas. Varbūt kādam ir ideja kas tā signalizāciju pēc pults bildes. Uzstādīta Fordam 2006.gadā pirktam Baltic motors.

 

post-69575-0-23018200-1462376495_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Paldies, bet neatradu neko līdzīgu.

Link to comment
Share on other sites

Edwins

Ja netiksi galā - zvani 29540207 (Kamene Motors) sataisīšu.

Link to comment
Share on other sites

Automašīnu izsolē nopirku no uzņēmuma. Laipnīgi cilvēki palīdzēja noskaidrot - CAR-3070-12V, arī atsūtīja instrukciju. Izdevās sazināties ar pēdējo braucēju, kas paskaidroja iemeslu. Neesot kontakts pašā pultī. Vajagot izņemt no korpusa pogu spiežot palocīt. Atslēdzu. 

 

No interneta nekādi nevaru saprast vai ir iespējams uztaisīt dublikātu pultij (ne rūpnīcas likto). Pults ir viena un atslēga ar imobilaizeru (ceru, ka tajā tāds ir) arī viena. Varbūt kāds zina  no savas pieredzes kur varētu uztaisīt otru komplektu.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Uztaisīt dublikātu pultij var elementāri, ja ir otra pults. Tev viņa ir? Par imobilaizeru nemācēšu teikt.

Link to comment
Share on other sites

Ir viena, tā kuru jāpaloka, lai sāktu strādāt. 

Link to comment
Share on other sites

osscar

da  vienkārši uzlikt citu sidzeni...man vienam auto ar tas pats bija abām oem pultīm.....oriģinālās maksā kosmosu...no ebaja ņemot nezin vai derēs...parasti atlodējas mikroslēdži ( ja nav salauzti - var pielodēt  vai smd čipam kājas...uz aci neredz - bet ja ar lodāmuru pāriet pāri - parasti sāk strādāt...daudzu auto pultīm tāds gļuks ar vecumu - cilvēks spiež niknāk...un spiedien dēļ čau ...)


man vienu atskrūvējot - tas čips nokrita uz grīdas un pazuda :shok:


uzliku pa 100EUR jaunu sidzeni ar jaunām pultīm un miers. imo palika atslēgās oem.

Link to comment
Share on other sites

Šodien ar lupu izpētīju pults struktūru. Pamanīju, ka kādam trīskājim divas kājas karājas gaisā. Uzasināju lodāmuru un tās divas kājas pielodēju. Nu mans Fordiņš saprot signalizāciju!

Bet, tomēr labi, ja būtu atslēgas un signalizācijas dublikāts.

 

Vai iespējams Fordam uztaisīt imobilaizera dublikātu ar atslēgu, t.i otru atslēgu, vai iespējams ne rūpnīcas signalizācijai uztaisīt dublikātu? 

Link to comment
Share on other sites

Ja auto pults ir lētā un nav dinamisko kodu, nopērc jebkuru 433 mācošos pulti un nokopē kodus, ebay ap 3-5$ maksās. Bet te jau te ieteica, pārliec savu signalizāciju un miers būs tavās mājās un maksās kapeikas!


Par atslēgu piezvani gan jau izstāstīs:  http://www.lockmaster.lv/l_usl_keychip.html

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
VebKamera

Man akal jocīga problēma - pults slēdži strādā (diode kulturāli iedegas), bet mašīna nereaģē uz pulti. Dažreiz noreaģē, bet dažreiz nē, tiklab uz "ciet" kā "vaļā". Sajūta tāda, ka ir savstarpēji "aizbraukušas" frekvences, un mašīna pulti vairs nedzird.

Kas varētu būt par vainu? Signalizācija neorģinālā, liktā, bet nu jau ar konkrētiem gadiem (savi 5 būs vismaz). Modeli atrast pēc krievu saita neizdevās - nav viņiem tāda breloka.

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

To jau izdarīju pirms posta. Ar ko turpināt?

Link to comment
Share on other sites

Gadījumā tas gļuks netiek novērots vienā vietā? Neparkojies kaimiņa pleisā? :)

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Ņea. Visur kur - mājās, pie veikaliem, darbā un citur. Būs jābrauc pie kaut kādiem signailzācijas spečukiem. Kāds zina kantori, kas nav pārāk kreiss? T.i. pēc viņu apmeklējuma mašīna vairāk kā gadu paliek īpašnieka valdījuma?

Link to comment
Share on other sites

Kādreiz normāls kantoris bija kvartālā, kurā iebrauc no Zemitāna un Dārzaugļu krustojuma.

Tieši pretī iebrauktuvei, metri 30. Vai vēl joprojām ir? Jābrauc skatīties... :/

X6 droši vien nevajag turp vest, bet kaut ko vienkāršu - mierīgi.

Labots - Xirx
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāds zina kantori, kas nav pārāk kreiss?
geste.lv 
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...